יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קיבלתי עכשיו את הכתב הגנה של התובעת האם אני צריך להגיב על זה ?
דרך אגב אני רואה שטעיתי במספר תחנה.
לתקן את זה?
אבל רשום במפורש השם של התחנה
מה לעשות בנידון תודה חברים על כל העזרה
אין חובה להגיב לכתב הגנה.
אבל לדעתי האישית זה כדאי בעיקר אם יש חילוקי דעות על המקרים. כך תדגיש את הנקודות העיקריות מבחינתך. ותמיד חשוב להיות מוכן לכל הטענות שלהם.
בפרט אם היתה טעות במספר תחנה כדאי שתתקן אותה בכתב התשובה.
אגב - החברה לא התייחסה לזה? היא לא טענה שהקו הנ"ל לא עובר בתחנה הנ"ל וכו'?
הבית משפט מציע ללכת
לפשרה
האם ללכת ?
אולי כדאי לפחות לנסות.
בתי המשפט בדרך כלל לא נותנים את מלוא סכום התביעה (אתה יכול לחפש פס"ד דומים של השופט/ת בתיק), אז אם תוכל להגיע לפשרה יפה זה יכול להיות כדאי.
וכמובן כל זה היא דעתי האישית בלבד.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חיכיתי במחלף קדרים לאוטובוס 987 לכיון בית שמש
האוטובוס הגיע ולא עצר מיד אלא כ200 מטר אחרי התחנה(כביש מהיר!) רצנו לאוטובוס וכשהגענו אליו במרחק של כעשר מטרים הוא נתן גז וברח...
התקשרנו לנתיב אקספרס ו*8787 שכמובן לא בדיוק יכלו לעזור חוץ מלרשום את התלונה (בסוף נסענו עם טרמפ)
עבר כבר כחודשיים ואין לי שום תיעוד (אולי ל*8787 יש הקלטת שיחות)
יש מה לגשת לזה?

וכן אוטובוס 17 בבית שמש-אוטובוס אחרון לפני שבת
עלינו ברמה ד לרמה ב
ונתקעה לו דלת אחת ברימונים (כחצי שעה הליכה)
חיכינו כחצי שעה אולי יספקו אוטובוס חילופי ובסוף לקחנו דרייבער
יש מה לעשות?

והאם לתח"צ עירונית אפשר גם להזמין מונית מיד? או מה?
כדאי להגיש תלונה כתובה לחברה ולמשרד התחבורה. יכול להיות שהחברה תגיד שכבר עבר זמן רב מהמקרה ואין לה איך לטפל, אבל למשרד התחבורה ניתן לשלוח תלונה עד חודשיים מהמקרה, וכמדומני שבפועל הם מקבלים תלונות מאוחרות גם יותר אבל אני לא בטוח בזה לגמרי.
בכל מקרה אתה מציין שהתקשרת לחברה, אז אמור להיות לה תיעוד של המקרה. אתה גם כותב "רצנו לאוטובוס" אז יש לך עדות.
ובנוסף יש לך את המקרה הנוסף בו החברה היתה אמורה לשלוח אוטובוס חילופי (שני הקווים אותה חברה, נכון?).
אז לכאורה יש מה לעשות, וסביר להניח שיש/יהיו מקרים נוספים וכדאי יהיה לצרף אותם.

לגבי הזמנת מונית - אני לא מכיר אפשרות לקחת מונית והתחייבות של החברה לשלם בין בעירוני ובין בבינעירוני. למעט נוהל חדש יחסית בו נציג משרד התחבורה מורה לנוסע לעשות את זה, באוטובוס האחרון והאחד לפני האחרון של הקו. אני לא יודע איך והאם זה עובד בפועל.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס עירוני שלא יצא, ואחד נוסף שלא עצר בתחנה, ואחריו אוטובוס שיצא באיחור של 6-7 דקות.
שבגלל הנ"ל כמעט הפסדנו אוטובוס אחרון בינעירוני בערב שבת, נסיעה של שעתיים וחצי...
יש הקלטה של שיחה שלי עם החברה בזמן הלחוץ שאחרי שהאוטובוס השני לא עצר, שאני אומרת שאם אני מפסידה את האוטובוס הבינעירוני אני לוקחת טנדר לירושלים והם ישלמו לי והנציגה אומרת שאין לה אפשרות לאשר לי תשלום על מונית...
בסוף הספקנו בריצה מהירה את האוטובוס שהתעכב ב"ה בתחנה.
אני מרגישה שבהחלט מגיעה לי פיצוי! אמנם המתנה "רק" של חצי שעה, אבל בזמן לחוץ ומתוח, עם לחץ מהאוטובוס האחרון, אחרי שיצאתי בכוונה מוקדם כי אני מכירה את חברת האוטובוסים שמזגזגת...
בחברה הסבירו שהאוטובוס הראשון יצא באיחור כי התעכב מקו קודם, והציעו לפתח תלונה על הנהג שלא עצר, אחרי שבדקו ואימתו את התלונה, אבל אני מיהרתי ולא היה לי זמן לתת את כל הפרטים בשביל לפתח תביעה.
האם נראה לכם ילך?
ואשמח להדרכה מה אני אמורה לעשות אם אני מחליטה לתבע?
ממליץ דבר ראשון לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
בהחלט לדעתי האישית יש עילה לתביעה.
אם תחליטי לתבוע אשמח להדריך ולעזור.
 

יעקב .י

משתמש רשום
אין חובה להגיב לכתב הגנה.
אבל לדעתי האישית זה כדאי בעיקר אם יש חילוקי דעות על המקרים. כך תדגיש את הנקודות העיקריות מבחינתך. ותמיד חשוב להיות מוכן לכל הטענות שלהם.
בפרט אם היתה טעות במספר תחנה כדאי שתתקן אותה בכתב התשובה.
אגב - החברה לא התייחסה לזה? היא לא טענה שהקו הנ"ל לא עובר בתחנה הנ"ל וכו'?

אולי כדאי לפחות לנסות.
בתי המשפט בדרך כלל לא נותנים את מלוא סכום התביעה (אתה יכול לחפש פס"ד דומים של השופט/ת בתיק), אז אם תוכל להגיע לפשרה יפה זה יכול להיות כדאי.
וכמובן כל זה היא דעתי האישית בלבד.
איך לכתוב בכותרת שאני מגיב ?
האוטובוס עובר גם שם במספר תחנה שטעיתי
והם חזרו על המספר תחנה בלי השם שלה
אני בכתב תביעה רשמתי מספר תחנה + שם
 

יעקב .י

משתמש רשום
ממליץ דבר ראשון לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
בהחלט לדעתי האישית יש עילה לתביעה.
אם תחליטי לתבוע אשמח להדריך ולעזור.
כמו שאתה כותב ממומלץ
הם במכתב הגנה רשמו לבית משפט שאין שום תלונה על המקרה מאיתנו
 

יעקב .י

משתמש רשום
אין חובה להגיב לכתב הגנה.
אבל לדעתי האישית זה כדאי בעיקר אם יש חילוקי דעות על המקרים. כך תדגיש את הנקודות העיקריות מבחינתך. ותמיד חשוב להיות מוכן לכל הטענות שלהם.
בפרט אם היתה טעות במספר תחנה כדאי שתתקן אותה בכתב התשובה.
אגב - החברה לא התייחסה לזה? היא לא טענה שהקו הנ"ל לא עובר בתחנה הנ"ל וכו'?

אולי כדאי לפחות לנסות.
בתי המשפט בדרך כלל לא נותנים את מלוא סכום התביעה (אתה יכול לחפש פס"ד דומים של השופט/ת בתיק), אז אם תוכל להגיע לפשרה יפה זה יכול להיות כדאי.
וכמובן כל זה היא דעתי האישית בלבד.
הבעיה שאני לא טוב בלהתנסח
יש מישהו שיכול לעבור על כתב הגנה ולנסח משהו כנגד אשמח מאוד תודה מראש
 

מלי :)

משתמש פעיל
ממליץ דבר ראשון לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה.
בהחלט לדעתי האישית יש עילה לתביעה.
אם תחליטי לתבוע אשמח להדריך ולעזור.
תודה על העזרה!
האם להגיש תלונה מרוכזת עם כל הסיפור? או תלונה נפרדת על אוטובוס שלא יצא, ועוד תלונה על זה שלא עצר בתחנה?
והאם לציין שהספקתי את האוטובוס לירושלים או להתעלם מזה?
ונקודה נוספת - שילמנו רק נסיעה אחת לפני שירדנו (בעלי פשוט היה עסוק בלבקש מהנהג פרטים, ולצעוק עליו שלא עצר...) ולא על כל המשפחה, האם זה יזיק לנו עכשיו?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
איך לכתוב בכותרת שאני מגיב ?
אפשר לכתוב בפשטות "כתב תשובה לכתב ההגנה בתיק 0000-00 בבית המשפט פלוני" - חשוב לכתוב את מספר התיק!
האוטובוס עובר גם שם במספר תחנה שטעיתי
והם חזרו על המספר תחנה בלי השם שלה
אני בכתב תביעה רשמתי מספר תחנה + שם
לדעתי כדאי לתקן את את זה, ולכתוב שטעית.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
כמו שאתה כותב ממומלץ
הם במכתב הגנה רשמו לבית משפט שאין שום תלונה על המקרה מאיתנו
בהחלט מומלץ לשלוח תלונה קודם
אבל אין לך מה לדאוג, זאת לא חובה. בסוף השאלה העיקרית היא מה קרה במקרה שאתה תובע בו, ובזה צריך להתמקד.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה על העזרה!
האם להגיש תלונה מרוכזת עם כל הסיפור? או תלונה נפרדת על אוטובוס שלא יצא, ועוד תלונה על זה שלא עצר בתחנה?
והאם לציין שהספקתי את האוטובוס לירושלים או להתעלם מזה?
ונקודה נוספת - שילמנו רק נסיעה אחת לפני שירדנו (בעלי פשוט היה עסוק בלבקש מהנהג פרטים, ולצעוק עליו שלא עצר...) ולא על כל המשפחה, האם זה יזיק לנו עכשיו?
לדעתי להגיש תלונה מרוכזת. למשרד התחבורה כדאי להדגיש שמדובר בכמה מקרים כדי שיקנסו על כל מקרה (ואולי להם כדאי להגיש תלונות נפרדות, כי אני חושש שהם מחפפים, החלטה שלך).
לגבי האוטובוס לי-ם - לא יודע אם זה כל כך משמעותי. אני אישית מספר את אותו הסיפור גם בתלונה (בקצרה) וגם בתביעה (ביותר אריכות ופירוט).
לגבי התשלום - באיזה אוטובוס לא שילמתם?
 

#גמח

משתמש פעיל
אשמח לשמוע מה אומרים כאן על המקרה הבא:
חיכיתי בתחנה עם עגלת תאומים וכשהגיע האוטובוס סימנתי לו לעצור, והוא עצר (מוזר, לא?!) אבל! הוא כנראה ראה שאני עם עגלה ופשוט המשיך לנסוע בלי לפתוח בכלל את הדלת!!!
אציין שבתוך האוטובוס היה עוד עגלת תאומים במקום של העגלות מול הדלת האחורית (ויתכן שהיה עוד עגלה/ות במעבר ולא בחלק שמול הדלת האחורית).
התקשרתי מיד לחברה עם מספר תחנה, קו ורישוי של האוטובוס ואמרו לי שיבדקו (ציינתי להם שאולי הוא עשה את זה בגלל שכבר היתה עגלה אבל הוא בכלל לא פתח את הדלת) וכמובן דרשתי פיצוי ולא רק התנצלות.
וחזרו אליי למחרת ואמרו לי שזה שהוא לא פתח את הדלת זה לא בסדר (והם אפילו לא התנצלו) אבל הענין בבדיקה ולטענת הנהג (כנראה) היו שם כבר שני עגלות ולא נשאר מקום, הסברתי שהיתה שם רק עגלת אחת של תאומים ואמרו לי שזה נחשב שני עגלות, וחוץ מזה, אולי (הם אמרו את זה ברור) היה עוד עגלה במעבר של מישהו שלא הסכים לקפל. וכשאמרתי שהייתי מקפל היא טענה שלא היה מקום גם לעגלה מקופלת, וכמובן גם על זה התווכחתי (בינינו, מתי אין מקום לעגלה מקופלת כשיש כולא עגלת תאומים אחת?) וכשאמרתי לה שהייתי משאיר את הילדים בתחנה ועולה לבד-כלומר, שהנהג חייב לפחות לפתוח ולומר לי ולתת לי את האפשרות הזו היא אמרה שהענין בבדיקה ולך לעזאזל. (טוב, הם לא אמרו את זה ככה, אבל בזה מבחינתם הסתיים הענין!) אמרתי להם שאני דורש פיצויים וכמובן אמרו שהם לא נותנים. אז ביקשתי מספר פניה
ועכשיו אשמח לשמוע מה יש למומחים כאן להוסיף לי, האם יש מה לעשות עם זה?
אני ממש לא חושב שזה מתקבל, אבל האוטובוס הזה היה בשעה 19:50 ולי יש מעריב ב20:05 ואחריו ב22:30 כך שהייתי בדרך לישון ובגלל זה התעכבתי שעתיים וחצי (ואשתי לא בעיר ואין לי איפה לשים אותם)
את ההשלכות של זה עם שני ילדים אתם יודעים לבד...
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אשמח לשמוע מה אומרים כאן על המקרה הבא:
חיכיתי בתחנה עם עגלת תאומים וכשהגיע האוטובוס סימנתי לו לעצור, והוא עצר (מוזר, לא?!) אבל! הוא כנראה ראה שאני עם עגלה ופשוט המשיך לנסוע בלי לפתוח בכלל את הדלת!!!
אציין שבתוך האוטובוס היה עוד עגלת תאומים במקום של העגלות מול הדלת האחורית (ויתכן שהיה עוד עגלה/ות במעבר ולא בחלק שמול הדלת האחורית).
התקשרתי מיד לחברה עם מספר תחנה, קו ורישוי של האוטובוס ואמרו לי שיבדקו (ציינתי להם שאולי הוא עשה את זה בגלל שכבר היתה עגלה אבל הוא בכלל לא פתח את הדלת) וכמובן דרשתי פיצוי ולא רק התנצלות.
וחזרו אליי למחרת ואמרו לי שזה שהוא לא פתח את הדלת זה לא בסדר (והם אפילו לא התנצלו) אבל הענין בבדיקה ולטענת הנהג (כנראה) היו שם כבר שני עגלות ולא נשאר מקום, הסברתי שהיתה שם רק עגלת אחת של תאומים ואמרו לי שזה נחשב שני עגלות, וחוץ מזה, אולי (הם אמרו את זה ברור) היה עוד עגלה במעבר של מישהו שלא הסכים לקפל. וכשאמרתי שהייתי מקפל היא טענה שלא היה מקום גם לעגלה מקופלת, וכמובן גם על זה התווכחתי (בינינו, מתי אין מקום לעגלה מקופלת כשיש כולא עגלת תאומים אחת?) וכשאמרתי לה שהייתי משאיר את הילדים בתחנה ועולה לבד-כלומר, שהנהג חייב לפחות לפתוח ולומר לי ולתת לי את האפשרות הזו היא אמרה שהענין בבדיקה ולך לעזאזל. (טוב, הם לא אמרו את זה ככה, אבל בזה מבחינתם הסתיים הענין!) אמרתי להם שאני דורש פיצויים וכמובן אמרו שהם לא נותנים. אז ביקשתי מספר פניה
ועכשיו אשמח לשמוע מה יש למומחים כאן להוסיף לי, האם יש מה לעשות עם זה?
אני ממש לא חושב שזה מתקבל, אבל האוטובוס הזה היה בשעה 19:50 ולי יש מעריב ב20:05 ואחריו ב22:30 כך שהייתי בדרך לישון ובגלל זה התעכבתי שעתיים וחצי (ואשתי לא בעיר ואין לי איפה לשים אותם)
את ההשלכות של זה עם שני ילדים אתם יודעים לבד...
לדעתי האישית עילה מעולה לתביעה
 

#גמח

משתמש פעיל
האוטובוס הבא הוא בעוד כרבע שעה, כך שלחכות לו לא רלוונטי בכלל
מה שעשינו בפועל הוא שלקחנו אוטובוס אחר שלקח אותנו חצי דרך ומשם הלכנו ברגל וכמובן שהגעתי באיחור לתפילה... (השאלה אם זה אמור לענין אותם...)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
האוטובוס הבא הוא בעוד כרבע שעה, כך שלחכות לו לא רלוונטי בכלל
מה שעשינו בפועל הוא שלקחנו אוטובוס אחר שלקח אותנו חצי דרך ומשם הלכנו ברגל וכמובן שהגעתי באיחור לתפילה... (השאלה אם זה אמור לענין אותם...)
כל אחד ועגמת הנפש שלו. איחור לתפילה ולכל מקום שלא יהיה, בניגוד למה שתכננת בהחלט יכול לגרום לעגמת נפש.
רק חשוב לזכור במקרים כאלה לחשוב פעמיים שלא ייגרם חילול ד' חלילה.
 

אורי אורי

משתמש חדש
שלחתי 2 תלונות לפני כשבוע למשרד התחבורה ועדיין לא קיבלתי מספר פניה או תגובה כל שהיא מהם מה עושים שכויח
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
שלחתי 2 תלונות לפני כשבוע למשרד התחבורה ועדיין לא קיבלתי מספר פניה או תגובה כל שהיא מהם מה עושים שכויח
מצטרף לשאלה,

לאחרונה זה נראה שהם פשוט מתעלמים מפניות!

אצלי דווקא הגיע אישור קבלת פנייה לרוב הפניות,
אבל אין תגובה!

ואני שולח כמות נכבדה של פניות בד״כ,
ומורגשת ירידה משמעותית מאוד בשירות שלהם!!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה