תח"צ שינויים ושיפורים תחבורה ציבורית - אלעד

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

אופקים 1

משתמש מקצוען
השעות האלו, בתקופות שמחות, מועדות לעומס רב. מה שמתסכל הוא, שהחברה מופתעת בכל תקופה כזו מחדש וניתן לפתרון בקלות אם החברה היתה מעמידה איש קשר שהיה מרכז את בקשות הציבור על מנת לעדכן אותם על שמחות אלעדיות בב"ב.
אגב, האם לא חל שיפור השבוע?
יש להם איש קשר, ואפילו במכרז רשום שהוא צריך להמליץ על תגבורים.
הבעיה שהמנגנון הזה לא יעיל.
כי אם החברה רוצה לתגבר, אז משרד התחבורה חושד שאין באמת צורך, אלא מדובר ברצון להרוויח עוד כסף באמצעות הפעלה של נסיעות מיותרות.
ואם המשרד מחליט שצריך לתגבר (או שמתחשב בבקשה של המפעיל), אז הרבה פעמים הוא דורש דרישות שגורמות לחברה להפסדים, ולכן החברות מעדיפות שלא לנסות לתת מענה לעומסים.
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
יש להם איש קשר
מה זה עוזר אם רוב הציבור לא יודע מי זה ודרכי יצירת קשר איתו?
אם החברה רוצה לתגבר, אז משרד התחבורה חושד שאין באמת צורך, אלא מדובר ברצון להרוויח עוד כסף באמצעות הפעלה של נסיעות מיותרות.
ואם המשרד מחליט שצריך לתגבר (או שמתחשב בבקשה של המפעיל), אז הרבה פעמים הוא דורש דרישות שגורמות לחברה להפסדים, ולכן החברות מעדיפות שלא לנסות לתת מענה לעומסים.
אז מתי, אם בכלל, מתגברים? האם מדובר בעוד תקנה שנוספה לפרוטוקול בלבד?
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
מה זה עוזר אם רוב הציבור לא יודע מי זה ודרכי יצירת קשר איתו?

אז מתי, אם בכלל, מתגברים? האם מדובר בעוד תקנה שנוספה לפרוטוקול בלבד?
הנוסעים לא אמורים לפנות אליו
הוא אמור לתת מידע לחברה כאשר יש אירוע משמעותי ולהעריך את כמות הנוסעים, וגם החברה אמורה להעביר אליו את הפניות שמגיעות למוקד, כדי שיבדוק האם מדובר במידע נכון

לחברה יש זכות לתגבר אחוז מסויים של נסיעות בלי לקבל אישור, רק שבדר"כ גם כשיש עומס ידוע החברה לא שמחה להביא נהג ולרכוש אוטובוס בשביל 2 נסיעות ביום.
ולכן, החברות מעדיפות שלא להתייחס לצרכי התגבור.

מכיון שמשרד התחבורה הוא זה שמחליט בסופו של דבר על התגבורים, ההגיון לכאו' הוא שהמשרד צריך להעסיק את אנשי קשרי הקהילה ולהורות לחברות לתגבר בשעת הצורך.

לטעמי מדובר בתקנה שנועדה לבטח את משרד התחבורה בפני תביעות של נוסעים.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
באמת דיברתי עם אחד הנציגים באלעד, וזה בדיוק מה שהוא אמר המטרופולין לא אוהבת את כל הקטע של התיגבור וכו', רק נצמדים לספר, אין מה לדבר איתם על זמנים מיוחדים עונת חתונות
הבעיה שגם לספר הם לא נצמדים
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
באמת דיברתי עם אחד הנציגים באלעד, וזה בדיוק מה שהוא אמר המטרופולין לא אוהבת את כל הקטע של התיגבור וכו', רק נצמדים לספר, אין מה לדבר איתם על זמנים מיוחדים עונת חתונות
הבעיה שגם לספר הם לא נצמדים
הם לא נצמדים לספר אלא לכיס.
מנסים להרוויח כמה שיותר בלי להתפס.
והאכיפה של משרד התחבורה גרועה במיוחד, והם מתקשים להכיר בזה.

לדעתי, הבעיה נובעת מכך שהם גם מבצעים את תכנון הנסיעות.
את התכנון עדיף שיבצע גוף נפרד, שמרוויח את לחמו מכך שיש יותר נוסעים.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אבל התכנית החדשה של משרד התחבורה מחברת את שני הדברים ביחד, שהחברות ירויחו יותר כשיש יותר נוסעים
הבעיה שזה גם נותן להם אופציה לבטל קווים לא רווחיים והם יבטלו הרבה קווים טובים
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
הנוסעים לא אמורים לפנות אליו
הוא אמור לתת מידע לחברה
הבעיה שברמת קשר שכזו אין לו מידע לתת, שכן הוא לא מקבל אותה.
לטעמי מדובר בתקנה שנועדה לבטח את משרד התחבורה
אין בעיה. אם כך, הפתרון הוא ליידע אותו, לתעד ולטפל בהתאם. אז הם יבינו שהם חשופים לתביעה.
התכנית החדשה של משרד התחבורה מחברת את שני הדברים ביחד, שהחברות ירויחו יותר כשיש יותר נוסעים
הבעיה שזה גם נותן להם אופציה לבטל קווים לא רווחיים
לכאורה טרם היישום המשרד אמור לפרסם את השינוי להערות הציבור.
אם כן, מומלץ לעורר את הציבור להעיר את ההערה.
המלצתי כאן בעבר להפעיל מודל שיתגמל את החברה בהתאם לתוספת מעגל הנוסעים בה. כמובן, שביצוע התכנית היא מעט מורכבת, שכן יש איזורים שמתאכלסים יותר, וכן צריך לדעת את המרחק שהנוסע ביצע וכו'. אבל במעט מחשבה ניתן להתגבר על זה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לכאורה טרם היישום המשרד אמור לפרסם את השינוי להערות הציבור.
אם כן, מומלץ לעורר את הציבור להעיר את ההערה.
המשרד מנהל משא ומתן מול החברות ולא מתכוון להפיץ טיוטה להערות הציבור
אבל התכנית החדשה של משרד התחבורה מחברת את שני הדברים ביחד, שהחברות ירויחו יותר כשיש יותר נוסעים
הבעיה שזה גם נותן להם אופציה לבטל קווים לא רווחיים והם יבטלו הרבה קווים טובים
התוכנית החדשה עומדת להכניס לחברות הרבה כסף, אחרת הם פשוט לא יחתמו על ההסכם החדש.
מכרז מטה בנימין הוא לפי הנוסחה החדשה, והזוכה לא יוכל לדאוג לכך שיהיו יותר נוסעים, כי אין לו סמכות לעדכן לו"ז או מסלולים.
המקסימום שהוא יוכל, זה ללחוץ שכל מי שנוסע יצטרך לבצע עוד מעבר כדי להעלות את מספר התיקופים...
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
התוכנית החדשה עומדת להכניס לחברות הרבה כסף, אחרת הם פשוט לא יחתמו על ההסכם החדש.
מה זה אומר, שהחברות כרגע לא מרוויחות מספיק, או שהסבסוד ממשרד התחבורה יורד?
הזוכה לא יוכל לדאוג לכך שיהיו יותר נוסעים, כי אין לו סמכות לעדכן לו"ז או מסלולים.
הוא לא יצטרך לדאוג במיוחד, אם המוטיבציה שלו לעמוד בלו"ז תקטן, זה פשוט יקרה.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
מה זה אומר, שהחברות כרגע לא מרוויחות מספיק, או שהסבסוד ממשרד התחבורה יורד?

הוא לא יצטרך לדאוג במיוחד, אם המוטיבציה שלו לעמוד בלו"ז תקטן, זה פשוט יקרה.
החברות כעת מרוויחות יפה, בעיקר בגלל שמשרד התחבורה לא דורש בפועל שיעמדו בכל הדרישות שכתובות במכרז.
הסבסוד לא ירד אלא יעלה, ובמקביל גם הקנסות אמורים להפוך ליותר משמעותיים.

גם היום יש לו מטיבציה לעמוד בלו"ז, כי הוא מקבל תשלום על נסיעות, וקנסות על אי ביצוע נסיעות, רק שכיום המפעיל משתדל להמליץ על לו"ז שיהיה לו הכי נוח לביצוע ובכלל לא בודק מה הנוסעים רוצים, ובהסכם החדש הוא אמור להמליץ על לו"ז שהכי נוח לו, אבל לשמוע בחצי אוזן את רצון הנוסעים.
 

sem

משתמש פעיל
גם היום יש לו מטיבציה לעמוד בלו"ז, כי הוא מקבל תשלום על נסיעות, וקנסות על אי ביצוע נסיעות, רק שכיום המפעיל משתדל להמליץ על לו"ז שיהיה לו הכי נוח לביצוע ובכלל לא בודק מה הנוסעים רוצים, ובהסכם החדש הוא אמור להמליץ על לו"ז שהכי נוח לו, אבל לשמוע בחצי אוזן את רצון הנוסעים.

חבל מאוד שזה מתנהל ככה,
מרגיש שהחברה באה לעשות סיבוב על תושבי העיר, גם האוטבוסים החדשים שנרכשו במסגרת המכרז הועברו לאשכולות אחרים, ואז הוחזרו לעיר

וזה בנוסף לזה: (ציטוט מקוראים אלעד)
חשיפה: כמעט 20% מהנסיעות המופיעות בלוח הזמנים החדש – לא בוצעו

ההבטחה החגיגית הגדולה של 'רפורמת התחבורה' בעיר – תוספת משמעותית של נסיעות – הופכת לבדיחה עצובה נוכח 'נתוני הביצוע בפועל' המדהימים שנרשמו במחשבי משרד התחבורה. מנתונים אלו עולה כי כמעט 20% מהנסיעות המופיעות בלוח הזמנים החדש, שנכנס לתוקפו במקביל לשינויי המסלולים בקווים הבינעירוניים – כלל לא יצאו לדרכם, לעומת פחות מ-10% בממוצע בתקופה שלפני התחלת ה'רפורמה'.

בגין גל הנסיעות שלא יצאו כלל לדרכם – צפוי משרד התחבורה לחייב את "מטרופולין" בקנסות שעלולים להגיע למאות אלפי שקלים.

מומחים בענף התחבורה הציבורית אומרים ל"קוראים אלעד" כי הפעלת 'אשכול אלעד' היה לכאורה, גדול ממידותיה חברת "מטרופולין", הנחשבת לאחת החברות הקטנות יחסית בענף עוד בעת זכייתה במכרז והוא גדל עוד יותר עם כניסת הפעימה האחרונה. לדבריהם, טוב יעשו משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית אם יצמידו לה 'חברה מלווה' שתסייע לה בהגדלת צי האוטובוסים והנהגים ובהתנהלות בשטח, כפי שנעשה במקומות נוספים וזכה להצלחה מרובה.

"אם חברת מטרופולין לא תהיה מעוניינת ב'גלגל הצלה' מסוג זה" מוסיפים ואומרים המומחים – הברירה היחידה שתעמוד בפני משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית – היא לבטל את הזיכיון שהוענק לה עקב אי עמידה בתנאי המכרז ולצאת למכרז חדש. תהליכים העלולים להמשך חודשים ארוכים ולהותיר את תושבי אלעד עם שירותי תחבורה ציבורית ברמה נמוכה ביותר עד לכניסתה של חברה אחרת".
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
חבל מאוד שזה מתנהל ככה,
מרגיש שהחברה באה לעשות סיבוב על תושבי העיר, גם האוטבוסים החדשים שנרכשו במסגרת המכרז הועברו לאשכולות אחרים, ואז הוחזרו לעיר

וזה בנוסף לזה: (ציטוט מקוראים אלעד)
חשיפה: כמעט 20% מהנסיעות המופיעות בלוח הזמנים החדש – לא בוצעו

ההבטחה החגיגית הגדולה של 'רפורמת התחבורה' בעיר – תוספת משמעותית של נסיעות – הופכת לבדיחה עצובה נוכח 'נתוני הביצוע בפועל' המדהימים שנרשמו במחשבי משרד התחבורה. מנתונים אלו עולה כי כמעט 20% מהנסיעות המופיעות בלוח הזמנים החדש, שנכנס לתוקפו במקביל לשינויי המסלולים בקווים הבינעירוניים – כלל לא יצאו לדרכם, לעומת פחות מ-10% בממוצע בתקופה שלפני התחלת ה'רפורמה'.

בגין גל הנסיעות שלא יצאו כלל לדרכם – צפוי משרד התחבורה לחייב את "מטרופולין" בקנסות שעלולים להגיע למאות אלפי שקלים.

מומחים בענף התחבורה הציבורית אומרים ל"קוראים אלעד" כי הפעלת 'אשכול אלעד' היה לכאורה, גדול ממידותיה חברת "מטרופולין", הנחשבת לאחת החברות הקטנות יחסית בענף עוד בעת זכייתה במכרז והוא גדל עוד יותר עם כניסת הפעימה האחרונה. לדבריהם, טוב יעשו משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית אם יצמידו לה 'חברה מלווה' שתסייע לה בהגדלת צי האוטובוסים והנהגים ובהתנהלות בשטח, כפי שנעשה במקומות נוספים וזכה להצלחה מרובה.

"אם חברת מטרופולין לא תהיה מעוניינת ב'גלגל הצלה' מסוג זה" מוסיפים ואומרים המומחים – הברירה היחידה שתעמוד בפני משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית – היא לבטל את הזיכיון שהוענק לה עקב אי עמידה בתנאי המכרז ולצאת למכרז חדש. תהליכים העלולים להמשך חודשים ארוכים ולהותיר את תושבי אלעד עם שירותי תחבורה ציבורית ברמה נמוכה ביותר עד לכניסתה של חברה אחרת".
מטרופולין לא חברה קטנה, וגם לא מכיר דבר כזה חברה מלווה
את הלו"ז תכננו במשרד התחבורה ולא מטרופולין, כך שתלונות על התכנון אמורות להיות מופנות למשרד התחבורה
התקדים היחיד לביטול זכיון היה בביתר, וגם זה רק אחרי החלטת בית משפט.
קווים יצאה מהאשכול בגלל חוסר ריווחיות, וגם אגד תעבורה העלו בזמנו טענות דומות, כך שלא נראה שהבעיה מגיעה ממטרופולין, אלא מהגורמים שכתבו את המכרז ואמורים לפקח על הביצוע שלו.

במאמר מוסגר, החלפה של זכיין היא משימה לא פשוטה על סף הבלתי אפשרי.
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
מטרופולין לא חברה קטנה, וגם לא מכיר דבר כזה חברה מלווה
את הלו"ז תכננו במשרד התחבורה ולא מטרופולין, כך שתלונות על התכנון אמורות להיות מופנות למשרד התחבורה
התקדים היחיד לביטול זכיון היה בביתר, וגם זה רק אחרי החלטת בית משפט.
קווים יצאה מהאשכול בגלל חוסר ריווחיות, וגם אגד תעבורה העלו בזמנו טענות דומות, כך שלא נראה שהבעיה מגיעה ממטרופולין, אלא מהגורמים שכתבו את המכרז ואמורים לפקח על הביצוע שלו.

במאמר מוסגר, החלפה של זכיין היא משימה לא פשוטה על סף הבלתי אפשרי.
לא כתבו שום מכרז אמיתי!!!!
ולא היה שום תהליך של בדיקת הצרכים והביקוש!!!!

קווים היתה בטוחה שהיא הולכת לטיול קליל של שבת אחה"צ, משפרת לה את תנאי הריווחיות וזוכה פעם שניה, המכרז היה מינמאלי ביותר ותואם למה שהיה במכרז הראשון שקווים זכתה עם תוספות קלות, ובעיקר שינוים בתחום הכלכלי שאיפשרו ריווחיות לחברה.

בשעתו את אף אחד בעירייה , זה ממש לא עניין, מלמלו משהו על הליך טכני ולא חשוב שישפר את הרווחיות של קווים וזהו, אף אחד לא באמת האמין שחברה אחרת תזכה ולא התייחסו לזה כמו מכרז חדש ורציני, והיה גם סימוכין לדבר מתוך משרד התחבורה.
ואז הגיעה ממשלת השינוי ומה שסוכם עם הקודקודים הקודמים כבר לא רלוונטי, משרד התחבורה בדק את ההצעה המשתלמת ביותר בשבילו, כמובן בלי לחשוב לשניה על טובת הנוסעים , והנה יצא לה לדרך התקופה הקשה ביותר בתח"צ באלעד!

ולהלן כמה טענות פשוטות:
1. איך יתכן שאף אחד בעייריה לא עשה כלום בשביל לדאוג למכרז שישפר דרמטית את מפת התחבורה בעיר, עכשיו זה כבר בוכים על הלשעבר, קשה מאד להוסיף נסיעות אחרי זכיה במכרז (אולי רק לאיזורים שחפצים ביקרם....וד"ל), וכל הקושי הנוכחי נעוץ באותה התקופה שכולם ישנו בעמידה.

2. מדוע אף אחד במשרד התחבורה לא חשב שאם כבר עורכים מכרז חדש והעיר גדלה בעשרות אחוזי נוסעים ראוי להגדיל את מספר הקילומטרים, אי אפשר להפיל הכל על העירייה בסוף הגוף המקצועי הוא משרד התחבורה, והוא היה צריך לדעת את נתוני הצמיחה והביקוש באלעד, ואז לא היינו נמצאים בקטסטרופה הנוכחית.

3. אחרי שורת המחדלים , בבקשה קמו ותעשו מעשה ותוסיפו אחוז נסיעות משמעותי לעיר!!!, נכון זה חריג, נכון קשה לכם בירוקרטים משרדיים לשנות את הראש ואת התפיסה, אבל תשתדלו לעשות מאמץ, הקושי הוא גדול לעיר שלמה . בבקשה תחשבו על האזרח הקטן בסוף השרשרת. תתגברו!!!! ובאופן משמעותי!!!!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא כתבו שום מכרז אמיתי!!!!
ולא היה שום תהליך של בדיקת הצרכים והביקוש!!!!

קווים היתה בטוחה שהיא הולכת לטיול קליל של שבת אחה"צ, משפרת לה את תנאי הריווחיות וזוכה פעם שניה, המכרז היה מינמאלי ביותר ותואם למה שהיה במכרז הראשון שקווים זכתה עם תוספות קלות, ובעיקר שינוים בתחום הכלכלי שאיפשרו ריווחיות לחברה.

בשעתו את אף אחד בעירייה , זה ממש לא עניין, מלמלו משהו על הליך טכני ולא חשוב שישפר את הרווחיות של קווים וזהו, אף אחד לא באמת האמין שחברה אחרת תזכה ולא התייחסו לזה כמו מכרז חדש ורציני, והיה גם סימוכין לדבר מתוך משרד התחבורה.
ואז הגיעה ממשלת השינוי ומה שסוכם עם הקודקודים הקודמים כבר לא רלוונטי, משרד התחבורה בדק את ההצעה המשתלמת ביותר בשבילו, כמובן בלי לחשוב לשניה על טובת הנוסעים , והנה יצא לה לדרך התקופה הקשה ביותר בתח"צ באלעד!

ולהלן כמה טענות פשוטות:
1. איך יתכן שאף אחד בעייריה לא עשה כלום בשביל לדאוג למכרז שישפר דרמטית את מפת התחבורה בעיר, עכשיו זה כבר בוכים על הלשעבר, קשה מאד להוסיף נסיעות אחרי זכיה במכרז (אולי רק לאיזורים שחפצים ביקרם....וד"ל), וכל הקושי הנוכחי נעוץ באותה התקופה שכולם ישנו בעמידה.

2. מדוע אף אחד במשרד התחבורה לא חשב שאם כבר עורכים מכרז חדש והעיר גדלה בעשרות אחוזי נוסעים ראוי להגדיל את מספר הקילומטרים, אי אפשר להפיל הכל על העירייה בסוף הגוף המקצועי הוא משרד התחבורה, והוא היה צריך לדעת את נתוני הצמיחה והביקוש באלעד, ואז לא היינו נמצאים בקטסטרופה הנוכחית.

3. אחרי שורת המחדלים , בבקשה קמו ותעשו מעשה ותוסיפו אחוז נסיעות משמעותי לעיר!!!, נכון זה חריג, נכון קשה לכם בירוקרטים משרדיים לשנות את הראש ואת התפיסה, אבל תשתדלו לעשות מאמץ, הקושי הוא גדול לעיר שלמה . בבקשה תחשבו על האזרח הקטן בסוף השרשרת. תתגברו!!!! ובאופן משמעותי!!!!
להכין קווים חדשים למכרז זה תהליך שלוקח הרבה זמן.
קווים ברחו בהפתעה, במשרד התחבורה לא האמינו שדבר כזה יכול להתרחש.
העירייה לא ישנה בעמידה אלא לא הייתה יכולת לדרוש שיפורים.
מזכיר, קצת לפני ההחלטה על יציאה למכרז, בוצעה פעימת שינויים.
אין טעם להוסיף נסיעות כשהמפעיל לא יכול לבצע אותם
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
להכין קווים חדשים למכרז זה תהליך שלוקח הרבה זמן.
קווים ברחו בהפתעה, במשרד התחבורה לא האמינו שדבר כזה יכול להתרחש.
העירייה לא ישנה בעמידה אלא לא הייתה יכולת לדרוש שיפורים.
מזכיר, קצת לפני ההחלטה על יציאה למכרז, בוצעה פעימת שינויים.
אין טעם להוסיף נסיעות כשהמפעיל לא יכול לבצע אותם
אני מדבר מידיעה אישית ומקשר צמוד שיש לי עם הגורמים הרלוונטים בעיריית אלעד
ואתה עונה תשובות כלליות שאולי נכונות ברמה הכללית אבל ממש לא במקרה אלעד

1. היה מספיק זמן להיערך למכרז קווים הודיעה שנה קודם שהיא לא תמשיך
2. אם א"א קווים חדשים לפחות תעלו את מספר הקילומטרים לפי העליה בביקוש , פשוט תצמידו את זה לעליה בשימוש גם הדבר הבסיסי הזה והכל כך מתבקש לא נעשה.
3. בזמן אמת כשפורסם המכרז באתי באופן אישי לידידי האחראים בעירייה ואמרתי להם חבר'ה תתעוררו אם נזניח עכשיו, נסבול שנים קדימה, והתשובות שקיבלתי היו בסגנון שכתבתי לעיל "זה רק הליך פורמלי" "קווים מימלא ממשיכה בוודאות" דברתי עם........ מחברת קווים והוא התחייב שאחרי המכרז הם יפנו למשרד התחבורה לתגבר, רק שלא יהיה כתוב במכרז משיקולים כלכלים...." , ועוד ק"נ טעמים למה לשבת בחיבוק ידים ולא לעשות כלום.
אז את הבטלנות אני ראיתי מול העיניים שלי אז אל תספר לי שהם לא יכלו לעשות כלום!!!!!
 

undefined

משתמש חדש
*בשורה משמחת: לבקשת התושבים, ראש העיר החליט - ״מחזירים הגלגל לאחור״.*

ביום ראשון שלאחר חג שמחת תורה (27/10) קווים 180,280 יחזרו למסלולם כבעבר. קווים 163,263 יבוטלו. (אלעד בנייד - רשת הווטסאפ העירונית)

*׳אלעד בנייד׳* - להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/CNhvBzIX0PpI4RrZece8yi
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
אני מדבר מידיעה אישית ומקשר צמוד שיש לי עם הגורמים הרלוונטים בעיריית אלעד
ואתה עונה תשובות כלליות שאולי נכונות ברמה הכללית אבל ממש לא במקרה אלעד

1. היה מספיק זמן להיערך למכרז קווים הודיעה שנה קודם שהיא לא תמשיך
2. אם א"א קווים חדשים לפחות תעלו את מספר הקילומטרים לפי העליה בביקוש , פשוט תצמידו את זה לעליה בשימוש גם הדבר הבסיסי הזה והכל כך מתבקש לא נעשה.
3. בזמן אמת כשפורסם המכרז באתי באופן אישי לידידי האחראים בעירייה ואמרתי להם חבר'ה תתעוררו אם נזניח עכשיו, נסבול שנים קדימה, והתשובות שקיבלתי היו בסגנון שכתבתי לעיל "זה רק הליך פורמלי" "קווים מימלא ממשיכה בוודאות" דברתי עם........ מחברת קווים והוא התחייב שאחרי המכרז הם יפנו למשרד התחבורה לתגבר, רק שלא יהיה כתוב במכרז משיקולים כלכלים...." , ועוד ק"נ טעמים למה לשבת בחיבוק ידים ולא לעשות כלום.
אז את הבטלנות אני ראיתי מול העיניים שלי אז אל תספר לי שהם לא יכלו לעשות כלום!!!!!
המכרז פורסם תוך מספר חודשים.
הכנה של תוכנית כלכלית לקווים לוקחת הרבה מאוד זמן, כי זאת נקודת הזמן היחידה שהם צריכים להצדיק תוספות שירות, ובשביל זה הם מכינים בונים תילי תילים באויר, ואין בזה נפק"מ האם מדובר בקווים חדשים או תגבור נסיעות.

גם אם קווים היו זוכים, המצב היה אותו הדבר, והיה קושי לתגבר כעת.

משרד התחבורה לא באמת סופר את העיריות, ההתייעצות הזאת היא יותר תירוץ מול התושבים.
בדר"כ כשהעיריות מתעדכנות זה בעיקר פורמלי.

לדוג', במוצאי ר"ה ומוצאי שמח"ת יופעלו מסלולים מיוחדים בבני ברק, אף אחד לא פנה לעיריות כדי לשאול האם יש לשינוי נפק"מ כלשהי שמצריכה התייחסות מיוחדת.

וגם אם הם יגלו את זה, סביר שכבר מאוחר לבצע שינויים.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אני חושב שזה חסר תקדים שתוך כמה שבועות מחזירים הכל לקדמותו

Screenshot_20240926-194831~2.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה