מרים יהלום
משתמש צעיר
רצוןאני רק חושב שכדי שיהיה ניתן לטפל בכלל בזה צריך שיהיה רצון היה נראה לי שהבחורה לר כל כך איכפת לה ברמה שמוכנה להתאמץ לטפל בזה......... מקווה שאני טועה
ואחריות
לפני זה אין מה לעשות לא מדובר פה בתינוק....
רצוןאני רק חושב שכדי שיהיה ניתן לטפל בכלל בזה צריך שיהיה רצון היה נראה לי שהבחורה לר כל כך איכפת לה ברמה שמוכנה להתאמץ לטפל בזה......... מקווה שאני טועה
@משתמשת אחת את צודקת בכל מילה רק נא לשים לב לדבריה של הילדה@נשמת כל חי תברך - הרי העדתם בעצמכם שאתם לא מתמודדים עם האתגר הזה. אז הכי קל לבוא ולהגיד מה הבעיה, אם לא מבינים מה הבעיה. התגובות שלכם קצת תלושות ולא ניתנות ליישום, כי הן ללא נובעות מתוך מקום של הבנת האתגר והבעיה.
ולפותחת- זה דבר ככ נפוץ. אני עצמי כזאת, לא ככ יודעת מה להוסיף מעבר למה שכבר נכתב לפניי.
אבל לא יודעת אם כתבו פה- נורא חשוב לא לשים על זה את כל הפרונט. אני בטוחה שהיא בנאדם מדהים עם אתגר קטן בנושא הזה, לא פייר כלפיה לתת לזה את כל התשומת לב. מספיק הסמינר כנראה עושה את זה. זה נורא מוריד את הבטחון והערך העצמי, מנסיון. גם לא להתפתות להגיד משפטים כמו "את מדהימה ומקסימה ומוכשרת וכו', *אבל*..." אני זוכרת שאצלי כמעט כל פעם שאמרו לי משהו טוב, מיד נדבק לו ה"אבל" הזה על הקימה בזמן וכל המסביב. מה הוא קשור?
ועוד דבר- אכן, הפתרון הוא הגברת תחושת אחריות. אבל מאוד, מאוד, מאוד קשה לעשות את זה בצורה נכונה באופן עצמאי. אנחנו כהורים ככ מעורבים רגשית, שהדבר שכמעט הכי קשה לנו לעשות זה לשחרר אחריות לגמרי. גם אם נדמה שהסרתם לחלוטין- אתם עדיין מחזיקים חזק במושכות, והילד פשוט קולט את זה. לשחרר לגמרי זה מרגיש כמו הפקרת הילד, כשבעצם זאת טובתו. אני ממש ממליצה לקבל עזרה חיצונית, בין אם זה הדרכת הורים, או טיפול רגשי בקטנה לילדה. כמה מפגשים-זה מה שאני אישית הייתי צריכה.
סליחה על האורך
אני אין לי נסיון באמת במצב הזה אבל מהצד אני כן ורואה משו אחד - שאין לה בכלל מוטיבציה לטפל בזה.......אבל היא טוענת שזו היא אין לה אפשרות לשנות את זה
ושכולנו נתמודד...
מה זה העירו - התקשרו בבוקר?עצה שיכולה אולי לעזור
היו לי מורות (גם ביסודי וגם בסמינר) שהעירו את חברות שלי שהיו מאחרות כרוניות (אני ב"ה לא איחרתי...) כמה נעים לא לענות למורה? כמה נעים לאחר אחרי שהמורה העירה אותך??
כמובן שזה תלוי באופי המוסד לימודים
אכן כן.מה זה העירו - התקשרו בבוקר?
לדעתי- זה הי יכול מאוד לעזור!!!!אכן כן.
פעל ישועות...
אם רק היית יודעת באיזה מוסד לימודים מדובר...לדעתי- זה הי יכול מאוד לעזור!!!!
רק שהמורות בסמינר שהיא לומדת- בחיים לא יעשו את זה!
הם מדי כבדות ורציניות...
ועם זה אני ממש מסכימה! מורה אחת הייתה מעירה את חברה שלי כלללל בוקר ואפילו המנהל היה מתקשר לאבא שלה כל בוקר במשך תקופה...היו לי מורות (גם ביסודי וגם בסמינר) שהעירו את חברות שלי שהיו מאחרות כרוניות (אני ב"ה לא איחרתי...) כמה נעים לא לענות למורה? כמה נעים לאחר אחרי שהמורה העירה אותך??
מסכימה איתך. אבל תלוי על איזה סמינר את מדברת.וכן, יש אפשרות לאחר ולהשלים נוכחות (וזה מעצבן מאד בשבילה..)
איזה בן אדם אלוף !!!שנה ראשונה שלי בכיתה שבה אני לומדת עכשיו
ומייד שמתי לב לבחורה אחת שכל יום מאחרת
כבר בשבוע הראשון- לקחתי אותה לצד ודיברתי איתה
שאלתי אותה למה היא מאחרת? היא אמרה שהיא לא מצליחה לקום בזמן.
אמרתי לה שממש נחמד לי להכנס לכיתה ולראות אותה בבוקר בתפילה. (בימים שהיא כן הצליחה לקום בזמן)
פשוט פירגנתי לה על עצם היותה בכיתה וכמה שהיא מוסיפה ושמרגישים שהיא לא נמצאת וחבל שאנחנו לא מצליחות להנות ממנה כבר מהבוקר
הצעתי לה שאני אתקשר בבוקר להעיר אותה כי אני באמת מחכה לה בבוקר בכיתה
וזה עזר!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: