אם יש נת"צ אפשר לשנע המון אנשים ממקום למקום שיכולים להגיע למסחר, לעומת אם אין נת"צ יש הגבלה לכמות האנשים (אלא אם כן מדובר בכביש עם 4 נתיבים לכל כיוון עם חניוני ענק). כמו שתסכים שחנות ליד תחנה של רכבת קלה אמורה להביא יותר קונים מחנות אחרת.
אתה ממציא מהשרוול בלי לדעת,
באף עיר בודאי לא בגודל של הערים פה בארץ לא צריך נת״צ על מנת לשנע אנשים למרכז מסחר עירוני, ובטח ובטח לא כשיש עוד מרכזי מסחר רבים בעיר, כך שלא כל העיר מתנקזת אליו,
נת״צים נבנים בערים מיושנות שהאוכלוסיה בהם עלתה והכבישים לא מתוכננים למספר תושבים גבוה,
עיר חדשה אמורה להיות מתוכננת נכון באופן שלא יגרמו עומסים בכלל,
לצערינו ישנם פקידים במשרד התחבורה שמקדמים נת״צים, גם במקומות שזה רק מסרבל את התנועה גם של האוטובוסים (אמוראים, זכריה, ועוד ועוד) או שזה סתם מיותר כמו נהר הדן, בניגוד לרצון משלמי משכורתם, בגלל אג׳נדות ירוקות ובגלל כל מיני תאוריות הזויות