זמר המתפאר שלרגל נישואיו חיבר שיר על "אחותי כלה", כנראה אינו יודע שאסור לקחת פסוק משה"ש המדבר על הקב"ה וכנסת ישראל, ולהשתמש בו בכוונה פשטית רח"ל.
ואמרו חז"ל סנהדרין (קא.) תנו רבנן: הקורא פסוק של שיר השירים, ועושה אותו כמין זמר [שקורא בנגינה אחרת שאינו נקוד בה ועושה אותה כמין שיר אע''פ שמשיר השירים הוא ועיקרו שיר אסור לעשותו כמין שיר אלא בקריאתו. רש"י], והקורא פסוק בבית המשתאות בלא זמנו, מביא רעה לעולם, מפני שהתורה חוגרת שק, ועומדת לפני הקדוש ברוך הוא ואומרת לפניו, רבונו של עולם, עשאוני בניך ככינור שמנגנים בו לצים. ע"כ.
והשאלה האם יש צד היתר להקשיב לשיר זה?
ציטוט מזויע שמתפרסם: רגע שיא בחתונה נרשם כאשר... ביצע שיר בשם 'באתי לגני' שהלחין בעצמו יחד עם ... לרגל החתונה, אותו הוא בחר להקדיש לאשתו הטריה. וכך, בעיצומה של החתונה, עלה ... לבמה לקול תשואות חבריו ובני משפחתו, ובקולו המרגש שר "אבקשה את שאהבה נפשי..".
מזעזע!
מדובר בבחור שלמד בישיבות, איך לא ידע?
מה שנוגע לנו הוא שלא להכשל ח"ו אם אסור להשתמש בשיר הזה.
ההנאה לא שוה לעבור על מה שאסור.
עוד כתב ברייערהרב ברייער כתב ב"משפחה" שבאמת התוודע לו שזה בעייתי, אבל יש צדדים שמתירים לשיר, כמו שזה מביא להתעוררות, ובאמת השיר השבעתי גרם לכך.
שסיפרו לו שמרן רב חיים
שמע את השבעתי
ושאלו אותו אם יש בעיה ואמר שאין