דרוש מידע אומן ראש השנה תשפ"ג

מצב
הנושא נעול.

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
כך שלהגיד שהוא יירה לכיון אומן דוקא בראש השנה זה חתיכת קונפירציה ללא שום אחיזה במציאות..
זה לא יעצבן אותו שבשעת מלחמה מגיעים אלפי אנשים כאילו כלום??
אולי ח"ו הוא ירצה להוכיח מי בעל הבית? (היל"ת)
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
זה לא יעצבן אותו שבשעת מלחמה מגיעים אלפי אנשים כאילו כלום??
אולי ח"ו הוא ירצה להוכיח מי בעל הבית? (היל"ת)
מי שקצת מבין בפוליטיקה שם יודע שאין לזה שחר..
בתעמולה ברוסיה הוא כל הזמן אומר שהוא יצא למחמה כדי לנקות את אוקראינה מנאציזם כלשונו ולכן תקיפת יהודים ישמוט לו את הקרקע לכל הלגטימציה שהוא מקבל כביכול מאזרחי רוסיה על המלחמה
בקיצור מצד ההגיון אין שום הגיון שיעשה כזה דבר
כמובן תמיד אם ה' לא ישמור עיר וכ"ו..
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נכון לרגע זה נפתחה הרכבת מ"שדה לבן" (הראשונה שציינו)
וכבר נחטפו שם למעלה מ100 כרטיסים!!!
הרכבת מויניצה (השניה שציינו) איננה ניתנת למכירה באתר אלא בתחנת הרכבת בלבד!!!

קישור להזמנה:
רבותי!!! חדרים אחרונים ממש!
הזדרזו לקנות
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
בשורה לאנ"ש: 'היכל התורה' נפתח באופן רשמי
לא משנה איך הגעתם לאומן – תגיעו להיכל התורה | "תורה מגנא ומצלא"

תגובות נלהבות מכל העולם למיזם 'היכל התורה' האדיר, ביוזמת הר"ר מרדכי גוטליב הי"ו – מייסד פרוייקט 'לטייל בתורתו', אשר הרים את הכפפה להעמיד לכל באי הקיבוץ הקדוש פינה אמתית של יישוב הדעת, בה ניתן לשבת וללמוד בניחותא וברוגע.
לאחר השקעה מאומצת הכרוכה בהמון משאבים, טרחה וחשיבה איך להפוך את היכל התורה באומן למקום שכל אחד יכול לשקוד בו על תלמודו בנחת - הועמדו לרשות ההמונים השוהים כבר באומן ולכל המתעתדים להגיע בשבועות הקרובים - כיסאות ושולחנות נוחים, מיזוג אויר עוצמתי, אלפי ספרי לימוד חדשים, עמדות הדפסה מתוך מערכת 'אוצר החכמה' - כדי להעניק לכל משתתפי הקיבוץ הקדוש פינה של יישוב הדעת, ללמוד בנחת ובשמחה ולהתכונן בהתרוממות רוח לקראת ימי ראש השנה הקדושים!
כולם נקבצו ובאו לך
הנהירה הגדולה לעיר הגעגועים אומן, מתעצמת מיום ליום. אנ"ש מכל העולם רכשו בהמוניהם כרטיסי טיסה ומתעתדים לעשות את הדרך הארוכה מכל רחבי אירופה לאומן.
הדבר הראשון שכולנו רוצה מיד כאשר אנחנו מגיעים לאומן, זה יישוב הדעת. לאחר שהתאקלמנו בדירה והסדרנו את כל העניינים הטכניים, בסופו של דבר, כולנו רוצים פינה שאפשר לברוח אליה וללמוד בנחת.
זו הסיבה בשלה הוקם 'היכל התורה', בכדי שיהיה לכל אחד מקום מקלט ומפלט מכל הטרדות – להטעין את המצברים, ללמוד גמרא הלכה וספרי רבינו, להתכונן ברצינות וביישוב הדעת לקראת ימי ראש השנה הקדושים והנשגבים.
הכולל בהיכל התורה ייפתח בתחילת שבוע הבא
מילגות בסך 450 ₪ לשבוע לחברי הכולל
סדרי הכולל יהיו בכל יום בין השעות 15:00 אחר הצהריים עד 19:00 בערב. בו ילמדו ענייני תקיעת שופר או במסכת ראש השנה או בשו"ע. בשעה האחרונה של הכולל יתקיים סדר לימוד מיוחד ללימוד התורה הזמנית בעיון והעמקה בין השעות 18:00 - 19:00.
במסגרת שעה זו יימסרו שיעורים ממגידי השיעורים הקבועים של "לטייל בתורתו" באידיש ובעברית.
חלוקת המלגות באמצעות כרטיסי 'יידיש קארד'
השנה המלגה תינתן באמצעות כרטיס 'יידיש קארד' – כרטיס אשראי נטען המחולק לכל משתתף, שניתן לרכוש באמצעותו במאות חנויות בכל רחבי הארץ בתחום המזון ההלבשה הנעלה מוצרי חשמל ועוד.
עמדות 'נדרים פלוס'
לאחר מאמצים מרובים הותקנו בהיכל התורה מכשירי 'נדרים פלוס', באמצעותם יכול כל אחד מלומדי הכוללים לרשום בצורה דיגיטלית – באמצעות צ'יפ (כמו במקוואות) את זמני כניסתו ויציאתו, לצורך קבלת המילגה.
כמו כן, ניתן להשתמש במכשירי ה'נדרים פלוס' לצורך מילוי המבחנים הנערכים מטעם 'לטייל בתורתו' כמו בכל ימות השנה.
זמני פתיחת ההיכל
ההיכל יהיה פתוח
בכל יום, בבוקר - משעה 9:30 בבוקר ועד השעה 14:00, ובשעות אחה"צ - משעה 15:00 ועד השעה 19:00.
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

ארגון 'החזיקו': החל רישום למתחם מיוחד עבור סעודות שבת ור"ה לחברי הארגון

לאחר הפריצה הגדולה בשבת התאחדות בשבת חזון האחרונה, החליטו בארגון 'החזיקו' לקיים מתחם מיוחד באומן בו יוכלו כל החברים, להיות יחד בסעודות השבת וראש השנה בהרחבה גדולה ובשפע גדול ולהתחזק יחד, בהשתתפות משפיעי אנשי שלמינו וכל זה במחיר מוזל.
ואכן, מנהל ויוזם הארגון הרב נחמן גריזולט הי"ו יחד עם עוד מהפעילים סגרו עם הכנסת אורחים 'אזמין' על מתחם מתוחם כשהמארגנים צופים ביקוש גבוה במיוחד לכרטיסים במתחם מצד כלל אנשי שלומינו, כשבמקום ייערכו הסעודות, הריקודים והשיעורים, 'להחזיק ביחד', להתחזק ולהתעורר באהבת ודיבוק חברים.
במקום אף יתקיימו במשך הימים, שבת אחים ועונג שבת, וכן פאנל מיוחד כהכנה לראש השנה.
בקשה מיוחדת מטעם הנהלת 'החזיקו': כיוון שרוצים להביא אוכל שאיננו בנמצא באוקריינה, אשר ע"כ מי שיוכל להירתם ולעזור בנשיאת המשא, כדי לענג שבת ויו"ט כיאה וכיאות, וברכת ה' תבא עליו.
פרטים להרשמה:
קו 'החזיקו' - 098803054
וכן אצל כל הנציגים ברחבי הארץ.


כבכל שנה: נפתח הרישום לאש"ל האיחוד של חבורות בני חו"ל
מזה כמה שנים שחבורות בני חו"ל מתאגדים יחד ללינה ומקווה ולסעודות יחדיו, בקריית ברסלב עילית ברח' קוליקא, לשם אף מגיעים משפיעי אנשי שלומינו לחזק ולעורר, ושם מתקיימים הריקודים והשיעורים.
כעת, הרישום לראש השנה הבעל"ט נפתח, וניתן להירשם כדלהלן:
אמריקה – 645.585.2985, ענגלאנד – 0330.390.0487, ארץ ישראל – 02.560.7387
מספר המקומות מוגבל! – כל הקודם זוכה.
 

יהודי קטן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
התכונתי לשאול אם באמת אין סכנה אז מה האינטרס של ישראל וארה"ב להפחית?
בכל זאת מצב לחימה ויש סדר עדיפות ואף אחד לא מחפש פרוייקטים מה הם מבינים בראש השנה שכל העולם תלוי בזה
ארה"ב גם הוציאה הזהרת מסע לפני 24.08 שכל מי שנמצא באוקראינה שיעזוב, כל שני וחמישי הם מוציאים הזהרות מסע לישראל בכלל הרבה יותר קל להתריע ולומר לא! מאשר לקבל אחריות עיין אסון מירון כל אחד רוצה לבטח את עצמו שאם חלילה יקרה משהו הרי שהוא התריע
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
פרסום ראשון: הכנסת אורחים "אוהל יחיאל מיכל" באומן של איש החסד הנגיד ר' שלמה פעדער ייפתח לארוחות בוקר

בשורה משמחת לשוהים באומן! כפי שנודע ל'ברסלב גלובל' ייפתח בשבוע הבא הכנסת אורחים "אוהל יחיאל מיכל" באומן של איש החסד הנגיד הר"ר שלמה פעדער הי"ו לארוחות בוקר לרווחת הציבור כלל אנשי שלומינו שעלו והתקבצו לקראת ימי הקיבוץ הקדוש.

החל משבוע הבא ביום ראשון (ט"ו אלול) ייפתח חדר האוכל, ויהיה פתוח מידי יום מהשעה 07:30 בבוקר ועד 12:30, עם 'פת שחרית' מכובדת עם לחמניות טריות היישר מהתנור, בליווי סלטים גבינות מיצים ושתיה חמה, שולחנות נקיים, וכסאות מרופדים, חינם אין כסף. הדרך לבניין המפואר של הכנסת אורחים מסוף רחוב בלינסקי (מתחת לציון הקדוש) עוברים את הכביש, ומיד יש שביל ממול בין הצמחים עוברים גשרון מעל נחל קטן ועולים אל המתחם
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
דיווח היום בתקשורת האקראינית:

מתיחות בין אוקראינה למולדובה בעקבות החלטת ממשלת מולדובה לחדש את טיסותיה של החברה הרשמית "אייר מולדובה" לרוסיה,
בהודעה הרשמית נאמר "כי ההחלטה לחדש את הטיסות לפדרציה הרוסית התקבלה לאחר פניות רבות של אזרחים מולדובה שרוצים לחזור הביתה, בנוסף גם דרישות של נוסעים להשתמש בכרטיסים שנרכשו במהלך המגיפה ולאחר סגירת המרחב האווירי בפברואר. הנסיבות הללו גרמו לקשיים איתם מתמודדים מאות מאזרחינו מדי יום: הצורך ברכישה חוזרת של כרטיסים במחירים מופקעים, זמן שהייה ארוך יותר בדרכים, טיסות המשך ארוכות ומעייפות. נסיעה במקרה של טיפול רפואי חירום קשה במיוחד. נסיעה מהירה ובטוחה בטיסה היא הכרח עבור האזרחים שלנו. שחזור הקשרים האוויריים עם הפדרציה הרוסית הוא תגובה לדרישות של בני ארצנו", נכתב בהודעה.

שורה תחתונה: נקווה ונתפלל שהמתיחות הזו לא תזיק לרבבות אנ"ש שנוסעים השנה דרך מולדובה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
נ.ב עכשיו לכו"ע אין סכנה באומן, כל החשש הוא שרוסיה תנצל ח"ו את ימי ר"ה שכל ש10000 איש מתקבצים במקום אחד
מרוסיה וודאי אין חשש וכפי שנכבר הכתב פה רבות, אם אולי יש צד כלשהוא של חשש זה אולי דוקא מהצד האוקראיני שידועים כאנטישמים גדולים הרבה יותר, שיכולים לנצל את המצב ולירות טילים וכיוצ"ב על אומן ולהאשים בכך את רוסיה. ודו"ק היטב!!!
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
במשרד החוץ ובמל"ל הזדעזעו לגלות כי ניר ברקת טס בחשאי לאוקראינה ואף תועד מתפלל באומן. בכירים במשרד החוץ ובמל"ל, שהשקיעו מאמץ רב במסע שכנוע של הציבור שלא לטוס השנה לאומן עקב המלחמה, מותחים ביקורת חריפה על ברקת ואומרים כי מדובר בצעד בלתי אחראי ופופוליסטי שלא תואם עם אף גורם רשמי. (אנה ברסקי, מעריב)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
יש אופציה לצאת ברביעי בלילה או שכבר לא יהיו טיסות?
כרגע זה הדבר הכי משתלם:
טיסה ישירה לבודפסט ביום רביעי בערב אל על כולל מזוודה ב570 דולר
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
"כיכר" בדיווח: "מתיחות בחסידות ברסלב בעקבות אזרח אוקראיני שנהרג בסוף השבוע במחוז אומן כתוצאה מתקיפה רוסית".

מבירור מעמיק שערכתי, נכון לעכשיו לא דווח על מקרה כזה בתקשורת האקראינית
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
מרוסיה וודאי אין חשש וכפי שנכבר הכתב פה רבות, אם אולי יש צד כלשהוא של חשש זה אולי דוקא מהצד האוקראיני שידועים כאנטישמים גדולים הרבה יותר, שיכולים לנצל את המצב ולירות טילים וכיוצ"ב על אומן ולהאשים בכך את רוסיה. ודו"ק היטב!!!
אני גם חושש מהאפשרות של כזה תרחיש ח"ו
השאלה היא איך אפשר לדעת שאין סיכון שיקרה התרחיש הנ"ל ח"ו ??
 

דיירים

משתמש פעיל
אני גם חושש מהאפשרות של כזה תרחיש ח"ו
השאלה היא איך אפשר לדעת שאין סיכון שיקרה התרחיש הנ"ל ח"ו ??
מי שהוא ברסלבר והרב שהוא שואל אותו את כל השאלות אומר לו לנסוע, שיסע, הרבנים כמדומני נוסעים בעצמם, אז מה הבעיה? מישהו יודע אם הרב שכטר יסע?
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה