דרוש מידע ייאוש!! רמת גימורים מזעזעת בדירה

HMB

משתמש פעיל
אם חתמתי בעת מסירת מפתח אחרי שנה מחתימים שוב?
לא הבנתי מה זאת החתימה לאחר שנה
 

איילה אור

משתמש פעיל
קנינו דירה בפרויקט ברמה ד2 בבית שמש.
מסירה הייתה כבר לפני כמעט שנה,
ויש רמת גימורים מחרידה בדירה,
נזילות, רטיבויות, ריח של ביוב, מרצפות שבורות, פאנלים נופלים, מכסי שקעים נופלים, דלתות לקויות ועוד ועוד.

ניסינו לדבר עם הקבלן דבר עשרות פעמים ואין תזוזה,
מה שקורה בפועל שמנהל העבודה של הפרויקט מגיע עם עוד פועל אחד,
קצת מסיידים מלמעלה וטוענים שהכל הסתדר.+
יש למשהו ניסיון מה ניתן לעשות??
האם פניה לקבלן עם מכתב אזהרה מעורך דין יכול לעזור?

אודה לכל מידע בעניין,
והאם יש עוד דיירים מהפרויקט שמזדהים עם הנ"ל
(אולי נוכל ליזום פנייה משותפת)
אני עבדתי פעם במשרד ארד בדק בית, הם עושים עבודה מטורפת במקומותת האלה כולל עזרה משפטית עם עו"ד וכו' יש להם ניסיון ממש גדול בזה זה עולה כסף אבל לדעתי שווה כל שקל, אני כבר לא עובדת שם יותר משנה אז אין לי פרטים שלהם ואין לי אינטרסים כמובן סתם פשוט בגלל שהייתי בפנים אני ראית את רמת העבודה שלהם, בהצלחה
 

מירי פוזנר

משתמש רשום
לתועלת הציבור,
אנחנו כרגע בתוך שנתיים לקבלת הדירה מהקבלן,
עבור רב הליקויים הקלים יש בשנתיים אלו עדין אחריות, וליקויים מהותיים יותר יש אף יותר.
למי שנתקל בליקוי שהקבלן לא מתקן יש אפשרות קלה יותר מלתבוע בבית דין או בית משפט,
לשלוח תלונה למשרד הבינוי והשיכון, (זה לא תביעה כספית, ואין קנסות לקבלן, אך הקבלנים מאוד יראים לקבל דרישה ממשרד השיכון עבור ליקוי בנכס)
אצלינו בדירה היה בעיה בחדר ממד שהוא לא היה תקין, העובדים של הקבלן הגיעו פעמיים לתקן ולא תוקן בטענות שונות שזה מתאים לתקו, לאחר פניה לגוף החיצוני , נשלחה דרישה לתקן את הליקוי (כיתבו אותי) ובאורח פלא הקבלן תיקן את הליקוי.

חשוב לפני הגשת התלונה לראות שיש הוכחה (מייל, וואטסאפ) של פנייה לקבלן לתקן טת הליקוי.

הלינק להגשת התלונה:
https://govforms.gov.il/mw/forms/<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>#!subject




מתוך אתר כל זכות:

אחריות קבלן לליקויים בדירה חדשה(זכות)​

הקראה
תרגום:


קבלן המוכר דירה חדשה נושא באחריות לתיקונים ליקויים שנתגלו בדירה בתקופה שלאחר מסירתה לקונה

משך האחריות משתנה בהתאם לסוג הליקוי

במקרה שהקבלן לא מתקן את הליקויים ניתן להגיש נגדו תלונה לרשם הקבלנים

למידע נוסף ראו באתר משרד הבינוי והשיכון

קבלן המוכר דירה חדשה נושא באחריות לתיקון ליקויים שנתגלו בדירה בתקופה שלאחר מסירתה לקונה.
  • אחריות הקבלן מתחלקת לשתי תקופות:
  1. תקופת הבדק-
    • בתקופת הבדק חובה על המוכר לתקן את הליקוי אלא אם כן הוכיח שהליקוי נגרם באשמת בעל הדירה.
    • תקופת הבדק מתחילה עם מסירת הַחֲזָקָה בדירה, והיא נמשכת בין שנה ל-7 שנים על פי מהות הליקוי (לכל ליקוי תקופת הבדק שונה, כפי שיפורט בהמשך).
  2. תקופת האחריות-
    • בתקופת האחריות חובת ההוכחה חלה על רוכש הדירה – עליו להוכיח שהליקוי נובע מהתכנון, מהעבודה או מהחומרים.
    • תקופת האחריות מתחילה עם סיום תקופת הבדק ונמשכת 3 שנים.
  • לאחר תקופת הבדק ולאחר תקופת האחריות חלה אחריות הקבלן רק במקרים הבאים:
  1. אי-יציבות בבניין או בבטיחותו, שמקורה בשלד הבניין או ביסודות.
  2. התגלתה תקלה שלא הייתה אפשרות סבירה לגלות אותה בשנים הראשונות למגורים, אם רוכש הדירה הודיע על אי-התאמה למוכר כבר בשנים הראשונות לאחר קבלת הדירה, והליקוי לא תוקן.

מי זכאי?​

  • כל מי רוכש דירה חדשה מקבלן.

תהליך מימוש הזכות​

  • יש להודיע לקבלן על הליקויים ולדרוש ממנו לתקנם.
  • כדי להסתמך על קיומו של ליקוי שאותו ניתן לגלות בעת העמדת הדירה לרשות הקונה יש להודיע עליו למוכר בתוך שנה ממועד העמדת הדירה לרשות הקונה.
  • במקרה שהקבלן לא מתקן את הליקויים ניתן להגיש נגדו תלונה לרשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון - לפרטים נוספים.
  • כמו כן ניתן להגיש נגד הקבלן תביעה משפטית.

תקופת הבדק לדירות שנרכשו מיום 06.04.2011 ואילך​

  • תקופות הבדק על דירה שחוזה המכר לגביה נכרת מיום 06.04.2011 ואילך, ובתנאי שבניית הדירה לא הסתיימה לפני מועד זה, הן:
  • ליקוי במוצרי מסגרות ונגרות, לרבות אלומיניום ופלסטיק – שנתיים.
  • ליקוי בריצוף וחיפוי פנים לרבות שקיעות ושחיקה – שנתיים.
  • כשל בתפקוד ובעמידות של מכונות ודוודים – 3 שנים.
  • ליקוי בפיתוח חצר (כולל שבילים, משטחים, קירות, גדרות, רכיבים בנויים ומערכות, ובכלל זה מערכות מים, ביוב, ניקוז, חשמל, תאורה ותקשורת), וכן שקיעות, בין היתר של מרצפות בקומת קרקע, בחניות, במדרכות ובשבילים בשטח הבניין, וכן ליקויים במשטחים מחומרי גימור שונים – 3 שנים.
  • כשל בתפקוד ובעמידות של מרכיבי מערכות הבידוד התרמי – 3 שנים.
  • כשל, לרבות נזילות, במערכות צנרת, לרבות מים, מערכת הסקה ומרזבים, דלוחין וביוב – 4 שנים.
  • כשל באיטום המבנה, לרבות בחללים תת-קרקעיים, בקירות, בתקרות ובגגות, לרבות גגות קלים עם סיכוך – 4 שנים.
  • סדקים ברוחב גדול מ-1.5 מ"מ ברכיבים לא נושאים – 5 שנים.
  • התנתקות, התקלפות או התפוררות של חיפויי חוץ – 7 שנים.
  • כל אי-התאמה אחרת שאינה אי-התאמה יסודית – שנה אחת.
 

דוד המלך!

משתמש פעיל
לתועלת הציבור,
אנחנו כרגע בתוך שנתיים לקבלת הדירה מהקבלן,
עבור רב הליקויים הקלים יש בשנתיים אלו עדין אחריות, וליקויים מהותיים יותר יש אף יותר.
למי שנתקל בליקוי שהקבלן לא מתקן יש אפשרות קלה יותר מלתבוע בבית דין או בית משפט,
לשלוח תלונה למשרד הבינוי והשיכון, (זה לא תביעה כספית, ואין קנסות לקבלן, אך הקבלנים מאוד יראים לקבל דרישה ממשרד השיכון עבור ליקוי בנכס)
אצלינו בדירה היה בעיה בחדר ממד שהוא לא היה תקין, העובדים של הקבלן הגיעו פעמיים לתקן ולא תוקן בטענות שונות שזה מתאים לתקו, לאחר פניה לגוף החיצוני , נשלחה דרישה לתקן את הליקוי (כיתבו אותי) ובאורח פלא הקבלן תיקן את הליקוי.

חשוב לפני הגשת התלונה לראות שיש הוכחה (מייל, וואטסאפ) של פנייה לקבלן לתקן טת הליקוי.

הלינק להגשת התלונה:
https://govforms.gov.il/mw/forms/<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>#!subject




מתוך אתר כל זכות:

אחריות קבלן לליקויים בדירה חדשה(זכות)​

הקראה
תרגום:


קבלן המוכר דירה חדשה נושא באחריות לתיקונים ליקויים שנתגלו בדירה בתקופה שלאחר מסירתה לקונה

משך האחריות משתנה בהתאם לסוג הליקוי

במקרה שהקבלן לא מתקן את הליקויים ניתן להגיש נגדו תלונה לרשם הקבלנים

למידע נוסף ראו באתר משרד הבינוי והשיכון

קבלן המוכר דירה חדשה נושא באחריות לתיקון ליקויים שנתגלו בדירה בתקופה שלאחר מסירתה לקונה.
  • אחריות הקבלן מתחלקת לשתי תקופות:
  1. תקופת הבדק-
    • בתקופת הבדק חובה על המוכר לתקן את הליקוי אלא אם כן הוכיח שהליקוי נגרם באשמת בעל הדירה.
    • תקופת הבדק מתחילה עם מסירת הַחֲזָקָה בדירה, והיא נמשכת בין שנה ל-7 שנים על פי מהות הליקוי (לכל ליקוי תקופת הבדק שונה, כפי שיפורט בהמשך).
  2. תקופת האחריות-
    • בתקופת האחריות חובת ההוכחה חלה על רוכש הדירה – עליו להוכיח שהליקוי נובע מהתכנון, מהעבודה או מהחומרים.
    • תקופת האחריות מתחילה עם סיום תקופת הבדק ונמשכת 3 שנים.
  • לאחר תקופת הבדק ולאחר תקופת האחריות חלה אחריות הקבלן רק במקרים הבאים:
  1. אי-יציבות בבניין או בבטיחותו, שמקורה בשלד הבניין או ביסודות.
  2. התגלתה תקלה שלא הייתה אפשרות סבירה לגלות אותה בשנים הראשונות למגורים, אם רוכש הדירה הודיע על אי-התאמה למוכר כבר בשנים הראשונות לאחר קבלת הדירה, והליקוי לא תוקן.

מי זכאי?​

  • כל מי רוכש דירה חדשה מקבלן.

תהליך מימוש הזכות​

  • יש להודיע לקבלן על הליקויים ולדרוש ממנו לתקנם.
  • כדי להסתמך על קיומו של ליקוי שאותו ניתן לגלות בעת העמדת הדירה לרשות הקונה יש להודיע עליו למוכר בתוך שנה ממועד העמדת הדירה לרשות הקונה.
  • במקרה שהקבלן לא מתקן את הליקויים ניתן להגיש נגדו תלונה לרשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון - לפרטים נוספים.
  • כמו כן ניתן להגיש נגד הקבלן תביעה משפטית.

תקופת הבדק לדירות שנרכשו מיום 06.04.2011 ואילך​

  • תקופות הבדק על דירה שחוזה המכר לגביה נכרת מיום 06.04.2011 ואילך, ובתנאי שבניית הדירה לא הסתיימה לפני מועד זה, הן:
  • ליקוי במוצרי מסגרות ונגרות, לרבות אלומיניום ופלסטיק – שנתיים.
  • ליקוי בריצוף וחיפוי פנים לרבות שקיעות ושחיקה – שנתיים.
  • כשל בתפקוד ובעמידות של מכונות ודוודים – 3 שנים.
  • ליקוי בפיתוח חצר (כולל שבילים, משטחים, קירות, גדרות, רכיבים בנויים ומערכות, ובכלל זה מערכות מים, ביוב, ניקוז, חשמל, תאורה ותקשורת), וכן שקיעות, בין היתר של מרצפות בקומת קרקע, בחניות, במדרכות ובשבילים בשטח הבניין, וכן ליקויים במשטחים מחומרי גימור שונים – 3 שנים.
  • כשל בתפקוד ובעמידות של מרכיבי מערכות הבידוד התרמי – 3 שנים.
  • כשל, לרבות נזילות, במערכות צנרת, לרבות מים, מערכת הסקה ומרזבים, דלוחין וביוב – 4 שנים.
  • כשל באיטום המבנה, לרבות בחללים תת-קרקעיים, בקירות, בתקרות ובגגות, לרבות גגות קלים עם סיכוך – 4 שנים.
  • סדקים ברוחב גדול מ-1.5 מ"מ ברכיבים לא נושאים – 5 שנים.
  • התנתקות, התקלפות או התפוררות של חיפויי חוץ – 7 שנים.
  • כל אי-התאמה אחרת שאינה אי-התאמה יסודית – שנה אחת.
תודה רבה
עזרה ממש גדולה
 

יעל זלמנוביץ

משתמש מקצוען
זה רטיבות רצינית מאד, כל הפאנלים נופלים בגלל זה, והקירות מקולפים ממש.
גם לנו זה היה וכל פעם (בהתחלה) באו וניסו לסדר ושוב חזר ואז אחד עם נסיון אמר לי שכאשר מרצפים שמים חול וצריך שהחול יהיה יבש וככל הנראה החול אצלינו היה רטוב וכל הלחות מהחול יצאה לה לאט לאט....ורק אחרי כמעט שנתיים + חיכנו שהלחות תצא לגמרי ורק אז טיפלנו וב"ה שנים אחרי זה לא חזר
בהצלחה
 

הבריסקער הנודד

משתמש מקצוען
מהנסיון שלנו בפרוייקט אחר מהתמא באשדוד.
בחורף יש רטיבות. מאשמים את השכנים, אנחנו מתעקשים, הם מסכימים לטפל.
הקיר מתנפח. מתקלף. אי אפשר לתקן ,מחכים לקיץ.
בקיץ מגיעים , מורחים חומר מבחוץ בצורה הכי מגושמת ודוחה,
בחורף הרטיבות חוזרת, הפעם ביותר גדול (איטום נוסף הספיק להתפורר)
הקיר מתנפח. מתקלף. אי אפשר לתקן ,מחכים לקיץ.
בקיץ מגיעים , מוסיפים חומר מבחוץ בצורה הכי מגושמת ודוחה,
בחורף הרטיבות חוזרת
הקיר מתנפח. מתקלף. אי אפשר לתקן ,מחכים לקיץ.
עד היום הזה...
 

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מהיכרות אישית (לא עם הקבלן הזה) להביא חברת בדק עולה 1000-2000 שקל וזה בהחלט שווה, הקבלנים מטפלים ברמה אחרת לגמרי ברגע שזה מגיע במסמך רשמי של איש מקצוע שגם קביל בבית משפט, והם לוקחים את הרשימת ליקויים בתור רשימת דברים לביצוע.
חשוב כמובן להיות חזקים ולא לחתום להם על שום דבר שהם כאילו תיקנו שזה באמת מתוקן עד שלא בודקים את זה ורואים שזה באמת טוב, נניח רטיבות עד שלא יעבור חורף נוסף לא לחתום על התיקון.
עוד דבר חשוב מאוד מאוד זה שאת כל הפניות לקבלן מצלמים את הליקוי ומפרטים כמה שיותר ושולחים במייל, ככה יש תיעוד לכל דבר שזה חשוב מאוד בשביל תביעות ובשביל ויכוחים.
(הקבלנים גם יודעים את זה ויטפלו יותר בפניות מתועדות מאשר פניות לא מתועדות).
 

דאבל

משתמש מקצוען
אשמח לייעוץ מה לעשות.
יש לנו דירה בבית שמש, מושכרת כרגע.
בדוח בדק בית שהבאנו לא אותרו נזילות
אבל כעת לאחר שנתים הופיעו נזילות משמעותיות בשני מוקדים
הקבלן טען שהנזק נגרם בעקבות קדיחה שבוצעה בקיר,
הבאנו איש מקצוע לאיתור נזילות שכתב דוח שמוכיח שאין קשר בין הקדיחות לנזילה.
שלחנו את התגובה לקבלן ומאז הוא לא עונה לנו
לא מגיב למייל ולא לטלפון
מה ניתן לעשות? לשלם אלפי שקלים על תיקון ודי
או שיש דרך לגרום לקבלן לבצע אותו?
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אשמח לייעוץ מה לעשות.
יש לנו דירה בבית שמש, מושכרת כרגע.
בדוח בדק בית שהבאנו לא אותרו נזילות
אבל כעת לאחר שנתים הופיעו נזילות משמעותיות בשני מוקדים
הקבלן טען שהנזק נגרם בעקבות קדיחה שבוצעה בקיר,
הבאנו איש מקצוע לאיתור נזילות שכתב דוח שמוכיח שאין קשר בין הקדיחות לנזילה.
שלחנו את התגובה לקבלן ומאז הוא לא עונה לנו
לא מגיב למייל ולא לטלפון
מה ניתן לעשות? לשלם אלפי שקלים על תיקון ודי
או שיש דרך לגרום לקבלן לבצע אותו?
הקבלן תמיד יטען דברים כאלו כדי להתנער מאחריות
תפנו לבית משפט לתביעות קטנות
זה הליך קל וקצר
 

3 פינות

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
כתבו פה בעבר שגם אפשר להגיש תלונה לרשם הקבלנים במשרד השיכון והבינוי, וזה הרבה פעמים עוזר.

שימו לב רק שלפעמים אם יש פתרון פשוט שעולה כמה אלפי שקלים, לפעמים האנרגיות שידרוש התביעה, והנזקים שמצטברים בכל הזמן של עד שתצליחו לגרום לקבלן לתקן את זה לא שווים את זה.
(במיוחד בדירה מושכרת שאתם מסתכלים עליה מבחינה מסוימת כמו עסק כלכלי, וצריך לשקול בחשבון כלכלי מה עדיף לעשות).
בכל מקרה גם אם אתם מחליטים בסוף לתקן לבד, תשלחו הודעה כתובה לפחות במייל לקבלן שמאחר והוא לא מגיב לפניותיכם לא נשארה לכם ברירה אלא לתקן לבד, והוא יאלץ לשלם אחר כך את עלות התיקון, וגם אפשר לתבוע אותו אחר כך את התיקון בבית משפט.

לעניין תביעה בתביעות קטנות שימו לב שהיום פותחים תביעה באינטרנט ואפילו לא צריך ללכת פיזית להגיש את התביעה, חשוב גם כמובן לברר עם דיין את ההלכה לפני שתובעים בבית משפט.
(בכוונה כתבתי לשאול דיין כי דיין אמור להכיר טוב את השאלות האלו)
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
כתבו פה בעבר שגם אפשר להגיש תלונה לרשם הקבלנים במשרד השיכון והבינוי, וזה הרבה פעמים עוזר.

שימו לב רק שלפעמים אם יש פתרון פשוט שעולה כמה אלפי שקלים, לפעמים האנרגיות שידרוש התביעה, והנזקים שמצטברים בכל הזמן של עד שתצליחו לגרום לקבלן לתקן את זה לא שווים את זה.
(במיוחד בדירה מושכרת שאתם מסתכלים עליה מבחינה מסוימת כמו עסק כלכלי, וצריך לשקול בחשבון כלכלי מה עדיף לעשות).
בכל מקרה גם אם אתם מחליטים בסוף לתקן לבד, תשלחו הודעה כתובה לפחות במייל לקבלן שמאחר והוא לא מגיב לפניותיכם לא נשארה לכם ברירה אלא לתקן לבד, והוא יאלץ לשלם אחר כך את עלות התיקון, וגם אפשר לתבוע אותו אחר כך את התיקון בבית משפט.

לעניין תביעה בתביעות קטנות שימו לב שהיום פותחים תביעה באינטרנט ואפילו לא צריך ללכת פיזית להגיש את התביעה, חשוב גם כמובן לברר עם דיין את ההלכה לפני שתובעים בבית משפט.
(בכוונה כתבתי לשאול דיין כי דיין אמור להכיר טוב את השאלות האלו)
לגבי תביעה אצל רשם הקבלנים, אין להם אפשרות לאכוף
ולצערי, יש קבלנים שגם ההליך הזה לא גורם להם לזוז מעמדתם (מניסיון מר...)

תביעה בבית משפט לתביעות קטנות יותר מהירה ויותר יעילה (והאמת שגם פחות פוגעת בקבלן, וכמובן לשאול רב)
 

מלכי אייזנבך

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אוווףף .
אנחנו באותו פרוייקט ...
עדיין לא בדירה לצערינו ..
אל תגידו לי שזה מה שמחכה לנו :(((
 

נתנאל ...

משתמש רשום
אני עברתי פה על רוב התגובות ועדיין לא ראיתי שאף אחד לא כתב את הדבר הבא, ואני בהלם שלא חשבתם על זה...
תקשיבו מעשה שהיה אצלי, זה לתועלת הכלל אדירה!!!
אני קניתי במחיר למשתכן לפני 7 וחצי שנים קיבלנו מפתח לפני 3 שנים בערך...
היו רשימת ליקויים שהעברנו לאחראי על העניין באותו יום של קבלת המפתח, לא רצינו לחתום על הפרוטוקול עד שיסודרו הדברים, הבטיחו שיסדרו ושאתנה את החתימה בזה ולא יודע איך השתכנעתי לחתום...
עברו כמה שבועות חודשים [הדירה הושכרה כבר באותו יום זה היה ממש סייעתא דשמייא כי לפני 3 שנים האזור היה שומם ולא מבוקש בכלל המחיר היה פחות מ3,000 באיזור ה2,800 [היום 5,000+ *לדייר חדש]
ובמהלכן סודרו דברים קטנים, הדברים היותר משמעותיים לא תוקנו אל עף שיחות חוזרות ונשנות והרבה טרחה ועגמת נפש, והתייאשתי... ונשארו הדברים כך.. [ברזים לא טובים, חורים באבן ירושלמית, ארונות לא ישרים ועוד דברים יחסית שאפשר להבליג עליהם...]
והיו עוד כמה דברים שאי אפשר להבליג כמו נזילות קרובות לנורות חשמל מלמעלה וכדו...


אחרי שנתיים מתקשרת אליי האחראית של הבדק בית ומעדכנת אותי שהאחריות על כלל הליקווים עברה אחרי שנה אבל על רטיבויות ונזילות יש אחריות 4 שנים, והיא רוצה לתאם לי אבחון בעייה עם פועלים ואח"כ לתקן...
התפעלתי מהיושר לפחות על זה כי לא ידעתי את הפרט הזה...

מאז עד לפני שבוע, עברו כמעט שנתיים והייתי כבר מותש ברמה שאי אפשר לתאר.. במהלך שנתיים!!!!!!!!!!! אני רודף אחריהם! האחראית מהבדק בית כל פעם אומרת לי שאין עובדים ואין עובדים ולמזלה היה מלחמת חרבות ברזל שמאז בכלל התירוץ הזה היה משרת אותה, וגם לפני הבטיחה לתאם, והנה שוב ועוד שבוע תדבר איתי ועוד שבועיים אני מבטיחה אעשה את כל המאמץ... ואני מתקשר תקופה ארוכה כל כמה ימים!! תבינו שנתיים!! יצאתי עליה צעקתי עליה באיזה שהוא שלב והיא כבר נהייתה אדישה, אין לנו עובדים מה נעשה? ואני טוען אבל זה לא מעניין אותי תקחו אחריות! עוד מעט תיגמר האחריות על זה וזה ברור שהם מושכים לשם בלי בושה בחוצפה שאין כדוגמתה!!! איימתי עליהם במייל על תביעה ושיש לי הקלטות של השיחות עם האחראית של הבדק בית ושיש להם שבועיים לחזור אליי עם פתרון! והם התעלמו מזה ואז נזכרתי מה עשיתי שהייתה לי בעייה עם חברה גדולה של משכנתאות שכמובן שילמתי להם כבר ואז התגלו בעיות ואותו סיפור הם לא ענו, וסיננו ומרחו ולך תחפש אותם בסיבוב...... וגם עם מכון שלמדתי בו קורס חתנים ולא הביאו לי תעודה בסוף ונעלמו לאחר השיעור האחרון כמו הרוח! אין איך להשיג אותם לא עונים במייל פשוט גונבים את האזרח הקטן!!
מה עשיתי? פרסמתי חוות דעת בגוגל [ביקורת] על אותה חברת משכנתא ועל אותו מכון ותשמעו פלא!!!
החברת משכנתא חזרה אליי יום למחרת פחות מ24 שעות, וביקשה בכל לשון שאוריד את הביקורת ושהם יפתרו לי את הבעייה מייד! אמרתי אתם יכולים לקפוץ באוויר אני גם ידאג לפרסם איפה שאני יכול את ההתנהגות השפלה שלכם והופ!!! באותה שעה התקשר אליי האדם המתאים וסידר את העניין, אותו דבר עם המכון!!!!
המכון למחרת התקשר אליי והתחנן שאוריד את הביקורת בגוגל, כמובן לא הסכמתי עד שהתעודה תהיה אצלי! ותוך כמה ימים התעודה הייתה אצלי!!!


עשיתי את זה גם עם הקבלן כתבתי הודעה חריפה והמלצתי לא להתקרב! והנה יום למחרת!! [אני לא מגזים אפילו בפרט!!] התקשרתי שוב לבדק בית וביקשתי שוב לראות מה קורה?? והיא שואלת אותי "תגיד זה אתה שפרסמת הודעה כך וכך?" עניתי "בוודאי! זה אני" והיא עוד ברוב חוצפתה אומרת לי "אני מבקשת שתוריד את המודעה הזאת" בנימה של דרישה חוצפנית, איזה עזות וחוצפה יש לחברות האלו זה בלתי יאומן!!! אמרתי לה "תקשיבי טוב... אני לא רק לא אוריד ברגע זה אני גם מפרסם את זה ושולח לככככלללל הרשתות את ההקלטה על איך שאת מדברת ולא לוקחת אחריות, תתביישי לך, עד שלא מסודר לא תרד הביקורת!!" ברגע שהיא קלטה שאני רציני מייד!! פתאום נהיה עובדים! ופתאום כולם זמינים ותוך יומיים היא קבעה לי אבחון של הליקויים הנ"ל ונחשו מי הגיע??
מנהל הקבלן בעצמו!!! הגיע ושאל את השוכר שלי "למה ככה פרסמתם? תורידו..." בכל אופן הוא הבטיח לסדר הכל תוך שבועיים וצ'ופר ממנו מתנה גם להחליף את החבלים של התריסים, וכל מיני קשקושים שבחיים לא יתנו עליהם עוד שירות אחרי שנה...
מקווה שבאמת הוא יסודר


אין מה לעשות!! עם חברות גדולות וקבלנים כנראה שרק זו הדרך להתנהל חבל שלא חשבתי על זה קודם והייתי חוסך לעצמי הרבה עגמת נפש... זאת המסקנה עם אדם שמתנהג אלייך בשרירותויות צריך לפגוע בו איפה שהכי כואב וכמה שיותר!! עד שיביא לך את מה שמגיע לך, שזה בשיווק שלו ובתדמית שלו

מקווה שתהיה תועלת מכל האריכות הזאת, לא פרסמתי את של הקבלן ואת שאר הפרטים על החברות האחרות כי אין בזה כבר תועלת אבל אני חושב שביקורת עסיסית בגוגל עם נימוק והסבר מה עולל הקבלן לא סתם "רמאים!!!!!!!!!!!!..." אין לזה אפקט צריך לגרום להם להירתע ולהתקפל אלייך!! כשאתה כותב ביקורת ומסביר בדיוק ואיך ומתי.... זה נראה אמין וכואב מאוד וזה מה שהקפיץ את כולם והשתנו כל יחסי הכוחות זה פשוט מדהים אותי ההרגשה שאני עכשיו "מנהל" אותו והוא צריך אותי פתאום

ממליץ לנסות!!! ותעדכנו !!!
 

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
אני עברתי פה על רוב התגובות ועדיין לא ראיתי שאף אחד לא כתב את הדבר הבא, ואני בהלם שלא חשבתם על זה...
תקשיבו מעשה שהיה אצלי, זה לתועלת הכלל אדירה!!!
אני קניתי במחיר למשתכן לפני 7 וחצי שנים קיבלנו מפתח לפני 3 שנים בערך...
היו רשימת ליקויים שהעברנו לאחראי על העניין באותו יום של קבלת המפתח, לא רצינו לחתום על הפרוטוקול עד שיסודרו הדברים, הבטיחו שיסדרו ושאתנה את החתימה בזה ולא יודע איך השתכנעתי לחתום...
עברו כמה שבועות חודשים [הדירה הושכרה כבר באותו יום זה היה ממש סייעתא דשמייא כי לפני 3 שנים האזור היה שומם ולא מבוקש בכלל המחיר היה פחות מ3,000 באיזור ה2,800 [היום 5,000+ *לדייר חדש]
ובמהלכן סודרו דברים קטנים, הדברים היותר משמעותיים לא תוקנו אל עף שיחות חוזרות ונשנות והרבה טרחה ועגמת נפש, והתייאשתי... ונשארו הדברים כך.. [ברזים לא טובים, חורים באבן ירושלמית, ארונות לא ישרים ועוד דברים יחסית שאפשר להבליג עליהם...]
והיו עוד כמה דברים שאי אפשר להבליג כמו נזילות קרובות לנורות חשמל מלמעלה וכדו...


אחרי שנתיים מתקשרת אליי האחראית של הבדק בית ומעדכנת אותי שהאחריות על כלל הליקווים עברה אחרי שנה אבל על רטיבויות ונזילות יש אחריות 4 שנים, והיא רוצה לתאם לי אבחון בעייה עם פועלים ואח"כ לתקן...
התפעלתי מהיושר לפחות על זה כי לא ידעתי את הפרט הזה...

מאז עד לפני שבוע, עברו כמעט שנתיים והייתי כבר מותש ברמה שאי אפשר לתאר.. במהלך שנתיים!!!!!!!!!!! אני רודף אחריהם! האחראית מהבדק בית כל פעם אומרת לי שאין עובדים ואין עובדים ולמזלה היה מלחמת חרבות ברזל שמאז בכלל התירוץ הזה היה משרת אותה, וגם לפני הבטיחה לתאם, והנה שוב ועוד שבוע תדבר איתי ועוד שבועיים אני מבטיחה אעשה את כל המאמץ... ואני מתקשר תקופה ארוכה כל כמה ימים!! תבינו שנתיים!! יצאתי עליה צעקתי עליה באיזה שהוא שלב והיא כבר נהייתה אדישה, אין לנו עובדים מה נעשה? ואני טוען אבל זה לא מעניין אותי תקחו אחריות! עוד מעט תיגמר האחריות על זה וזה ברור שהם מושכים לשם בלי בושה בחוצפה שאין כדוגמתה!!! איימתי עליהם במייל על תביעה ושיש לי הקלטות של השיחות עם האחראית של הבדק בית ושיש להם שבועיים לחזור אליי עם פתרון! והם התעלמו מזה ואז נזכרתי מה עשיתי שהייתה לי בעייה עם חברה גדולה של משכנתאות שכמובן שילמתי להם כבר ואז התגלו בעיות ואותו סיפור הם לא ענו, וסיננו ומרחו ולך תחפש אותם בסיבוב...... וגם עם מכון שלמדתי בו קורס חתנים ולא הביאו לי תעודה בסוף ונעלמו לאחר השיעור האחרון כמו הרוח! אין איך להשיג אותם לא עונים במייל פשוט גונבים את האזרח הקטן!!
מה עשיתי? פרסמתי חוות דעת בגוגל [ביקורת] על אותה חברת משכנתא ועל אותו מכון ותשמעו פלא!!!
החברת משכנתא חזרה אליי יום למחרת פחות מ24 שעות, וביקשה בכל לשון שאוריד את הביקורת ושהם יפתרו לי את הבעייה מייד! אמרתי אתם יכולים לקפוץ באוויר אני גם ידאג לפרסם איפה שאני יכול את ההתנהגות השפלה שלכם והופ!!! באותה שעה התקשר אליי האדם המתאים וסידר את העניין, אותו דבר עם המכון!!!!
המכון למחרת התקשר אליי והתחנן שאוריד את הביקורת בגוגל, כמובן לא הסכמתי עד שהתעודה תהיה אצלי! ותוך כמה ימים התעודה הייתה אצלי!!!


עשיתי את זה גם עם הקבלן כתבתי הודעה חריפה והמלצתי לא להתקרב! והנה יום למחרת!! [אני לא מגזים אפילו בפרט!!] התקשרתי שוב לבדק בית וביקשתי שוב לראות מה קורה?? והיא שואלת אותי "תגיד זה אתה שפרסמת הודעה כך וכך?" עניתי "בוודאי! זה אני" והיא עוד ברוב חוצפתה אומרת לי "אני מבקשת שתוריד את המודעה הזאת" בנימה של דרישה חוצפנית, איזה עזות וחוצפה יש לחברות האלו זה בלתי יאומן!!! אמרתי לה "תקשיבי טוב... אני לא רק לא אוריד ברגע זה אני גם מפרסם את זה ושולח לככככלללל הרשתות את ההקלטה על איך שאת מדברת ולא לוקחת אחריות, תתביישי לך, עד שלא מסודר לא תרד הביקורת!!" ברגע שהיא קלטה שאני רציני מייד!! פתאום נהיה עובדים! ופתאום כולם זמינים ותוך יומיים היא קבעה לי אבחון של הליקויים הנ"ל ונחשו מי הגיע??
מנהל הקבלן בעצמו!!! הגיע ושאל את השוכר שלי "למה ככה פרסמתם? תורידו..." בכל אופן הוא הבטיח לסדר הכל תוך שבועיים וצ'ופר ממנו מתנה גם להחליף את החבלים של התריסים, וכל מיני קשקושים שבחיים לא יתנו עליהם עוד שירות אחרי שנה...
מקווה שבאמת הוא יסודר


אין מה לעשות!! עם חברות גדולות וקבלנים כנראה שרק זו הדרך להתנהל חבל שלא חשבתי על זה קודם והייתי חוסך לעצמי הרבה עגמת נפש... זאת המסקנה עם אדם שמתנהג אלייך בשרירותויות צריך לפגוע בו איפה שהכי כואב וכמה שיותר!! עד שיביא לך את מה שמגיע לך, שזה בשיווק שלו ובתדמית שלו

מקווה שתהיה תועלת מכל האריכות הזאת, לא פרסמתי את של הקבלן ואת שאר הפרטים על החברות האחרות כי אין בזה כבר תועלת אבל אני חושב שביקורת עסיסית בגוגל עם נימוק והסבר מה עולל הקבלן לא סתם "רמאים!!!!!!!!!!!!..." אין לזה אפקט צריך לגרום להם להירתע ולהתקפל אלייך!! כשאתה כותב ביקורת ומסביר בדיוק ואיך ומתי.... זה נראה אמין וכואב מאוד וזה מה שהקפיץ את כולם והשתנו כל יחסי הכוחות זה פשוט מדהים אותי ההרגשה שאני עכשיו "מנהל" אותו והוא צריך אותי פתאום

ממליץ לנסות!!! ותעדכנו !!!
רעיון, אבל לא לכולם יש דף עסק פעיל בגוגל...
 

נתנאל ...

משתמש רשום
אפשר ללכת על אותו רעיון אבל...
ברור שמי שיש לו דף עסק פעיל בגוגל זה הרבה יותר מאיים וקל ומהיר...
אבל תמיד איום על בעל עסק בפרסום שלו זה מבהיל אותו, אולי אפשר לנסות לאיים סתם ככה, ואם לא עוזר אולי באמת לעשות גרפיקה של כתבה בעיתון ולשלוח לבעל העסק או הקבלן ולומר לו
"תראה ותקרא טוב טוב כל זה יהיה בעיתון X שבוע הבא אם לא תטפל בבעיה שלי, מסתמא עיתונים לא יהיו מוכנים לפרסם את זה כי הם חשופים אח"כ לתביעות של דיבה ולשון הרע וכו'... אבל אפשר לאיים ולהוסיף שהכתב פלוני [שבאמת כותב בעתיון המשפיע הזה...] הוא חבר שלי מאוד טוב והוא יפרסם ומשהו בסגנון...
או שאני יפרסם את זה ברשתות החברתיות וזה הרי יעוף כל אש בשדה קוצים...

אני בטוח שרק ישמע על ה בעל העסק או הקבלן הוא לא יכנס לחשבונות הנ"ל ויתקפל מייד..... תחשבו על זה מהעניים שלו כמה הוא יכול להפסיד מזה, וכמה הוא יפסיד אם הוא יעשה את מה שהוא צריך לעשות ללקוח שזה בדר"כ הפרשים עצומים!!

אם עקש תתעקש... לפעמים רק ככה אפשר להוציא מהנוכלים האלה את מה שמגיע!!
אגב נזכרתי במשהו נוסף שהיה לי ממש לפני חודש עם חברת שילב, קנינו מהם את הדונה X החדשה והיא הגיעה עם מנגנון תקול שנשבר אחרי שבועיים, הלכנו לסניף ואמרו לנו שלא מביאים חדש רק מתקנים במעבדה וצריך לחכות זמן וכו'... והכי הזוי שאם מנהל המעבדה מחליט שהתיקון יעלה עד 100 ש"ח הוא לא מתקשר למנהל הסניף להודיע לו שיודע ללקוח ומתקן מיד על חשבון מי?? הלקוח!! שהובטח לו אחריות מלאה לשנה ושלא עשה גרם מזה! וכשזה הגיע ככה!, ואם מעל 100 הוא שואל לפני... מתי גיליתי את זה? שהוא הביא לי דף שמעיד על החזרת המוצר שם היה כתוב את זה.. שאלתי אותו- אתה רציני? יש סיכוי שעוד אצטרך לשלם על זה? [באתר שלהם הובטח שמי שמקבל מוצר לא תקין הם מתחייבים לספק לו מוצר חדש תוך כמה ימים עם שליח ספיישל עד הבית, אח"כ הוסבר לי בשירות לקוחות שזה רק אם נקנה באינטרנט ולא אם נקנה בסניף............ אותיות כל כך קטנות שאפילו לא מופיעות באתר, רואים אותם בתת מודע בכלל....] והוא אמר לי זה הנהלים! לא קשור אליי פנה לשירות לקוחות
כתבתי מייל רותח מזעם על כל זה, וכמובן איימתי על פרסום והכל מוקלט וכו'... והתקשרו אלי אחרי שבוע מהשירות לקוחות והתווכחה איתי מישהי ללא שכל בכלל.... דיברה לא לעניין ולא בהקשר וקטעה אותי מלא פעמים בקיצור... אחרי שבועיים העגלה חזרה לסניף והחליפו את כל המנגנון בעלות של 500 ש"ח על חשבונם. ואמר לי מנהל הסניף שלא שילמתי את זה רק בגלל המייל שלי לשירות לקוחות.. ואם לא אשכרה הייתי צריך לשלם 500 ש"ח!!!

בקיצור רק ככה!!
 
נערך לאחרונה ב:

אגס סברס תפוח

משתמש פעיל
אני עברתי פה על רוב התגובות ועדיין לא ראיתי שאף אחד לא כתב את הדבר הבא, ואני בהלם שלא חשבתם על זה...
תקשיבו מעשה שהיה אצלי, זה לתועלת הכלל אדירה!!!
אני קניתי במחיר למשתכן לפני 7 וחצי שנים קיבלנו מפתח לפני 3 שנים בערך...
היו רשימת ליקויים שהעברנו לאחראי על העניין באותו יום של קבלת המפתח, לא רצינו לחתום על הפרוטוקול עד שיסודרו הדברים, הבטיחו שיסדרו ושאתנה את החתימה בזה ולא יודע איך השתכנעתי לחתום...
עברו כמה שבועות חודשים [הדירה הושכרה כבר באותו יום זה היה ממש סייעתא דשמייא כי לפני 3 שנים האזור היה שומם ולא מבוקש בכלל המחיר היה פחות מ3,000 באיזור ה2,800 [היום 5,000+ *לדייר חדש]
ובמהלכן סודרו דברים קטנים, הדברים היותר משמעותיים לא תוקנו אל עף שיחות חוזרות ונשנות והרבה טרחה ועגמת נפש, והתייאשתי... ונשארו הדברים כך.. [ברזים לא טובים, חורים באבן ירושלמית, ארונות לא ישרים ועוד דברים יחסית שאפשר להבליג עליהם...]
והיו עוד כמה דברים שאי אפשר להבליג כמו נזילות קרובות לנורות חשמל מלמעלה וכדו...


אחרי שנתיים מתקשרת אליי האחראית של הבדק בית ומעדכנת אותי שהאחריות על כלל הליקווים עברה אחרי שנה אבל על רטיבויות ונזילות יש אחריות 4 שנים, והיא רוצה לתאם לי אבחון בעייה עם פועלים ואח"כ לתקן...
התפעלתי מהיושר לפחות על זה כי לא ידעתי את הפרט הזה...

מאז עד לפני שבוע, עברו כמעט שנתיים והייתי כבר מותש ברמה שאי אפשר לתאר.. במהלך שנתיים!!!!!!!!!!! אני רודף אחריהם! האחראית מהבדק בית כל פעם אומרת לי שאין עובדים ואין עובדים ולמזלה היה מלחמת חרבות ברזל שמאז בכלל התירוץ הזה היה משרת אותה, וגם לפני הבטיחה לתאם, והנה שוב ועוד שבוע תדבר איתי ועוד שבועיים אני מבטיחה אעשה את כל המאמץ... ואני מתקשר תקופה ארוכה כל כמה ימים!! תבינו שנתיים!! יצאתי עליה צעקתי עליה באיזה שהוא שלב והיא כבר נהייתה אדישה, אין לנו עובדים מה נעשה? ואני טוען אבל זה לא מעניין אותי תקחו אחריות! עוד מעט תיגמר האחריות על זה וזה ברור שהם מושכים לשם בלי בושה בחוצפה שאין כדוגמתה!!! איימתי עליהם במייל על תביעה ושיש לי הקלטות של השיחות עם האחראית של הבדק בית ושיש להם שבועיים לחזור אליי עם פתרון! והם התעלמו מזה ואז נזכרתי מה עשיתי שהייתה לי בעייה עם חברה גדולה של משכנתאות שכמובן שילמתי להם כבר ואז התגלו בעיות ואותו סיפור הם לא ענו, וסיננו ומרחו ולך תחפש אותם בסיבוב...... וגם עם מכון שלמדתי בו קורס חתנים ולא הביאו לי תעודה בסוף ונעלמו לאחר השיעור האחרון כמו הרוח! אין איך להשיג אותם לא עונים במייל פשוט גונבים את האזרח הקטן!!
מה עשיתי? פרסמתי חוות דעת בגוגל [ביקורת] על אותה חברת משכנתא ועל אותו מכון ותשמעו פלא!!!
החברת משכנתא חזרה אליי יום למחרת פחות מ24 שעות, וביקשה בכל לשון שאוריד את הביקורת ושהם יפתרו לי את הבעייה מייד! אמרתי אתם יכולים לקפוץ באוויר אני גם ידאג לפרסם איפה שאני יכול את ההתנהגות השפלה שלכם והופ!!! באותה שעה התקשר אליי האדם המתאים וסידר את העניין, אותו דבר עם המכון!!!!
המכון למחרת התקשר אליי והתחנן שאוריד את הביקורת בגוגל, כמובן לא הסכמתי עד שהתעודה תהיה אצלי! ותוך כמה ימים התעודה הייתה אצלי!!!


עשיתי את זה גם עם הקבלן כתבתי הודעה חריפה והמלצתי לא להתקרב! והנה יום למחרת!! [אני לא מגזים אפילו בפרט!!] התקשרתי שוב לבדק בית וביקשתי שוב לראות מה קורה?? והיא שואלת אותי "תגיד זה אתה שפרסמת הודעה כך וכך?" עניתי "בוודאי! זה אני" והיא עוד ברוב חוצפתה אומרת לי "אני מבקשת שתוריד את המודעה הזאת" בנימה של דרישה חוצפנית, איזה עזות וחוצפה יש לחברות האלו זה בלתי יאומן!!! אמרתי לה "תקשיבי טוב... אני לא רק לא אוריד ברגע זה אני גם מפרסם את זה ושולח לככככלללל הרשתות את ההקלטה על איך שאת מדברת ולא לוקחת אחריות, תתביישי לך, עד שלא מסודר לא תרד הביקורת!!" ברגע שהיא קלטה שאני רציני מייד!! פתאום נהיה עובדים! ופתאום כולם זמינים ותוך יומיים היא קבעה לי אבחון של הליקויים הנ"ל ונחשו מי הגיע??
מנהל הקבלן בעצמו!!! הגיע ושאל את השוכר שלי "למה ככה פרסמתם? תורידו..." בכל אופן הוא הבטיח לסדר הכל תוך שבועיים וצ'ופר ממנו מתנה גם להחליף את החבלים של התריסים, וכל מיני קשקושים שבחיים לא יתנו עליהם עוד שירות אחרי שנה...
מקווה שבאמת הוא יסודר


אין מה לעשות!! עם חברות גדולות וקבלנים כנראה שרק זו הדרך להתנהל חבל שלא חשבתי על זה קודם והייתי חוסך לעצמי הרבה עגמת נפש... זאת המסקנה עם אדם שמתנהג אלייך בשרירותויות צריך לפגוע בו איפה שהכי כואב וכמה שיותר!! עד שיביא לך את מה שמגיע לך, שזה בשיווק שלו ובתדמית שלו

מקווה שתהיה תועלת מכל האריכות הזאת, לא פרסמתי את של הקבלן ואת שאר הפרטים על החברות האחרות כי אין בזה כבר תועלת אבל אני חושב שביקורת עסיסית בגוגל עם נימוק והסבר מה עולל הקבלן לא סתם "רמאים!!!!!!!!!!!!..." אין לזה אפקט צריך לגרום להם להירתע ולהתקפל אלייך!! כשאתה כותב ביקורת ומסביר בדיוק ואיך ומתי.... זה נראה אמין וכואב מאוד וזה מה שהקפיץ את כולם והשתנו כל יחסי הכוחות זה פשוט מדהים אותי ההרגשה שאני עכשיו "מנהל" אותו והוא צריך אותי פתאום

ממליץ לנסות!!! ותעדכנו !!!
איזה קבלן?
 

DDESIGN

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
אני עברתי פה על רוב התגובות ועדיין לא ראיתי שאף אחד לא כתב את הדבר הבא, ואני בהלם שלא חשבתם על זה...
תקשיבו מעשה שהיה אצלי, זה לתועלת הכלל אדירה!!!
אני קניתי במחיר למשתכן לפני 7 וחצי שנים קיבלנו מפתח לפני 3 שנים בערך...
היו רשימת ליקויים שהעברנו לאחראי על העניין באותו יום של קבלת המפתח, לא רצינו לחתום על הפרוטוקול עד שיסודרו הדברים, הבטיחו שיסדרו ושאתנה את החתימה בזה ולא יודע איך השתכנעתי לחתום...
עברו כמה שבועות חודשים [הדירה הושכרה כבר באותו יום זה היה ממש סייעתא דשמייא כי לפני 3 שנים האזור היה שומם ולא מבוקש בכלל המחיר היה פחות מ3,000 באיזור ה2,800 [היום 5,000+ *לדייר חדש]
ובמהלכן סודרו דברים קטנים, הדברים היותר משמעותיים לא תוקנו אל עף שיחות חוזרות ונשנות והרבה טרחה ועגמת נפש, והתייאשתי... ונשארו הדברים כך.. [ברזים לא טובים, חורים באבן ירושלמית, ארונות לא ישרים ועוד דברים יחסית שאפשר להבליג עליהם...]
והיו עוד כמה דברים שאי אפשר להבליג כמו נזילות קרובות לנורות חשמל מלמעלה וכדו...


אחרי שנתיים מתקשרת אליי האחראית של הבדק בית ומעדכנת אותי שהאחריות על כלל הליקווים עברה אחרי שנה אבל על רטיבויות ונזילות יש אחריות 4 שנים, והיא רוצה לתאם לי אבחון בעייה עם פועלים ואח"כ לתקן...
התפעלתי מהיושר לפחות על זה כי לא ידעתי את הפרט הזה...

מאז עד לפני שבוע, עברו כמעט שנתיים והייתי כבר מותש ברמה שאי אפשר לתאר.. במהלך שנתיים!!!!!!!!!!! אני רודף אחריהם! האחראית מהבדק בית כל פעם אומרת לי שאין עובדים ואין עובדים ולמזלה היה מלחמת חרבות ברזל שמאז בכלל התירוץ הזה היה משרת אותה, וגם לפני הבטיחה לתאם, והנה שוב ועוד שבוע תדבר איתי ועוד שבועיים אני מבטיחה אעשה את כל המאמץ... ואני מתקשר תקופה ארוכה כל כמה ימים!! תבינו שנתיים!! יצאתי עליה צעקתי עליה באיזה שהוא שלב והיא כבר נהייתה אדישה, אין לנו עובדים מה נעשה? ואני טוען אבל זה לא מעניין אותי תקחו אחריות! עוד מעט תיגמר האחריות על זה וזה ברור שהם מושכים לשם בלי בושה בחוצפה שאין כדוגמתה!!! איימתי עליהם במייל על תביעה ושיש לי הקלטות של השיחות עם האחראית של הבדק בית ושיש להם שבועיים לחזור אליי עם פתרון! והם התעלמו מזה ואז נזכרתי מה עשיתי שהייתה לי בעייה עם חברה גדולה של משכנתאות שכמובן שילמתי להם כבר ואז התגלו בעיות ואותו סיפור הם לא ענו, וסיננו ומרחו ולך תחפש אותם בסיבוב...... וגם עם מכון שלמדתי בו קורס חתנים ולא הביאו לי תעודה בסוף ונעלמו לאחר השיעור האחרון כמו הרוח! אין איך להשיג אותם לא עונים במייל פשוט גונבים את האזרח הקטן!!
מה עשיתי? פרסמתי חוות דעת בגוגל [ביקורת] על אותה חברת משכנתא ועל אותו מכון ותשמעו פלא!!!
החברת משכנתא חזרה אליי יום למחרת פחות מ24 שעות, וביקשה בכל לשון שאוריד את הביקורת ושהם יפתרו לי את הבעייה מייד! אמרתי אתם יכולים לקפוץ באוויר אני גם ידאג לפרסם איפה שאני יכול את ההתנהגות השפלה שלכם והופ!!! באותה שעה התקשר אליי האדם המתאים וסידר את העניין, אותו דבר עם המכון!!!!
המכון למחרת התקשר אליי והתחנן שאוריד את הביקורת בגוגל, כמובן לא הסכמתי עד שהתעודה תהיה אצלי! ותוך כמה ימים התעודה הייתה אצלי!!!


עשיתי את זה גם עם הקבלן כתבתי הודעה חריפה והמלצתי לא להתקרב! והנה יום למחרת!! [אני לא מגזים אפילו בפרט!!] התקשרתי שוב לבדק בית וביקשתי שוב לראות מה קורה?? והיא שואלת אותי "תגיד זה אתה שפרסמת הודעה כך וכך?" עניתי "בוודאי! זה אני" והיא עוד ברוב חוצפתה אומרת לי "אני מבקשת שתוריד את המודעה הזאת" בנימה של דרישה חוצפנית, איזה עזות וחוצפה יש לחברות האלו זה בלתי יאומן!!! אמרתי לה "תקשיבי טוב... אני לא רק לא אוריד ברגע זה אני גם מפרסם את זה ושולח לככככלללל הרשתות את ההקלטה על איך שאת מדברת ולא לוקחת אחריות, תתביישי לך, עד שלא מסודר לא תרד הביקורת!!" ברגע שהיא קלטה שאני רציני מייד!! פתאום נהיה עובדים! ופתאום כולם זמינים ותוך יומיים היא קבעה לי אבחון של הליקויים הנ"ל ונחשו מי הגיע??
מנהל הקבלן בעצמו!!! הגיע ושאל את השוכר שלי "למה ככה פרסמתם? תורידו..." בכל אופן הוא הבטיח לסדר הכל תוך שבועיים וצ'ופר ממנו מתנה גם להחליף את החבלים של התריסים, וכל מיני קשקושים שבחיים לא יתנו עליהם עוד שירות אחרי שנה...
מקווה שבאמת הוא יסודר


אין מה לעשות!! עם חברות גדולות וקבלנים כנראה שרק זו הדרך להתנהל חבל שלא חשבתי על זה קודם והייתי חוסך לעצמי הרבה עגמת נפש... זאת המסקנה עם אדם שמתנהג אלייך בשרירותויות צריך לפגוע בו איפה שהכי כואב וכמה שיותר!! עד שיביא לך את מה שמגיע לך, שזה בשיווק שלו ובתדמית שלו

מקווה שתהיה תועלת מכל האריכות הזאת, לא פרסמתי את של הקבלן ואת שאר הפרטים על החברות האחרות כי אין בזה כבר תועלת אבל אני חושב שביקורת עסיסית בגוגל עם נימוק והסבר מה עולל הקבלן לא סתם "רמאים!!!!!!!!!!!!..." אין לזה אפקט צריך לגרום להם להירתע ולהתקפל אלייך!! כשאתה כותב ביקורת ומסביר בדיוק ואיך ומתי.... זה נראה אמין וכואב מאוד וזה מה שהקפיץ את כולם והשתנו כל יחסי הכוחות זה פשוט מדהים אותי ההרגשה שאני עכשיו "מנהל" אותו והוא צריך אותי פתאום

ממליץ לנסות!!! ותעדכנו !!!
לידיעתך, הדירוג בגוגל לא עובד מתחילת המלחמה.
 

קל כנשר

משתמש חדש
אשמח להסבר איך סדר הדברים בקבלת דירה
לא כל כך הבנתי
יש קבלת מפתח שבה מחתימים על כך שקיבלת את הדירה והיא תקינה
ואפשר להזמין בדק בית באותו היום, אבל כבר חתמת במסירה שהדירה תקינה?
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה