תח"צ מרכזית הארזים

משה שאחא

משתמש פעיל
שוב אני יגיד,
תודה שהאשדודים יגידו, אין שום טעם לרמוס עיר אחת על חשבון השניה, אתה נוסע בתל אביב בציר דיזינגוף יש שם אוטובוסים לכל הערים בארץ כל יום ממסוף ארלוזורוב דרך העיר, אבל בירושלים צריך לנדוד לתחנה מרכזית, זה הבושה.
במחילה אל תשווה את כמות אוטובוסים שיוצאים לכל עיר במוצ"ש בסה"כ אין להשוות את כמות האוטובוסים שיוצאים מירושלים לכמות אוטובוסים שעוברים היכן שהזגרת
דרך אגב אותו הדבר הולך לקרות בבני ברק
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
זה קו שמיועד לתושבי גבעת זאב ומודיעין עילית
עכשיו הוא מתחיל בצומת גבעת זאב
מעבירים אותו להתחלה במסוף הארזים כי זה יותר נוח לנהגים

לתושבי ירושלים יש ארבעה קווים אחרים לטבריה
בודאי, זה ידוע
אבל לא היו חייבים להוסיף תחנת עליה בירושלים, הוא יכול לצאת מכל מסוף שהוא ולהתחיל להעלות תחנה ראשונה בגבעת זאב
יש עוד קווים בגבעת זאב לכל מיני מקומות בארץ, אף קו לא מעלה קודם בירושלים
ואחרי שמשרד התחבורה משום מה כן הוסיף תחנת עליה במרכזית הארזים, ולא אכפת לי מה הסיבה, כתבתי שאפשר לעשות את זה:
אגב אם הירושלמים ישתמשו בו למרות שעושה סיבוב במודיעין עילית, ואז יפקקו את הקו כבר בהתחלה, אני מאמין שמהר מאד זה יהפך לקו ירושלמי (חרדי) ישיר וכולם ירוויחו
ואז יפצלו את הקו לשני קווים וכולם ירויחו
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
מישהו יודע להגיד כמה אוטובוסים סה"כ יצאו לחיפה ולשאר המקומות?
לחיפה יצאו עשרים אוטובוסים. ארבעה ברבע לעשר וחמשה ברבע ל11 [שניים מתוכם רקים משום שהמון אנשים היגיעו ב10:50 ונאלצו לחכות לחצות שיצאו עוד חמשה ובאחת בלילה יצאו עוד ששה בקיצור עם קצת רצון יכלו לפרוס את זה כל עשר דקות מ21:45 עד 00:15 ואני בטוח שלא היינו רואים את מה שלצערנו ראו שם. כי גם אם עמוס כל הדרך לשם עדיין משפחות וילדיהם רגועים כי כל הזמן יש אוטובוסים ואין לחץ. בוא נסכים שזה לא תקין שמשפחה שעולה נניח על קו ביחקאל בעשר בלילה ולא מספיקה את האוטובוסים שיצאו בעשר 45 נאלצת בסוף להגיע לביתה בשתיים וחצי לפנות בוקר....עם האוטובוסים של 00:00. לכן מה שכתבתי לעיל לעניות דעתי [לא שאני מתמחה לתחבורה;)]שצריך שיצאו משם קויים שיוצאים כל הזמן בתדירות גבוהה.[כמו שזה עובד שם יפה עם אלעד] לאו דווקא אשדוד יש המון ערים בתדירות גבוהה. [ולכל מי שנפגע אישית מהעדיפות של ערים על פני ערים אחרות במוצאי פורים ושבועות מומלץ מאוד לפנות למשרד מבקר המדינה [יש חמשה דרכים לפנות אליהם] והם עם העורכי דין שלהם מתייחסים לכל פנייה ברצינות רבה! ולהוכיח שנפגעתם מההתנהלות ככל שיהיו יותר עדיות יש סיכוי לשינוי ]
 

אופקים 1

משתמש פעיל
לחיפה יצאו עשרים אוטובוסים. ארבעה ברבע לעשר וחמשה ברבע ל11 [שניים מתוכם רקים משום שהמון אנשים היגיעו ב10:50 ונאלצו לחכות לחצות שיצאו עוד חמשה ובאחת בלילה יצאו עוד ששה בקיצור עם קצת רצון יכלו לפרוס את זה כל עשר דקות מ21:45 עד 00:15 ואני בטוח שלא היינו רואים את מה שלצערנו ראו שם. כי גם אם עמוס כל הדרך לשם עדיין משפחות וילדיהם רגועים כי כל הזמן יש אוטובוסים ואין לחץ. בוא נסכים שזה לא תקין שמשפחה שעולה נניח על קו ביחקאל בעשר בלילה ולא מספיקה את האוטובוסים שיצאו בעשר 45 נאלצת בסוף להגיע לביתה בשתיים וחצי לפנות בוקר....עם האוטובוסים של 00:00. לכן מה שכתבתי לעיל לעניות דעתי [לא שאני מתמחה לתחבורה;)]שצריך שיצאו משם קויים שיוצאים כל הזמן בתדירות גבוהה.[כמו שזה עובד שם יפה עם אלעד] לאו דווקא אשדוד יש המון ערים בתדירות גבוהה. [ולכל מי שנפגע אישית מהעדיפות של ערים על פני ערים אחרות במוצאי פורים ושבועות מומלץ מאוד לפנות למשרד מבקר המדינה [יש חמשה דרכים לפנות אליהם] והם עם העורכי דין שלהם מתייחסים לכל פנייה ברצינות רבה! ולהוכיח שנפגעתם מההתנהלות ככל שיהיו יותר עדיות יש סיכוי לשינוי ]
ברור שזה עומד להשתנות, והנסיעות יצאו בפריסה, מהסיבה הפשוטה שבמוצ"ש רגיל יצאו מהמקום הזה הרבה קווים לכל רחבי הארץ, ואין מספיק רציפים כדי לאפשר לכל האוטובוסים לצאת בו זמנית.

כשפורסים את הלו"ז צריך להוסיף עוד נסיעות, כי יש סיכוי סביר שחלק מהנסיעות יצאו לדרך כשהן כמעט ריקות רק בגלל שהגיעה שעת היציאה שלהם, ואילו האחרות לא יענו על הביקושים.
מהסיבה הזאת פריסת לו"ז גם עלולה ליצור תורי המתנה ארוכים.

נאמר לי שקווי גלים לדרום יעברו למסוף בתאריך 17.7, ושיש כבר תאריכי יעד לכל הקווים מלבד קווי אשדוד.

אינני יודע התוכנית המדוייקת, אבל נראה לי שהנכון הוא להפעיל את המקום הזה באופן הדרגתי מאוד, כלומר לפרוס את ההפעלה לפחות למשך חצי שנה.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נאמר לי שקווי גלים לדרום יעברו למסוף בתאריך 17.7, ושיש כבר תאריכי יעד לכל הקווים מלבד קווי אשדוד.
מעניין מאד!!
בנתיים כבר מעודכן ל 1.7:
כל קווי צפון - צפת מירון חצור חיפה נוף הגליל מגדל העמק, רכסים קרית אתא, נתניה, טבריה (859)
קווי מרכז - פתח תקווה (426), קוממיות, רחובות, וקו אחד לבני ברק - 404

אבל זה בעיקר הקווים הקטנים, לא המסות הגדולות
קווי אלעד אמורים לעבור גם
מודיעין עילית לא
מעניין אותי מאד על קווי בית שמש שזה המון קווים, אם יכנסו למסוף, או שיעברו לתחנת יציאה החדשה בהר חוצבים. @אופקים 1 יש לך מידע?
 
נערך לאחרונה ב:

אופקים 1

משתמש פעיל
מעניין מאד!!
בנתיים כבר מעודכן ל 1.7:
כל קווי צפון - צפת מירון חצור חיפה נוף הגליל מגדל העמק, רכסים קרית אתא, נתניה, טבריה (859)
קווי מרכז - פתח תקווה (426), קוממיות, רחובות, וקו אחד לבני ברק - 404

אבל זה בעיקר הקווים הקטנים, לא המסות הגדולות
קווי אלעד אמורים לעבור גם
מודיעין עילית לא
מעניין אותי מאד על קווי בית שמש שזה המון קווים, אם יכנסו למסוף, או שיעברו לתחנת יציאה החדשה בהר חוצבים. @אופקים 1 יש לך מידע?
נאמר לי שהמסוף בהר חוצבים אמור להסגר לגמרי.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נאמר לי שהמסוף בהר חוצבים אמור להסגר לגמרי.
ברור
במקום המסוף בתוך הר חוצבים שיסגר בנו תחנת יציאה קבועה ממש סמוך להר חוצבים ועוד תחנת יציאה בגבעת התחמושת (שדרוג קבוע לאיפה שהיום) וכל הקווים אמורים להתחלק בין שלושת התחנות
הקווים התדירים והסמוכים לירושלים כמו מודיעין עילית ובית שמש לא אמורים לעבור למרכזית
קווי מודיעין עילית ביתר כמדומני אמורים להישאר בתחנה בגבעת התחמושת
ובהר חוצבים אולי בית שמש - זה מה ששאלתי
מצורף מפה המסופים בהר חוצבים (הכתום זה זמני)
1718701581767.png
 

הונגרי עגול

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
לחיפה יצאו עשרים אוטובוסים. ארבעה ברבע לעשר וחמשה ברבע ל11 [שניים מתוכם רקים משום שהמון אנשים היגיעו ב10:50 ונאלצו לחכות לחצות שיצאו עוד חמשה ובאחת בלילה יצאו עוד ששה בקיצור עם קצת רצון יכלו לפרוס את זה כל עשר דקות מ21:45 עד 00:15 ואני בטוח שלא היינו רואים את מה שלצערנו ראו שם. כי גם אם עמוס כל הדרך לשם עדיין משפחות וילדיהם רגועים כי כל הזמן יש אוטובוסים ואין לחץ. בוא נסכים שזה לא תקין שמשפחה שעולה נניח על קו ביחקאל בעשר בלילה ולא מספיקה את האוטובוסים שיצאו בעשר 45 נאלצת בסוף להגיע לביתה בשתיים וחצי לפנות בוקר....עם האוטובוסים של 00:00. לכן מה שכתבתי לעיל לעניות דעתי [לא שאני מתמחה לתחבורה;)]שצריך שיצאו משם קויים שיוצאים כל הזמן בתדירות גבוהה.[כמו שזה עובד שם יפה עם אלעד] לאו דווקא אשדוד יש המון ערים בתדירות גבוהה. [ולכל מי שנפגע אישית מהעדיפות של ערים על פני ערים אחרות במוצאי פורים ושבועות מומלץ מאוד לפנות למשרד מבקר המדינה [יש חמשה דרכים לפנות אליהם] והם עם העורכי דין שלהם מתייחסים לכל פנייה ברצינות רבה! ולהוכיח שנפגעתם מההתנהלות ככל שיהיו יותר עדיות יש סיכוי לשינוי ]
החל משעה 11:18 (דהינו אחרתי לאוטובוס שלי ב-3 דקות) יצאו לחיפה יותר מ-10 אוטובוסים בערך ב-11:40 (אחרי הבלגן שהיה שם עם המאבטחים ואח"כ עם המשטרה) יצאו 5 אוטובוסים 1 או 2 ריקים לחלוטין ואח"כ כל כ- 10 עד 15 דקות רכסים יצא כל כ15 דקות (עכשו תגידו תודה למקלב שדאג לבוחרים שלו) אני אישית יצאתי רק ב-00:45 שאז מקלב הגיע לקחת קרדטים להצטלם וכו'
 

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
לכל החיפאים, צר לי לומר שמחזירים את חיפה 20 שנים אחורה, טרום עידן הקו הישיר מחיפה לירושלים,
גם ככה כיום ממוצע משך הנסיעה מחיפה לירושלים בתחב"צ החרדית היא כ-3 שעות [ברכב פרטי שעה ו-40 דק'!]
תנסו את הנסיעה דרך ב"ב, גם זמינות גבוהה, גם תחנות קרובות ואותו זמן נסיעה.

זוהי המציאות העגומה, רבים וטובים זונחים את התחב"צ לטובת רכב פרטי, יקר נוח ומהיר.
 

יהודי אשדודי

משתמש רשום
מחיפה כבר לא עדיף רכבת? לת"א ומשם לי-ם?
כמה זמן לוקח היום באוטובוס מהשכונות החרדיות בחיפה לרכבת בחיפה?
 

אופקים 1

משתמש פעיל
לכל החיפאים, צר לי לומר שמחזירים את חיפה 20 שנים אחורה, טרום עידן הקו הישיר מחיפה לירושלים,
גם ככה כיום ממוצע משך הנסיעה מחיפה לירושלים בתחב"צ החרדית היא כ-3 שעות [ברכב פרטי שעה ו-40 דק'!]
תנסו את הנסיעה דרך ב"ב, גם זמינות גבוהה, גם תחנות קרובות ואותו זמן נסיעה.

זוהי המציאות העגומה, רבים וטובים זונחים את התחב"צ לטובת רכב פרטי, יקר נוח ומהיר.
לא מבין את החשבון
זמן הנסיעה הכולל של 972 הוא קצת פחות משעתיים
זמן הנסיעה הכולל של 970 הוא כשעתיים וחצי
אם משאירים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה ישאר פחות או יותר אותו הדבר
אם מבטלים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה יתקצר בכ10 דקות
איפה נמצאת השעה האבודה?

שמא כוונתכם שבבני ברק הנסיעה יותר משתלמת כי זוכים לשבת שעתיים וחצי על המושב באוטובוס באותו המחיר של הנסיעה מירושלים?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא מבין את החשבון
זמן הנסיעה הכולל של 972 הוא קצת פחות משעתיים
זמן הנסיעה הכולל של 970 הוא כשעתיים וחצי
אם משאירים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה ישאר פחות או יותר אותו הדבר
אם מבטלים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה יתקצר בכ10 דקות
איפה נמצאת השעה האבודה?

שמא כוונתכם שבבני ברק הנסיעה יותר משתלמת כי זוכים לשבת שעתיים וחצי על המושב באוטובוס באותו המחיר של הנסיעה מירושלים?
משאירים את התחנה בכניסה לעיר ולא משתנה כלום
פשוט לא מבין מה הם רוצים
אדרבא אשמח אם מישהו יסביר איך ההבדל בין 2 התמונות מחזיר את חיפה 50 שנה לאחור
 

קבצים מצורפים

  • צילום מסך 2024-06-18 200528.png
    צילום מסך 2024-06-18 200528.png
    KB 508.5 · צפיות: 15
  • צילום מסך 2024-06-18 200459.png
    צילום מסך 2024-06-18 200459.png
    KB 431.2 · צפיות: 17

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
החל משעה 11:18 (דהינו אחרתי לאוטובוס שלי ב-3 דקות) יצאו לחיפה יותר מ-10 אוטובוסים בערך ב-11:40 (אחרי הבלגן שהיה שם עם המאבטחים ואח"כ עם המשטרה) יצאו 5 אוטובוסים 1 או 2 ריקים לחלוטין ואח"כ כל כ- 10 עד 15 דקות רכסים יצא כל כ15 דקות (עכשו תגידו תודה למקלב שדאג לבוחרים שלו) אני אישית יצאתי רק ב-00:45 שאז מקלב הגיע לקחת קרדטים להצטלם וכו'
ואז כותבים פה כמה בוחרים שלו, תודה למקלב ולרגליו האחוריות שנעמד שלא יכנסו להר חוצבים, מדובר בקבוצה שאינה נוסעת בתחבורה ציבורית והיא כביכול אמורה לדאוג....
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
לא מבין את החשבון
זמן הנסיעה הכולל של 972 הוא קצת פחות משעתיים
זמן הנסיעה הכולל של 970 הוא כשעתיים וחצי
אם משאירים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה ישאר פחות או יותר אותו הדבר
אם מבטלים את התחנה בכניסה לעיר זמן הנסיעה יתקצר בכ10 דקות
איפה נמצאת השעה האבודה?

שמא כוונתכם שבבני ברק הנסיעה יותר משתלמת כי זוכים לשבת שעתיים וחצי על המושב באוטובוס באותו המחיר של הנסיעה מירושלים?
צריך למדוד את משרד התחבורה בכמה רכבים עלו יותר על הכביש משנים קודמות, וככה זה יגמר באופן גורע יותר ויותר זונחים תח"צ לטובת רכב פרטי!
 

אופקים 1

משתמש פעיל
צריך למדוד את משרד התחבורה בכמה רכבים עלו יותר על הכביש משנים קודמות, וככה זה יגמר באופן גורע יותר ויותר זונחים תח"צ לטובת רכב פרטי!
משער שאתה מתכוון לעליה במספר הרכבים הפרטיים ביחס לגידול האוכלוסיה
מה תעשה עם תוצאות המדידה?
למה נראה לך שהתחבורה ציבורית היא פתרון שיכול לענות על הצרכים של כולם?
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום
משער שאתה מתכוון לעליה במספר הרכבים הפרטיים ביחס לגידול האוכלוסיה
מה תעשה עם תוצאות המדידה?
למה נראה לך שהתחבורה ציבורית היא פתרון שיכול לענות על הצרכים של כולם?
בא נאמר ככה שאם כל הבאלגן בירושלים והצרות שעושים להם, זה כדי שיסעו עם תח"צ לעניות דעתי זה פשוט חבל על הזמן, זה יכול לעבוד בכל מיני מקומות כדוגמת תל אביב וכדו' אבל משפחות עם ילדים 2/3 אוטובוסים, יעדיפו כבר ליסוע עם פרטי, אבל כמו בכל הדברים במדינה אין אף אחד שישלם בכיסאו על מחדל! וזה מחדל!
 

תמיד בשמחה !!!!

משתמש רשום

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
בא נאמר ככה שאם כל הבאלגן בירושלים והצרות שעושים להם, זה כדי שיסעו עם תח"צ לעניות דעתי זה פשוט חבל על הזמן, זה יכול לעבוד בכל מיני מקומות כדוגמת תל אביב וכדו' אבל משפחות עם ילדים 2/3 אוטובוסים, יעדיפו כבר ליסוע עם פרטי, אבל כמו בכל הדברים במדינה אין אף אחד שישלם בכיסאו על מחדל! וזה מחדל!

חזון ומתודולוגיה​

group-9536.png
לכן דברים מעין מה שאתה אומר ומוכיח חייב לעבור למשרד מבקר המדינה מודעות בוודאי תיהיה שם . פתרון עניין של זמן....[ולציין למשל שקווי קרית גת וערד בין בערבי חגים שעושים פיזור לאורך ציר שפע חיים ולאורך כל השבוע קווי פתח תקווה רחובות גדרה נתניה נאלצים לנדוד או לחילופין לשכור רכבים ]
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
את כל מה שעולה בפרוג בקשר לתח"צ (ודברים אחרים) אפשר לתעל לנסיונות של פעולה לעתיד, של עזרה ומידע וכו'.
הזכרה של פוליטיקאים מועילה לדבר אחד - לסגירת האשכולות. אז זה מיותר לחלוטין.
בואו במקום זה ננסה משהו אחר - למשל בעניין של הקווים לחיפה.
לפי מה שנכתב למעלה היתה כמות של אוטובוסים לחיפה. זה מלמד שחבל להוציא אותם 3-4 פעמים בריכוז גבוה אלא לפזר אותם, למשל אוטובוס כל חצי שעה.
זה הרבה יותר נוח לנוסעים שיכולים להתפזר על שעות נרחבות יותר. אם פספסו את שעת היציאה, האוטובוס הבא כבר באופק.
זה מונע את העצבים וההתקהלות וכו'.
בואו נאתגר את אישי הציבור, את אגד, את משרד התחבורה. בואו ננסה לעשות משהו מועיל במקום רק להוציא עליהם קיטור.
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
את כל מה שעולה בפרוג בקשר לתח"צ (ודברים אחרים) אפשר לתעל לנסיונות של פעולה לעתיד, של עזרה ומידע וכו'.
הזכרה של פוליטיקאים מועילה לדבר אחד - לסגירת האשכולות. אז זה מיותר לחלוטין.
בואו במקום זה ננסה משהו אחר - למשל בעניין של הקווים לחיפה.
לפי מה שנכתב למעלה היתה כמות של אוטובוסים לחיפה. זה מלמד שחבל להוציא אותם 3-4 פעמים בריכוז גבוה אלא לפזר אותם, למשל אוטובוס כל חצי שעה.
זה הרבה יותר נוח לנוסעים שיכולים להתפזר על שעות נרחבות יותר. אם פספסו את שעת היציאה, האוטובוס הבא כבר באופק.
זה מונע את העצבים וההתקהלות וכו'.
בואו נאתגר את אישי הציבור, את אגד, את משרד התחבורה. בואו ננסה לעשות משהו מועיל במקום רק להוציא עליהם קיטור.
לפעמים דווקא השיטה של הפיקים מועילה יותר כי אז אפשר לווסת כמות אוטובוסים מספקת
אם יעשו כל חצי שעה , מה יעשו לאוטובוסים שיבואו , והציבור עדיין לא יגיע?

לגבי אשדוד/ מול פ"ת
זה ברור שיש עדיפות לקווים עמוסים ומרובים יותר
כי יש ענין לעזור ליותר אנשים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כט

א מִזְמוֹר לְדָוִד הָבוּ לַיהוָה בְּנֵי אֵלִים הָבוּ לַיהוָה כָּבוֹד וָעֹז:ב הָבוּ לַיהוָה כְּבוֹד שְׁמוֹ הִשְׁתַּחֲווּ לַיהוָה בְּהַדְרַת קֹדֶשׁ:ג קוֹל יְהוָה עַל הַמָּיִם אֵל הַכָּבוֹד הִרְעִים יְהוָה עַל מַיִם רַבִּים:ד קוֹל יְהוָה בַּכֹּחַ קוֹל יְהוָה בֶּהָדָר:ה קוֹל יְהוָה שֹׁבֵר אֲרָזִים וַיְשַׁבֵּר יְהוָה אֶת אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן:ו וַיַּרְקִידֵם כְּמוֹ עֵגֶל לְבָנוֹן וְשִׂרְיֹן כְּמוֹ בֶן רְאֵמִים:ז קוֹל יְהוָה חֹצֵב לַהֲבוֹת אֵשׁ:ח קוֹל יְהוָה יָחִיל מִדְבָּר יָחִיל יְהוָה מִדְבַּר קָדֵשׁ:ט קוֹל יְהוָה יְחוֹלֵל אַיָּלוֹת וַיֶּחֱשֹׂף יְעָרוֹת וּבְהֵיכָלוֹ כֻּלּוֹ אֹמֵר כָּבוֹד:י יְהוָה לַמַּבּוּל יָשָׁב וַיֵּשֶׁב יְהוָה מֶלֶךְ לְעוֹלָם:יא יְהוָה עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן יְהוָה יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הווי משפחתי • 4

לוח מודעות

למעלה