תח"צ פקחי התחבורה ציבורית - הזדמנות חד פעמית להשפיע!

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אפשר לעלות מהר ולשלם ברוגע, מדוע זה סותר?
לא תמיד אפשר לרוץ למכשיר התיקוף. לפעמים יש עומס, ולא נעים לבקש ממישהו שיעביר.
ולפעמים זה גבר שאשה חוסמת אותו והוא מקפיד על נושאים אלו או מעבר בין 2 נשים וכדומה.
ולפעמים זה אנשים עם חבילותף או מבוגרים.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
רק מבחינתם, ברגע שאנשים רואים את הפקח הם רצים למכשיר.... הביצה והתרנגולת....
כבר עכשיו הנוהל מסתדר עם הבעיה הזאת ונותן דקה לתיקוף באפליקציה, אז שיהיה גם ברב קו ושיהיה 3 דק'
 

קומבינה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
רק מבחינתם, ברגע שאנשים רואים את הפקח הם רצים למכשיר.... הביצה והתרנגולת....
אולי לא תאמינו,
אבל יש ערים שבהן כשהפקח תופס מישהו שלא שילם, הוא מורה לו לשלם
ויש אפילו פקחים שכשהם רואים אשה עם עגלה הם מציעים לה שתתן להם את הרבקו והם יתקפו אותו בשבילה
ורק כאשר נוסע סורר מתחיל עם "שכחתי את הרבקו בבית" העניינים מתחילים להתחמם

בימינו, שכמעט בכל נסיעה עולה פקח, כבר לא משנה סדר הדברים, כי בכל מקרה הנוסע יצטרך לשלם, ואם הוא משתוקק לעשות זאת בנוכחות פקח- שיערב לו.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה קשור לנסוע נורמלי ,אם שלמת אז תיסע נורמלי גם אם יעלה פקח.
האם היה לך כיף ליסוע באוטו כשעוצר אותך כל פעם שוטר?
ולפעמים 2 או 3 שוטרים?
ובדר"כ לא אדיבים?
זה מוציא את כל חווית הנסיעה והופך אותה למעצבנת ומשפילה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ממש לא אבל בא נודע שאם לא היו פקחים רוב האנשים לא היו משלמים
להתווכח על חוויה אם היא נוחה או לא זה קצת מיותר. לך נוח לאחרים לא.
והטענה שבלעדי זה האנשים לא ישלמו כמובן לא מצדיקה את החוויה הקיימת היום, שישנו את זה בצורה נוחה יותר
 

נחמה למה

משתמש מקצוען
רעיון לא שגרתי, אם מעניין מישהו לנסות....
אולי שבכל תחנה תהיה עמדת תיקוף (בדומה לדנקל בגוש דן)
ומי שרוצה (ויודע שלא יצטרך את מלוא ה'מעבר') יוכל לתקף לפני העלייה לאוטובוס בקווים עירוניים.
תחשבו כמה הקלה זה לאמהות עם ילדים, מבוגרים, וסתם אנשים מלאי שקיות שעולים לאוטובוס דחוס.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
רעיון לא שגרתי, אם מעניין מישהו לנסות....
אולי שבכל תחנה תהיה עמדת תיקוף (בדומה לדנקל בגוש דן)
ומי שרוצה (ויודע שלא יצטרך את מלוא ה'מעבר') יוכל לתקף לפני העלייה לאוטובוס בקווים עירוניים.
תחשבו כמה הקלה זה לאמהות עם ילדים, מבוגרים, וסתם אנשים מלאי שקיות שעולים לאוטובוס דחוס.
יש בזה חיסרון - לא יוכלו למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס ובכל קו, כמה עלו על הקו בכל תחנה וכו'

אפשר ליצור בתחנות מרכזיות עמדה דיגיטלית עם מסך שיציג את רשימת הקווים הבאים ותהיה אפשרות לתקף מראש עבור הקו שעליו תרצו לעלות.
יתרונות - זה ייתן מענה לאלו שנגמר להם הכסף ברב קו, משום שבצורה הזו הם יוכלו לדעת את זה לפני העלייה לאוטובוס.
זה יאפשר עליה רגועה לאוטובוס .
חסרונות - במידה ותחליטו לעבור לקו אחר תידרשו לחזור על התהליך או לתקף שוב באוטובוס.
חסרון נוסף - אם תיסעו בקו אחר לא תהיה דרך אמינה למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס, באיזו תחנה היה עומס נוסעים על האוטובוס וכדו'
 

חבובצ'יק

משתמש פעיל
אפשר ליצור בתחנות מרכזיות עמדה דיגיטלית עם מסך שיציג את רשימת הקווים הבאים ותהיה אפשרות לתקף מראש עבור הקו שעליו תרצו לעלות.
במדינת ישראל קשה עד בלתי אפשרי ליישם דבר כזה, כי חלק גדול מאוד של האוטובוסים לא יוצאים בכלל, מה שיכול להביא לתשלום מיותר.
 

מנחם ט

משתמש פעיל
וייתכן שהשימוש במעבר מצד עצם היותו מוגבל ב90 דקות יגרום לריאקציה ללקוח בשימוש במעבר. זאת אומרת בגלל הפחד מקנס, אז הלקוח לא יעלה לאוטובוס 80 דקות קודם. וגם אין לו כל כך איך לדעת האם נשאר לו זמן או לא, רק דרך התיקוף במכשיר ולראות כמה זמן נשאר.
לא הבנתי מה שנכתב.
ברור שצריך לתקף מצד החוק (כדי שיוכלו לדעת כמה אנשים עולים על האוטובוס, וזה אינטרס גם שלי ושלך, שעי"כ יתגברו איפה שצריך בעז"ה).
אני דיברתי שמי ששכח לתקף לא "יזכה" בדו"ח ע"ס 180 ש"ח, אלא מקסימום 50 ש"ח, כמו בחופשי חודשי ושנתי.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
במדינת ישראל קשה עד בלתי אפשרי ליישם דבר כזה, כי חלק גדול מאוד של האוטובוסים לא יוצאים בכלל, מה שיכול להביא לתשלום מיותר.
יש אינדיקציה בזמן אמת אם אוטובוס יצא או לא, ויש גם מיקומי GPS
תוכל לראות את זה באתר איפה בוס
 

נחמה למה

משתמש מקצוען
יש בזה חיסרון - לא יוכלו למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס ובכל קו, כמה עלו על הקו בכל תחנה וכו'

אפשר ליצור בתחנות מרכזיות עמדה דיגיטלית עם מסך שיציג את רשימת הקווים הבאים ותהיה אפשרות לתקף מראש עבור הקו שעליו תרצו לעלות.
יתרונות - זה ייתן מענה לאלו שנגמר להם הכסף ברב קו, משום שבצורה הזו הם יוכלו לדעת את זה לפני העלייה לאוטובוס.
זה יאפשר עליה רגועה לאוטובוס .
חסרונות - במידה ותחליטו לעבור לקו אחר תידרשו לחזור על התהליך או לתקף שוב באוטובוס.
חסרון נוסף - אם תיסעו בקו אחר לא תהיה דרך אמינה למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס, באיזו תחנה היה עומס נוסעים על האוטובוס וכדו'
נכון שיש 'חורים' בהצעה
אבל, אם הקנס באוטובוס יהיה רק של 10 ש"ח למי שתיקף בתחנה (ו'בחר' באיזה קו הוא מתכוון לנסוע)
או לחילופין - צבירת 'נקודות' למי שיתקף מראש + באוטובוס, אפשר יהיה לפתור את הבעיה של פיזור הנוסעים בתחנות ובקווים השונים, ולהקטין את הלחץ ועוגמת הנפש של אנשים תמימי לב וישרי דרך שסך הכל רצו לנסוע ביישוב הדעת,.
אפשר להגדיל ראש ולחשוב על עוד פתרונות למתווה
אבל על פניו, זה החלום שלי....
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אבל, אם הקנס באוטובוס יהיה רק של 10 ש"ח למי שתיקף בתחנה (ו'בחר' באיזה קו הוא מתכוון לנסוע)
אם יהיה קנס למי שלא יתקף באוטובוס לאחר התיקוף בתחנה
מה התועלת בזה?
 

סופר ניק

משתמש חדש
בלת"ק
אחד הסעיפים שאפשר לפנות בנוגע אליהם הוא עצם זה שהפיקוח והקנסות מגיעים מהחברות שמתמרצות להוציא כמה שיותר דוחות ולא ע"י גוף שיופעל באמצעות משרד התחבורה
כמו כן צריך לדון בשאלה האם זה חוקי שהורה צריך לשלם על ילדו ואם אינו משלם מעקלים להורה את החשבון
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  9  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה