טוב, הלכתי לבדוק. ציטוט:נכתב ע"י שירי12;2234858:שולמית1 צודקת, בשומקום לא כתוב בפירוש שהוא ראה ממש את אשר מת. הוא ראה את העגלה הפוכה, מלא גופות (מיה הגזימה לגמרי הפעם), את הסוסים שנעלמו, והסיק את המסקנה ההגיונית שאשר נהרג.
די ברור שהיא הבריחה אותו משם עם הסוסים האבודים.
נכתב ע"י בת ציון;2234905:טוב, הלכתי לבדוק. ציטוט:
'...כמה מאמצים נדרשו מן הסתם לבני משפחת קפחבר למלט את בנם מן הכלא, ועכשיו הם מתים כולם. גם שני אחיו הגדולים של אשר וגם אמו. ועמם המשרת...
העגלון איננו...
...מנסה לעכל את העובדה שאשר מת, נרצח.
...'
נכתב ע"י אגודה אחת;2235332:אם זכרוני אינו מטעה אותי במהלך הספר היה כתוב בבירור שיוסף מתלבט מה לעשות אם אשר שדורש הרבה, ואחד ממסקנותיו הוא לדאוג לו שיעבור לעולם שכולו טוב...
בתכלס לא כ"כ מבין את אשר הוא נראה לי טפש גמור וכל כלב בא יומו! מה נבהלתם שהוא מת! כן, מת!!!
רק העגלון ניצל...
נכתב ע"י בת ציון;2235383:העגלון מן הסתם היה המשת"פ שרצח את כולם..
נכתב ע"י y&m;2234551:אנחנו לא דנים כרגע על המפתח לחיים מאושרים וזוגיות נהדרת.
אנחנו דנים על היחס הנכון שראוי שיהיה כלפי בני נוער על מנת לחנך אותם לחיים של עבודת ה', תורה ויר"ש.
הדיון נוצר בעקבות גיבור הספר יוזבד: יקוואל.
המייצג בעיני רבים נוער בן זמנינו, ואת היחס כלפי מי שלא צועד מבחינות מסוימות בתלם.
ברור שאדם בוגר אחראי לבחירותיו ולאושרו, ושהאושר לרוב הינו פרי סיפוק ועבודת חיים.
השאלה כאן היא מה מביא את האדם לפתח יכולת ומסוגלות לבחור נכון (שכאמור הבחירות של יקוואל היו הרסניות) האם חיים של הצמדה חזקה ונוקשה למסגרת בתקווה שגם כי יזקין לא יסור ממנה. או שלעיתים טוב יותר לשחרר, לקבל, לאהוב ולהכיל למרות עסקת החבילה הכללית שהנער סוחב עימו.
כל השאר זה כבר יציאה מההקשר הדיון לחלוטין.
ישששששששששש! אז צדקתי?!....נכתב ע"י שירי12;2234858:שולמית1 צודקת, בשומקום לא כתוב בפירוש שהוא ראה ממש את אשר מת. הוא ראה את העגלה הפוכה, מלא גופות (מיה הגזימה לגמרי הפעם), את הסוסים שנעלמו, והסיק את המסקנה ההגיונית שאשר נהרג.
די ברור שהיא הבריחה אותו משם עם הסוסים האבודים.
חלחל זה לא, וכבר הוזכר כאן באשכול. זה זעזע את כולנו- כך לפחות אני חושבת, וזה המינוס הענקי של הספרים האיכותיים הללו, לילה שליו לא היה לי אחר כך, במיוחד עם התיאור המשובח של מיה....נכתב ע"י פינת המבקר;2235989:ספרים יפים ומדהימים כיף לקרוא אבל,
אף מילת ביקורת על הריגה רצח ודם בכמות מוגזמת? לא חרדי בכלל בעיני
אבל אם אף אחד לא מזכיר את זה כנראה שזה חלחל בנו...
פעם המשוגעים בבית חולים לחולי נפש היו רבים זה אומר לי קוראים אליהו הנביא ,וזה אומר לי קוראים ירמיהו וכדו' היום החברה נמצאים שם על רציחות וכדו' וזה השיח שם ,למה? כי זה השיח הציבורי היום....
נכתב ע"י בת ציון;2234905:טוב, הלכתי לבדוק. ציטוט:
'...כמה מאמצים נדרשו מן הסתם לבני משפחת קפחבר למלט את בנם מן הכלא, ועכשיו הם מתים כולם. גם שני אחיו הגדולים של אשר וגם אמו. ועמם המשרת...
העגלון איננו...
...מנסה לעכל את העובדה שאשר מת, נרצח.
...'
נכתב ע"י שולמית 1;2236021:ישששששששששש! אז צדקתי?!....
אומר לך גם על מה התבססתי:
כשבנאדם מתחבר למישהו ואוהב אותו- לא משנה כמה הוא יבגוד בו, משהו כלפיו נותר בו עמוק בפנים, חלק ממנו. היה לי מוזר- שכאשר יקוואל ראה את העלה הפוכה- הוא לא התמקד, לפחות באופן רגעי בפנים או.... של אשר. זה כל כך מתבקש מאליו.
נכתב ע"י pr777;2235885:מרשה לעצמי להעלות צד נוסף במעשית יקוואל...
לפעמים, לפני בחירה משמעותית נדמה,
שאם לא נהיה מאושרים בדרכנו אז מקסימום נעשה 'רוורס'.
ומיה נתנה כאן זוית ראיה שאומרת,
טעויות, או בחירות שגויות לא תמיד ניתנות לתיקון.
וכן, גם בחירות שנעשות בגיל צעיר ומוחסר שיקול דעת בוגר.
כל מתבגר שירד מן הדרך,
נמלח בדעתו וחוזר,
לא יחזור לעולם למצב שהיה לפני ירידתו,
הוא חוזר עם המון צלקות ודם.
זה ממש לא פשוט.
מיה הציגה כאן צד נוסף ומשמעותי לבחירות שלנו,
לפעמים הן חד צדדיות וחד משמעיות
... עד עולם.
נכתב ע"י פינת המבקר;2235989:ספרים יפים ומדהימים כיף לקרוא אבל,
אף מילת ביקורת על הריגה רצח ודם בכמות מוגזמת? לא חרדי בכלל בעיני
אבל אם אף אחד לא מזכיר את זה כנראה שזה חלחל בנו...
פעם המשוגעים בבית חולים לחולי נפש היו רבים זה אומר לי קוראים אליהו הנביא ,וזה אומר לי קוראים ירמיהו וכדו' היום החברה נמצאים שם על רציחות וכדו' וזה השיח שם ,למה? כי זה השיח הציבורי היום....
נכתב ע"י תקוה;2236073:והיכן ליאה אשת שלואן? עדיין תקועה אי שם באיזה מלון, עם תינוקת? כמה זמן היא תישאר לבד?
במהללאל היה כתוב שהוא יעשה משהו (לא זוכרת מה) לנוער של כוזר. לא רואים זאת בכלל.
נכתב ע"י חותם1;2236613:גם לי הפריע שמיה לא סיימה לקשור את הקצוות..
והשאירה אותנו עם הרבה סימני שאלה לגבי דמויות שאהבתי והתחברתי..
אולי כדי שנתחיל לחכות לספר הבא
נכתב ע"י שירו;2236676:כן, נתחיל לחכות לפדהאל. באביב הבא...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: