דרוש מידע אומן ראש השנה תשפ"ג

מצב
הנושא נעול.

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
מה עובר על ניר ברקת?
מה הוא חושב להרויח?
לכאורה אפשר רק להפסיד
מזכיר את חבר הכנסת אייכלר שבועיים לפני אסון מירון המזעזע שהוא עומד על בימת הכנסת ואומר "שנים שמנסים למנוע מאנשים להגיע להר בתואנה של צפיפות..." (הציטוט לא מדויק)
מי שמכיר את ברקת קצת ולא שאני מכיר אותו אישית אבל מדובר באדם עם שתי רגלים על הקרקע ורחוק מלהיות מדומין

ואם אתם קצת יודעים מה באמת קורה באוקראינה תבינו עד כמה הוא צודק ..
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שוב פעם הבוקר יירוט מעל שמי פרבריה של אומן !!!
נדגיש, כי כמו בעבר, לא מדובר על טיל ששוגר לעבר אומן אלא מדובר על טיל ששוגר למקומות אחרים ויורט מעל שמי אומן.
נ.ב. מעניין, בינתיים זה לא הגיע לתקשורת בארץ, נמתין ונראה מתי יתחילו לפמפם את זה פה...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
פרטים חדשים על היירוט הבוקר מעל שמי אומן
מתוך התקשורת האוקראינית (תרגום גוגל):

הטיל שהופל מעל צ'רקאסי נורה ממפציץ ארוך טווח​


היום תקפו הרוסים את אוקראינה ממטוסים ארוכי טווח. אחד מטילי האויב הופל על ידי כוחות ההגנה האווירית מעל אומנשצ'ינה.
כך הודיע דובר חיל האוויר של הכוחות המזוינים של אוקראינה, יורי איגנט, בשידור הטלטון הלאומי.
- תעופה רוסית הייתה פעילה: מפציצים ארוכי טווח Tu-22 M3, שפגעו תחילה מצפון המדינה, ככל הנראה עם טילי Kh-22, לאחר מכן טסו לאזור חצי האי הכבוש ומאזור קייפ טרקאנקוט כנראה תקף את האזורים הדרומיים של ארצנו.
אנחנו מזכירים לכולם שוב שהאיום (של פגיעות טילים - עורך) לא נעלם. העובדה שהחיילים שלנו משחררים את הארץ היא חדשות טובות, אבל היא רחוקה מניצחון. האויב יטיל עלינו אימה כל הזמן בהתקפות טילים.
נזכיר, הבוקר מעל אומנשצ'ינה הפילה הגנה אווירית טיל רוסי.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
נדגיש, כי כמו בעבר, לא מדובר על טיל ששוגר לעבר אומן אלא מדובר על טיל ששוגר למקומות אחרים ויורט מעל שמי אומן.
נ.ב. מעניין, בינתיים זה לא הגיע לתקשורת בארץ, נמתין ונראה מתי יתחילו לפמפם את זה פה...
זה מרגיע כמו שמרגיעים את האשדודים שהטיל שיירטו מעליהם היה מכוון לגוש דן
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
זה מרגיע כמו שמרגיעים את האשדודים שהטיל שיירטו מעליהם היה מכוון לגוש דן

אני לא בא להרגיע או להפחיד אף אחד
אני בא לתת נטו דיווחים מדויקים
לגבי אם לפחד או לא כל אחד יעשה חשבון עם עצמו
לא נראה לי שיש ענין להעלות זאת כאן לפורום...
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

במשרד החוץ חשפו: "רקטות שוגרו לאזור אומן ביממה האחרונה"; כמה חסידים יגיעו?​

פחות מחודש לראש השנה, ובמשרד החוץ מודאגים מהנסיעה של אלפי חסידי ברסלב לאומן כדי לשהות בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב • במשרד החוץ טוענים כי מלבד הסכנה של המלחמה, האנטישמיות עצמה בקייב זינקה
  • מרדכי הלפרין
  • JDN
כשבועיים לראש השנה, ובמשרד החוץ מודאגים מהנסיעה של אלפי חסידי ברסלב לאומן כדי לשהות בסמוך לציונו של רבי נחמן מברסלב. המלחמה במזרח אוקראינה נמשכת כבר במשך שבעה חודשים, כאשר ההפגזות של צבאות אוקראינה ורוסיה לא פוסקים, כולל באזור אומן. במשרד החוץ מעריכים שישנם כבר אלפי חסידים באזור, והמטרה שלהם כעת היא להתמקד בצמצום מרבי של הנוסעים, ולצד זאת להבהיר את חומרת המצב באזור המלחמה.
ראש מערך ההסברה אייל חייט, אמר כי "אנחנו מודאגים, זאת סכנת חיים ממשית. שומעים קולות של אנשים שמתכוונים לנסוע לאומן השנה, למרות המצב שם. המטרה היא להעביר לאנשים את תמונת המצב מהמלחמה באוקראינה, בלי כל מיני קולות שמנסים להציג חצאי אמיתות מהמציאות". במשרד החוץ טוענים כי מלבד הסכנה של המלחמה, האנטישמיות עצמה בקייב זינקה. "הם חושדים בזרים, לא סתם ירו בישראלי למוות לפני מספר חודשים", טענו.
איציק בר, סגן ראש המל"ל, פתח כי "לא רק אנחנו הוצאנו אזהרת מסע לאומן, אלא שגרירות ארה"ב באוקראינה הוציאה אזהרת מסע לכל אזרחיה לאוקראינה – ואף בדרגה חמורה יותר, דרגה 4. מתחילת הלחימה נהרגו למעלה מ-50 אלף אזרחים רוסיים. רוב הלחימה מתבצע באזור הצפוני. לפני מספר שבועות היה שיגור רקטות לאזור ואזרח נהרג, גם היום שוגרו רקטות תלולי מסלול. בסוף השבוע האחרון אוקראינה הצליחה לבצע פעולות בעומק השטח ברוסיה.
עוד הדגיש בר, כי במשרד החוץ לא יוציאו צווי עיכוב יציאה מישראל לאומן, אך ההגעה עצמה לאזור תהיה מסובכת בשל המלחמה. "אתם צריכים להבין שגם השגרירות תפעל רק באזור קייב ולא אומן, גם שירותי החירום לא יהיו נגישים כמו כל שנה". ההערכות המדויקות במשרד החוץ, הן שישנם כבר למעלה מאלף וייתכן שאף 1,500 חסידים באזור. במשרד מעריכים כי לאזור יגיעו פחות מ-10 אלף.
אייל סיסו, סמנכ"ל משרד החוץ לענינים קונסולריים, השתתף בתדרוך לכתבים הישראלים באמצעות הזום בוושינגטון.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
המשך עדכונים מהתדרוך כעת לעיתונות חרדית:
לשאלת הכתבים, מדוע אם הסכנה כל כך גדולה אז אין צעדים בפועל למנוע נסיעת חסידים לאזור, השיב ראש מערך ההסברה אייל חייט כי "אנחנו בסוף מדינה דמוקרטית. כמו שעשינו בטורקיה, הסכנה הייתה גדולה אבל לא אסרנו נסיעה לשם. אנחנו לא מפקירים אותם, במקרה חירום יהיה מי שיסייע להם במידת הצורך. ניתן לחסידים את כל הכלים הדרושים כדי שיקבלו את המידע הנחוץ".
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עוד עדכונים מהתדרוך כעת לעיתונות חרדית:
סמנכ"ל משרד החוץ לענינים קונסולריים, אייל סיסו, בחשיפה, כי "קיבלנו הוראה מהדרג המדיני באוקראינה שצוות השגרירות לא יהיה באזור אומן. נאלצנו להתרחק לקייב, יש כאן ענינים מדיניים שנאלצנו להתחשב בהם". מסתבר שגם השנה הממשל באוקראינה מתערב ומגביל את פעילות ישראל באומן. סיסו לקח חלק בתדרוך באמצעות הזום מלשכתו בוושינגטון.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
לא סתם ירו בישראלי למוות לפני מספר חודשים
כזכור, בתחילת המלחמה, עדיין לא שמענו שזה היה ממניעים אנטישמיים.
מתחילת הלחימה נהרגו למעלה מ-50 אלף אזרחים רוסיים
מה הקשר לאיזור אומן או לאומן?
אתם צריכים להבין שגם השגרירות תפעל רק באזור קייב ולא אומן
כמו כל שנה, השגרירות בקייב, (יש דברים אחרים באומן).
גם שירותי החירום לא יהיו נגישים כמו כל שנה
הרב הלל כהן ומרפאת אומן דווקא מתכוננים יותר מכל שנה.
 

ישראל אשר בך אתפאר

משתמש מקצוען
על פי כללי הפורום אנו מנועים מלהביא דיווחים מהמלחמה באוקראינה שאינם נוגעים ישירות בענין אומן ראש השנה
כבר התקבלה כאן אזהרה על כך
כוונתי הייתה לדון האם יש סכנה בראש השנה ח"ו עקב המתח הגדול בימים אלו בין רוסיה אוקרינה
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עוד עדכונים מהתדרוך לתקשורת החרדית:
עוד מאיציק בר, סגן ראש המל"ל , כי "התכלית של משרד החוץ זה לא לעשות כאלו תדרוכים. החלטנו לעשות זאת בשל סכנת החיים, כדי שכל מי שיסע יבין שהוא מסכן את חייו. הערך העליון ביהדות זה ערך החיים". ראש מערך ההסברה במשרד החוץ טען במענה לשאלתנו, כי "רה"מ לפיד מעורב בפרטים, מקיים הערכות מצב ואף שוחח על כך עם הנשיא זלנסקי. במידת הצורך נקיים דיונים נוספים בעניין". לדבריו, שר החוץ האוקראיני מעורב אף הוא.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
סופית!!
אין אישורים לרכבות הצ'רטר מפולין
חברות דרך צדיקים ונתיבים טורס מודיעים ללקוחותיהם שההעברה מנמל התעופה ברישא - ז'אשוב תתבצע באוטובוסים!!!
(דרך ליז'ענסק והמחיר יהיה 95 דולר לכיוון)
הם מודיעים שמי שרוצה לבטל בעקבות הנ"ל יוכל לעשות זאת ב24 שעות הקרובות
(רק שאין כ"כ חלופות אחרות לטיסות)
 
נערך לאחרונה ב:

דוד מרדכי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
הנה הקלטה דבריו הברורים של מו"צ העד"ח הרב יצחק רוזנבלט שליט"א
הן בעניין הנסיעה ע"פ הלכה בזמן המלחמה, והן בעניין האם ראוי לנסוע מוקדם, וקצת על ה'נשמות הטובות' וההערות שלהן כלפי נשים שבעליהן זכו לנסוע לזמן רב.
כדאי להקשיב, יש בדבריו תשובה הלכתית והשקפתית לכל השאלות שעלו באשכול זה.
הובא בקו איחוד ברסלב 097721111
מצו"ב גם הפסק מהרב בצלאל גלינסקי שליט"א
 

קבצים מצורפים

  • גדר מקום סכנה - תשובת הרה''ג ר' בצלאל גלינסקי - אב תשפ''ב.pdf
    KB 53.9 · צפיות: 28
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה