נתחיל מהמסר, להסביר את הערך של בן ישיבה ה'עוסק בתורה' יומם ולילה.
ולא. לא מדובר בפרסום בתוככי הציבור שלנו.
מדובר בפרסום עבור הציבור הכללי, שלא מצליח להבין איפה ה'שויון בנטל'.
בראש שלהם –
הם מחזיקים את המדינה ביגיע כפים ובתעסוקה שהעלתה את המדינה לאחת מהמדינות הנחשקות ביותר בכלכלה היציבה.
הם מקריבים את חייהם בגיוס לצבא.
ולומדי הישיבות חומקים מאחריות לגורלנו המשותף ולא נושאים עמם יחד בנטל.
נניח וכמה פילנתרופים מהמגזר החרדי נותנים בידינו את המשימה - ליצור קמפיין הסברה לציבור החילוני, כדי שיבינו אותנו, שיבינו את הערך של לומדי התורה, שמגנים ומצילים על עם ישראל.
[אני חשבתי על כיוון אסטרטגי – להמחיש שאין שום נכס תרבותי לעם ישראל ששרד כל הדורות, כמו האמת שבתורה. זה כיוון אחד ואפשר לבחור כיוונים אחרים]
גם אם לא נצליח להפוך להם את החשיבה השלילית לגמרי, לפחות שיהיה לקמפיין מעט השפעה, ויבינו שיש צד שני, ויש הגיון מוסרי בדרך התורה.
הקמפיין יקיף הרבה מדיות, ויש לבחור מינימום שניים מתוך הרשימה.
ולא. לא מדובר בפרסום בתוככי הציבור שלנו.
מדובר בפרסום עבור הציבור הכללי, שלא מצליח להבין איפה ה'שויון בנטל'.
בראש שלהם –
הם מחזיקים את המדינה ביגיע כפים ובתעסוקה שהעלתה את המדינה לאחת מהמדינות הנחשקות ביותר בכלכלה היציבה.
הם מקריבים את חייהם בגיוס לצבא.
ולומדי הישיבות חומקים מאחריות לגורלנו המשותף ולא נושאים עמם יחד בנטל.
נניח וכמה פילנתרופים מהמגזר החרדי נותנים בידינו את המשימה - ליצור קמפיין הסברה לציבור החילוני, כדי שיבינו אותנו, שיבינו את הערך של לומדי התורה, שמגנים ומצילים על עם ישראל.
[אני חשבתי על כיוון אסטרטגי – להמחיש שאין שום נכס תרבותי לעם ישראל ששרד כל הדורות, כמו האמת שבתורה. זה כיוון אחד ואפשר לבחור כיוונים אחרים]
גם אם לא נצליח להפוך להם את החשיבה השלילית לגמרי, לפחות שיהיה לקמפיין מעט השפעה, ויבינו שיש צד שני, ויש הגיון מוסרי בדרך התורה.
הקמפיין יקיף הרבה מדיות, ויש לבחור מינימום שניים מתוך הרשימה.
- רשתות חברתיות
- תסריט - סרטון ויראלי
- תסריט לטלוויזיה
- תשדיר לרדיו
- שלטי חוצות
- מודעה בפרינט