בכלל לא נראה לי כיוון החינוך הזה של לקום מפני "קדושת האישה".
יש לחנך את הילדים ובעיקר את הבחורים, א' לכבד את המבוגרים מהם, ובכללם נשים, (בלי הדגש על "אישה")
ב' (בגלל שא' לא ישים כ"כ.) לוותר לכל מי שנראה זקוק לכך! (ובדרך כלל, נשים תהיינה זקוקות לכך יותר מגברים.)
אבל זה לא כלל!
זכורני שפעם אחרי אישפוז בבית חולים, בעודי מותש וחלש נסעתי באוטובוס עם אישתי, וישבתי במקומות הראשונים, לידי ישב זקן, ולכן אישתי עמדה.
ניגשה אלינו אחת מבעלות ה'משנה' של "קידוש האישה", ונזפה קשות בי, על כך שאני יושב ולא קם לאישתי (!) ובאישתי, על כך שהיא מאפשרת את זה.
שנינו צעירים, ובלי קשר, לא היה נראה על שנינו איזה צורך ישיבה מיוחד.
וכשהסברנו לה, היא לא קיבלה את ההסבר, וטענה שכחרדים עלינו לחשוש מחילול ה'!.... לא פחות....
(היא הייתה חרדית, אבל "נאורה".....)
וע"כ, בשל "קדושת האישה", עלי, שעבר אישפוז ובקושי עומד על הרגליים, לפנות את המקום לאישתי, ששנינו יודעים שהיא לא צריכה אותו, ובכך שאישתי תשב על יד גבר, (הזקן שישב לידי.) העיקר שלא יהיה "חילול ה'" שיראו שחרדי יושב ואישתו עומדת.
הזוי הדור שלנו!
יש לחנך את הילדים ובעיקר את הבחורים, א' לכבד את המבוגרים מהם, ובכללם נשים, (בלי הדגש על "אישה")
ב' (בגלל שא' לא ישים כ"כ.) לוותר לכל מי שנראה זקוק לכך! (ובדרך כלל, נשים תהיינה זקוקות לכך יותר מגברים.)
אבל זה לא כלל!
זכורני שפעם אחרי אישפוז בבית חולים, בעודי מותש וחלש נסעתי באוטובוס עם אישתי, וישבתי במקומות הראשונים, לידי ישב זקן, ולכן אישתי עמדה.
ניגשה אלינו אחת מבעלות ה'משנה' של "קידוש האישה", ונזפה קשות בי, על כך שאני יושב ולא קם לאישתי (!) ובאישתי, על כך שהיא מאפשרת את זה.
שנינו צעירים, ובלי קשר, לא היה נראה על שנינו איזה צורך ישיבה מיוחד.
וכשהסברנו לה, היא לא קיבלה את ההסבר, וטענה שכחרדים עלינו לחשוש מחילול ה'!.... לא פחות....
(היא הייתה חרדית, אבל "נאורה".....)
וע"כ, בשל "קדושת האישה", עלי, שעבר אישפוז ובקושי עומד על הרגליים, לפנות את המקום לאישתי, ששנינו יודעים שהיא לא צריכה אותו, ובכך שאישתי תשב על יד גבר, (הזקן שישב לידי.) העיקר שלא יהיה "חילול ה'" שיראו שחרדי יושב ואישתו עומדת.
הזוי הדור שלנו!