תח"צ שינויים ושיפורים תחבורה ציבורית - אלעד

אופקים 1

משתמש מקצוען
הבעיה שבפרסום של מטרופולין בפותחים שבוע כתוב שלאחר החגים יחזרו לא רק המסלולים לב"ב לכפי שהיו אלא גם זמני הנסיעות כלומר שלא יהיה שום תגבור יותר? או שזה טעות
הגיוני, כי בסה"כ שיחקו על הק"מ, הפחיתו ממקום אחד והוסיפו באחר.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא ממש מדויק -
ביום השינוי, קווים 280+263 גדלו ל 88 נסיעות ביום ביחד, ביחס ל 76 נסיעות בקו 280 לפני כן
יש כאן תוספת של 15% והגיוני שהיא תישאר
(בק"מ שבועי הקו גדל מ 11,811 ל 13,027)
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש מקצוען
לא ממש מדויק -
ביום השינוי, קווים 280+263 גדלו ל 88 נסיעות ביום ביחד, ביחס ל 76 נסיעות בקו 280 לפני כן
יש כאן תוספת של 15% והגיוני שהיא תישאר
(בק"מ שבועי הקו גדל מ 11,811 ל 13,027)
על חשבון קווים אחרים, אני חושב שמשכו ק"מ מקווי ירושלים, ואפילו קווים 599/596 שהיו אמורים לפעול ב2 נסיעות לכיון קוצצו כדי לא לחרוג מהקילומטרז' (זה לפחות ההסבר שנתנו לי).
 

יאיר צ

משתמש פעיל
מישו יכול להסביר לי למה לא מבטלים גם את השינויים ב 279 ו276?

אין בהם שום הגיון ושום תועלת לאף אחד! אפילו לא לנהגים!!!!!

בכל מצב יש לאוטובוס 3 צדדים - גם אם הנהג יחכה במסוף וינוח
1. יורד מהמסוף
2. עולה שוב
3. ואז חוזר ויורד

א. מה ההיגיון שהנוסעים יעלו כבר מהסיבוב הראשון ויתקעו סתם כל הדרך????
ב. מה ההיגיון לרדת דרך כביש פרוש שהוא נתיב אחד ופקוק יותר????
ג. בגלל זה החלק התחתון של יהודה הנשיא חוני המעגל חוזר פעמיים!!!

סתם בשבילך להרגיש שעשינו שינוי???


למי אפשר לפנות?
אולי נעשה עצומה גם על זה?

גם אתה בעד? - תן לייק
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אם לצורך העניין הינו משאירים את המסלול כרגיל + מנוחה במסוף מה שמאריך את הדרך:

הנהג היה יורד עד לי. הנשיא בן זכאי, עולה עד למעלה ויורד שוב עד לכניסה - כך שהקטע המדובר מהכיכר עד לכניסה היה נעשה פעם אחת בלבד

על זה נאמר כל המוסיף גורע

למי מוסיף השינוי המטופש הזה במסלול?
 

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
אם לצורך העניין הינו משאירים את המסלול כרגיל + מנוחה במסוף מה שמאריך את הדרך:

הנהג היה יורד עד לי. הנשיא בן זכאי, עולה עד למעלה ויורד שוב עד לכניסה - כך שהקטע המדובר מהכיכר עד לכניסה היה נעשה פעם אחת בלבד

על זה נאמר כל המוסיף גורע

למי מוסיף השינוי המטופש הזה במסלול?
אולי זה בעייתי אבל זה עוד מסוג הבעיות הקטנות
קודם שיטפלו בקווי ירושלים בני ברק הזוועתיים ואז גם נחשוב על ראש העין.....
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין לי מושג למה עשו את השינוי הזה ולמי זה מועיל
רק לא הבנתי מה אתה מתכוון שהיום עושים את המסלול כמה פעמים
היום המסלול מסתיים במסוף, ויוצא מהמסוף, כך שהקו עושה את הסיבוב פעם אחת בלבד
יורד עד למטה עולה בחזרה ויוצא החוצה דרך כביש פרוש
לפי מה שאתה מציע הנהג סתם יצא מהמסוף, ירד יעלה וירד שוב
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אולי זה בעייתי אבל זה עוד מסוג הבעיות הקטנות
קודם שיטפלו בקווי ירושלים בני ברק הזוועתיים ואז גם נחשוב על ראש העין.....
קודם כל אתה צודק
אבל:
בנוגע לבני ברק הנושא טופל, והדבר יבוטל

בקשר לי-ם וק"ס על אף שמדובר בבעיה הגדולה ביותר שלנו, עדיין אי אפשר להגדיר זאת למשרד התחבורה כששטות מוחלטת כיון שלפחות צוות הנהגים מרוויח מהנושא

ולכן: צריך לקעקע את התוכנית כולה בעייני משרד התחבורה ולהראות שהדבר היחיד שעניין את הוגיה הוא לעשות שינוי ואפילו במחיר שיזיק לכל הצדדים, ואת זה לאחר שכבר נפתח הפתח בנושא 280 אם נשכיל להראות את חוסר ההיגיון המוחלט בקווים 276 ו 279 נוכל לבטל את התוכנית כולה
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אין לי מושג למה עשו את השינוי הזה ולמי זה מועיל
רק לא הבנתי מה אתה מתכוון שהיום עושים את המסלול כמה פעמים
היום המסלול מסתיים במסוף, ויוצא מהמסוף, כך שהקו עושה את הסיבוב פעם אחת בלבד
יורד עד למטה עולה בחזרה ויוצא החוצה דרך כביש פרוש
לפי מה שאתה מציע הנהג סתם יצא מהמסוף, ירד יעלה וירד שוב
ממש לא, גם היום האוטובוס צריך לרדת מחלקה העליון של העיר חזרה לכביש 444, וזה מה שמטעה את הציבור
כל מה שאתה חוסך ביהודה הנשיא עד לכיכר בן זכאי בלי נוסעים ואת הקטע שבין הכניסה לנחשונים, אתה עושה אותו אח"כ בכביש צר עם נוסעים

המרחק הזה לא נעלם
 
נערך לאחרונה ב:

טוב עין

משתמש מקצוען
יוצרי ai
קודם כל אתה צודק
אבל:
בנוגע לבני ברק הנושא טופל, והדבר יבוטל

בקשר לי-ם וק"ס על אף שמדובר בבעיה הגדולה ביותר שלנו, עדיין אי אפשר להגדיר זאת למשרד התחבורה כששטות מוחלטת כיון שלפחות צוות הנהגים מרוויח מהנושא

ולכן: צריך לקעקע את התוכנית כולה בעייני משרד התחבורה ולהראות שהדבר היחיד שעניין את הוגיה הוא לעשות שינוי ואפילו במחיר שיזיק לכל הצדדים, ואת זה לאחר שכבר נפתח הפתח בנושא 280 אם נשכיל להראות את חוסר ההיגיון המוחלט בקווים 276 ו 279 נוכל לבטל את התוכנית כולה
צודק!
בעיקר אני מדבר על המסלול מירושלים לאלעד שם לקחו את האוטובסים מהמסלול לטובת הארזים והם כמובן וכמה צפוי יוצאים ריקים
ובלי קשר עוד לפני השינוי העומס היה הזוי גם לירושלים וגם לבני ברק ובקשתנו שטוחה כעני בפתח תתגברו לנו נסיעות!!! (ולא ב5%....)
 

ספרא רבא

משתמש פעיל
מישו יכול להסביר לי
אנסה. יש לדעתי בעיקר 2 פלוסים:
1. נקודת היציאה הישנה היתה קטנה מהכיל את האוטובוסים שהתכוננו ליציאה.
2. פיזור וחלוקת התחנות לקווים שונים. כשכל האוטובוסים אוספים מכל התחנות, מספר קווים מגיעים לתחנה בו זמנית ולא מאפשר לכולם לבצע איסוף. אמנם זה לא מחייב יציאה מהמסוף דווקא.
נראה גם שניתוב חלק מהקווים לנסיעה מכביש פרוש, מאזן מקרים בהם כביש נחשונים פקוק.
 

יאיר צ

משתמש פעיל
אנסה. יש לדעתי בעיקר 2 פלוסים:
1. נקודת היציאה הישנה היתה קטנה מהכיל את האוטובוסים שהתכוננו ליציאה.
2. פיזור וחלוקת התחנות לקווים שונים. כשכל האוטובוסים אוספים מכל התחנות, מספר קווים מגיעים לתחנה בו זמנית ולא מאפשר לכולם לבצע איסוף. אמנם זה לא מחייב יציאה מהמסוף דווקא.
נראה גם שניתוב חלק מהקווים לנסיעה מכביש פרוש, מאזן מקרים בהם כביש נחשונים פקוק.
בקשר ל 1. לכן אמרתי שיצאו מהמסוף, אדרבה יהיה להם מקום לנוח ועדיין בלי להאריך את המסלול
בקשר ל 2. זה הרבה פחות נוח לציבור הנוסעים ולא ממש מועיל לנהגים, תחשוב על קווים מקבילים שאתה מסתפק איך לנסוע לדוג' 379 דבר מאוד משמעותי לנוסעות לעבודה בבוקר! (או דרך שעריה או קריית אונו)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה