אכן.
על איזה קליפ מדובר?אני חושב שהגיע הזמן שיתחילו להוקיע את הזמרים שמוציאים קליפים בלי להתחשב באלו שלא רוצים לראות נשים, (-כ''ש לא צנועות..),
למשל הקליפ שיצא השבוע עם ההוא שקברו אותו-- יש שם תמונה מזעזעת שאין לי מושג מה העורכים של הקליפ חשבו לעצמם??????????
הרי ברור שהם עברו על כל שניה בהסרטות, למה הם לא חשבו לצנזר את התמונה???
מה אתם אומרים?
זלמן שטוב.. או משהו כזה..על איזה קליפ מדובר?
מי זה?זלמן שטוב.. או משהו כזה..
היום להרבה אנשים שלפחות קוראים לעצמם חרדיים חסר להם את הרגישות לדברים האלה, הם רואים את זה, שמים לב לזה ומעבירים הלאה.. זה כבר לא משהו שמזיז להם, קרירות וכו'..הרי ברור שהם עברו על כל שניה בהסרטות, למה הם לא חשבו לצנזר את התמונה???
אבל עד כדי כך....?הם רואים את זה, שמים לב לזה ומעבירים הלאה..
לכן כתבתי החרד לדבר ה', ולא חרדים.היום להרבה אנשים שלפחות קוראים לעצמם חרדיים חסר להם את הרגישות לדברים האלה, הם רואים את זה, שמים לב לזה ומעבירים הלאה.. זה כבר לא משהו שמזיז להם, קרירות וכו'..
ככה אני חושבת..
יש למישהו להעלות לפה שירים ן/או קליפים של מאיר גרין?
תודה רבה!
כןהמילים של השיר של יונתן שיינפלד משיר השירים?
ואגב, לכן זה בעיה לשיר אותוהמילים של השיר של יונתן שיינפלד משיר השירים?
לא באמת בעיה עיין רש"י על הגמרה שם (ע"ז)ואגב, לכן זה בעיה לשיר אותו
המילים של השיר של יונתן שיינפלד משיר השירים?
ואגב, לכן זה בעיה לשיר אותו
זמר המתפאר שלרגל נישואיו חיבר שיר על "אחותי כלה", כנראה אינו יודע שאסור לקחת פסוק משה"ש המדבר על הקב"ה וכנסת ישראל, ולהשתמש בו בכוונה פשטית רח"ל.לא באמת בעיה עיין רש"י על הגמרה שם (ע"ז)
באתי לשאול ע"ז ג"כ.......מה עם השירים הישנים משיר השירים?
שימני כחותם, השבעתי
הרב ברייער כתב ב"משפחה" שבאמת התוודע לו שזה בעייתי, אבל יש צדדים שמתירים לשיר, כמו שזה מביא להתעוררות, ובאמת השיר השבעתי גרם לכך.מה עם השירים הישנים משיר השירים?
שימני כחותם, השבעתי
הפוסקים למעשה אומרים שרק אם "עשאוני ככינור" אסור כלומר רק אם זה שיר חול אם מילים קדושות אבל אם זה שיר מעורר לעבודת ה' כמו השיר ההוא מותר לגמרי.זמר המתפאר שלרגל נישואיו חיבר שיר על "אחותי כלה", כנראה אינו יודע שאסור לקחת פסוק משה"ש המדבר על הקב"ה וכנסת ישראל, ולהשתמש בו בכוונה פשטית רח"ל.
ואמרו חז"ל סנהדרין (קא.) תנו רבנן: הקורא פסוק של שיר השירים, ועושה אותו כמין זמר [שקורא בנגינה אחרת שאינו נקוד בה ועושה אותה כמין שיר אע''פ שמשיר השירים הוא ועיקרו שיר אסור לעשותו כמין שיר אלא בקריאתו. רש"י], והקורא פסוק בבית המשתאות בלא זמנו, מביא רעה לעולם, מפני שהתורה חוגרת שק, ועומדת לפני הקדוש ברוך הוא ואומרת לפניו, רבונו של עולם, עשאוני בניך ככינור שמנגנים בו לצים. ע"כ.
והשאלה האם יש צד היתר להקשיב לשיר זה?
ציטוט מזויע שמתפרסם: רגע שיא בחתונה נרשם כאשר... ביצע שיר בשם 'באתי לגני' שהלחין בעצמו יחד עם ... לרגל החתונה, אותו הוא בחר להקדיש לאשתו הטריה. וכך, בעיצומה של החתונה, עלה ... לבמה לקול תשואות חבריו ובני משפחתו, ובקולו המרגש שר "אבקשה את שאהבה נפשי..".
מזעזע!
מדובר בבחור שלמד בישיבות, איך לא ידע?
מה שנוגע לנו הוא שלא להכשל ח"ו אם אסור להשתמש בשיר הזה.
ההנאה לא שוה לעבור על מה שאסור.
מה עם השירים הישנים משיר השירים?
שימני כחותם, השבעתי
באתי לשאול ע"ז ג"כ.......
שיר שמטרתו להביע את הכתוב ולעורר לקרבת אלוקים בוודאי שמותר, מי לנו גדול מגאון ישראל וקדושו בעל "ברכת שמואל" זצוק"ל שחיבר שיר על הפסוק "אני ישנה ולבי ער" שיר שמושר בעולם הישיבות ובציבור כולו, יש גם שיר עתיק על הפסוק "חיכו ממתקים" מבית לובאויטש שמושר בעולם החסידי ועוד, ברור שאלו הם שירי קודש.הפוסקים למעשה אומרים שרק אם "עשאוני ככינור" אסור כלומר רק אם זה שיר חול אם מילים קדושות אבל אם זה שיר מעורר לעבודת ה' כמו השיר ההוא מותר לגמרי.
וכן מצינו שרוב השירים המיוחסים לר' ברוך באר הם משיר השירים.
(ברש"י שהגמרא לא דווקא על שיר השירים אלא כל פסוק רק שזה הכי מסתבר)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: