קרדיט ל @מiכרקצת תזוזה מהמכירות הסיניות.. סורי.
הועלה היום באא"ר, מתאים יותר לכאן.
יש חגיגה ביש חסד - קובי רץ ברשת
חזק!
קרדיט ל @מiכרקצת תזוזה מהמכירות הסיניות.. סורי.
הועלה היום באא"ר, מתאים יותר לכאן.
יש חגיגה ביש חסד - קובי רץ ברשת
חזק!
חזק וברוך!יש חגיגה ביש חסד - קובי רץ ברשת
חזק!
כאחד שהפיק ומפיק מכירות סיניות:קריאייטיב, קריאייטיב...
אבל מה הוא מוכר???
מ'קען מיינען...
כולה"מכירה סינית"... כמו עוד 87 ארגונים...
נו, אז הם היו ראשונים.
לכן מה? - - -
מה הוא מציע יותר מאחרים?
נראה לי מוגזם הקמפיין הזה - ביחס למוצר.
האמת, זוהי שאלה שאני הרבה פעמים מתחבט בה:
האם מיתוג מוגזם גורם נזק למותג או לא?
פרסומאים ואסטרטגים הם גם בני אדם לכל דבר וענייןהיחס שאנשים מהשורה מסתכלים על זה ופרסומאי שנמצא בתוך זה הוא יחס שונה, זה כמו שביבי כל-פעם מפרסם את עצמו כאילו עכשיו הוא הולך לגאול את ישראל, וכולם רצים אל הקלפיות להצביע מחל, פרסומאי או איש תקשורת יגיד נו באמת, אבל אנשים מהצד, לא רואים את כל זה, אבל אם זה יחזור על עצמו אתו פרסום, כבר ירד היחס אליו, כמו שקרה בבחירות האחרונות, כשחוזרים על פרסום כמה פעמים באותו סגנון, יורד הערך שלו.
יפה שכל גרפיקאית שהשתתפה בביצוע קיבלה קרדיט בפרוספקט.טוב. ערב טוב לכם/ן
בעקבות הדיונים כאן בנושא 'המקורית'
אשמח לפתוח לכם חלון אל מאחורי הקלעים של הקמפיין הזה.שהייתי שותפה לעיצובו.
מדובר במשרד פרסום כשבראשו אסטרטג עם ראש חריף ועוד אחד שעובד איתו. שאחראי גם על עיצוב הגריד.
יש את המפיק שאחראי על הטכני יותר.
ויש גרפיאיות מבצעות. שמבצעות הכל עם הוראות מדוייקות מגבוה ועם ביקורת פרפקציוניסטית עד למוצר המושלם.
כן. ממש פרגון.יפה שכל גרפיקאית שהשתתפה בביצוע קיבלה קרדיט בפרוספקט.
גם אני חשבתי כךלי הפריע בסרטון, שהוא גונב מהעגלה שלידו.
חוץ מזה - התסריט והביצוע - פגז !
נכון במבט ראשון,לי הפריע בסרטון, שהוא גונב מהעגלה שלידו.
חוץ מזה - התסריט והביצוע - פגז !
לא חולק עליך, אבל אני מדבר בדיוק על מה שאמרת שפרסומאים ואסטרטגים יודעים לזהות את הנקודה ואת האינטרסים בהרבה מקרים. לדעתי דבר זה יוצר, שפרסומאי שלא נמצא בתוך הקומפיין עצמו יכול לחשוב שהאסטרטגיה שפרסומאי אחר לקח אינה נכונה, כי כולם רואים את האינטרס הכבד של האסטרטגיה שלו, מה שהוא לא שם לב! שאנשים מהשורה אינם שמים לב לכך ורצים בהמוניהם קנות את המוצר, (כתבתי גם שרק הפרסומאי עצמו יכול לדעת אם הצליח לו האסטרטגיה או לא, כי הוא רואה את התוצאות (לא התכוונתי שהם יביאו לנו את התוצאות בתוך השרשור בפורום הזה...))פרסומאים ואסטרטגים הם גם בני אדם לכל דבר ועניין
וככאלו מושפעים גם מקמפיינים וכו' בדרך כלל,
אמנם הם יודעים לזהות את הנקודה ואת האינטרסים בהרבה מקרים
והחושים שלהם מחודדים יותר בנושאים אלו
אבל אני לא מכיר אנשים מהתחום שלא מושפעים מקמפיינים גלויים או נסתרים.
גדול!!לאלו ששונאים לעשות שתי נגלות. פיאט דוקאטו.
צפה בקובץ המצורף 578268
וואולאלו ששונאים לעשות שתי נגלות. פיאט דוקאטו.
צפה בקובץ המצורף 578268
לאלו ששונאים לעשות שתי נגלות. פיאט דוקאטו.
מי שיודע לקרוא אנגלית והבין מה המסר, ובכלל מה הקשר למכוניות.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: