מחפשת מידע על מישהיא שעובדת בחינוך מיוחד ומשלבת בעבודה את השימוש בבינה מלאכותית ,.
ובנוסף קורסים ללמידה בבינה מלאכותית לשימוש בגני חינוך מיוחד.
לפרטי כן אשמח ליצור איתך קשר , אני מתענינת באפשרויות שודאי כבר קיימות כמו הזנת נתוני תלמיד של קשיים.את מחפשת פרטי או לקבוצה? כדאי שתשלחי לי הודעה פרטית,
אשלח לך סילבוס מפורט
תודה רבה !! באמת בקנבה אני ממש משתמשת ובקלאוד ניסיתי השבוע להיכנס לאתר ולא הצלחתי חייבים SMS??אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
תודה רבה !! באמת בקנבה אני ממש משתמשת ובקלאוד ניסיתי השבוע להיכנס לאתר ולא הצלחתי חייבים SMS??אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
תוכלי לתת לי דוגמא איך הכנת דוח סיכום ואיך נשמת לקלאוד חייבם SMS או שאפשר גם בלי??? תודה רבה !!אני משתמשת בבינה מלאכותית של
א - קנבה - לכל הצרכים הגרפיים של הגן כמו: הכנת תעודות, דפי קשר, מצגות על חומרי למידה, סרטונים למצגות סוף שנה. - תכנה כיפית וחמודה פשוט תענוג לעבוד איתה
ב - קלאוד איי אי - לכתיבת דוחות, מטרות, תלג"ן. בניה של סיפורים רגשיים. ניסוחים לתיק גן וכו'
יש קורס של משרד החינוך על קנבה כל שנה בכל מיני מסגרות ממליצה לכולן!!!
אז יש פה מישהי שיודעתיש פה מישהי שיודעת אולי על איזה שהוא אתר של קורסים בחינם
אים יש מישהי שיודעת אני ישמח שתכתוב לי פה
תודה רבה
??????אז יש פה מישהי שיודעת
אתם יכולים בבקשה לענות לי??????
השאלה עם הקורס עוזר עוזר גם להשתמש בכלים בשביל גן חינוך מיוחד ברמה מאוד נמוכה כדי להתאים למידה ולבחון במעקב התקדמות
דוגמא מצוינת!תשובות לכולם:
תיכנסי לכל מקום שמציע השתלמויות לעובדי הוראה, כולם מציעים קורסים של בינה מלאכותית בשילוב ההוראה.. תבדקי במצפן,
לגבי קנבה - קצת משחק ואת לומדת די מהר איך לעבוד איתו.
לגבי דוח סיכום בקלאוד איי אי - צריך אס אמ אס בשביל להיכנס,
לגבי תפקודים - אני מנהלת גן של רמת תפקוד נמוכה מאוד והבינה מלאכותית עוזרת מאוד!!
אפשר באותה מידה גם ב chatgpt.com
אתן דוגמא בchat:
נתתי תיאור של התלמיד:
אשמח אם תכתוב לי מטרות אופרטיביות עבור תלמיד בן 6 בשם משה עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמת תפקוד נמוכה, לא מדבר, משה מזהה תמונות מוכרות וסמלי תקשורת מוכרים. הולך עם תמיכה מועטה ומשחק במגוון דל של משחקים אשמח לשלושה מטרות: מטרה תקשורתית, מטרה מוטורית, ומטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה
וזה מה שקיבלתי:
כמובן, אפשר להתחיל עם מטרה תקשורתית:
1. **מטרת תקשורת:**
- משה ישתתף בפעילויות שמטרתן לקדם את יכולות התקשורת שלו, באמצעות שימוש בסמלים ובתמונות מוכרות. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי דמיון שמתבצעים באמצעות הצבת תמונות של פעולות יומיומיות כמו אכילה, שתיה, רחצה ושינה, והוא ילמד להשתמש בתמונות אלו כדי לבקש את הפעולות הרצויות או להביע רצון ותחושות.
2. **מטרה מוטורית:**
- משה ישפר את יכולתו המוטורית ואת יכולתו לבצע פעולות יומיומיות באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לפתח את יכולתו להשתמש בכלי אוכל, לשפשף כלי אוכל עם מגוון טקסטורות שונות, ולשתול אוכל בעזרת כלי גינון קטנים. בנוסף, הוא ישתתף בפעילויות מוטוריות כגון לחיצת כפות ידיים ופיזור חומרים בעזרת כף.
3. **מטרה בתחום תפקודי החיים - עדיפות לאכילה:**
- משה יפתח יכולת לאכילה עצמאית ויבין מה גורם לרעב ולצמא. הוא ישתתף בפעילויות שמטרתן לעודד אותו להכין ולטעום מזונות שונים באופן עצמאי. לדוגמה, הוא ישתתף במשחקי יצירה שמטרתם לקדם יכולות חושיות ולהכין מנות פשוטות עם חומרים מגוונים, וישתמש בסמלים ובתמונות כדי לבקש מזון ושתייה באופן עצמאי.
אלה רעיונות למטרות שיכולות להתאים למשה בדרכים שיכולות לסייע לו בפיתוח התפקודים השונים שלו בחיי היום יום. העיקרון המרכזי הוא לפעול באופן שמקנה לו כלים להתקדם ולהשתלב בסביבה שלו.
לא אהבתי את כל המטרות, ואני מחפשת דיוק אז אני מבקשת ממנו בצורה הבאה:
אני צריכה מטרה מתחום המוטוריקה גסה עבור משה, הוא הולך רק עם תמיכה ולא מצליח לעלות מדרגות, אנא כתוב לי מטרה מוטורית תואמת
התשובה של בינה מלאכותית:
בהתחשב בקושי של משה לעלות מדרגות ובצורך שלו בתמיכה בעת הליכה, הנה מטרה מוטורית עבורו:
**מטרה מוטורית:**
משה יפתח את יכולתו לעבור מדרגות באופן עצמאי ובטוח.
- תחילה, יושם תרגולים לחיזוק השרירים התחתונים של הגוף שחשובים לתמיכה בליכה ועליה על מדרגות.
- יועזר באמצעות מדרגות קטנות או דרגות נמוכות יותר, על מנת להתאמן ולהתרגל לתנועת העליה והירידה.
- ישתמש בתמיכה חיצונית כמו מקום להתמיכה בעת עלייתו וירידתו מהמדרגות, כדי להבטיח בטיחות וביטחון במהלך התרגולים.
- בהתקדמותו ושליטתו המשתפרת, יקדם לעבור מדרגות גבוהות יותר ולהתמודד באופן עצמאי וביטחוני יותר בתהליכים אלו.
באמצעות התרגולים המתמדים והתמיכה המתאימה, משה יוכל לשפר את יכולתו לעלות מדרגות ולהתנהל באופן עצמאי ובטוח יותר בסביבתו היומיומית.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: