לא שמתי לב...איך יצא לך לכתוב למישהי בשם 'dvora' אתה?
ועל כל השאר נענה לא בפורים.
חח
הסתכלתי על המשפחה כנראה...
לא שמתי לב...איך יצא לך לכתוב למישהי בשם 'dvora' אתה?
ועל כל השאר נענה לא בפורים.
ונהפוך הוא..איך יצא לך לכתוב למישהי בשם 'dvora' אתה?
ועל כל השאר נענה לא בפורים.
אפשר תיקון קטנטן?אשמח לשמוע רק מניסיון מה התפקיד של בעלים של ארמים בזמן שהרגש בהתקפה?
משפט קצת פרדוקסליבכל השיח בנושא חסר לי הנקודה איך אנשים רגישים מאד אמורים לפתח מידות טובות והתחשבות ולא רק לדרוש מהסביבה.
חשוב מאד לשים לב,האם ידוע למישהו מכאן ,
אם אנשים רגישים מאוד, גם סובלים מ-רגישות לבדים מסוימים, חומרים ,מאכלים, רעש וכו' ?
או שזה לא קשור?
את אומרת את זה בתור מצב שככה צריך להיות?משפט קצת פרדוקסלי
אנשים רגישים מאד הם רגישים מאד לעצמם, ולסביבה
קצת פחות מסתדר עם רק דורשים מהסביבה וחושבים רק על עצמם...
איכשהו אני קראתי את זה:את אומרת את זה בתור מצב שככה צריך להיות?
הם אמורים להיות רגישים רק לעצמם?
זה משהו שנולדים איתו, יש בו טוב ורע...לא כך הם אנשי ה"אדמה " שהם חווים את ההווה ב100% ומציק להם מאוד !!! שחם , וצפוף ומחניק ...
והם אנשים שסובלים מרגישות יתר .
אני קראתי לפי סימני הפיסוק.איכשהו אני קראתי את זה:
אנשים רגישים מאוד הם רגישים מאד לעצמם ולסביבה.
מאיזה כיוון קראת את זה אחרת?
אמנם יש פסיק
אבל ההמשך כבר בשורה הבאה
ברגישות חושית יש שלושה סוגים, היפר והיפו ומשולב.ברגישות חושית תמיד זה יהיה קיצוני ל2 הכיוונים; או בעוצמה או באנדר,
לדוגמא או שתווית של בגד תציק נורא מצד שני יתכן שצביטה חזקה לא תורגש
ואצל ארמים זה תמיד יהיה בעוצמה החזקה של התחושה
תמיד זה יהיה "מדי"
לא נראה לי שזה כ"כ כך נכון...חשוב מאד לשים לב,
אמנם רגישות חושית גבוהה הרבה פעמים נלווית לאר"מיות,
אבל זה לא מחייב שכל תחושתיות גבוהה היא אר"מיות
יש רגישות רגשית גבוהה ויש רגישות חושית גבוהה
וההבדל הוא-
ברגישות חושית תמיד זה יהיה קיצוני ל2 הכיוונים; או בעוצמה או באנדר,
לדוגמא או שתווית של בגד תציק נורא מצד שני יתכן שצביטה חזקה לא תורגש
ואצל ארמים זה תמיד יהיה בעוצמה החזקה של התחושה
תמיד זה יהיה "מדי"
אולי כי חוץ מהלימודים בכיתה ה'אני קראתי לפי סימני הפיסוק.
לא יודעת, ככה לימדו אותי בכיתה ה'.
מעבר שורה לא קובע הפסקה כשמדובר בפסקה. פסיק כן.
ובכל מקרה הזמנתי את @שירה 333 לבאר את דבריה.
לא לאאת אומרת את זה בתור מצב שככה צריך להיות?
הם אמורים להיות רגישים רק לעצמם?
ואני אסביר מה התכוונתימשפט קצת פרדוקסלי
אנשים רגישים מאד הם רגישים מאד לעצמם, ולסביבה.
קצת פחות מסתדר עם: "רק דורשים מהסביבה וחושבים רק על עצמם..."
לא לאאולי כי חוץ מהלימודים בכיתה ה'
יש בנו גם היגיון, ואם אפשר להבין מהמשפט הראשון שהיא לא מסכימה איתך, אפשר גם להבין מה התכוונה במשפט הבא.
אפשר גם להבין את זה מהמשפט שבשורה הבאה.
ואם הייתי מתייחסת לסימני פיסוק ושגיאות כתיב פה בפרוג ברצינות- הייתי מגיעה רחוקקק
דבר ראשון תודה על התשובה.לא לא
אני אוסיף קצת סימני דקדוק אולי יובן טוב יותר
ואני אסביר מה התכוונתי
שבעצם הפרוש של ארמים הוא בנ"א רגישים מאד,
וזה מתבטא בכל התחומים בחיים שלהם;
גם לעצמם (כל הרגשות בצורה חזקה וכו, אפשר להרחיב הרבה)
וגם לסביבה שלהם- שזה אומר אמפטיה מאד גבוהה, להרגיש את השני, וכו
אז לכן להגיד שארמים חושבים רק על עצמם ודורשים הרבה מהסביבה זה קצת פחות מסתדר...
הרבה "התנפלו" על התגובה הזו ואולי אלו אנשים שבאמת עובדים על המידות שלהם קשה מאד.בכל השיח בנושא חסר לי הנקודה איך אנשים רגישים מאד אמורים לפתח מידות טובות והתחשבות ולא רק לדרוש מהסביבה.
ואולי יש פה הדגמה קטנה לאיך נראה החיים לצד אר"מים....הרבה "התנפלו" על התגובה הזו ואולי אלו אנשים שבאמת עובדים על המידות שלהם קשה מאד.
אבל הנאמר כאן חשוב לא פחות, כשיש דיון על ארמים. כי זה ממש לא קל/פשוט לחיות לצד אחד/ת כזה. (במיוחד שהם כאלו כך בבסיס פלוס עברו משהו).
זו התמודדות יום יומית ואולי כדאי להציף כאן כלים לשני הצדדים. (לי אין מספיק מידע בנושא בשביל לתת עצות).
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמט
א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ: