מספרים של בעלי צימרים בישוביש כאן בעל צימר ממעלה עמוס?
בעיקר מהבחינה שיש בו עתודות בניה בשלבים מתקדמים של אלפי יח''ד בשנים הקרובות ...אפשר לכתוב על היישוב בלי לכתוב על המחלוקת המוזרה ?
אז היישוב הזה הוא נפלא ביותר, אין כמוהו כמעט בארץ מכמה בחינות לציבור שלנו, אמנם מבודד קצת, אבל זה מה יש.
בינתיים לא זז כלום אם זהבעיקר מהבחינה שיש בו עתודות בניה בשלבים מתקדמים של אלפי יח''ד בשנים הקרובות ...
זז הרבה אם אני לא טועהבינתיים לא זז כלום אם זה
כל הדברים האלו אמורים להיות גם בעמנואל, רק שהמחירים בעמנואל לא כ"כ זולים בערך 1.1M לשלשה חדרים (בדירה בהנחה הרבה פחות)בכל מקרה זה יכול להיות פיתרון דיור למגזר החרדי כי הקרקעות בישובים קהילתיים באיו''ש בחינם + ספסוד של משרד השיכון של כ 100,000 עבור כל דירה ואין דמי היוון רק היטל מבני ציבור למועצה שזה גרושים כך שניתן לבנות בזול מאוד.
הקבלן לא צריך לשלם על הקרקע כלום אלא בניה ופיתוח בלבד ובנוסף ניתן להעסיק פלסטינים מהכפרים הסמוכים בזול מאוד כך שגם אם הוא עושה רווח ענק עדיין ניתן לשווק במחירים מוזלים מאוד מאוד.
נמתין ונראהז הרבה אם אני לא טועה
100 דירות נוספות בשיווק 40 בשיווק + 60 דקה משיווק
כ600 מאושר מדיני וצריך רק היתרי בניה במועצה.
ועוד כ2000 בשלבי תכנון מתקדמים והמועצה כבר קיימה ערב ביישוב ובה היא שיתפה את התושבים בתוכניות העתדיות שמקדמים במועצה ובמשרד השיכון.
לטענת ראש המועצה כמה שיגדל היישוב עם עוד תושבים יתנפנפו הסכסוכים והמחלוקות יעלמו וכנראה שהוא צודק רק שצריך לבנות לכולם וללא אפליה (שעושים היום המשווקים) ושיהיה לכל אחד את מקומו הראוי והמכובד.
בכל מקרה זה יכול להיות פיתרון דיור למגזר החרדי כי הקרקעות בישובים קהילתיים באיו''ש בחינם + ספסוד של משרד השיכון של כ 100,000 עבור כל דירה ואין דמי היוון רק היטל מבני ציבור למועצה שזה גרושים כך שניתן לבנות בזול מאוד.
הקבלן לא צריך לשלם על הקרקע כלום אלא בניה ופיתוח בלבד ובנוסף ניתן להעסיק פלסטינים מהכפרים הסמוכים בזול מאוד כך שגם אם הוא עושה רווח ענק עדיין ניתן לשווק במחירים מוזלים מאוד מאוד.
ההבדל הוא פשוט בעמנאל הקבלן קונה את הקרקע מהמדינה על ידי מכרז בישובים קהילתיים הקרקע בחינם + ספסוד של כ 110 א'.כל הדברים האלו אמורים להיות גם בעמנואל, רק שהמחירים בעמנואל לא כ"כ זולים בערך 1.1M לשלשה חדרים (בדירה בהנחה הרבה פחות)
אם רק ירצו לבנות...בעיקר מהבחינה שיש בו עתודות בניה בשלבים מתקדמים של אלפי יח''ד בשנים הקרובות ...
כלומר לא יהיו הגרלות דירה בהנחה במעלה עמוס.ההבדל הוא פשוט בעמנאל הקבלן קונה את הקרקע מהמדינה על ידי מכרז בישובים קהילתיים הקרקע בחינם + ספסוד של כ 110 א'.
לקבלן יש מעמד רק של מספק שירותי בניה הקונה הוא בעל הקרקע על ידי בר רשות מהחטיבה להתישבות , ובגלל זה אין גם ערבות בנקאית ואין מס רכישה.
מצורף לדוגמא אישור משרד השיכון לביצוע הרחבה עם ספסוד המשרד לפיתוח.
אם אתם מחפשים ישוב כמו שתיארתם כאן.
אני ממליץ לכם על היישוב הסמוך - מיצד.
שנראה לי מתאים לכל ההגדרות שכתבתם.
מדובר על משפחה טובה, רקע חוצניק, לא מודרנית במובן הרגיל, אבל כזאת שלא מסתדרת עם הכללים המקובלים בכל שכונה חרדית, במיוחד בנושא לבוש, הם מחפשים מקום שלא יעשו פרצופים אם הילדים ינעלו סנדלים ללא גרביים, ושלא מתלבשים בדיוק כמו המקובל, זה בנוסף למקום שקט עם חיבור לטבע,הם יחסית דומים. אבל...
מעלה עמוס מנסים להתפתח לכיוון עיר חרדית קטנה, ובונים שם בניינים וכדו’ לעומת מיצד שהתושבים מתעקשים שתישאר באווירה של ישוב ולכן אין שם בניינים ובנייה רוויה (לפחות כרגע).
וכן במעלה עמוס יש 2 קהילות ש(כמעט) נפרדות לגמרי - חסידים וליטאים.
לעומת מיצד שיש שם קהילה ליטאי אחת גדולה עם כמה זרמים בתוכה - זילברמן, בוגרי הישיבה (נחלת יאיר שנמצאת בישוב), אברכים רגילים, וחרדים מודרנים, והוותיקים (הדור המבוגר יותר ממקימי היישוב ותלמידי הרב גולדשטיין זצ”ל).
זה בכללי ההבדלים ביניהם.
ייתכן שמתאיםמדובר על משפחה טובה, רקע חוצניק, לא מודרנית במובן הרגיל, אבל כזאת שלא מסתדרת עם הכללים המקובלים בכל שכונה חרדית, במיוחד בנושא לבוש, הם מחפשים מקום שלא יעשו פרצופים אם הילדים ינעלו סנדלים ללא גרביים, ושלא מתלבשים בדיוק כמו המקובל, זה בנוסף למקום שקט עם חיבור לטבע,
השאלה האם במושבים הנ"ל הקהילה והמוסדות מגוונים ויכילו סגנון כזה או שבסוף אלו שכונות חרדיות רגילות ממש רק קצת יותר שקטות.
כנראה משהו כמו 14000 למטרכלומר לא יהיו הגרלות דירה בהנחה במעלה עמוס.
תכלס כמה אתה משער שהמחיר יהיה לדירה 3 או 4 חדרים?
לפני 5 שנים המחיר לדירה 3 חדרים באיזור החדש אצל שאג וולול היה 950 אל"ש (לשם השוואה באותו זמן דירת 3 חדרים חדשה בעמנואל אצל שאג וולול עלתה 650 אל"ש)
כמה אתה חושב שהמחיר יהיה בבניינים יותר גבוהים (פיתוח אולי יותר זול) אבל עלויות הבניה התייקרו מאז?
לדעתי לא מתאים למעלה עמוסמדובר על משפחה טובה, רקע חוצניק, לא מודרנית במובן הרגיל, אבל כזאת שלא מסתדרת עם הכללים המקובלים בכל שכונה חרדית, במיוחד בנושא לבוש, הם מחפשים מקום שלא יעשו פרצופים אם הילדים ינעלו סנדלים ללא גרביים, ושלא מתלבשים בדיוק כמו המקובל, זה בנוסף למקום שקט עם חיבור לטבע,
השאלה האם במושבים הנ"ל הקהילה והמוסדות מגוונים ויכילו סגנון כזה או שבסוף אלו שכונות חרדיות רגילות ממש רק קצת יותר שקטות.
מהיישב עצמו לא רואים ערבים בכלל. על הדרך עוברים ליד כפרים קטנים, אבל לא משהו רציני. זה הרבה פחות מביתר והכפרים הענקיים שלה (חוסאן נחלין וואדי פוכין) שסובבים אותה מכל הכיוונים וחולשים על הכביש ממש.מבחינת קירבה לערבים כמה קרוב זה ליד כפרים
מדברים שמפחיד לנסוע לשם זה נכון?
מישהו יכול להרחיב קצת
זה לא אומר כלום. התהיליכים ביו"ש הם מאד מסורבלים וארוכים ויכולים לקחת שנים ארוכות. נקווה שעכשיו שיש שר שדוחף את זה חזק העניינים יתחילו להתקדםועוד כ2000 בשלבי תכנון מתקדמים והמועצה כבר קיימה ערב ביישוב ובה היא שיתפה את התושבים בתוכניות העתדיות שמקדמים במועצה ובמשרד השיכון.
זה לא לגמרי סותר, הבנייה המתוכננת אמורה להיות בסגנון כפרי, כגון בניינים מדורגים וכניסות פרטיות ללא חדרי מדרגות.אם רק ירצו לבנות...
וכאן אנחנו שוב חוזרים לצעוד על מוקשים, כי יש מי שרוצה להגיע עד ביתר ויש מי שרוצה להשאיר את האווירה הכפרית,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: