אז הוא יתקף רק אם יהיה מבקראו שתחוייב באופן אוטומטי לאחר X דקות לאחר העברת הכרטיס אצל המבקר במידה ולא תיקפת לאחמ"כ בסיום הנסיעה
לא תמיד אפשר לרוץ למכשיר התיקוף. לפעמים יש עומס, ולא נעים לבקש ממישהו שיעביר.אפשר לעלות מהר ולשלם ברוגע, מדוע זה סותר?
רק מבחינתם, ברגע שאנשים רואים את הפקח הם רצים למכשיר.... הביצה והתרנגולת....זה גורם להרבה קנסות מיותרים, צריך לתת מרווח זמן של 2-3 דק', לפחות כשהקווים עמוסים
כבר עכשיו הנוהל מסתדר עם הבעיה הזאת ונותן דקה לתיקוף באפליקציה, אז שיהיה גם ברב קו ושיהיה 3 דק'רק מבחינתם, ברגע שאנשים רואים את הפקח הם רצים למכשיר.... הביצה והתרנגולת....
אולי לא תאמינו,רק מבחינתם, ברגע שאנשים רואים את הפקח הם רצים למכשיר.... הביצה והתרנגולת....
זה גם אחת הרעות החולותבימינו, שכמעט בכל נסיעה עולה פקח
מה קשור לנסוע נורמלי ,אם שלמת אז תיסע נורמלי גם אם יעלה פקח.זה גם אחת הרעות החולות
אי אפשר ליסוע נורמלי
אבל תכתבו את כל זה בהערות לנוהל! לא כאן!
זה מטרד, לשלם, ואח"כ גם להוכיח את זה לפקח.מה קשור לנסוע נורמלי ,אם שלמת אז תיסע נורמלי גם אם יעלה פקח.
האם היה לך כיף ליסוע באוטו כשעוצר אותך כל פעם שוטר?מה קשור לנסוע נורמלי ,אם שלמת אז תיסע נורמלי גם אם יעלה פקח.
ממש לא אבל בא נודע שאם לא היו פקחים רוב האנשים לא היו משלמיםהאם היה לך כיף ליסוע באוטו כשעוצר אותך כל פעם שוטר?
ולפעמים 2 או 3 שוטרים?
ובדר"כ לא אדיבים?
להתווכח על חוויה אם היא נוחה או לא זה קצת מיותר. לך נוח לאחרים לא.ממש לא אבל בא נודע שאם לא היו פקחים רוב האנשים לא היו משלמים
יש בזה חיסרון - לא יוכלו למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס ובכל קו, כמה עלו על הקו בכל תחנה וכו'רעיון לא שגרתי, אם מעניין מישהו לנסות....
אולי שבכל תחנה תהיה עמדת תיקוף (בדומה לדנקל בגוש דן)
ומי שרוצה (ויודע שלא יצטרך את מלוא ה'מעבר') יוכל לתקף לפני העלייה לאוטובוס בקווים עירוניים.
תחשבו כמה הקלה זה לאמהות עם ילדים, מבוגרים, וסתם אנשים מלאי שקיות שעולים לאוטובוס דחוס.
במדינת ישראל קשה עד בלתי אפשרי ליישם דבר כזה, כי חלק גדול מאוד של האוטובוסים לא יוצאים בכלל, מה שיכול להביא לתשלום מיותר.אפשר ליצור בתחנות מרכזיות עמדה דיגיטלית עם מסך שיציג את רשימת הקווים הבאים ותהיה אפשרות לתקף מראש עבור הקו שעליו תרצו לעלות.
לא הבנתי מה שנכתב.וייתכן שהשימוש במעבר מצד עצם היותו מוגבל ב90 דקות יגרום לריאקציה ללקוח בשימוש במעבר. זאת אומרת בגלל הפחד מקנס, אז הלקוח לא יעלה לאוטובוס 80 דקות קודם. וגם אין לו כל כך איך לדעת האם נשאר לו זמן או לא, רק דרך התיקוף במכשיר ולראות כמה זמן נשאר.
יש אינדיקציה בזמן אמת אם אוטובוס יצא או לא, ויש גם מיקומי GPSבמדינת ישראל קשה עד בלתי אפשרי ליישם דבר כזה, כי חלק גדול מאוד של האוטובוסים לא יוצאים בכלל, מה שיכול להביא לתשלום מיותר.
נכון שיש 'חורים' בהצעהיש בזה חיסרון - לא יוכלו למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס ובכל קו, כמה עלו על הקו בכל תחנה וכו'
אפשר ליצור בתחנות מרכזיות עמדה דיגיטלית עם מסך שיציג את רשימת הקווים הבאים ותהיה אפשרות לתקף מראש עבור הקו שעליו תרצו לעלות.
יתרונות - זה ייתן מענה לאלו שנגמר להם הכסף ברב קו, משום שבצורה הזו הם יוכלו לדעת את זה לפני העלייה לאוטובוס.
זה יאפשר עליה רגועה לאוטובוס .
חסרונות - במידה ותחליטו לעבור לקו אחר תידרשו לחזור על התהליך או לתקף שוב באוטובוס.
חסרון נוסף - אם תיסעו בקו אחר לא תהיה דרך אמינה למפרע לדעת כמה נוסעים היו בכל אוטובוס, באיזו תחנה היה עומס נוסעים על האוטובוס וכדו'
אם יהיה קנס למי שלא יתקף באוטובוס לאחר התיקוף בתחנהאבל, אם הקנס באוטובוס יהיה רק של 10 ש"ח למי שתיקף בתחנה (ו'בחר' באיזה קו הוא מתכוון לנסוע)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ע'
קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי: