כל הפרטים על הצטרפות החינוה''ע ובני יוסף לאופק חדש

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כמו ש @ש.ז.י. כתב כמה פעמים - כמו שאין ענין לזרוע בהלה סתם אין ענין להרגיע סתם, ויעידו על כך ההרגעות השונות בשנה האחרונה ובפרט בחודש האחרון שהתבדו
זה נשמע מכמה מקורות שונים על אפשרות של שינוי בתקופה הקרובה גם במעמד החוקי וגם במשכורות
הלואי ונתבדה, אבל לא בהלה ולא סתם
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה ההבדל? למה אם בתי הספר יכנסו למעמד של התיכונים הם לא יקבלו משכורות מלאות כמותם?
זה המציאות בבתי הספר לא מתמצא ולא מבין בתיכונים
בכלל מה ההשוואה כל אחד עם התקצוב שלו
 
נערך לאחרונה ב:

Ruty Kepler

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
מה ההבדל? למה אם בתי הספר יכנסו למעמד של התיכונים הם לא יקבלו משכורות מלאות כמותם?
1. שיטת התקצוב בתיכונים שונה. (בין היתר, מקבלים תקציב פר תלמיד ולא פר כיתה).
2. משכורות מלאות כל מוסד חינוכי חייב לתת לעובדיו, ללא קשר למעמדו ולשיטת התקצוב שלו.
3. תיכון שיש לו פחות מ-36-38 תלמידות בכיתה, עלול באמת להיות גרעוני, כלומר הנהלתו תהיה חייבת לגייס כסף חיצוני מתרומות או מהורים.
 

R112233

משתמש צעיר
מקור מאוד מוסמך???
לא
לא מאוד
אבל כפי הבנתי, להישאר במתכונת הקיימת-זאת לא אפשרות
או שחינו"ע יורד לדרגת 75% אחוזי תיקצוב
או לעבור לממ"ח (מן הסתם, עם כמה סיוגים...) ואז הכל כמו כל עובדי משרד החינוך, כולל אופק חדש
זו הייתה ההתייעצות הדחופה ביום חמישי האחרון.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אבל כפי הבנתי, להישאר במתכונת הקיימת-זאת לא אפשרות
או שחינו"ע יורד לדרגת 75% אחוזי תיקצוב
או לעבור לממ"ח (מן הסתם, עם כמה סיוגים...) ואז הכל כמו כל עובדי משרד החינוך, כולל אופק חדש

הדרישה של החשב לא היתה הוצאת החשבת והורדת השכר, אלא העברת ניהול הכספים לידי החשב והגברת הפיקוח במסגרת הקיימת. ורק אם לא יענו לכך יוציאו את החשב. אז זה לא ולעבור לממח כן? נשמע המצאה.
אולי באמת שכחנו וצריך להזכיר - חינוך עצמאי יכול בכל רגע נתון לענות בחיוב על הצעת החשב והכל ישאר על תיקונו. אולי באמת הלחץ והכעס צריך להיות מופנה כלפיהם ולא כלפי האוצר.
באמת לא מבין מה ההתעקשות של חינוך עצמאי להכניס עוד פיקוח וניהול ממשרד האוצר. (ודאי שאני 'מבין' אני מתכון למה אנחנו צריכים לסבול מכך). לא מדובר בפיקוח פדגוגי (יש כזאת דרישה באופק, לא קשור לעכשיו) אלא פיקוח ממוני. אז שיעבדו מעכשיו באופן תקין והכל יהיה בסדר! וכך גם יכסו להם את החובות שצברו עד כה.
מצורף המכתב הראשון ובו הדרישה לניהול הכספים על ידי משרד האוצר והמכתב השני ובו ההודעה שלאור אי קיום המכתב הראשון פועלים להוצאת החשבת
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240617-103448~2.png
    Screenshot_20240617-103448~2.png
    KB 126.8 · צפיות: 19
  • Screenshot_20240617-103402.png
    Screenshot_20240617-103402.png
    KB 352.9 · צפיות: 19
נערך לאחרונה ב:

הפולניה

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
100%
זה סיפור שונה כי תיכונים בכל הארץ אינם משולמים ישירות ממשהח אלה דרך עמותות ובעלויות
מה ההבדל ביניהם ובין בתי הספר היסודיים?
במקרה שהחינוך העצמאי באמת נסגר
שבית הספר היסודי יהיה תחת אותה עמותה או בעלות של התיכון של אותו ציבור, ויהיה ממומן ב100%
מה הבעיה?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מה זה משנה תחת איזה עמותה נמצאים
לתיכונים יש שיטת תקצוב משלהם ולבתי ספר תקצוב משלהם
ברגע שהתקצוב הוא לבית ספר יש לזה כללים של בית ספר
אי אפשר לעשות בזה שטיקים פולניים 😉
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
מה ההבדל ביניהם ובין בתי הספר היסודיים?
במקרה שהחינוך העצמאי באמת נסגר
שבית הספר היסודי יהיה תחת אותה עמותה או בעלות של התיכון של אותו ציבור, ויהיה ממומן ב100%
מה הבעיה?
פשוט אי אפשר
זאת מערכת שלמה עם חוקים ותקנות, לא קהילה עם שטיבל ותקונעס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה