שוקלד בלונדי
משתמש פעיל
תעשו מקומות קבועים לפי הגרלה הכי טוב
שיטת חינוך שמצאה חן בעיננו:סמכות לא יכולה להיות רק ברכב
זה צריך להיות שיטת עבודה קבועה בבית
ולא בהכרח עם ענישה
יש כללים
וזהו
חוסר יחס לבכי
זה מה יש וזהו
אבא אומר הכי טוב ורק צריך להיות אבא הגיוניבגדול בכל ויכוחי הילדים יש שלוש שיטות עיקריות.
שיטת הפנקס, שיטת העדשים, ושיטת הסמכות.
הפנקס: ניהול תור על כל נושא. זה קשה!! לזכור מי בקומותיים בלילה, ומי תורו בצהרים, מי הלך בפעם האחרונה עם אבא, ומי עם אמא?... וכו'.
עדשים: מי מוותר? יופי. עדש. רק תיזהרו שלא תתחיל מריבה על מי מוותר...
סמכות: אבא אומר, וזהו. ומי שפותח את הפה, בפעם הבאה לא נוסע איתי לטיול!! הבנתם?!?!
ממש לא ככה. אבא אומר, וזהו. בנחת ובשלוה, אבל בסמכות. בלי בפעם הבאה ובלי הבנתם.סמכות: אבא אומר, וזהו. ומי שפותח את הפה, בפעם הבאה לא נוסע איתי לטיול!! הבנתם?!?!
נו זאת היתה הכוונה!ממש לא ככה. אבא אומר, וזהו. בנחת ובשלוה, אבל בסמכות. בלי בפעם הבאה ובלי הבנתם.
פנקס :מצריך הרבה סבלנות ולזכור את התורבגדול בכל ויכוחי הילדים יש שלוש שיטות עיקריות.
שיטת הפנקס, שיטת העדשים, ושיטת הסמכות.
הפנקס: ניהול תור על כל נושא. זה קשה!! לזכור מי בקומותיים בלילה, ומי תורו בצהרים, מי הלך בפעם האחרונה עם אבא, ומי עם אמא?... וכו'.
עדשים: מי מוותר? יופי. עדש. רק תיזהרו שלא תתחיל מריבה על מי מוותר...
סמכות: אבא אומר, וזהו. ומי שפותח את הפה, בפעם הבאה לא נוסע איתי לטיול!! הבנתם?!?!
באוטובוס כולם ירצו לשבת בכיסא מסויים או ליד החלוןאיך מתווכים ומסדרים את המריבות של הילדים על המקומות ברכב?
נוסעים באוטובוס!!!!!!!
פשוט ביותר!!!!!!
סתם הורים צריכים לשים לב שאין כבשה שחורהעדשים וסמכות: צריך תשומת לב מיוחדת שלא תשאר הכשבה השחורה תמיד דפוקה כלומר שלא תמיד השתלטן יהיה ליד החלון וכדומה
יש באמת מספיק ספסלים... שיתפרסו מאחורה ועדדדדד לנהג!אוטובוס כולם ירצו לשבת בכיסא מסויים או ליד החלון
שטויותאיך מתווכים ומסדרים את המריבות של הילדים על המקומות ברכב?
נוסעים באוטובוס!!!!!!!
פשוט ביותר!!!!!!
נפלא לילדים בני 8 פחות מתאים לילדים בני20 שעדיין רבים על המקומות...בגדול בכל ויכוחי הילדים יש שלוש שיטות עיקריות.
שיטת הפנקס, שיטת העדשים, ושיטת הסמכות.
הפנקס: ניהול תור על כל נושא. זה קשה!! לזכור מי בקומותיים בלילה, ומי תורו בצהרים, מי הלך בפעם האחרונה עם אבא, ומי עם אמא?... וכו'.
עדשים: מי מוותר? יופי. עדש. רק תיזהרו שלא תתחיל מריבה על מי מוותר...
סמכות: אבא אומר, וזהו. ומי שפותח את הפה, בפעם הבאה לא נוסע איתי לטיול!! הבנתם?!?!
לגבי חוסר יחס לבכי דעתי בנושא זה שניתן להשליט סמכות פלוס להיות קשובים לילד,סמכות לא יכולה להיות רק ברכב
זה צריך להיות שיטת עבודה קבועה בבית
ולא בהכרח עם ענישה
יש כללים
וזהו
חוסר יחס לבכי
זה מה יש וזהו
ישנם שתי סוגי בכילגבי חוסר יחס לבכי דעתי בנושא זה שניתן להשליט סמכות פלוס להיות קשובים לילד,
ההורה יכול להגיד לא ולילד מותר לבכות בהחלט,
ההורה יכול להבין את המקום של הילד שקשה לו לקבל ובכל זאת להחליט אחרת,
אבל כן להגיד לו אני מבין שקשה לך לקבל אבל החלטתי שלא.
עובד גם על קטנטנים בני 3 ו4
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
25.06
י"ט סיון
פתיחת מסלול
קורס פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיון
פתיחת מסלול:
התכנית המקצועית להכשרת אדריכלי פנים ומעצבים
לעבוד בתחום האדריכלות תוך שנתיים בלבד! וללמוד תכנים בלעדיים שיתנו לך יתרון ענק וביקוש גדול בשוק!
מסלול לגברים
25.07
י"ט תמוז
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
25.07
י"ט תמוז
פתיחה חגיגית:
תשכחו מכל מה שהכרתם!
גם עיצוב גרפי, גם בניית אתרים וגם בינה מלאכותית, בקורס אחד, חדשני ומפוצץ תוכן!
סילבוס חדש!
30.07
כ"ד תמוז
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
תהילים פרק לב
א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב: