דווקא זהו עיצוב העטיפה הישראלי ולא השוודי...אגב, יש לך סגנון של הסופר יונס יונסון (אתה שוודי במקרה??)
תנסה ליצור כריכה מעניינת בסגנון שלו...
דווקא זהו עיצוב העטיפה הישראלי ולא השוודי...אגב, יש לך סגנון של הסופר יונס יונסון (אתה שוודי במקרה??)
תנסה ליצור כריכה מעניינת בסגנון שלו...
די ברור, ובסדר גמור.
המרכאות אם תתווספנה, תעשינה רושם טרחני משהו.
תודה על התגובה!- לגבי הדיון על שינוי בניסוחים וכו' - נתקלתי בציטוט רלוונטי של הסופר אורסון סקוט קארד "כשאתה משתמש בטכניקה שאינה שייכת לסיפור שלך רק כדי לקסום לקורא מדומיין כלשהו [מורה בתיכון, דודה אלה, שמואל השכן או סאסי הירקן ...], בו ברגע הסיפור שלך מת במידת מה, נעשה קצת יותר שקר וקצת פחות אמת. על כל קורא שאתה עשוי לזכות בו כך, תאבד את היכולת להשפיע על תריסר אחרים"
תודה על התגובה!
צבעתי באדום את הסיבה שבגינה לא תהיינה מרכאות בטקסט, בלי נדר.
אני מתעב אותן.
שלחתי עמודים רבים לקוראים רבים, ושאלתי: האם יש אי בהירות מי אמר מה, גם ללא המרכאות?
כולם ענו ואמרו, בקול אחד יציב וברור:
לא!
לעת עתה הספר מתוכנן לצאת בכמות קטנה, והוא יישלח ויחולק לתומכים בהדסטראט. אין לי תכניות כרגע להפיץ אותו בחנויות הספרים.אדון גלנט, עם או בלי מרכאות, בפונט דיוויד או רש"י בולד, בעברית או בשוויצר-דויטש, תוציא כבר את הספר!
החשבון הוא כזה:
כשמגיע אלינו המידע שהספר יצא, אנחנו מתחילים לטפטף לשכנה מהקומה העליונה, וגם להורים של איציק המשקפופר שלומד עם יניב בכתה המקבילה, שיצא איזה ספר חדש, משהו משונה אבל אומרים שזה יפה. המחבר אולי גלנט? גלנטריה? משהו כזה. יש ביפה נוף במדף השלישי מלמעלה טור חמישי.
עכשיו הטפטוף חייב להיות עדין, שלא יבינו את הערמומיות והניצול. אבל חייב להיות עקשני, שיכנס לראש. משהו כמו הטיפות באבן של רבי עקיבא.
אחרי חודש חודש וחצי, הם יקנו. חייב להיות. בדרך כלל אצל השכנה יותר קל, אבל גם להורים של המשקפופר יש תקציב לקניית ספרים בלי ניקוד.
אחרי חודשיים נוספים, הם יגמרו לקרוא את הספר. האמא שם קוראת פעמיים. מובטלת, מה לעשות.
אחרי עוד שבוע שבועיים לטשטוש עקבות, אפשר להתחפש עם שמאטע על הראש, ולבקש להשאיל את הספר. שלא יבינו, חס ושלום, שבעצם אנחנו אלה ששכנעו אותם לבזבז את הכסף על ערימת נייר בלי ציורים שהיום כאן ומחר במגרסה.
נו, אז כמה כבר אפשר לחכות?... שיצא כבר! מסע הייסורים אפילו עוד לא התחיל...
במה זכיתי לתיוג יחד עם גדולי האומה?לעת עתה הספר מתוכנן לצאת בכמות קטנה, והוא יישלח ויחולק לתומכים בהדסטראט. אין לי תכניות כרגע להפיץ אותו בחנויות הספרים.
מצרף דף נוסף עם טקסט מקורי שלי, ולצידו אותו דף עם עימוד מוצע שמאוד אהבתי. בעיניי הוא נכון בהרבה מהחלוקה המקורית שלי. אודה לחוו"ד.
אשמח לכל תובנה!
@בית היין
@יהושבע
@באבא קמא
@משויטט
@קנקן מלא (במה באמת?)
@נקודת מחשבה
@רותי קפלר
@אביחי בס
@yosher2005
אני מתעקש שצריך להגדיל קצת את הרווח בין השורות.לעת עתה הספר מתוכנן לצאת בכמות קטנה, והוא יישלח ויחולק לתומכים בהדסטראט. אין לי תכניות כרגע להפיץ אותו בחנויות הספרים.
מצרף דף נוסף עם טקסט מקורי שלי, ולצידו אותו דף עם עימוד מוצע שמאוד אהבתי. בעיניי הוא נכון בהרבה מהחלוקה המקורית שלי. אודה לחוו"ד.
אשמח לכל תובנה!
@בית היין
@יהושבע
@באבא קמא
@משויטט
@קנקן מלא (במה באמת?)
@נקודת מחשבה
@רותי קפלר
@אביחי בס
@yosher2005
הבעיה שהתיקון האוטומטי בוורד מתקן ל'מייד' וכאלה. גם אותי זה מתסכל.אכן, העימוד המוצע מוצלח יותר.
וכמו שאמרו מעלי, הרווח בין השורות קטן מידי.
(בקטנה. להחליף מייד -מיד. שתירגלנו-שתרגלנו)
מעשה לסתור?תודה על התגובה!
צבעתי באדום את הסיבה שבגינה לא תהיינה מרכאות בטקסט, בלי נדר.
אני מתעב אותן.
שלחתי עמודים רבים לקוראים רבים, ושאלתי: האם יש אי בהירות מי אמר מה, גם ללא המרכאות?
כולם ענו ואמרו, בקול אחד יציב וברור:
לא!
גם לי.אהבתי את המקורי, העימוד המוצע לעומתו נראה דף מפוצץ באותיות....
לי אישית היה יותר קל וכיף לקרוא את המרווח
תודה רבה אהרן.נתן!!!!
סוף סוף אתה מתחיל לתרום מעבר לפרוג
אני הראשון שיקנה את הספר (כנראה שאני כבר לא הראשון לפי התגובות)
בהצלחחחההההה
ספר דיגיטלי מגדיל את הסיכוי שאקרא אותו מתחילתו ועד סופותודה רבה אהרן.
תגיד, יש טעם להשקיע בספר דיגיטלי?
כי לכאורה, הציבור שלנו רוצה ומכיר רק פרינט.
אני חושבת שציבור הנשים פחות יתחבר..תודה רבה אהרן.
תגיד, יש טעם להשקיע בספר דיגיטלי?
כי לכאורה, הציבור שלנו רוצה ומכיר רק פרינט.
אני תוהה עד כמה ציבור הנשים מעוניין בכלל בספרי?אני חושבת שציבור הנשים פחות יתחבר..
בעיקר בגלל שהזמן היחיד שיש לנו לקרוא בנחת הוא בשבתות.
תודה רבה אהרן.
תגיד, יש טעם להשקיע בספר דיגיטלי?
כי לכאורה, הציבור שלנו רוצה ומכיר רק פרינט.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: