אוהבת את החיים
משתמש פעיל
ברור שכל אלה שלא מבינים על מה הרעש, אין להם שום קשר לאלעד...
כל תושב העיר שמשתמש בתחבורה ציבורית, פשוט סובל!!
כל תושב העיר שמשתמש בתחבורה ציבורית, פשוט סובל!!
אוקי נניח וזה צודק אז מה הקשר שיש אוטובוסים שלא יוצאים בכלל כמו שיש לי כל יום בבוקר מאלעד לבני ברק לפחות אוטובוס אחד לא יוצא ואז אחד כן (במצב הטוב) ולפעמיים גם זה לא ??הבעיה היא פחות איחור מקו קודם,
הבעיה היא שנסיעות מאלעד לבני ברק נהיו סיוט אחד גדול!!!!!!!!!
מי זה שיושב שם ומתכנן תוכניות דביליות כאלו, אה????
עם כל מי שדיברתי - אין אף אחד שמרוצה מהשטות הזאת!!
כל ילד בן 5 היה יודע להגיד מראש!! שלעשות קו לבני ברק כל חצי שעה- קצר ככל שישהיה
זו שטות גמורה!!!!
ובפרט נפגעו תושבי בן זכאי, שכמות הנסיעות לבני ברק פשוט קוצצו,
לאן הגענו??? מה אנחנו גרים בכפר???
למה אוטובוס לבני ברק צריך לבדוק מראש כאילו נוסעים לחיפה??
לא להאמין שעם התחבורה שיש פה עוד היה לאן להדרדר...
לא האמנתי שזה יכול לקרות...
אני באמת מנסה להבין מה עבר להם בראש באותו רגע,
למה כל הזמן עושים שינויים מזעזעים, ואז מבקשים להתלונן, ורק אם תתלוננו אז- וכ'ו
אולי במקום לספור תלונות ולפרסם בקוראים אלעד את כמות המתלוננים כל שבוע,
תפעילו קצת ת'מוח לפני מעשה????
אולי הגיע הזמן שתחשבו לבד איך לנרמל את התחבורה???
אשמח לדעת אם יש עוד מישהו שחושב כמוני.
מעניין. איזה נת"צ נמצא בשליטת רשות מקומית חרדית? אם אין, אז כמו שכתבתי, המחליטים (או המתנגדים כמו שכתבת) הם אלו שלא מרגישים את התח"צ.
הבנתי מצוין, ולמרות זאת, לאחר הבדיקה בהיררכיית המחליטים במסמך, אין שם בעלי זיקה לתח"צ.לא הבנת מה שכתבתי.
כתבתי שבשביל להקים נת"צ צריך את הרשות המקומית.
לא בכל מקום אפשר להקים נת"צ,
וגם לא בכל מקום שאפשר להקים נת"צ כדאי להקים נת"צ
וכתבתי גם שגם אם הפקידים יסעו או נוסעים באוטובוסים אחרי גיל 16, אין לזה משמעות לתקלות התפעוליות
מניסיון מהבוקר,תושבי בן זכאי מהחלק של הכיכר לפני האחרונה מקבלים את שתי האוטובוסים גם 280 ו180 ו263 ו162 ואני מאמין שיש שהרויחו מקיצור הזמןהבעיה האמיתית שלא כל הקוים באמת יוצאים ומדלגים
זה היה ברור מראש...מניסיון מהבוקר,
עדיין גם שיש 4 קווים שמגיעים ל2 התחנות האחרונות בעיר, 280 לא עצר בבוקר
חצי שעה בתחנה, 280 ו379 לא עצרו, ומאחרים לעבודה כי אין אוטובוסים!!
כבר שינת את דעתך.הבנתי מצוין, ולמרות זאת, לאחר הבדיקה בהיררכיית המחליטים במסמך, אין שם בעלי זיקה לתח"צ.
יכול להיות שגם אם יהיו כאלו, התקלות ימשכו, אבל יכול להיות שלא.
יכול להיות שגם אם כל המחליטים יהיו נוסעי תח"צ, הם ימשיכו להתעקש לא לקצר מסלולים, לא לאשר נתצי"ם, לא לבטל את העירוניים ולאשר איסוף לבינעירוניים, אבל יכול להיות שלא. לא ניסו, אז באמת אי אפשר לדעת. אבל הגיוני שזה יקרה.
מסתדרות....אבל ממתינים עוד קצת לראות האם זה מתאזן, כי לפעמים חלק מהתקלות האלה מסתדרות
אבל השאילה היתה למה באף רשות חרדית אין נת״צ????? ואנחנו משתמשים בו הכי הרבה!!!כתבתי שבשביל להקים נת"צ צריך את הרשות המקומית.
לא בכל מקום אפשר להקים נת"צ,
וגם לא בכל מקום שאפשר להקים נת"צ כדאי להקים נת"צ
כי הכבישים צריםאבל השאילה היתה למה באף רשות חרדית אין נת״צ????? ואנחנו משתמשים בו הכי הרבה!!!
אין לי בעיה לשנות את דעתי, אם מוכיחים לי שאני לא צודק.כבר שינת את דעתך.
קודם הצהרת שהבעיה היא שהם לא נוסעים בתח"צ.
עכשיו אתה מציע לערוך ניסוי על חשבון הציבור.
ואם אי אפשר לדעת, אז גם אי אפשר לקבוע שהגיוני שזה יקרה.
לדעתי דווקא הגיוני שזה לא ישנה את המצב.
מה שיכול לשנות את המצב הוא שמקבלי ההחלטות ירוויחו משהו מכך שהתחבורה הציבורית תפעל בצורה טובה.
שתהיה להם טובת הנראה מכך שיהיו הרבה נוסעים, טובת הנחה יכולה להיות כסף פחות עבודה או כל דבר אחר.
כל עוד המצב הוא שאין קשר בין רמת השכר שלהם לבין התוצאות בשטח, גרירת הרגליים תמשך, ואין לזה משמעות האם מקבלי ההחלטות נוסעים בתחבורה ציבורית, או שהם בכלל מתגוררים באי נידח ולא ראו צורת אוטובוס מאז גיל 16.
דווקא בנושא הזה אני חלוק עליך...אין לי בעיה לשנות את דעתי, אם מוכיחים לי שאני לא צודק.
במקרה הזה אני מסכים איתך שצריך לתמחר גם את תמלוגי החברות לפי שיפור במצבת הנוסעים השנתית, ללא ספק שזה ישפר דרמטית את השירות.
אין וויכוח. כתבתי "שצריך לתמחר גם... לפי שיפור במצבת הנוסעים".דווקא בנושא הזה אני חלוק עליך...
יש כעת תוכנית הסדרה חדשה, מפעילים שיצטרפו לתוכנית הזאת יקבלו יותר תשלום עבור כל נוסע.
מה שאומר שבשביל שחברות האוטובוסים ירוויחו יותר יתשלם להם לדחוס כמה שיותר נוסעים בכל נסיעה.
אני כתבתי אחרת, כתבתי שצריך שמי שמתכנן את המערכת, במקרה שלנו מדובר בפקידי משרד התחבורה, יקבלו תגמול על עליה במספר הנוסעים, או שיקבלו בונוס כספי, או שיקבלו תקני כח אדם נוספים באופן אוטומטי כאשר היקף העבודה עולה.
המודל הלונדוני נחשב להכי מוצלח היום.אין וויכוח. כתבתי "שצריך לתמחר גם... לפי שיפור במצבת הנוסעים".
כלומר:
1. מעבר למקבלי ההחלטות, גם המפעילים יתוגמלו בהתאם.
2. לפי שיפור, ולא לפי נוסעים. לדוגמא, חברה שתצליח להגדיל את מספר נוסעיה, תקבל 10% תוספת סבסודיה על כל אחוז גידול.
יתכן שהמודל הזה מוצלח יותר, אבל אם הוא מתעלם מגידול במספר נוסעים אז הוא לא מושלם. המודל עשוי להיות מקובע מידי, לדוגמא, אם בהתקרב הזמן הקובע לבדיקת העמידה ביעדים יימצא שהחברה עקפה את היעדים או רחוקה מהם בצורה שהיעד לא ניתן להשגה, החברה עלולה להוריד לחץ מהדוושה ולרדת מרמת השירות. כמו"כ, אין תמריץ לחשיבה מחוץ לקופסה. משא"כ בתשלום לפי צמיחה צפוי שיפור דרמטי בכל הפרמטרים.המודל הלונדוני נחשב להכי מוצלח היום.
במודל הזה, יש קבלני נסיעות שמקבלים תשלום עבור הנסיעות לפי אורך הנסיעה, במידה והם מבצעים את המטלות כראוי, כלומר יצאו בזמן, יבצעו את המסלול עם אוטובוסים תקינים ויאספו את הנוסעים, הם יקבלו גם בונוס, ובמקרה הפוך יקבלו קנס.
ויש גם גוף מתכנן, הגוף המתכנן מקבל את תשלומי הנוסעים והסבסוד הממשלתי, מההכנסות שלו (שכוללות גם דוחות ומכירות שטחי פרסום) הוא משלם לקבלני הנסיעות ויתרה הוא משלם שכר לעובדים שלו מקבלים בונוס על עמידה ביעדים.
ההכנסות גם מאפשרות להוסיף נסיעות או עובדים למח' התכנון לפי הצורך.
זה מודל הגיוני, לא כמו בארץ שיצרו מכרזים שלא ניתן לפקח על חלק מהסעיפים שבהם, ופקידים שמקבלים שכר קבוע ומתבקשים לבצע אין ספור מטלות שלא נגמרות, כשהתוצאה של עבודה טובה תהיה עוד נוסעים שיגרמו להם לעוד עבודה.
המודל הלונדוני נחשב להכי מוצלח היום.
אני לא יודע מה ההיגיון שעומד מאחורי הדברים, אבל התנסתי קצת במציאות בשטח..יתכן שהמודל הזה מוצלח יותר, אבל אם הוא מתעלם מגידול במספר נוסעים אז הוא לא מושלם. המודל עשוי להיות מקובע מידי
השירות המוצלח של הרכבות שם, וכנראה בכל אירופה, קשור לזה שהשקיעו בתשתיות של הרכבות לפני אלו של הרכבים. חוץ ממה שמערכת הרכבות שם מופרט.אני לא יודע מה ההיגיון שעומד מאחורי הדברים, אבל התנסתי קצת במציאות בשטח..
אני יורד לרכבת תחתית בלונדון בשעות העומס ואני רואה את הרכבת בורחת לי.. לא נורא אני מחכה בין - 30 ל - 90 שניות והרכבת הבאה כבר בתחנה.
הם בהליכים של ביטול ההפרטה.השירות המוצלח של הרכבות שם, וכנראה בכל אירופה, קשור לזה שהשקיעו בתשתיות של הרכבות לפני אלו של הרכבים. חוץ ממה שמערכת הרכבות שם מופרט.
הרעיון הוא איזונים, כי צריך להפעיל נסיעות גם בשעות שפל כשזה לא רווחי לטווח קצר, וגם לדאוג לנצל את המקסימום ממשאב האוטובוסים והנהגים, המערכת בנויה באופן שחשוב לקבלני הנסיעות שהאוטובוסים שלהם יהיו תקינים ושהם יבצעו את ההנחיות של המתכננים.יתכן שהמודל הזה מוצלח יותר, אבל אם הוא מתעלם מגידול במספר נוסעים אז הוא לא מושלם. המודל עשוי להיות מקובע מידי, לדוגמא, אם בהתקרב הזמן הקובע לבדיקת העמידה ביעדים יימצא שהחברה עקפה את היעדים או רחוקה מהם בצורה שהיעד לא ניתן להשגה, החברה עלולה להוריד לחץ מהדוושה ולרדת מרמת השירות. כמו"כ, אין תמריץ לחשיבה מחוץ לקופסה. משא"כ בתשלום לפי צמיחה צפוי שיפור דרמטי בכל הפרמטרים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: