מזל טוב! בשעטומ"צ נולד בן ראשון לר' צבי קושלבסקי בגיל 88

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
היסטוריה והתרגשות גדולה בעולם התורה: ראש ישיבת 'היכל התורה' בשכונת הר נוף בירושלים הגאון רבי צבי קושלבסקי חבק יחד עם רעייתו בן זכר בכור בשעה טובה ומוצלחת.

הגר"צ קושלבסקי התחתן בזיווג שני לפני שש שנים לאחר שהתאלמן מרעייתו הרבנית שרה לאה קושלבסקי ע"ה, בתו של הגאון רבי לייב גורביץ זצ"ל ראש ישיבת גייטסהד, שנפטרה בגיל 77.

הגר"צ קושלבסקי שהיה אז בן 82, התחתן עם הגברת דניאלי תושבת ארה"ב המתגוררת בארץ, היא בת 50 ואם לשניים.

שמחת החתונה נערכה ביום שישי ט"ו באב תשע"ח בהיכל בית המדרש של ישיבת 'היכל התורה', ללא מוזיקה ובהשתתפות מאה איש בלבד - שבוע בלבד לאחר שהשידוך נסגר. בסידור קידושין כובד אז פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך, ובברכות בחופה כובד בין היתר הגאון רבי ניסן קפלן, ראש ישיבת 'דעת אהרן'.


כעת, ראש הישיבה שלא זכה לזש"ק חבק בן בגיל 88 הנחשב לגיל מופלג, יש שיאמרו שמי אברהם אבינו שזכה ליצחק בגיל 100 לא הייתה לידה היסטורית שכזו. כשבנו הבכור יהיה בר מצווה יהיה ראש הישיבה בגיל 101 בלעה"ר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הלידה התקיימה במרכז הרפואי 'הדסה' בירושלים והתינוק נולד בריא ושלם.
 

=]

משתמש מקצוען
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

מאחורי הקלעים של הנס הבלתי יאומן: ראה"י בן ה- 88 חבק בן בכור​

הגאון רבי צבי קושלבסקי שחבק בן ראשון לאחר כ- 70 שנות ציפייה, הגיע למעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה שהעניק לו לפני 9 חודשים שיזכה לבן זכר. צפו בתיעוד ובשירה המרגשת יחד עם ראש הישיבה​


80d70a30ae1814d59b93.jpg
הגר"צ קושלבסקי הבוקר אצל פוסק הדור | צילום: צילומסך
הנס שמרעיש את העולם: הבוקר (ראשון) התבשרו המוני תלמידיו של הגאון רבי צבי קושלבסקי, ראש ישיבת 'היכל התורה', על שמחת לידת בנו בכורו של ראש הישיבה בן ה- 88 מזיווגו השני עם רעייתו הגב' רחל שתחי', בת ה-53.
השמועה על השמחה הנדירה שפורסמה לראשונה ב'בחדרי חרדים' עשתה לה כנפיים בארץ ובעולם, והעיתונות הכללית סיקרה את הנס המרעיש עם כותרות ענק.
הבוקר עם צאתו מבית החולים, יצא ראש הישיבה הגאון רבי צבי קושלבסקי היישר למעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה שהעניק לו לפני 9 חודשים
מתברר, כך נודע ל'בחדרי חרדים' כי הרב קושלבסקי שנישא בזיווג שני לפני שש שנים התייעץ עם פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך על השידוך, ולאחר מכן כיבד את פוסק הדור בסידור קידושין. התלמידים מספרים כי מיד לאחר הסידור קידושין אמר פוסק הדור את ראש הישיבה: אתם עוד תזכו לראות דורות וזרע של קיימא מזיווג זה.
אף במהלך השנה האחרונה הוסיף פוסק הדור ובירך את ראש הישיבה: תזכה לראות בן זכר', כאשר באורח מפתיע לאחר כ 9 חודשים זכה ראש הישיבה לחבוק בן בכור באורח ניסי שמפתיע את הרפואה בארץ ובעולם.
הבוקר, כאמור הגיע ראש הישיבה למעונו של פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך להודות על הברכה המיוחדת בגדר 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', כשפוסק הדור מקבל אותו באופן חריג בחדר השינה לרגל השמחה הגדולה.
לאחר מכן פתחו פוסק הדור וראש הישיבה בשירת 'סימן טוב ומזל טוב' מרגשת, וראש הישיבה פצח בריקוד סוער ומרגש בפני פוסק הדור.
'בחדרי חדרים' מגיש את התמליל המלא של שיחת ההוד שהתקיימה בין ראש הישיבה לפוסק הדור הבוקר, שעות ספורות לאחר הנס.
פוסק הדור: מזל טוב.
הגר"צ קושלבסקי: הברכה שנתתם לי עזר לי מאוד.
פוסק הדור: אני לא יודע אם הברכה עזרה, בעיקר צריך להודות לה'. זכינו שהקב"ה הבדילנו מן התועים וכשהוא עושה עמנו חסדים אנחנו מכירים בזה, אצלינו המטרה אין זה הניסים עצמם אלא ה'הכרה' בחסדי ה'.
הגר"צ קושלבסקי: אני מבקש ברכה שהבן יהיה ת"ח גדול.
פוסק הדור: זה כבר תלוי רק בכם.
הגר"צ קושלבסקי: אני יעשה את שלי.
פוסק הדור: כמה שתניחו יותר כוחות בזה, הברכה תלוי רק בכם.
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען

ראש הישיבה הישיש כתב: "שאזכה לזרעא חיא וקימא"​

הגאון רבי צבי קושלבסקי ראש ישיבת 'היכל התורה' שחבק בן ראשון בגיל 88, כתב בספרו בשנים האחרונות, כי הוא מתפלל שיזכה יחד עם רעייתו ל'זרעא חיא וקימא'. התצלום מתוך ספרו 'תורת צבי'​

ההתרגשות הגדולה בעולם התורה עם לידת בנו הבכור של ראש ישיבת 'היכל התורה' הגאון רבי צבי קושלבסקי בעל ה'תורת צבי' בן ה- 88 ורעייתו הרבנית רחל שתחי' בת ה- 57 הפכה לשיחת היום בכל מקום ומקום.

ל'בחדרי חרדים' הגיע צילום מספריו של ראש הישיבה 'תורת צבי', מאז שנישא בשנית הקפיד ראש הישיבה לכתוב בכל פעם בהקדמה לספרו כי הוא מצפה לזש"ק.

בספרו על מסכת בבא בתרא כותב בהקדמה כי הוא מקדיש את הספר לזכרה של רעייתו מזיווג ראשון הרבנית מרת שרה לאה ע"ה שתמיד הביעה רצונה שהספרים ייצאו לאור.

בסיום כותב ראש הישיבה : "ואני תפילה שאזכה להמשיך לשבת בבית ה' כל ימי חיי ללמוד וללמד לשמור ולעשות בבריאות גופא ונהורא מעליא זרעא חי וקימא, זרעא די לא יפסוק ודי לא יבטול מפתגמי אורייתא יחד עם נות ביתי מנשים באוהל תבורך תחי'".
ואכן, ראש הישיבה שבמשך כמעט 70 שנה ציפה לבן זכר, חבק בסיעתא דשמיא את בנו הבכור בשעה טובה ובבריאות.

1710157460555.png
 

מלכי אייזנבך

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אימאאאא אני לא עומדת בזהה!!!
פשוט לבכות בלי הפסקההה ........
ולהודות על הניסים הענקיים ...
וואו בא לי לעשות לו תמונות ניו בורן חינם כמובן :))

אולי יש פה מתווכת .. חח
 

(חיה)

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
בדקתי,
והאב המבוגר ביותר בעולם שנולד לו תינוק היה בגיל 92 (לפני 18 שנה)
והאם המבוגרת ביותר בעולם שילדה תינוק הייתה בגיל 59 (לפני 26 שנה)
רק להמחשה שדברים כאלה לא קורים כל יום.
 

מטרת העל!

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
רק לתקן אותך, מחיפוש מהיר מצאתי גם אשה בגיל 67 שילדה.
בשנים האחרונות עלה גיל ההורים, וגיל האמהות בפרט, בשיעור משמעותי. בינואר 2005 ילדה תושבת רומניה בת 66 תאומים, בדצמבר 2006 הפכה תושבת ספרד בת 67 לאם המבוגרת בעולם לאחר שילדה אף היא.
 

משתמש משודרג

משתמש מקצוען
בדקתי,
והאב המבוגר ביותר בעולם שנולד לו תינוק היה בגיל 92 (לפני 18 שנה)
והאם המבוגרת ביותר בעולם שילדה תינוק הייתה בגיל 59 (לפני 26 שנה)
רק להמחשה שדברים כאלה לא קורים כל יום.
אני שמעתי לפני כשנתיים מקרובת משפחה שהיא אישית מכירה אישה בת 60 מבני ברק שהייתה בהריון (תופעות קורונה), לא התעדכנתי על הלידה...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
והאם המבוגרת ביותר בעולם שילדה תינוק הייתה בגיל 59 (לפני 26 שנה)
לא נכון.
לפני כ10 שנים ילדה אישה בני ברקית בן בגיל מעל 60. היא היתה לא פחות מ65, אולי אפילו 68 - את הפרט הזה אני לא זוכרת מדוייק.
 

לעת עתה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
והאם המבוגרת ביותר בעולם שילדה תינוק הייתה בגיל 59 (לפני 26 שנה)
אני מכירה באופן אישי אישה שילדה כשהיתה בת 60, זה היה בשנה בה נפטר הרב עובדיה וספרו איך הוא ישב איתם והתפלל לזרע של קימא טרם פטירתו.
כאן בארץ, רחוב ליידי.
לצערנו התינוק לא נולד בריא ונפטר בגיל שנה+.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  24  פעמים

לוח מודעות

למעלה