להשראה -- אחת המודעות --

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
היא אמנם יצירתית
אבל חסרת כל אסטרטגיה
לצמחונים מתוך מטרה 'ירוקה' למען בעלי החיים, זה בהחלט יכול לעבוד.
מלבד זאת, לפי הנראות והחוסר בקרדיט אני מתאר לעצמי שזה עלה כפוסט או כתמונות באתר ולא כפרינט...
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
היא אמנם יצירתית
אבל חסרת כל אסטרטגיה
למה?

מעבר לאוכל טבעוני
יש כאן הגנה על חיות בר.
Style Seva The Planet

(אגב, היא מסעדה ותיקה - מעל 100 שנים.
וספר המתוכנים שהם הוציאו נמכר במיליוני עותקים)
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
יש כאן הגנה על חיות בר.
זו הנקודה.
המסעדה מפרסמת שהיא מגינה על חיות הבר.
היא לא מפרסמת את האוכל שלה.

קריאייטיב שייך לתדמית, כבר אמרנו?!
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
זה בהחלט יכול לעבוד.
זה לא יעבוד.
כי למסעדה הולכים כדי לאכול
יש ערכים נוספים, כמו כשרות/טבעונות וכו'
אבל היא קודם כל אוכל.

כמו שאני לא אלך למסעדה שתפרסם לי את הלוגו של הכשרות שלה באופן קריאייטיבי.
אני אברר את רמת האוכל, סגנון ההגשה, מי השף ומה המחיר.
 

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
זה לא יעבוד.
כי למסעדה הולכים כדי לאכול
יש ערכים נוספים, כמו כשרות/טבעונות וכו'
אבל היא קודם כל אוכל.

כמו שאני לא אלך למסעדה שתפרסם לי את הלוגו של הכשרות שלה באופן קריאייטיבי.
אני אברר את רמת האוכל, סגנון ההגשה, מי השף ומה המחיר.
מיתוג לא בהכרח מתמקד בנקודה בסיסית כמו טעם ומחיר, המיתוג שלהם (אם זה אכן המיתוג שלהם) נותן ערך מוסף לקהל ענק של צמחונים וירוקים.
כנראה שבגלל שהם ככ ותיקים, הטעם והאיכות לא מהווים נושא בכלל
 

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ראיתי פרסומת יפה בקול העיר של ערב ראש השנה. נגמלת בעבר ממוצץ. הגיע גם הזמן להיגמל מסיגריות.
זה דיבר אלי בהקשר של ימים אלו. של להיגמל מעבירות ומהרגלים רעים. אבל משום מה העיתון נאבד לי. אולי מישהו מעלה את זה.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
לא מדברת על מיתוג, זה מותג מוכר
מדברת על ההבדל בין תדמית למכירה.
 

EPaP

מנהלת בפמ"ג
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@לללי כנראה שלא פגשת טבעוני מקרוב...
טבעונות היא לא רק דרך חיים, היא שליחות :)
 
נערך לאחרונה ב:

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
טבעונות היא לא דרך חיים, היא שליחות :)
דווקא פגשתי
ודי מקרוב :)
יש כאלו שזו באמת שליחות הצלה עבורם
יש כאלו שסתם אסטניסטיות פנימית...
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
סליחה, @לללי, כן ראיתי אסטרטגיה. שמת לב על הטרי? על הטבעי? על כוונת הציד שמפוקסת בהדגשה על המבחר הכי איכותי, המבורר והמזוקק?
 

כנפיים

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
טבעונות היא לא רק דרך חיים, היא שליחות :)
היא דת, ולא סתם, אלא אחת שנותנת לאנשים ברק בעיניים.
האג'נדה של הטבעוניים, (באופן אבסורדי הנמנעים מכל מאכל מן החי נקראים טבעונים, והאוכלים מוצרים מן החי אך לא בשר, נקראים צמחוניים.)מייחדת אותם.
היא נותנת להם תחושה שהם נעלים יותר, מוסריים יותר. ואם בא מישהו, ומדגיש את עליונותם על פני כל הציידים שממקדים את הכוונת על בעל החיים, ועושה מהם קבוצת העילית שיודעת מה היא בוחרת לאכול, וזה נראה טוב כלכך, הוא נגע בול פגיעה בנקודה.
כמו שאני לא אלך למסעדה שתפרסם לי את הלוגו של הכשרות שלה באופן קריאייטיבי.
אני אברר את רמת האוכל, סגנון ההגשה, מי השף ומה המחיר.
לדעתי זוהי אסטרטגיה שאומרת- פה מבינים אתכם, מכירים אתכם, וממילא- אם אנחנו טוב בעניינים, כדאי לאכול אצלנו. יש מה, ויש למה.
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

חסדיאל שופק

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני לא יודע מי עשה את זה, אבל במקום לספר לנו את הידיעה המרעישה שהולך להגיע אלינו קטלוג לתיבת הדואר, הצליחו לסקרן אותנו בחשיבה מקורית ויצירתית.
הנה הוא.PNG
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מודעה נוספת בסדרה, מי עושה למפעל חסד את הפרסום ? הוא אלוף בקריאיטיב !
upload_2019-11-10_13-49-47.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה