מידע שימושי רמת בית שמש ה-2

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
@בית שמשניק
יש לך מושג מה זה אומר מבחינת צפי ליציאה להגרלות?
זה יהיה בהגרלה הבאה?
אם כן, מתי היא אמורה להתקיים?

כמו"כ מניסיונך העשיר בתחום הסטטיסטיקות וניתוח סיכויי הזכייה, בהגרלה הזו ובקודמים לה -
האם יש דרך לשער, אם וכאשר יתקיימו ההגרלות
[בהנחה שכל ה - 2100 דירות ייכנסו לאותה ההגרלה]
מה יהיה ממוצע הנרשמים, ולפי"ז סיכויי הזכייה לכאלו שאינם בני המקום?
[אני חושב לפי הנתונים של הרשמות שיא להגרלות השונות, לאיזה מספרים זה הגיע, ומה זה אומר מבחינת סיכויים להגרלה שכזו].

מקווה שלא סיבכתי...
לא בטוח שזה יצא להגרלה הבאה, אולי רק לזו שלאחריה. עדיין אין תאריך יעד להגרלות הבאות.
כמובן שאי אפשר בשלב זה לצפות את סיכויי הזכייה, מכמה סיבות: 1.לא ידוע כמה דירות יצאו בהגרלה אחת (לא סביר שכל ה2100). 2. לא ידוע כמה נרשמים יהיו לבית שמש, בין היתר כי לא ידוע האם יהיו ערים יותר אטרקטיביות באותה הגרלה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
אם אני מבין נכון את החלטות מועצת מקרקעי ישראל, אז הקצאת דירות לבני מקום היא 35% מהדירות עד סוף 2024, ואח"כ 25% מהדירות.
למילואים עד סוף 2024 יהיו 20% מהדירות ואח"כ 10% מהדירות.
כלומר אם ההגרלה תתקיים עד סוף 2024 יהיו לתושב חיצוני לא מילואים 50% מהדירות (1087 דירות), ואם ההגרלה תתקיים ב2025 יהיו לתושבים חיצוניים לא מילואים 65% מהדירות (1413 דירות)
אני משער שיהיו בערך 20-30 אלף נרשמים (בהגרלה בד'5 היו 20,000 נרשמים ומאז התווספו עוד אבל כנראה גם חלק זכו או קנו דירות). אם כן לכאורה אחוז הזכייה לחיצוניים לא מילואים יהיה חד ספרתי.
בהגרלה בד'5 נכנסו 3579 בני מקום להגרלה אפשר להניח שעכשיו יכנסו לפחות 4000. כלומר לכאורה יהיה אחוז זכיה של מעל 10%. כל זה אם כל הדירות יהיו בהגרלה אחת.
הנ"ל לפענ"ד וללא אחריות.
 

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
תלוי גם בהגרלות המקבילות שיהיו באותו זמן
נכון מאד. אם יהיו ערים אטרקטיביות לציבור הכללי באותה הגרלה הם לא יטרחו להירשם לבית שמש, אבל אם בית שמש תהיה המקום המשתלם ביותר הם יירשמו אליה גם כן (למרות הצביון החרדי), כך שהמספרים יוכלו להגיע גם ל40K.
 

מקצועיות

משתמש רשום

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען

קבצים מצורפים

  • מכרזי בית שמש.jpg
    מכרזי בית שמש.jpg
    KB 390.6 · צפיות: 13

בית שמשניק

משתמש סופר מקצוען
אם אפשר בקצרה הסבר מה אטרקטיבי בדירות האלו
לקבל דירה חדשה במיקום מרכזי ביותר בעיר כה מבוקשת כמו בית שמש במחיר של 1.28M ל3 חד' או 1.58m ל4 חד' זה בהחלט אטרקטיבי. מישהו מפקפק בכך?
 

תצחק

משתמש רשום
הפרויקט מסומן כצביון חרדי ?
אם כן זה אמור להכריע את צביון השכונה
 

העץ של הטין

משתמש חדש
לקבל דירה חדשה במיקום מרכזי ביותר בעיר כה מבוקשת כמו בית שמש במחיר של 1.28M ל3 חד' או 1.58m ל4 חד' זה בהחלט אטרקטיבי. מישהו מפקפק בכך?
לימדתנו רבנו להסתכל רק על הK
דהיינו כמה רווח יש בדירה לעומת שוק חופשי
400k נחשב רווח נמוך 600k נחשב רווח נאה וכו’
לא משנה המיקום

אני לא מתכחש ליתרון העצום שמדובר גם בדירה למגורים

רק התכוונתי לשאול אם גם מבחינת הk יש כאן משהו אטרקטיבי במיוחד

ואני לא מכיר את הנתונים בכלל לכן אני שואל
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה