בדיוק הפוך! מה שאני יודע ממתכננים אורבניים שככרות זה הפתרון המועדף והיקר [אם אני זוכר נכון אז הפיכת צומת לככר עולה יותר ממליון שקל]. רמזור זה זול, וזה מיועד למקומות צפופים ולחסוך כסף.תשמעו לגבי בית שמש לדעתי הכיכרות הורסים את העיר כי אי אפשר להאיץ כשיש עוד רגע ככר ואני מדבר בעיקר על הכביש הראשי ששם היה צריך לעשות רמזורים.למעשה ככר זה סוג של פיתרון לעיר ענייה הוא לא עולה כסף ותיפעול רק חד פעמי מצד שני הוא לא מאפשר ברוב הפאמים זרימה נכונה של התנועה והוא בהחלט מאט את הנוסעים בדרך הראשית
עוד דבר יש תופעה של גונבי ככרות, ברמזור גם מי שנסע באדום הוא מודע לזה נסעתי באדום ומי שלידו יעיר לו עברת באדום בככר הגניבה הרבה פחות מורגשת ולכן יותר קלה ועושים אותה יותר מה גם שיש הרבה מצבי פרווה לא באמת גנבתי הוא היה רחוק רמזור זה חוק לא עוברים באדום וגם מי שכן הוא יותר מודע לסיכון.
לגבי הכסף בבני ברק זה נראה לי לא נכון כי פרויקט מטורף של רכבת בדרך כלל כולל שינוי תשתיות וזה כן הרבה כסף שאני לא יודע אם הוא קיים בשביל זה.ובאותו מידה אפשר היה להקים מנהרה מתחת כהנמן או ר"ע או לחילופין מחלף אמיתי בקוקה קולה(יש גם בעיית מקום אני לא מתעלם)ושמעתי פאם מגורם מוסמך שאין כסף לזה.
רק יכול להיות שבסוף בסוף הכל עניין של סדרי עדיפויות ובאמת חבל שלא משקיעים בעיקר בנושא של שבילי אופניים.
ככר לא תוקע אותך כמו רמזור בלי טעם וריח כשאין שום תנועה, ומצד שני הוא מונע ממך להאיץ בתוך העיר ללא פרופורציה.
צא למודיעין - עיר עשירה - אין כמעט רמזורים, הכל כיכרות