להשראה -- אחת המודעות --

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
ווידוי: היום פגשתי את החוברת והצצתי פנימה, וראיתי שבאמת חתומים עליה רבים וטובים.
אבל כל המבט שלי וההתיחסות אליה כבר היה ממקום של בוז...
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
חבר'ה בל נחרוג.

כולנו יודעים ש"המטרה מקדשת את האמצעים", ואם ע"י אמצעים אלו אנשים תורמים, וזה שהם עושים את זה כל שנה אומר שהם מצליחים ובגדול, אז הנה לכם התובנה, זה יכול לדבר לילד בן עשר, או למבוגר בן ארבעים, העיקר ששניהם תרמו, או בשביל ההגרלה, או בשביל הארגון עצמו.

אז מה הנ"מ אם יש מוצר או אין אם הוא בין כך ובין כך מוכר???

(@כוכב מבריק בקשת כמה ??? לא? אז הנה;))
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ווידוי: היום פגשתי את החוברת והצצתי פנימה, וראיתי שבאמת חתומים עליה רבים וטובים.
אבל כל המבט שלי וההתיחסות אליה כבר היה ממקום של בוז...
באמת מעניין, איך עובדים על קמפיין אחד 10 אנשים, כשזה לא משרד פרסום עם היררכיה ברורה.
תיקון.
אני מביא הודעה שקיבלתי באישי מתוככי הקמפיין:

מי אמר לך שאין היררכיה ברורה?
אולי במקרה כן יש?...

ואגב, עבדו כאן בקמפיין הרבה יותר מ-10....
 
נערך לאחרונה ב:

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
מי אמר לך שאין היררכיה ברורה?
אולי במקרה כן יש?...

ואגב, עבדו כאן בקמפיין הרבה יותר מ-10....
באמת במשרדי פרסום גדולים יש יותר מ- 10 איש שעובדים יחד על תיק מסויים, ובהחלט יש שם היררכיה ברורה.
אני מניח שתמיהתך היתה, איך זה יתכן לעשות היירכיה ברורה, אם הם מגיעים משש או יותר משרדים שונים???
לא מזכיר לכם את 'כחול לבן'? :)
 

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
אני מביא הודעה שקיבלתי באישי מתוככי הקמפיין:

למה באישי?
קמפיין כ"כ מושקע עם למעלה מ-10...
באמת חבל שנראיין את עצמינו
נראה לי שיהיה הרבה יותר פורה ומקצועי אם משהו מהם התנדב לספק כאן
הצצה קלה 'ומקורית' אל מאחורי הקלעים.


אני שוב מזכיר,
חלילה, לא קברו או פסלו כאן שום קמפיין או מהלך פרסומי
בגדול עדשת הביקורת הייתה מכוונת על הבאז המקדים וסגנון המודעות רחוב שצירפת
כמו"כ על ההכנה והצפייה הדרוכה למשהו אולי אהוב אבל בהחלט מוכר.
 
נערך לאחרונה ב:

ILSK

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אני לא מהתתום לא מבין בקמפיינים
נהניתי מאוד מהגימיק
הילדים הביאו הביתה את החוברת
הרבה זמן לא היה חוברת אצלי בבית ממכירה סינית
ונראה לי חוברת מעוצבת בטוב טעם
הכל ברור ונקי
הצעות מפתות מאוד
נראה לי חבורה רצינית שעשו עבודה טובה

לא ראיתי בזה שום בעיה
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אני לא מהתחום לא מבין בקמפיינים
נהניתי מאוד מהגימיק
הילדים הביאו הביתה את החוברת
הרבה זמן לא היה חוברת אצלי בבית ממכירה סינית
ונראה לי חוברת מעוצבת בטוב טעם
הכל ברור ונקי
הצעות מפתות מאוד
נראה לי חבורה רצינית שעשו עבודה טובה

לא ראיתי בזה שום בעיה
הנה התשובה!
ההדגשה לא במקור.
 

>השראה<

מיתוג | אסטרטגיה | עיצוב, אפיון, וקידום אתרים
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הדמיות בתלת מימד
UX UI
D I G I T A L
עימוד ספרים
כל הנידון כאן הוא האם הם מוכרים כאן משהו, או שזה סתם ריקוד על העצבים של האנשים שמאבדים שפיות כל זמן שיש מכירה סינית כזאת או אחרת.
 

כוכב מבריק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
כל הנידון כאן הוא האם הם מוכרים כאן משהו, או שזה סתם ריקוד על העצבים של האנשים שמאבדים שפיות כל זמן שיש מכירה סינית כזאת או אחרת.

האסטרטגיה לע"ד מאד ברורה ושימו לב שהיא חזרה על עצמה בכל הוירואציות השונות, בכל אופן בחלק הראשון של הקמפיין,
הבעיה: אנשים לא מעלים הביתה ולא מתעניינים בחומרים פרסומיים מפלייאר פשוט ועד קטלוג מכירה סינית, כיצד גורמים להם להתעניין ולעלות הביתה את החוברת?
הפתרון: להפוך את הקטלוג לחתן המרכזי,
ולא לנסות בכלל למכור משהו, לא מאה ולא אלף לא קאדי ולא לאק.
כנלע"ד.
 

horovitz

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
האסטרטגיה לע"ד מאד ברורה ושימו לב שהיא חזרה על עצמה בכל הוירואציות השונות, בכל אופן בחלק הראשון של הקמפיין,
הבעיה: אנשים לא מעלים הביתה ולא מתעניינים בחומרים פרסומיים מפלייאר פשוט ועד קטלוג מכירה סינית, כיצד גורמים להם להתעניין ולעלות הביתה את החוברת?
הפתרון: להפוך את הקטלוג לחתן המרכזי,
ולא לנסות בכלל למכור משהו, לא מאה ולא אלף לא קאדי ולא לאק.
כנלע"ד.
קולע בול!
ובמאמר מוסגר, השיווק העיקרי לפי ראות עיני היתה לא על כל ההגרלה, אלא ההתמקדות היתה ב"פי 100" - שזה החידוש כאן, ובאגב גררא הגיע הפרסום לחוברת.
ב. עם הצליחו להחדיר ציפי'ה לחוברת, כך שאנשים יצפו לו להגעתו בתיבות הדואר, ואף אחד הפרסומים היה "מצפים לו" וכדו'.

ואם כבר דברנו
מישהו יודע למה בהמודיע טשטשו בפרסום את תמונה האריה?.....
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כנראה מישהו חשב שזו לביאה מחופשת.
 

nati480

צוות הנהלה
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
להפוך התנגדות ליתרון, זו אמנות.
(סגנון 'כשתגדל תבין' של שוקולד ספלנדיד)

75593736_1008832872785425_1944773397925855232_n.jpg
 

hershy sh

עיצוב | מיתוג | פרסום
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
להפוך התנגדות ליתרון, זו אמנות.
(סגנון 'כשתגדל תבין' של שוקולד ספלנדיד)

75593736_1008832872785425_1944773397925855232_n.jpg
לי זה הזכיר את בחירות 2009 כשאהוד ברק עוד היה רלוונטי, הוא ניסה אז להתרומם בבחירות ע"י כרזות בנוסח: לא סחבק, מנהיג. לא כריזמטי, מנהיג. וכו.
 

אורח חיים

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אי אפשר להסביר אהבה ?
משל חסידי שעבר מדור לדור. על משפחה שהיו רעבים ללחם, וכשהאב היה רוצה להקל על ילדיו את תחושת הרעב המייסרת, היה אוספם לסדנת דמיון מודרך, בה הוא סיפר להם בתיאור מוחשי מה הטעם של 'קישקע', הילדים ישבו בעינים פעורות ושתו בצמא (תרתי משמע) כל מילה, כך הכניס אותם לאווירה שמחה שהשכיחה מהם לכמה שעות את הרעב המציק.
וכשהגיעו שוב ימים קשים של רעב, הילדים היו מפצירים באביהם, "טאטע רעד אף קישקע" (אבא, בבקשה ספר לנו שוב על הקישקע)

מעניין גם הנמשל ?
אמרו צדיקים, בדורנו עד כמה אנו כבר זוכים להרגיש את נועם קדושת השבת. אבל מי שהכיר וראה יהודים של דורות קודמים שעדיין הרגישו מה זה "עונג שבת" אמיתי, יכול לפחות לתאר זאת במילים לדור הנוכחי כדי יבינו וירגישו מעט על מה מדברים.
 

pessi&chani

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
טוב. ערב טוב לכם/ן
בעקבות הדיונים כאן בנושא 'המקורית'
אשמח לפתוח לכם חלון אל מאחורי הקלעים של הקמפיין הזה.שהייתי שותפה לעיצובו.
מדובר במשרד פרסום כשבראשו אסטרטג עם ראש חריף ועוד אחד שעובד איתו. שאחראי גם על עיצוב הגריד.
יש את המפיק שאחראי על הטכני יותר.
ויש גרפיאיות מבצעות. שמבצעות הכל עם הוראות מדוייקות מגבוה ועם ביקורת פרפקציוניסטית עד למוצר המושלם.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
קצת תזוזה מהמכירות הסיניות.. סורי.

הועלה היום באא"ר, מתאים יותר לכאן.
יש חגיגה ביש חסד - קובי רץ ברשת
חזק!
 

קבצים מצורפים

  • Kobi Run _Part-1_Sale-Nov19_Version_A-v024-3Mbps_.mp4
    41.9 MB · צפיות: 458

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

קודקוד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה