להשראה -- אחת המודעות --

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
מודעה נוספת בסדרה, מי עושה למפעל חסד את הפרסום ? הוא אלוף בקריאיטיב !
צפה בקובץ המצורף 561756
קריאייטיב, קריאייטיב...
אבל מה הוא מוכר???
מ'קען מיינען...
כולה"מכירה סינית"... כמו עוד 87 ארגונים...
נו, אז הם היו ראשונים.
לכן מה? - - -
מה הוא מציע יותר מאחרים?
נראה לי מוגזם הקמפיין הזה - ביחס למוצר.

האמת, זוהי שאלה שאני הרבה פעמים מתחבט בה:
האם מיתוג מוגזם גורם נזק למותג או לא?
 

לכאורה.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
האם מיתוג מוגזם גורם נזק למותג או לא?
זו שאלה בפני עצמה...

אבל עצם זה שאתה מעלה פה דיון על הפרסום שלהם, הם הצליחו.
ברגע שגרמת לציבור לדבר אודותיך / אודות המוצר שלך, עשית את זה.
זה מה הם רצו.
שתדבר עליהם.
שתתעצבן עליהם. כן כן!!
שתהיה בתודעה שלהם.
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
שתתעצבן עליהם. כן כן!!
הם לא רצו שאתעצבן עליהם.
נכון, הם רצו שאדבר מהם.
אבל אילו לא הייתי פרסומאי, לא יודע אם הייתי נופל בפח :eek:
כרגע, אני לא מודד, משום שאני מתבונן על זה מזוית מקצועית.

ושוב: יש כאן קריאייטיב!
אין כאן מוצר! (בכלופן ברמה שמשווקים אותו).
 

לכאורה.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
יש כאן קריאייטיב!
אין כאן מוצר! (בכלופן ברמה שמשווקים אותו).
קום כל זה יפה מאוד שמצליחים לעשות מאפס מוצר (כדבריך), 120 אחוז קריאייטיב.
אז מה שמעצבן אותך זה החריגה באחוזים של הקריאייטיב..
כאילו מה הם מוכרים... תכלס' צודק.
נכון הם לא מחדשים כלום במוצר. ובדיוק עם זה האסטרטג שלהם היה צריך להתמודד.
והוא יודע בדיוק כמוך שיש לו 80 ומשהו מתחרים.. אז הוא הגזים. כי במקרה הזה זה היה נדרש.
והנה.. הם חידשו צפייה.
אבל אילו לא הייתי פרסומאי, לא יודע אם הייתי נופל בפח :eek:
נו נו.. עכשיו כבר א"א לבדוק :rolleyes:
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
זו שאלה בפני עצמה...

אבל עצם זה שאתה מעלה פה דיון על הפרסום שלהם, הם הצליחו.
ברגע שגרמת לציבור לדבר אודותיך / אודות המוצר שלך, עשית את זה.
זה מה הם רצו.
שתדבר עליהם.
שתתעצבן עליהם. כן כן!!

שתהיה בתודעה שלהם.

מה הם רצו קשה לדעת,
בפשטות כמו כל מפרסם
חשוב להם שפחות ידברו ויותר ירכשו במכירה הסינית.

פרסום או מסר שגורם לך לדבר אודותיו זו הצלחה מסוימת
אבל בהחלט לא התוצאה הסופית.
ואם משהו מדבר עליו רק בגלל שהוא התעצבן (כלשונך)
וודאי שהמסר החטיא את המטרה.
בסוף בכדי להניע את הצופה שישלוף את הארנק
אתה צריך ליצור עמו ממשק שיסקרן אותו מצד אחד
אבל שיענה לו על הצרכים מצד אחר.
כך שתודעה שנגזרת מתחושה לא טובה, לא ממש מניבה תוצאות.

למורנו ורבנו יאיר וייס הייתה נוסחה קצרה בהרבה, וזה לשונו הזהב:
איזון הנדנדה (הפרסומת) בין הפרובוקציה מול האינפורמציה .
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי
מה הם רצו קשה לדעת,
בפשטות כמו כל מפרסם
חשוב להם שפחות ידברו ויותר ירכשו במכירה הסינית.

פרסום או מסר שגורם לך לדבר אודותיו זו הצלחה מסוימת
אבל בהחלט לא התוצאה הסופית.
ואם משהו מדבר עליו רק בגלל שהוא התעצבן (כלשונך)
וודאי שהמסר החטיא את המטרה.
בסוף בכדי להניע את הצופה שישלוף את הארנק
אתה צריך ליצור עמו ממשק שיסקרן אותו מצד אחד
אבל שיענה לו על הצרכים מצד אחר.
כך שתודעה שנגזרת מתחושה לא טובה, לא ממש מניבה תוצאות.

למורנו ורבנו יאיר וייס הייתה נוסחה קצרה בהרבה, וזה לשונו הזהב:
איזון הנדנדה (הפרסומת) בין הפרובוקציה מול האינפורמציה .
כתבתם יפה.
למורנו ורבנו יאיר וייס
רק מעניין מה הוא היה אומר כשהיה שומע את הכינוי מוצמד אליו.
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
רק שכחתם דבר אחד, שכל הבלגן הזה הגיע כדי להכניס את כולם למירוץ של 100,000 ש"ח במזומן, וחצי קופה, וסקודה קודיאק, ושופינג, בניו יורק וכו' וכו' והרי רובם אינם פרסומאים שמבינים משהו באסטרטגיה, וזה לא בדיוק מעניין אותם כרגע האם יש כאן מוצר או לא, כרגע מעניין אותם המאה אלף ש"ח במזומן, הסקודה קודיאק, והשופניג, אם הם יזכו בזה אז סה"כ אתה המפסיד שלא קנית "כי הם לא מוכרים מוצר".

מסכימים?
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
והרי רובם אינם פרסומאים שמבינים משהו באסטרטגיה, וזה לא בדיוק מעניין אותם כרגע האם יש כאן מוצר או לא,
זוהי בדיוק השאלה...
האם כשאברך/ית מהשורה מוציא את החוברת המהוללה מתיבת הדואר, ובכליון עיניים ובמליון ציפיון, רוצה לדעת מה קורה כאן שכ"כ דברו מזה, ואז מוצא שם את הסטנדרט פחות או יותר, האם מתאכזב ומעיף את החוברת לפח האשפה, או שהוא אומר "יאללה, כבר הרמתי אותה, וכבר הצצתי בפנים, נו שיהיה, בוא נתרום להם..."?
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אפרופו יחצ על מפעל החסד
אתמול רץ ברשת טעות שפורסמה בעיתונים..
העיקר שמדברים על זה..

ירושלים ובני ברק.. תמציא איזורים..

IMG-20191111-WA0015.jpg
 

כנפי דמיון

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
קריאייטיב, קריאייטיב...
אבל מה הוא מוכר???
מ'קען מיינען...
כולה"מכירה סינית"... כמו עוד 87 ארגונים...
נו, אז הם היו ראשונים.
לכן מה? - - -
מה הוא מציע יותר מאחרים?
נראה לי מוגזם הקמפיין הזה - ביחס למוצר.

האמת, זוהי שאלה שאני הרבה פעמים מתחבט בה:
האם מיתוג מוגזם גורם נזק למותג או לא?

היחס שאנשים מהשורה מסתכלים על זה ופרסומאי שנמצא בתוך זה הוא יחס שונה, זה כמו שביבי כל-פעם מפרסם את עצמו כאילו עכשיו הוא הולך לגאול את ישראל, וכולם רצים אל הקלפיות להצביע מחל, פרסומאי או איש תקשורת יגיד נו באמת, אבל אנשים מהצד, לא רואים את כל זה, אבל אם זה יחזור על עצמו אתו פרסום, כבר ירד היחס אליו, כמו שקרה בבחירות האחרונות, כשחוזרים על פרסום כמה פעמים באותו סגנון, יורד הערך שלו.
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
היחס שאנשים מהשורה מסתכלים על זה ופרסומאי שנמצא בתוך זה הוא יחס שונה,

לגבי הכישלון של ביבי אולי זה נכון (אולי לא)
אבל אני חושב שאין לחלק את היחס בין פרסומאי והאנשים מהשורה.

אם פרסומאי איש קריאייטיב וכו' מאשר פרסומת או קמפיין רק המתסכלות הצרה שלו
אז הוא ממש מעל בתפקידו
לפני ואחרי הכל הוא צריך לחשוב כמו צופה מהצד שרואה את הפרסומת בפעם ראשונה
מה תהייה ההתייחסות של הצופים, מה תהייה תגובתם.
רק בשביל זה הוא יושב שם.

התוצאה של מיחזור רעיונות שוב ושב. לא מגיעה מחשיבה פרסומאית, להפיך.
הגישה הזו ניזונת יותר מחוסר מחשבה ומעודף עצלות.
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לי נראה כל הקמפיין של המכירה סינית - כישלון גדול
כשהייתי ילד ידעתי שמכירה סינית שייך לאנשים מבוגרים שרוצים לתרום כסף ומשכנעים אותם ע"י כל מיני מצרכים ומתנות...
עכשיו אני רואה את ההיפך:
עושים קמפיין ילדותי בשפה שמדבר בדיוק לילד בן עשר וחצי

ואני ראיתי גם מודעה בחדרי מדרגות שמבשר לילדים - שהבניין שיתכוננו בכבוד להגעתו של החוברות ע"י נקיון האיזור של תיבות הדואר ייכנס להגרלה.
גם המודעה של המשאית
והמודעה 'הנה הוא - אני הראשון שרואה אותו '
והצבעים

כל הקמפיין מיועד לילדים צעירים

נכון שכל קמפיין צריך להגיע עם דבר מוזר שיחכך בראש ויגרום התייחסות, אבל לא לזה כיון הפסוק.

אגב.. אני מאוד מחבב הגרלות ושילמתי על זה הרבה- והקמפיין הזה גורם לי דחייה מכל הכיוונים, כשאני אתכופף להרים את החוברות ולקרוא את תוכנו - אני ארגיש יותר בזוי מלעמוד בתור של התהילים בין כל הילדים ולבקש מהאחראי 'ציטוס'

שימו לב לדברי.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אני מניח שכולם כאן היו שותפים בתכנון של המכירה ישבו בישיבות האסטרטגיה ויודעים בדיוק מה עומד מאחורי כל דבר.
חבר'ה...
אחרי הכל זאת מכירה סינית שנולדה עוד בטרם הגחנו חלק גדול מאתנו לעולם (אני בכלאופן:eek:) ואני מניח שכל הטעיות נעשו מזמן, בפרט שיש שם חבר'ה מנוסים ביותר במגזר להגרלות וכיום יש להם איזה תובנה או שתיים בעניין...
אז עם כל הכבוד לנו... נוכל אולי להעלות תובנות ולדון לעצמינו אבל לפחות לא להיות כאלו החלטיים.
כנלע"ד.
 

ספציפי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אני לפעמים מרגיש שהורים מסתכלים על בנם כתינוק חסר אחריות גם כשהוא גודל ומצליח
למה?
- כי ההכרה שלהם איתו היה כשהוא עדיין היה צעיר

אם אתה אומר שהם כ"כ מבוגרים מאיתנו - יכול להיות שזה הסיבה שהם מתייחסים אלינו כילדים.

הנסיון שאדם צובר לעצמו במשך 29 שנים לא אומר שכשהוא עושה שטוית הוא עושה זה בחוכמה!
זה- כישלון- של- קמפיין- !!!
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
זה- כישלון- של- קמפיין- !!!

אז מה היה לנו פה?
ידיעה מה היה בכל התהליך,
הבנה שיש מי שמוכן לזרוק מאות אלפי שקלים על פרסום גם אחרי נסיון של 29 שנים כי הוא עושה שטויות חכמות,
וכמובן החלטה על מותו של קמפיין בטרם החל.
אני לא בא חלילה... רק לשבר את האוזן.
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני מניח שכולם כאן היו שותפים בתכנון של המכירה ישבו בישיבות האסטרטגיה ויודעים בדיוק מה עומד מאחורי כל דבר.
חבר'ה...
אחרי הכל זאת מכירה סינית שנולדה עוד בטרם הגחנו חלק גדול מאתנו לעולם (אני בכלאופן:eek:) ואני מניח שכל הטעיות נעשו מזמן, בפרט שיש שם חבר'ה מנוסים ביותר במגזר להגרלות וכיום יש להם איזה תובנה או שתיים בעניין...
אז עם כל הכבוד לנו... נוכל אולי להעלות תובנות ולדון לעצמינו אבל לפחות לא להיות כאלו החלטיים.
כנלע"ד.


נשגב ממני למה הבנת שזה נושא הדיון כאן??
(לנסות לפענח את המחשבה שמאוחרי הפרסום הוותיק)

השיח כאן בסך הכל הציף את הנושא
האם הדבר החשוב ושימת הדגש בקמפיין הוא שידברו עליו ואודותיו
או מה מדתיות הבאז הנכונים, וכן על זה הדרך.
המכירה הספציפית הייתה טריגר ותמונת רקע לנושא.


ושוב, גם אם הם וותיקים ומנוסים אז מה?
גדולים וטובים מהם גם טעו וטועים (כדוגמת מפלגת הליכוד וכו')
ולא נהייה יומרניים אם נביע דעה על פרסום שסוף כל סוף
מכוון בעיקר אלינו.
 

כנפי דמיון

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
לגבי הכישלון של ביבי אולי זה נכון (אולי לא)
אבל אני חושב שאין לחלק את היחס בין פרסומאי והאנשים מהשורה.

אם פרסומאי איש קריאייטיב וכו' מאשר פרסומת או קמפיין רק המתסכלות הצרה שלו
אז הוא ממש מעל בתפקידו
לפני ואחרי הכל הוא צריך לחשוב כמו צופה מהצד שרואה את הפרסומת בפעם ראשונה
מה תהייה ההתייחסות של הצופים, מה תהייה תגובתם.
רק בשביל זה הוא יושב שם.

התוצאה של מיחזור רעיונות שוב ושב. לא מגיעה מחשיבה פרסומאית, להפיך.
הגישה הזו ניזונת יותר מחוסר מחשבה ומעודף עצלות.


לדעתי גם אם פרסומי עושה רעיונות חדשים, אם תחושת הציבור היא אותה תחושה זה לא יעזור, אני אתן עוד פעם למשל את ביבי, שיצא לשוק מחנה יהודה, וביקש מכולם ללכת ולהצביע, עם הסרטה ופרסום בכל הרשתות, זה רעיון פרסומי חדש, שלא נעשה אף פעם, אבל התחושה של כולם הייתה אותה תחושה.
_____

אם זה ילדותי או לא זה צריך לשאול אותם אחר-כך אם הם העלו את המכירות השנה, או שהורידו, נראה לי שכך נוכל לדעת את הלקח לפעם הבא, לפעמים אנו חושבים שזה לא מצליח אבל המציאות אחרת, פרסומאי תמיד יכול ללמוד מה קורה עם הפרסום שלו ולשנות אסטרטגיה, אבל הצופה מן הצד לא יכול לדעת....
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נשגב ממני למה הבנת שזה נושא הדיון כאן??
(לנסות לפענח את המחשבה שמאוחרי הפרסום הוותיק)

השיח כאן בסך הכל הציף את הנושא
האם הדבר החשוב ושימת הדגש בקמפיין הוא שידברו עליו ואודותיו
מה מדתיות הבאז הנכונים וכן על זה הדרך
המכירה הספציפית הייתה טריגר ותמונת רקע לנושא.


ושוב, גם אם הם וותיקים ומנוסים אז מה?
גדולים וטובים מהם גם טעו וטועים (כדוגמת מפלגת הליכוד וכו')
ולא נהייה יומרניים אם נביע דעה על פרסום שסוף כל סוף
מכוון בעיקר אלינו.
חלילה,
אדרבה, רק הפריע לי ה-!!!!!!!!!!!!!!!!
אולי יש גם כמה ???????
זה הכל.
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לדעתי גם אם פרסומי עושה רעיונות חדשים, אם תחושת הציבור היא אותה תחושה זה לא יעזור,

100%
אז שוב האיש קריאייטיב שוגה שהוא לא בודק או מודע לתחושות הבטן של הציבור.

אם זה ילדותי או לא זה צריך לשאול אותם אחר-כך אם הם העלו את המכירות השנה, או שהורידו, נראה לי שכך נוכל לדעת את הלקח לפעם הבא, לפעמים אנו חושבים שזה לא מצליח אבל המציאות אחרת, פרסומאי תמיד יכול ללמוד מה קורה עם הפרסום שלו ולשנות אסטרטגיה, אבל הצופה מן הצד לא יכול לדעת....

אתה באמת מצפה לתשובה מהם??
ממד והיקף מכירות זה קלף ששומרים קרוב לחזה.

בכל מקרה שיווק ופרסום מילולי בפרינט ומדעות
זה דבר דינמי, וקשה מעט להסיק ממנו מסקנות כגון אלו
יש מצב שהם יצליחו בכלל או בגלל תוכן הקטלוג ומחירי הכרטיסים וכו'

משא"כ בפרסום ושיווק אינטרנטי שם יש מצב לדעת בדיוק כמה
הפרסום היה אפקטיבי (לייקים, לידים, כניסות, שיתופים,)
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
מישהו/י שלח/ה לי בפרטי
ש'מיליארד מכירות סיניות לא טועות'...

יש מצב,

אך לאחרונה
שמועה התגנבה לאוזניי שהאכילה מתמדת בצ'ופסטיקס (מקלות אכילה)
עלולה לגרום לדלקת במפרק הזרוע

אז כנראה שגם הם טועים מפעם לפעם...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה