תעופה ****אשכול טיסות זולות!!!****

מאיר עלי באבא

משתמש מקצוען
@זבדיאל אם לא דחוף דווקא התאריך הספציפי הזה-
אז כמה ימים קודם- במוצאי שבת יש טיסה ב140 ש"ח ;) (גם בוויזאייר)
לשים לב מאוד קשה להספיק את הטיסה הזאת בשעה 21:55 שבת יוצאת בשעה 20:03 אם נמצאים שבת באזור ויוצאים מיד אולי
 

לאההיל

משתמש חדש
אנחנו טסים עם וויז עם תינוקות, אפשר להביא עגלת דונה? זה נחשב עגלה מבחינתם? אם כן מתי מוסרים אותה?
 

לבלוב

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
אנחנו טסים עם וויז עם תינוקות, אפשר להביא עגלת דונה? זה נחשב עגלה מבחינתם? אם כן מתי מוסרים אותה?
אני לא יודע ספציפית על וויז.
אבל בכל החברות שטסתי זה נחשב כעגלה לכל דבר וענין ומוסרים אותו בכניסה למטוס.
נסיעה טובה
 

נחמי ברלינגר

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
אנחנו טסים עם וויז עם תינוקות, אפשר להביא עגלת דונה? זה נחשב עגלה מבחינתם? אם כן מתי מוסרים אותה?
טסנו עם ויז ודונה ברור שזה עגלה-
המסירה לפעמים בכניסה למטוס ולפעמים קודם
 

The artist

משתמש צעיר
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
שלום אני מחפשת טיסה זולה ללונדון לשבוע הבא בין יום ראשון לשלישי הלוך בלבד ,
יש טיסה כזו?
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
השרוול מתחברת לדלת הקדמית משם כולם יוצאים לאוטובוס
כשיש מדרגות (אם לזה כוונתך) יש בוויז בדר"כ 2 גרמי מדרגות, בקדמי ובאחורי.
מה זה הכשר "התאחדות הרבנים ארה"ב"?
איזו רמה הכשרות הזאת?
נקרא הכשר טוב בארה"ב, להרבה הכנסות אורחים במזרח אירופה יש את הכשרות הזו.
לגבי הכנסות אורחים, כדאי לרחרח לבד האם באמת יש משגיח, ועד כמה הוא עירני, וגם לקרא את האותיות הקטנות בתעודת הכשרות (למשל לפעמים כתוב שזה לא כולל את השתיה).
 

3524

משתמש סופר מקצוען
ריינאייר לנתב"ג: "רוצים לעזור לתעופה לישראל, מאוכזבים מכם - פתחו את טרמינל 1"
במכתב החברה החריג והחריף להנהלת נתב"ג שהגיע לידי פספורטניוז נכתב: "אילצתם אותנו לפעול מטרמינל 3 היקר. לא נחזור לישראל לפני שייפתח טרמינל 1. רצינו לעזור להחזיר את התעופה לישראל - עליכם לנקוב בתאריך לחזרת פעילות הטרמינל".
ענקית הלואו-קוסט ריינאייר קוראת לפתוח מחדש את טרמינל 1. במכתב חריג שנשלח היום מחברת התעופה להנהלת נתב"ג והגיע לידי פספורטניוז, קוראים בהנהלת החברה "לפתוח את הטרמינל כדי לאפשר נסיעה בתעריפים נמוכים מתל אביב ואליה".

יצוין כי חברת האולטרה לואו-קוסט החליטה לבטל את טיסותיה לישראל לאחר שכבר חידשה אותן. עם זאת, בתגובה לפניית פספורטניוז נאמר כי החברה "מחויבת לתעופה לישראל".

על פי לשון המכתב, "נתב"ג אילץ את החברה לפעול בטרמינל 3 היקר יותר, מה שהביא לעלויות גבוהות משמעותית והיה מביא לתעריפים גבוהים בהרבה עבור נוסעי ריינאייר לתל אביב וממנה".

ריינאייר מפרסמת כי פנתה בבקשה לנמל התעופה בן גוריון להחיל את תעריפי הנוסעים המוסכמים בטרמינל 1 על טיסות ריינאייר באופן זמני, עד שיפתחו מחדש את טרמינל 1, אך נמל התעופה בן גוריון סירב לבקשה והתעקש להמשיך את הפעילות בטרמינל 3 - החלטה שבעקבותיה ריינאייר השעתה טיסותיה לתל אביב כבר אתמול. 27 בפברואר 2024.
במכתב מאיימת ריינאייר כי לא תחדש את הטיסות עד לפתיחתו המחודשת של טרמינל 1 ומבקשת מנתב"ג לנקוב בתאריך לפתיחת טרמינל הלואו-קוסט.

מנכ"ל ריינאייר DAC, אדי ווילסון, אמר: "עבדנו קשה עם ממשלת ישראל ונמל התעופה בן גוריון כדי לחדש את טיסות הלואו-קוסט של ריינאייר ב-1 בפברואר 2024. התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל הלואו-קוסט שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל.

"לא אכפת לנו אם נמל התעופה ייאלץ אותנו להעביר את הטיסות לטרמינל 3 באופן זמני בגלל הירידה הגדולה בתנועה מתל אביב ואליה, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים, לא במחירי טרמינל 3".

עוד מוסיף ווילסון: "ריינאייר מעוניינת לתמוך בנתב"ג ובהחזרת הנוסעים לישראל אך איננו יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שנתב"ג ישאיר את טרמינל 1 סגור ויאלץ אותנו לגביית עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו. אנו קוראים שוב לנתב"ג לאשר מועד שבו ייפתח מחדש מתקן טרמינל 1 בעלות נמוכה יותר, מה שיאפשר לחדש את הטיסות שיתרמו רבות להגדלת הנסיעות והתיירות. לישראל".
 

3524

משתמש סופר מקצוען
ריינאייר לנתב"ג: "רוצים לעזור לתעופה לישראל, מאוכזבים מכם - פתחו את טרמינל 1"
במכתב החברה החריג והחריף להנהלת נתב"ג שהגיע לידי פספורטניוז נכתב: "אילצתם אותנו לפעול מטרמינל 3 היקר. לא נחזור לישראל לפני שייפתח טרמינל 1. רצינו לעזור להחזיר את התעופה לישראל - עליכם לנקוב בתאריך לחזרת פעילות הטרמינל".
ענקית הלואו-קוסט ריינאייר קוראת לפתוח מחדש את טרמינל 1. במכתב חריג שנשלח היום מחברת התעופה להנהלת נתב"ג והגיע לידי פספורטניוז, קוראים בהנהלת החברה "לפתוח את הטרמינל כדי לאפשר נסיעה בתעריפים נמוכים מתל אביב ואליה".

יצוין כי חברת האולטרה לואו-קוסט החליטה לבטל את טיסותיה לישראל לאחר שכבר חידשה אותן. עם זאת, בתגובה לפניית פספורטניוז נאמר כי החברה "מחויבת לתעופה לישראל".

על פי לשון המכתב, "נתב"ג אילץ את החברה לפעול בטרמינל 3 היקר יותר, מה שהביא לעלויות גבוהות משמעותית והיה מביא לתעריפים גבוהים בהרבה עבור נוסעי ריינאייר לתל אביב וממנה".

ריינאייר מפרסמת כי פנתה בבקשה לנמל התעופה בן גוריון להחיל את תעריפי הנוסעים המוסכמים בטרמינל 1 על טיסות ריינאייר באופן זמני, עד שיפתחו מחדש את טרמינל 1, אך נמל התעופה בן גוריון סירב לבקשה והתעקש להמשיך את הפעילות בטרמינל 3 - החלטה שבעקבותיה ריינאייר השעתה טיסותיה לתל אביב כבר אתמול. 27 בפברואר 2024.
במכתב מאיימת ריינאייר כי לא תחדש את הטיסות עד לפתיחתו המחודשת של טרמינל 1 ומבקשת מנתב"ג לנקוב בתאריך לפתיחת טרמינל הלואו-קוסט.

מנכ"ל ריינאייר DAC, אדי ווילסון, אמר: "עבדנו קשה עם ממשלת ישראל ונמל התעופה בן גוריון כדי לחדש את טיסות הלואו-קוסט של ריינאייר ב-1 בפברואר 2024. התאכזבנו עמוקות מהסירוב של נתב"ג לפתוח מחדש את טרמינל הלואו-קוסט שבו פועלת ריינאייר בדרך כלל.

"לא אכפת לנו אם נמל התעופה ייאלץ אותנו להעביר את הטיסות לטרמינל 3 באופן זמני בגלל הירידה הגדולה בתנועה מתל אביב ואליה, אבל זה צריך להיעשות במחירי טרמינל 1 המוסכמים, לא במחירי טרמינל 3".

עוד מוסיף ווילסון: "ריינאייר מעוניינת לתמוך בנתב"ג ובהחזרת הנוסעים לישראל אך איננו יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שנתב"ג ישאיר את טרמינל 1 סגור ויאלץ אותנו לגביית עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו. אנו קוראים שוב לנתב"ג לאשר מועד שבו ייפתח מחדש מתקן טרמינל 1 בעלות נמוכה יותר, מה שיאפשר לחדש את הטיסות שיתרמו רבות להגדלת הנסיעות והתיירות. לישראל".
סערת ריינאייר ונתב"ג: איום פוליטי מתוזמן?
המכתב של ריינאייר שנשלח לנתב"ג ונחשף בפספורטניוז, מגיע 3 ימים לפני חידוש טיסות המתחרה המרה שלה לארץ. בחברה שמגיעה מאירלנד, מעוז ההפגנות הפרו-פלסטיניות, אמרו השבוע שאין להם מספיק מטוסים ושהטיסות יתייקרו בקיץ. אז מה הסיפור מאחורי האיום על נתב"ג?
ברשות שדות התעופה הגיבו בין הלם לבין גיחוך למכתב של ריינאייר, ענקית הלואו-קוסט מאירלנד שנחת על שולחנם היום (28.2.24). בחברת התעופה טענו כי בשל הנחיתה בטרמינל 3, המייקרת את הטיסה עבור הנוסעים, היא לא מוכנה לחזור לטוס לישראל. זאת לאחר שכבר חזרה בתחילת החודש - ושוב קיפלה את הזנב.
הסיפור הופך מגוחך עוד יותר כאשר בודקים לעומק ומגלים כי מדובר בעמלה עודפת זניחה יחסית של כמה עשרות שקלים, שהחברה כלל לא צריכה לשלם אלא מושתת על הנוסעים.

לראייה, חברת Wizz Air שחוזרת בעוד שלושה ימים לטוס לישראל, הודיעה לא מכבר לנוסעיה שהכרטיסים יתייקרו מעט בשל עמלת הנחיתה בטרמינל 3, היקרה יותר מזו בטרמינל 1 הסגור לתנועת מטוסים מתחילת המלחמה (נכון להיום אין צפי לפתיחתו).
גורמים המעורים בפרטים אומרים כי אין זה מקרי שהחברה שולחת את המכתב כיום, רגע לפני חזרתה של המתחרה הגדולה שלה לנתב"ג, ובזמן שהחברות האחרות חוזרות בזו אחר זו לטוס לישראל, ומעלים תהייה האם המכתב האורך שנשלח היום אינו אלא אקט פוליטי של החברה שבסיסה במדינה הפרו-פלסטינית ביותר באירופה.

"ריינאייר מעוניינת לתרום לתעופה ולתיירות הישראלית", נכתב, אך בפועל החברה מאיימת, שעה שהוצע לה פתרון זמני. ולא, על פי חוק, אי אפשר להפחית עמלות נחיתה לחברה אחת ולהשאיר אותן על כנן לחברה אחרת. מדובר בהחלטת מדינה (משרד התחבורה) שלנתב"ג אין כל נגיעה בה.
אם לא די בכך, בלתי אפשרי לנתק את הודעת החברה מהודעה אחרת שלה, לפיה אין ברשותה מספיק מטוסים על מנת לעמוד בדרישות הטיסות לעונת הקיץ ועל כן היא צופה כי מחירי הטיסות יעלו בכעשרה אחוזים בקיץ 2024.

האם הסכסוך עם נמל התעופה של ישראל הוא למעשה הכיסוי המושלם להיעדר כמות המטוסים המספקת? האם גורמים במטה החברה באירלנד מעדיפים לא לטוס לישראל ולמעשה כך פתרו את הסוגיה?

נזכיר כי ריינאייר, שכבר חידשה את טיסותיה לישראל, בתחילת חודש פברואר, הודיעה על עצירתן זמן קצר לאחר מכן, כאשר נודע להנהלת החברה כי אין אפשרות לנחות בטרמינל 1 הנחשב לטרמינל לואו-קוסט והנחיתה בו זולה יותר לחברות התעופה. טיסות החברה מישראל ואליה עצרו רשמית, נכון לרגע זה, אתמול, יום שלישי 27.2.24.

על פי המכתב שהגיע להנהלת נתב"ג, החברה מאיימת כי לא תשוב לפעול בקו לנתב"ג ומנתב"ג עד פתיחתו המחודשת של טרמינל 1. בין היתר נכתב: "ריינאייר מעוניינת לתמוך בנתב"ג ובהחזרת הנוסעים לישראל אך איננו יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שנתב"ג ישאיר את טרמינל 1 סגור וייאלץ אותנו לגבות עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו.

"אנחנו קוראים לנתב"ג לנקוב במועד לפתיחה המחודשת של טרמינל 1 בעלות נמוכה יותר, מה שיאפשר לחדש את הטיסות שיתרמו רבות להגדלת הטיסות והתיירות לישראל".
 

3524

משתמש סופר מקצוען
סערת ריינאייר ונתב"ג: איום פוליטי מתוזמן?
המכתב של ריינאייר שנשלח לנתב"ג ונחשף בפספורטניוז, מגיע 3 ימים לפני חידוש טיסות המתחרה המרה שלה לארץ. בחברה שמגיעה מאירלנד, מעוז ההפגנות הפרו-פלסטיניות, אמרו השבוע שאין להם מספיק מטוסים ושהטיסות יתייקרו בקיץ. אז מה הסיפור מאחורי האיום על נתב"ג?
ברשות שדות התעופה הגיבו בין הלם לבין גיחוך למכתב של ריינאייר, ענקית הלואו-קוסט מאירלנד שנחת על שולחנם היום (28.2.24). בחברת התעופה טענו כי בשל הנחיתה בטרמינל 3, המייקרת את הטיסה עבור הנוסעים, היא לא מוכנה לחזור לטוס לישראל. זאת לאחר שכבר חזרה בתחילת החודש - ושוב קיפלה את הזנב.
הסיפור הופך מגוחך עוד יותר כאשר בודקים לעומק ומגלים כי מדובר בעמלה עודפת זניחה יחסית של כמה עשרות שקלים, שהחברה כלל לא צריכה לשלם אלא מושתת על הנוסעים.

לראייה, חברת Wizz Air שחוזרת בעוד שלושה ימים לטוס לישראל, הודיעה לא מכבר לנוסעיה שהכרטיסים יתייקרו מעט בשל עמלת הנחיתה בטרמינל 3, היקרה יותר מזו בטרמינל 1 הסגור לתנועת מטוסים מתחילת המלחמה (נכון להיום אין צפי לפתיחתו).
גורמים המעורים בפרטים אומרים כי אין זה מקרי שהחברה שולחת את המכתב כיום, רגע לפני חזרתה של המתחרה הגדולה שלה לנתב"ג, ובזמן שהחברות האחרות חוזרות בזו אחר זו לטוס לישראל, ומעלים תהייה האם המכתב האורך שנשלח היום אינו אלא אקט פוליטי של החברה שבסיסה במדינה הפרו-פלסטינית ביותר באירופה.

"ריינאייר מעוניינת לתרום לתעופה ולתיירות הישראלית", נכתב, אך בפועל החברה מאיימת, שעה שהוצע לה פתרון זמני. ולא, על פי חוק, אי אפשר להפחית עמלות נחיתה לחברה אחת ולהשאיר אותן על כנן לחברה אחרת. מדובר בהחלטת מדינה (משרד התחבורה) שלנתב"ג אין כל נגיעה בה.
אם לא די בכך, בלתי אפשרי לנתק את הודעת החברה מהודעה אחרת שלה, לפיה אין ברשותה מספיק מטוסים על מנת לעמוד בדרישות הטיסות לעונת הקיץ ועל כן היא צופה כי מחירי הטיסות יעלו בכעשרה אחוזים בקיץ 2024.

האם הסכסוך עם נמל התעופה של ישראל הוא למעשה הכיסוי המושלם להיעדר כמות המטוסים המספקת? האם גורמים במטה החברה באירלנד מעדיפים לא לטוס לישראל ולמעשה כך פתרו את הסוגיה?

נזכיר כי ריינאייר, שכבר חידשה את טיסותיה לישראל, בתחילת חודש פברואר, הודיעה על עצירתן זמן קצר לאחר מכן, כאשר נודע להנהלת החברה כי אין אפשרות לנחות בטרמינל 1 הנחשב לטרמינל לואו-קוסט והנחיתה בו זולה יותר לחברות התעופה. טיסות החברה מישראל ואליה עצרו רשמית, נכון לרגע זה, אתמול, יום שלישי 27.2.24.

על פי המכתב שהגיע להנהלת נתב"ג, החברה מאיימת כי לא תשוב לפעול בקו לנתב"ג ומנתב"ג עד פתיחתו המחודשת של טרמינל 1. בין היתר נכתב: "ריינאייר מעוניינת לתמוך בנתב"ג ובהחזרת הנוסעים לישראל אך איננו יכולים לעשות זאת, או לבקש מהנוסעים שלנו לשלם תעריפים גבוהים יותר בזמן שנתב"ג ישאיר את טרמינל 1 סגור וייאלץ אותנו לגבות עמלות שמעולם לא סוכמו איתנו.

"אנחנו קוראים לנתב"ג לנקוב במועד לפתיחה המחודשת של טרמינל 1 בעלות נמוכה יותר, מה שיאפשר לחדש את הטיסות שיתרמו רבות להגדלת הטיסות והתיירות לישראל".
סערת הלואו-קוסט בנתב"ג: משרד התחבורה בדרך להורדת האגרות
אחרי שריינאייר איימה כי החברה לא תשוב לישראל אם לא ייפתח טרמינל 1, משרד התחבורה צפוי להפחית את האגרות לחברות הלואו-קוסט בנתב"ג הנוחתות בטרמינל 3. מה יהיה עם האגרות של יתר החברות?
במשרד התחבורה מחכים לאישור הייעוץ המשפטי המטפל בעניין הפחתת האגרות בנתב"ג לחברות הלואו-קוסט, על כך שהן נאלצות לפעול מטרמינל 3 במקום טרמינל 1 בו האגרות פחותות. במשרד מתכוונים לבוא לקראת החברות, אך מחכים להכשר המשפטי כדי להוציא זאת אל הפועל.

מבחינת המשרד, הסגירה של טרמינל 1 שאין כיום הצדקה להפעילו, חוסכת לא מעט כסף, ועל כן צריך לבוא לקראת חברות הלואו-קוסט.
כפי שפרסמנו בפספורטניוז, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל שלח לאחרונה מכתב נוקב למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, בעניין כוונת הורדת האגרות לחברות הלואו-קוסט וביקש שוויון לכלל החברות. זוסמן טען בפנייתו כי זו "התנהלות שאינה שוויונית במסגרתה תינתן רק לחברות תעופה ממגזר ספציפי הנחה משמעותית בתעריפי השימוש בטרמינל 3 בנתב"ג", כותב זוסמן בפנייתו.

עוד הוסיף מנכ"ל יאט"א בישראל: "בכל הכבוד, לדעתנו ההחלטה האמורה (ככל שהתקבלה) שמשמעותה העדפת מגזר אחד על משנהו, שאינה עולה בקנה אחד עם טובת הענף בכללותו ולטעמנו אין בה כדי להוות תמריץ מתבקש להחזרת טיסות מלאה של כל חברות התעופה והשבת המצב לקדמותו".
 

3524

משתמש סופר מקצוען
סערת הלואו-קוסט בנתב"ג: משרד התחבורה בדרך להורדת האגרות
אחרי שריינאייר איימה כי החברה לא תשוב לישראל אם לא ייפתח טרמינל 1, משרד התחבורה צפוי להפחית את האגרות לחברות הלואו-קוסט בנתב"ג הנוחתות בטרמינל 3. מה יהיה עם האגרות של יתר החברות?
במשרד התחבורה מחכים לאישור הייעוץ המשפטי המטפל בעניין הפחתת האגרות בנתב"ג לחברות הלואו-קוסט, על כך שהן נאלצות לפעול מטרמינל 3 במקום טרמינל 1 בו האגרות פחותות. במשרד מתכוונים לבוא לקראת החברות, אך מחכים להכשר המשפטי כדי להוציא זאת אל הפועל.

מבחינת המשרד, הסגירה של טרמינל 1 שאין כיום הצדקה להפעילו, חוסכת לא מעט כסף, ועל כן צריך לבוא לקראת חברות הלואו-קוסט.
כפי שפרסמנו בפספורטניוז, קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל שלח לאחרונה מכתב נוקב למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, בעניין כוונת הורדת האגרות לחברות הלואו-קוסט וביקש שוויון לכלל החברות. זוסמן טען בפנייתו כי זו "התנהלות שאינה שוויונית במסגרתה תינתן רק לחברות תעופה ממגזר ספציפי הנחה משמעותית בתעריפי השימוש בטרמינל 3 בנתב"ג", כותב זוסמן בפנייתו.

עוד הוסיף מנכ"ל יאט"א בישראל: "בכל הכבוד, לדעתנו ההחלטה האמורה (ככל שהתקבלה) שמשמעותה העדפת מגזר אחד על משנהו, שאינה עולה בקנה אחד עם טובת הענף בכללותו ולטעמנו אין בה כדי להוות תמריץ מתבקש להחזרת טיסות מלאה של כל חברות התעופה והשבת המצב לקדמותו".
במשרד התחבורה מבהירים כי הורדת האגרות: "אינה מוגבלת לחברות מסוג זה או אחר"
לאחר פנייתו של מנכ"ל יאט"א למנכ"ל משרד התחבורה בנוגע לקיפוח חברות התעופה לעומת חברות הלואו קוסט, יועץ המנכ"ל ענה כי: "אנו בוחנים מגוון מענים לשיפור המצב בענף התעופה".
במשרד התחבורה מבהירים כי הם לא מתכוונים לקפח את חברות התעופה לעומת חברות הלואו קוסט הפועלות בנתב"ג.

כפי שפרסמנו בפספורטניוז, החלטת משרד התחבורה להעניק הנחה באגרות בנתב"ג לחברות הלואו קוסט בטרמינל 3 גרמה לכך שקובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל שלח מכתב נוקב בנושא למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן.

לאור מחאת חברות הלואו קוסט ואיום כי יבטלו את הטיסות לישראל בגלל שהן נאלצות כעת לשלם אגרות גבוהות בטרמינל 3 בנתב"ג לעומת טרמינל 1, שסגור כעת לפעילות, במשרד התחבורה החליטו לבוא לקראת החברות.

"משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בהובלת השרה תא"ל (במיל') מירי רגב פועל לשימור רציפות תפקודית באוויר, בים וביבשה, כחלק מפעולות אלו אנו מנהלים שיח רציף עם חברות התעופה וכלל הגורמים הרלוונטיים להבנת אתגרי השעה וגיבוש פתרונות מיטביים לטובת עתיד ענף התעופה.

בהתייחס לפנייתך, כאמור, בימים אלו אנו בוחנים מגוון מענים לשיפור המצב בענף התעופה. כמובן שמאמצים אלו אינם מוגבלים לחברות מגוז זה או אחר. בשולי הדברים אוסיף כי המהלכים המוזכרים בפנייתך נמצאים עדיין בשלב בחינה, וככאלו עתידים לכלול שיח עם כלל הגורמים וביניהם עם ארגון יאט"א." ענה ישעיהו סיני, יועץ מנכ"ל משרד התחבורה לזוסמן.
נזכיר כי Wizz Air הודיעה כי תדרוש מנוסעיה תשלום חריג ונוסף לאור העובדה שנדרשה להעביר פעילותה מטרמינל 1 לטרמינל 3 ועלויות התפעול המוגדלות בהתאם.
 

chany s

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
מישהו יודע לגבי מזוודות/תיקים:
הזמנתי טיסת אל על דרך סוכן, בהזמנה היה ציור של תיק יד + תיק טרולי ללא תוספת תשלום
בפועל זה מה שמופיע באישור הטיסה.
האם הכוונה שזה או טרולי או תיק יד?
תודה מראש
1709213549801.png
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
הסיפור הופך מגוחך עוד יותר כאשר בודקים לעומק ומגלים כי מדובר בעמלה עודפת זניחה יחסית של כמה עשרות שקלים, שהחברה כלל לא צריכה לשלם אלא מושתת על הנוסעים.
למעשה, אגרת מסי הנמל שמשלמת חברת התעופה על כל נוסע בטרמינל 3 הינה 26$, לעומת 11$ בטרמינל 1.
כל המריבה פה היא על 15 דולר שגם ככה יפלו על הנוסעים...
 

eh

משתמש פעיל
למעשה, אגרת מסי הנמל שמשלמת חברת התעופה על כל נוסע בטרמינל 3 הינה 26$, לעומת 11$ בטרמינל 1.
כל המריבה פה היא על 15 דולר שגם ככה יפלו על הנוסעים...
לא הבנתי מה הסיפור האם המסקנא שאנטישמיות גרידא מונעת חזרה של ריינאר?
אם כן לא שווה לקנות כרטיס לקיץ כי לא אמור משהו להשתנות לכאורה?
גם אם 1 יפתח לא מאמין שזה הסיבה הרי המחירים שלהם כל כך תנודתיים אז שיעלו כמה שקלים...
ואם הסיבה לחץ למחיר נמוך ב3 הבנתי שצריך לזה אישור משפטי מה שככל הנראה לא יינתן ואם כן שאר החברות יעתרו על זה וכולי בקימור ריינאר לא רוצים לטוס לפה ומי שקונה טיסה לקייץ איתם מהמר ככה נראה לי לא??
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה