או זכו במחיר למשתכן...לפי מה שאני רואה, רוב הזו"צים שהתחתנו מאז עליית המחירים (2021) עוד לא קנו דירה.
או זכו במחיר למשתכן...לפי מה שאני רואה, רוב הזו"צים שהתחתנו מאז עליית המחירים (2021) עוד לא קנו דירה.
אדרבה, אילו לא?לא כל הקהילות בפריפריה "צו"ל"
צרת רבים...לפי מה שאני רואה, רוב הזו"צים שהתחתנו מאז עליית המחירים (2021) עוד לא קנו דירה.
חיפה לדוגמא, יש את כל הסגנונותאדרבה, אילו לא?
כמה משפחות מהציבור הליטאי ישנם?חיפה לדוגמא, יש את כל הסגנונות
אחרי הבחירות יהיה הכי קל להשוות בין התוצאות ב2018 לתוצאות החדשות, לנכות גידול טבעי, והתוספת כנראה תושבים חדשים...והאם באמת רואים נהירה של זוגות צעירים לשם(מהציבור הליטאי אני מדבר)
מתי אמור לצאת המכרז לקבלנים?חם מעכשיו!
צפה בקובץ המצורף 1442898
קהילות ליטאיות בפריפריה לא "צו"ל":אדרבה, אילו לא?
שכחת את קרית אתא וחיפה, אבל זה לא כבוד להכריז על עצמך "לא צול"קהילות ליטאיות בפריפריה לא "צו"ל":
כרמיאל (לא ליד הישיבה)
צפת
עפולה עילית (לא גבעת המורה)
חריש (פריפריה?)
הר יונה
רכסים (פריפריה?)
נחליאל
תל ציון (פריפריה?)
מיצד/מעלה עמוס
צודק.שכחת את קרית אתא וחיפה,
לא מכריז על עצמי שאני לא "צו"ל", רק הבאתי רשימת מקומות למי שמתעניין בפריפריה והוא "סגנון ירושלמי" (אם זה נשמע יותר טוב...)אבל זה לא כבוד להכריז על עצמך "לא צול"
אני אסביר לך מה הבעייה ותבדוק אותי לאורך כל הארץ:צודק.
לא מכריז על עצמי שאני לא "צו"ל", רק הבאתי רשימת מקומות למי שמתעניין בפריפריה והוא "סגנון ירושלמי" (אם זה נשמע יותר טוב...)
אתה חושב שמה ש[בין השאר] מרתיע אנשים לבוא לפריפריה זה מחשש שהקהילה שתתגבש לא תהיה מספיק "פרום"?ההצלחה הגדולה של הקהילות הליטאיות הגדולות החדשות היא רב קשוח שיודע לשים גבולות. בעפולה אם תבוא לביכנס בלי סרט על הכיפה יעשו סרט מהכיפה שלך, אבל בXXXX גם אם תבוא עם קסדה וטריקו (לצרכי פרנסה) איש לא יסובב את ראשו בתמיהה...
לכן גרים בעפולה 500 משפחות גבעת המורה ובXXXX איך נאמר - קצת פחות....
מסכים איתך לגמריאתה חושב שמה ש[בין השאר] מרתיע אנשים לבוא לפריפריה זה מחשש שהקהילה שתתגבש לא תהיה מספיק "פרום"?
אין יותר אנשים שיש להם חשש שהקהילה תהיה מדי "חונקת" וכו'?
מה לעשות שהיוזמה לפריפריות התחילה אצל הפרומרים...מסכים איתך לגמרי
מידיעה ולא מהשערה
אנשים לא מגיעים בגלל שהסגנון בקהילות מידי 'צול' כמו שהוגדר כאו
אלא שלא הייתי מגדיר את זה כבעיה של מידי חונק
אלא סגנון של אדם
דרך משל כל אחד מבין שאם יהיה קהילה של יוצאי אורחות תורה בוגר של חברון קצת יתקשה להשתלב שם גם אם מדובר על אדם פרומ'ר גדול
וחוץ מהקשיחות בנושא הכיפות- הוא גם יודע לשים גבולות למחירי דירות, שמזה נובעת ההצלחה הגדולה.אני אסביר לך מה הבעייה ותבדוק אותי לאורך כל הארץ:
אין לזה שלחן ערוך עם קריטריונים ברורים מי ומה נקרא "לא צול" או "סגנון ירושלמי", אחד יגיד שחליפה פתוחה ברחוב זה ירידה מהדרך והשני יגיד שכל זמן שהאייפון בסינון כלשהו הכל בסדר.
ההצלחה הגדולה של הקהילות הליטאיות הגדולות החדשות היא רב קשוח שיודע לשים גבולות. בעפולה אם תבוא לביכנס בלי סרט על הכיפה יעשו סרט מהכיפה שלך, אבל בXXXX גם אם תבוא עם קסדה וטריקו (לצרכי פרנסה) איש לא יסובב את ראשו בתמיהה...
לכן גרים בעפולה 500 משפחות גבעת המורה ובXXXX איך נאמר - קצת פחות....
בטח הכוונה נבעה ההצלחה הגדולה עקב חוסר ההתגמשות הזו היא איבדה את כל ההצלחהוחוץ מהקשיחות בנושא הכיפות- הוא גם יודע לשים גבולות למחירי דירות, שמזה נובעת ההצלחה הגדולה.
נתון מעניין.....משהו מכיר רב "לא צול" שמוכן להצפין או להדרים עם כל משפחתו בשביל להקים קהילה עם מחירי דירות זולות בשביל תלמידיו???
ר' נתן דבר ראשון לא דייקת בכלל!בעפולה אם תבוא לביכנס בלי סרט על הכיפה יעשו סרט מהכיפה שלך, אבל בXXXX גם אם תבוא עם קסדה וטריקו (לצרכי פרנסה) איש לא יסובב את ראשו בתמיהה...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: