להשראה -- אחת המודעות --

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

איש גמזו

משתמש מקצוען
קריאייטיב, קריאייטיב...
אבל מה הוא מוכר???
מ'קען מיינען...
כולה"מכירה סינית"... כמו עוד 87 ארגונים...
נו, אז הם היו ראשונים.
לכן מה? - - -
מה הוא מציע יותר מאחרים?
נראה לי מוגזם הקמפיין הזה - ביחס למוצר.

האמת, זוהי שאלה שאני הרבה פעמים מתחבט בה:
האם מיתוג מוגזם גורם נזק למותג או לא?
כאחד שהפיק ומפיק מכירות סיניות:
יש להם אתגר מידי שנה איך להגיע לפסגות כל פעם מחדש
במקום כזה חשוב מאוד לייצר ציפייה.

לדעתי הם עומדים בגאון במשימה
אך הפעם הם ייצרו עודף ציפייה שיכול לייצר אצל אנשים מסוימים אכזבה וחוסר עניין.
 
נערך לאחרונה ב:

איש גמזו

משתמש מקצוען
היחס שאנשים מהשורה מסתכלים על זה ופרסומאי שנמצא בתוך זה הוא יחס שונה, זה כמו שביבי כל-פעם מפרסם את עצמו כאילו עכשיו הוא הולך לגאול את ישראל, וכולם רצים אל הקלפיות להצביע מחל, פרסומאי או איש תקשורת יגיד נו באמת, אבל אנשים מהצד, לא רואים את כל זה, אבל אם זה יחזור על עצמו אתו פרסום, כבר ירד היחס אליו, כמו שקרה בבחירות האחרונות, כשחוזרים על פרסום כמה פעמים באותו סגנון, יורד הערך שלו.
פרסומאים ואסטרטגים הם גם בני אדם לכל דבר ועניין
וככאלו מושפעים גם מקמפיינים וכו' בדרך כלל,
אמנם הם יודעים לזהות את הנקודה ואת האינטרסים בהרבה מקרים
והחושים שלהם מחודדים יותר בנושאים אלו
אבל אני לא מכיר אנשים מהתחום שלא מושפעים מקמפיינים גלויים או נסתרים.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
טוב. ערב טוב לכם/ן
בעקבות הדיונים כאן בנושא 'המקורית'
אשמח לפתוח לכם חלון אל מאחורי הקלעים של הקמפיין הזה.שהייתי שותפה לעיצובו.
מדובר במשרד פרסום כשבראשו אסטרטג עם ראש חריף ועוד אחד שעובד איתו. שאחראי גם על עיצוב הגריד.
יש את המפיק שאחראי על הטכני יותר.
ויש גרפיאיות מבצעות. שמבצעות הכל עם הוראות מדוייקות מגבוה ועם ביקורת פרפקציוניסטית עד למוצר המושלם.
יפה שכל גרפיקאית שהשתתפה בביצוע קיבלה קרדיט בפרוספקט.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
לי הפריע בסרטון, שהוא גונב מהעגלה שלידו.
חוץ מזה - התסריט והביצוע - פגז !
 

רות גולדבלט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
צילום מקצועי

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לי הפריע בסרטון, שהוא גונב מהעגלה שלידו.
חוץ מזה - התסריט והביצוע - פגז !
נכון במבט ראשון,
אבל זה ברור לגמרי שמדובר בסאטירה, לא בהצגה רצינית.
אגב, השחקן השני (הנגנב) פתאום מאד דחוף לו לסדר את הרסק עגבניות במדפים, והוא כ"כ שקוע עד שהוא לא שם לב לגנבה...
 

כנפי דמיון

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
פרסומאים ואסטרטגים הם גם בני אדם לכל דבר ועניין
וככאלו מושפעים גם מקמפיינים וכו' בדרך כלל,
אמנם הם יודעים לזהות את הנקודה ואת האינטרסים בהרבה מקרים
והחושים שלהם מחודדים יותר בנושאים אלו
אבל אני לא מכיר אנשים מהתחום שלא מושפעים מקמפיינים גלויים או נסתרים.
לא חולק עליך, אבל אני מדבר בדיוק על מה שאמרת שפרסומאים ואסטרטגים יודעים לזהות את הנקודה ואת האינטרסים בהרבה מקרים. לדעתי דבר זה יוצר, שפרסומאי שלא נמצא בתוך הקומפיין עצמו יכול לחשוב שהאסטרטגיה שפרסומאי אחר לקח אינה נכונה, כי כולם רואים את האינטרס הכבד של האסטרטגיה שלו, מה שהוא לא שם לב! שאנשים מהשורה אינם שמים לב לכך ורצים בהמוניהם קנות את המוצר, (כתבתי גם שרק הפרסומאי עצמו יכול לדעת אם הצליח לו האסטרטגיה או לא, כי הוא רואה את התוצאות (לא התכוונתי שהם יביאו לנו את התוצאות בתוך השרשור בפורום הזה...))

הרבה פעמים אני אוהב לעשות סקר קטן למשל עם אנשים שפחות מבינים בגרפיקה או באומנות, ולשאול אותם מה אתם אומרים על זה או על זה, אני הבאתי להם עבודה מקצועית ועבודה פחות מקצועית רק שבפחות מקצועית יש תמונות יפות, הרבה פעמים הם לא ישימו לב למקצועיות, ויותר לתמונות, זה לא אומר שאנו צריכים לעזוב את המקצועיות והאומנות, אבל אני חושב שבפרסום זה קצת אחרת, מה שמעניין אותנו זה האנשים מהשורה, ופחות מחברינו למקצוע, וצריך לשם כך לחדור עמוק לתוך לב הקהל כדי לדעת מה הם יעשו אם הפרסום שלנו.
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אהבתי. נזכרתי באשכול. שיתפתי.

0_c81d8579eb614f5b90640de81aeda421.jpg
2_4dd05e90e13d4f68974ca8277ec06c56.jpg
1_4a533cfdfdf6432fb188303169f61937.jpg
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
שימו לב לאזכור של הפיאט.
למטה בקטן.
אחחח.... מודעה תדמיתית במיטבה!
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
מודעה ששוה להתעמק בה.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
"עיצוב לא שווה כלום אם הוא לא חכם"
סדרה יפהפייה למכונית smart
צפה בקובץ המצורף 579829
מי שיודע לקרוא אנגלית והבין מה המסר, ובכלל מה הקשר למכוניות.
בבקשה שיסביר.
אני מתחיל לנסות לפענח,
הראשון, אולי מזכיר מחזיק מפתח לרכב ? אולי חיבור בין חלקי רכב שמתנדנדים ?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה