מחיר למשתכן הגרלות מחיר למשתכן

ספרא רבא

משתמש פעיל
אני לא כ"כ מבין מה מתרגשים מההגרלות של בית שמש, ההנחה היא על מקסימום 300 א' ש"ח כך שעדין מי שירצה לקנות דירת שלש חדרים יצרך לשלם באיזור מיליון 700 א', כי השמאות של הקרקע כעת היא גבוהה מאד כפי הערך של היום, לדעתי עיקר הבשורה זה בדרום בעיקר (וגם זה עוד מעט כבר לא יעזור כ"כ) שערים עם ביסוס חרדי מצוין
(כאופקים ונתיבות) וקרובות למרכז יותר מכל ערי הצפון המשווקים בלי סוף (רכסים טבריה עילית וכו'), מסתמא שם זה הבית שמש הבא של עוד 10-15 שנים (אא"כ קרית גת תקדים), [ואני כותב כ"ז כתושב ב"ש - ביודעי על רום מעלות העיר מצ"ע בין כה].
לכאורה אתה צודק. עם זאת, כיון שלתושבי בי"ש סיכוי גבוה לזכות, אז סביר שזה עדיף ממחיר זול וסיכוי נמוך (יש לזה נוסחה ברורה לחישוב). ושוב, כמובן שהבשורה היא לאלו שיכולים לשלם את המחיר.
 

זה מה שאני

משתמש פעיל

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: בשנת 2024 מעל ל-21,000 משקי בית יזכו בדירה בהנחה​

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים: עד לסוף השנה יוגרלו כ-10,000 דירות בתכנית דירה בהנחה. ביום שני, ה-30.9.2024, כ"ז באלול תשפ"ד, תיפתח ההרשמה להגרלה הבאה של דירה בהנחה, בה יוגרלו כ-4,700 דירות ברחבי הארץ. כ-20% מהדירות יוקצו למשרתי מילואים פעילים. אישור זכאות להרשמה להגרלה ניתן להנפיק עד ליום שלישי ה-15.10.2024, י"ג בתשרי תשפ"ה.ההרשמה להגרלה הבאה תפתח לקראת סוף השנה האזרחית.​


סוג:
הודעות דוברות
נושא:
דירה בהנחה
קהל יעד:
זכאי דירה בהנחה
תאריך פרסום:
16.09.2024
במסגרת ההגרלה הקרובה, יוגרלו כ-4,700 יחידות דיור ברחבי הארץ, בין היתר ב: אילת, בית שאן, בית שמש, דימונה, יהוד-מונסון ועוד (מספר הדירות המדויק ורשימת הערים המלאה תפורסם עם פתיחת ההרשמה להגרלה).
ההגרלה הבאה של דירה בהנחה תיפתח להרשמה ביום שני ה-30.9.2024, ההרשמה תהיה פתוחה חמישה שבועות ותיסגר ביום ראשון 3.11.24.
זכאים להירשם להגרלה הינם חסרי דירה בעלי אישור זכאות בתוקף.
כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.
האפשרות להנפיק אישורי זכאות פתוחה כעת ותיסגר ביום שלישי ה-15.10.2024, י"ג בתשרי תשפ"ה. לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורים עד לסגירת ההרשמה להגרלה ביום ראשון 3.11.2024 ב' בחשוון התשפ״ה.
שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "אנחנו ממשיכים לפעול לייצר דיור בר השגה לכלל תושבי ישראל ועד לסוף שנת 2024 נגריל 10,000 דירות נוספות, בהן דירות במחיר של כ650,000 ₪. פתיחת ההרשמה להגרלה הבאה לפני ראש השנה מאפשרת הזדמנות אמתית למשפחות רבות, ובעיקר למשרתי המילואים הפעילים, לזכות באפשרות לרכוש את ביתם הבא ברחבי הארץ בהנחה משמעותית. השנה האחרונה הייתה שנה מאתגרת מאד ואף על פי כן, עד כה זכו כ-11,500 משקי בית באפשרות לרכוש דירה בהנחה. אנו נמשיך לפעול במלוא המרץ כדי להרחיב את היצע הדירות, לתקצב סבסוד פיתוח ולדאוג לכל שההיצע יעלה על הביקוש".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: ״אנו ממשיכים במלאכתנו ומעניקים לאלפי צעירים בישראל אפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית. לפני ראש השנה תפתח ההרשמה לסבב נוסף בהגרלת דירה בהנחה בפרק זמן קצר של פחות מחודשיים מהגרלה הקודמת, והגרלה נוספת תפתח עוד לפני סוף שנת 2024. השנה מעל 21,000 משקי בית יזכו באפשרות לרכישה דירה בהנחה וכמחצית מהדירות ימכרו לזוכים בפחות מ-1,500,000 ₪. גם הפעם, אנו רואים לנגד עינינו את חיילי המילואים ומקצים עבורם כ-20% מהדירות שיוגרלו. נמשיך לפעול להגדלת היצע הדיור וחיזוק ענף הבינוי והשיכון לרווחת כלל אזרחי ישראל".
מנכ״ל רשות מקרקעי ישראל, ינקי קוינט: "ההחלטה להקצות בהגרלה הקרובה מאות יחידות דיור נוספות למשרתי מילואים פעילים מדגישה את מחויבותנו והערכתנו לאלו המקדישים מזמנם והמחרפים את נפשם למען ביטחון המדינה. רשות מקרקעי ישראל נותרה מחויבת להגדלת היצע יחידות הדיור בכל רחבי הארץ ולקידום התוכניות השונות המאפשרות לזוגות צעירים לרכוש דירה בסיוע המדינה".
אישורי זכאות להרשמה ניתן להנפיק באופן מקוון וללא צורך בהגעה פיזית לסניפים.
תהליך הנפקת אישור הזכאות מתבצע בסניפים הדיגיטליים של חברות ההרשמה: אלונים, מילגם ומעוף.
עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות של "דירה בהנחה" - 200 ₪, הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים (למעט מקרים מיוחדים), האישור תקף לשנה, עלות הארכת תוקף 50 ₪ .
על מנת להירשם יש להנפיק אישור זכאות באתר המשרד או באמצעות חברות ההרשמה לסיוע בדיור:
הודעת דוברות
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אום אל פאחם, אופקים, בית שאן, דימונה, טורעאן, נצרת, עמנואל, צפת, שדרות.
כלומר לא מעט לחרדים- עמנואל- צביון חרדי, אופקים, צפת- מתחרד, בית שאן, דימונה ושדרות- יש קהילות חרדיות ברמה כזאת או אחרת.
 

קפה ועוגה

משתמש פעיל
אני לא כ"כ מבין מה מתרגשים מההגרלות של בית שמש, ההנחה היא על מקסימום 300 א' ש"ח כך שעדין מי שירצה לקנות דירת שלש חדרים יצרך לשלם באיזור מיליון 700 א', כי השמאות של הקרקע כעת היא גבוהה מאד כפי הערך של היום,
לכאורה אתה צודק.

המחירים הצפויים בבית שמש אכן לא מאד זולים ולא מתאימים לכל אחד, אבל הם משקפים הנחה מאד מאד גבוהה ממחיר השוק, הרבה יותר מ300K, אלא יותר בסביבות 650-850K!
המחיר לדירת שלוש חדרים יהיה באזור המליון שבע מאות?
התבלבלתי לגמרי!
 

דירה בהנחה

משתמש חדש
כמה קל לכתוב........
משגע אותי כל פעם מחדש לראות אנשים שכותבים על כל בקשת עזרה של מישהוא שיחפש מאכערים שיקמבנו אותו , ספוילר-אין כזה דבר וחבל להטעות ולשגע את הציבור ,אין אנשים שיכולים לדאוג שתזכו ,אין אנשים שיכולים לקדם אתכם בבחירת הדירה (חוץ מהקבלן עצמו, ושום קבלן נורמלי לא יעשה את זה)ואין אנשים שיכולים להשיג לכם תעודת זכאות לפני חלוף ה 3 שנים כמחוסרי דיור,
פשוט חבל להטעות את הציבור.
אני כותב את זה בתור אחד שחיפש חזק את כל אותם מאכערים עלומים, ולא מצא.....
בדרך כלל אתה צודק אבל יש דברים שכן אפשר לקמבן למשל אם יש לך ילד בגיל 20 אפשר לעשות ידוע בציבור. נשוי לאזרח זר וכו ואם הוא תושב בית שמש הזכוי שלו לזכות גבהים מאוד 2 אני יודע ברמה ד בזמנו היו קבלנים שלקחו כ100אלף וקבלת דירה
 
נערך לאחרונה ב:

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום

סגול2

משתמש רשום
בחור שגר ב- 3 שנים אחרונות בעיר כלשהי, התארס ונרשם לדירה בהנחה, התחתן ועבר לעיר אחרת, כמה זמן הוא ייחשב כבן מקום בעיר שבה גר לפני החתונה?
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
בחור שגר ב- 3 שנים אחרונות בעיר כלשהי, התארס ונרשם לדירה בהנחה, התחתן ועבר לעיר אחרת, כמה זמן הוא ייחשב כבן מקום בעיר שבה גר לפני החתונה?
אם הוא היה גר שם 4 שנים - אז יש לו עוד 6 שנים עד שהוא מפסיק להיות בן מקום בעיר הישנה
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
גר רק 3 שנים. מה דינו?
אז לכאורה הוא יפסיק מיד להיות בן מקום בעיר הקודמת.
יש 2 אופציות בלבד להיחשב בן מקום:
1. מגורים ב3 שנים אחרונות
2. מגורים ב4 מתוך 10 שנים אחרונות

מקור - אתר דירה בהנחה:
בן מקום הוא מי שמקום מגוריו הקבוע ב-3 השנים האחרונות או ב-4 שנים מתוך 10 השנים שקדמו למועד חישוב הזכאות בתחום שיפוט הרשות המקומית שבה ייבנה הפרויקט. משרד הבינוי והשיכון מקבל את נתוני כתובות המגורים מרשות האוכלוסין וההגירה, ולפיהם הוא מגדיר את מעמד בני המקום. עדכון "בן מקום" מתבצע באופן יזום על ידי מערכות המשרד, בעת בקשת זכאות או חידוש זכאות. ניתן לפנות לחברת ההרשמה באופן יזום כדי לבקש לרענן את מקום המגורים לפני מועד זה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה