OR_Design
משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
לפני פסח פנתה אלי יהודית, מאבחנת ציורי ילדים ומבוגרים, וגרפולוגיה.
בדיוק בתקופה הזו שדרגתי את השירות שלי לחבילת מיתוג מורחבת,
אז בהתחלה הסברתי לה על חשיבות המיתוג, אסטרטגיה, שיווק ועוד , ועל כל מה שאני בעצם נותנת כחלק מהחבילה.
ואז שלחתי לה שאלונים לתחילת אסטרטגיה.
עברתי עליהם. ולא הסתדר לי.
היא עסק חדש, האם נכון לה להוציא סכום משמעותי על מיתוג? כשעוד שנה היא תרצה להוסיף עוד תחומים,
ואולי אז יהיו לה תובנות חדשות?
אז אמרתי לה שאני לא מציעה לה ללכת על מיתוג. אלא להשקיע נכון במודעת פרסום טובה, ושיווק.
ישבתי לדייק בשיחת טלפון עוד הרבה שאלות שהיו חסרות לי.
אני שואלת והיא עונה , כל מילה מוקלדת
למדתי לעומק את כל מה שקשור לאבחון , גרפולוגיה, וכל התחום המרתק הזה.
זה היה מענין במיוחד. איזה ציורים מביאים, איך הולך התהליך, כמה ציורים, ועוד המון.
כמו שאמרתי, היא מאבחנת את כל סוגי הציורים, לכל הגילאים. וגם גרפולוגית.
בשיחה החלטנו שהאסטרטגיה הברורה כרגע היא נטו ציורים. ורק ציורי ילדים.
אי אפשר לכלול את כל השירות שלה תחת אותה מודעה (שיווק מטריה) כי אז נאבד לקוחות פוטנציאלים וחבל.
אז בחרנו קהל יעד: אימהות. לילדים/ות.
מה הכאב של קהל היעד? מזהים קשיים אצל הילד, התנהגותי או רגשי
שינוי קיצוני בלתי מוסבר, גמגום, ילד מופנם, או חוויות קשות שעבר ועוד.
נקודה משמעותית: נפנה בעיקר לאימהות לילדים בגילאים שהילד פחות משתף.
הציור שלו מספר הכל. באבחון ניתן לראות איפה הקושי בתוך הציור ואפשר להתקדם איתו הלאה ולטפל במוקד הבעיה.
מסרים במודעה: ביטחון, מקצועיות. אבחון מדויק. אוירה רגועה אבל נוגעת ברגש.
צבעוניות:
תכלת: רוחני, טהור. משדר רוגע.
חום עדין: אותנטי, רך, עדין ותמים. משדר אמינות.
אי אפשר להכניס רק שם וזהו,
אז חריג להרגלי בחרתי סמל מוכן שמבטא את האותיות של השם שלה וגם קצת מהעולם של כתבי יד וכאלו.
כמה מלל. תבינו כמה תהליך עוברים בכלל לפני שמגיעים לתוכנות עיצוב, צבעים, ותמונות.
הנה המודעה הסופית אחרי כתיבה מדוייקת של כל התוכן שהצטבר אצלי:
הציור המקורי היה זה
משפחה מאושרת ושמחה. קולגה מהממת האירה את עיני שנכון לתת אוירה קצת פחות מאושרת,
אז בדקתי כל מיני ציורים אחרים שלא קנו אותי. כמעט נתתי לבת שלי לצייר משהו,
אבל בסוף פתחתי את פוטושופ ונהניתי להפוך אווירה.
אחרי המודעה שלחתי ללקוחה הדרכה כללית לשיווק, שנמשיך אותה ברגע שהיא תתחיל בע"ה לפרסם
בניתי לה גם תסריט שיחה נכון למכירה נכונה
ואפילו צרפתי לכל המארז המודפס (לא להתלהב זה רק בונוס למי שאין לה מייל נח .. )
שוקולד לפינוק כשהצד השני של ההקדשה - עם משפט שהוא חלק ממיתוג העסק שלי, על הגשמת חלומות עיסקיים.
מקווה שנהניתם
בדיוק בתקופה הזו שדרגתי את השירות שלי לחבילת מיתוג מורחבת,
אז בהתחלה הסברתי לה על חשיבות המיתוג, אסטרטגיה, שיווק ועוד , ועל כל מה שאני בעצם נותנת כחלק מהחבילה.
ואז שלחתי לה שאלונים לתחילת אסטרטגיה.
עברתי עליהם. ולא הסתדר לי.
היא עסק חדש, האם נכון לה להוציא סכום משמעותי על מיתוג? כשעוד שנה היא תרצה להוסיף עוד תחומים,
ואולי אז יהיו לה תובנות חדשות?
אז אמרתי לה שאני לא מציעה לה ללכת על מיתוג. אלא להשקיע נכון במודעת פרסום טובה, ושיווק.
ישבתי לדייק בשיחת טלפון עוד הרבה שאלות שהיו חסרות לי.
אני שואלת והיא עונה , כל מילה מוקלדת
למדתי לעומק את כל מה שקשור לאבחון , גרפולוגיה, וכל התחום המרתק הזה.
זה היה מענין במיוחד. איזה ציורים מביאים, איך הולך התהליך, כמה ציורים, ועוד המון.
כמו שאמרתי, היא מאבחנת את כל סוגי הציורים, לכל הגילאים. וגם גרפולוגית.
בשיחה החלטנו שהאסטרטגיה הברורה כרגע היא נטו ציורים. ורק ציורי ילדים.
אי אפשר לכלול את כל השירות שלה תחת אותה מודעה (שיווק מטריה) כי אז נאבד לקוחות פוטנציאלים וחבל.
אז בחרנו קהל יעד: אימהות. לילדים/ות.
מה הכאב של קהל היעד? מזהים קשיים אצל הילד, התנהגותי או רגשי
שינוי קיצוני בלתי מוסבר, גמגום, ילד מופנם, או חוויות קשות שעבר ועוד.
נקודה משמעותית: נפנה בעיקר לאימהות לילדים בגילאים שהילד פחות משתף.
הציור שלו מספר הכל. באבחון ניתן לראות איפה הקושי בתוך הציור ואפשר להתקדם איתו הלאה ולטפל במוקד הבעיה.
מסרים במודעה: ביטחון, מקצועיות. אבחון מדויק. אוירה רגועה אבל נוגעת ברגש.
צבעוניות:
תכלת: רוחני, טהור. משדר רוגע.
חום עדין: אותנטי, רך, עדין ותמים. משדר אמינות.
אי אפשר להכניס רק שם וזהו,
אז חריג להרגלי בחרתי סמל מוכן שמבטא את האותיות של השם שלה וגם קצת מהעולם של כתבי יד וכאלו.
כמה מלל. תבינו כמה תהליך עוברים בכלל לפני שמגיעים לתוכנות עיצוב, צבעים, ותמונות.
הנה המודעה הסופית אחרי כתיבה מדוייקת של כל התוכן שהצטבר אצלי:
הציור המקורי היה זה
משפחה מאושרת ושמחה. קולגה מהממת האירה את עיני שנכון לתת אוירה קצת פחות מאושרת,
אז בדקתי כל מיני ציורים אחרים שלא קנו אותי. כמעט נתתי לבת שלי לצייר משהו,
אבל בסוף פתחתי את פוטושופ ונהניתי להפוך אווירה.
אחרי המודעה שלחתי ללקוחה הדרכה כללית לשיווק, שנמשיך אותה ברגע שהיא תתחיל בע"ה לפרסם
בניתי לה גם תסריט שיחה נכון למכירה נכונה
ואפילו צרפתי לכל המארז המודפס (לא להתלהב זה רק בונוס למי שאין לה מייל נח .. )
שוקולד לפינוק כשהצד השני של ההקדשה - עם משפט שהוא חלק ממיתוג העסק שלי, על הגשמת חלומות עיסקיים.
מקווה שנהניתם
נערך לאחרונה ב: