טור דעה אשכול הזוכים של הגרלת דצמבר 2022

2016

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
@עו"ד נתן רוזנבלט
רכסים בהמתנה 108 מתוך 51
במקור מקום 181
לפני התרים
זה סיכוי סביר ?
שווה להיכנס למקומות עם רווח נמוך יותר?
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
יש עדיין יותר מ800 שלא נרשמו לכל ההגרלות באופקים
אנשים לא יודעים שצריך להירשם בכל ההגרלות
נו אז מה תעשה עכשיו ? תוציא רמקול בוכה של קלצקין? אין לי הסבר לזה אבל בערים חילוניות מדובר במספרים הרבה יותר קטנים. בפעם הבאה נשקיע יותר בהסברת הנקודה הזו בלי נדר.
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
@עו"ד נתן רוזנבלט
רכסים בהמתנה 108 מתוך 51
במקור מקום 181
לפני התרים
זה סיכוי סביר ?
שווה להיכנס למקומות עם רווח נמוך יותר?
סיכוי נמוך ביותר. המקובל הוא 25% נפילות בדרך, אתה כבר הרבה אחרי הממוצע, אז לצפות לנס בתוך נס? וויתור של 705 זה כבר שמש בגבעון דום.
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
צודק
אבל אתה ספציפי דיברת מהזברות
זה משהו מאוד מעניין. המנהיג שלהם הוא אברך צנום ובעל מעוף בשם קדיש אייזנר. הם לא ממש הצליחו כי ראש העיר הכריז מלחמה רשמית נגדם ולצערנו הצליח כנראה. אך אפשר לומר שבלעדיהם האחרים לא היו מגיעים. הם קידשו את המקום.
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום

יואל זוהר

משתמש מקצוען
זה משהו מאוד מעניין. המנהיג שלהם הוא אברך צנום ובעל מעוף בשם קדיש אייזנר. הם לא ממש הצליחו כי ראש העיר הכריז מלחמה רשמית נגדם ולצערנו הצליח כנראה. אך אפשר לומר שבלעדיהם האחרים לא היו מגיעים. הם קידשו את המקום.
בזה אתה צודק 100 אחוז
רק מה המתווך שיחי' כתב שקודם כל הזברות יגיעו לחריש
ועל זה היה התגובה שלי
ולמעשה את זה כתבתי מקודם שיש צורך לפרסם שהזברות מגיעים בכדי שהחילונים לא יחשבו בכלל להגיע
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
@עו"ד נתן רוזנבלט
מה אתה חושב על נוף הגליל
זה מצוין עקרונית, אבל זה לא ממש קרוב לחרדים (מרחק הליכה אבל באמצע יש את הכניסה לעין מאהל), הרווחים בסדר והסיכוי ממש טוב. בהגרלה הקודמת בלית ברירה המצלנו בחצי פה על המקום הזה, אבל הפעם, אויבו של הטוב הוא המצויין...
 

יואל זוהר

משתמש מקצוען
מאוד קרובים, זה השלב של התרומה הענקית "בעילום שם" להרים את המוראל...
בסוף הגיעו ליעד
השאלה איך
מאוד מעניין איזה 7 נרשמים נרשמו בדקה האחרונה
וגם אם הם הספיקו עוד להירשם בכל ההגרלות של אופקים או נתקע להם באמצע
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
זה מצוין עקרונית, אבל זה לא ממש קרוב לחרדים (מרחק הליכה אבל באמצע יש את הכניסה לעין מאהל), הרווחים בסדר והסיכוי ממש טוב. בהגרלה הקודמת בלית ברירה המצלנו בחצי פה על המקום הזה, אבל הפעם, אויבו של הטוב הוא המצויין...
אז למה לא להמליץ על הרשמה לשם כעיר נוספת לאחר אופקים?
להגרלה הזו זה כבר מאוחר מידי, אבל באופן עקרוני.
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
אז למה לא להמליץ על הרשמה לשם כעיר נוספת לאחר אופקים?
להגרלה הזו זה כבר מאוחר מידי, אבל באופן עקרוני.
התבלטנו על כך רבות, בפעם הקודמת, מתוך אלו שנרשמו שם בהמלצתנו, זכו קרוב למאה חרדים בנוף הגליל (לא הר יונה) קשה לי לראות במשקפי הדימיון הוורודים שהם באמת יבואו לשם.
 

עו"ד נתן רוזנבלט

משתמש מקצוען
הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו יום הבהיר דידן נצח


1673216020604.png
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
התבלטנו על כך רבות, בפעם הקודמת, מתוך אלו שנרשמו שם בהמלצתנו, זכו קרוב למאה חרדים בנוף הגליל (לא הר יונה) קשה לי לראות במשקפי הדימיון הוורודים שהם באמת יבואו לשם.
חבל הראש עיר שם מחבב חרדים , לא?
 

בונה אתרים

משתמש פעיל
לא הבנתי
אם זה כך כל מציאה לקנות באופקים במחיר למשתכן במקום שרשמית לא מיועד לחרדים
אז מה היה הצעקות השבר על עיר חרדית כסיף?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קו

א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה