דרוש מידע מחפש לקנות מגילת אסתר

יאלילי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
טיפ קטן לרוכשים: אל תסמכו על המוכר ששלח לכם במייל דף אחד או שתיים, [ותשלחו אח/חבר/בן דוד שיקנה עבורכם], אלא תבואו ותראו את המגילה עצמה, כולה מתחילתה ועד סופה.
לא כי הוא משקר, חלילה, אלא כי בפועל יכול להיות פער גדול ביופי הכתב בין דף אחד לחבירו, ובפרסומת נשלחו רק הדפים עם הכתב היפה.. מנסיון... אישי.. מעצבן..
 
נערך לאחרונה ב:

כסא נח

משתמש מקצוען
גם לי יש מגילה מעולה למכירה
כתב בית יוסף, המלך
במחיר מציאה:
6,000 ש''ח בלבד.
 

דוד אור

משתמש חדש
עריכה תורנית
חוזר על השאלה מתחילת האשכול, גם אני מעוניין לקנות מגילת אסתר במחיר זול יחסית (עד 5000 ש"ח לא אכפת לי מסופר מתחיל אבל יפה. אם למישהו יש משהו רלוונטי למחיר הזה?
 

S

משתמש פעיל
מגילת המלך
גודל 12 ס"מ- 21 שורות
כתב ברמה גבוהה מאוד
כתב ספרדי (יחזקאל)
0583238410
‫3238410a :) gmail.com‬
 

יוסי 6

משתמש חדש
חוזר על השאלה מתחילת האשכול, גם אני מעוניין לקנות מגילת אסתר במחיר זול יחסית (עד 5000 ש"ח לא אכפת לי מסופר מתחיל אבל יפה. אם למישהו יש משהו רלוונטי למחיר הזה?
מגילת אסתר ב5000 שח נכתבה על ידי סופר ירא שמיים כתב נדיר!!!!! לפרטים-0583235405
 
חוזר על השאלה מתחילת האשכול, גם אני מעוניין לקנות מגילת אסתר במחיר זול יחסית (עד 5000 ש"ח לא אכפת לי מסופר מתחיל אבל יפה. אם למישהו יש משהו רלוונטי למחיר הזה?
לי יש 2 מגילות שיכולות להיות רלוונטיות לך:
למכירה
מגילת אסתר מהודרת
מחיר הזדמנות!!!
כתב יפה
11 שורות, כתב בית יוסף
עברה הגהת מחשב
וכן הגהת גברא

לפרטים: 053-3105893
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

"איש תמים היה"

משתמש רשום

למכירה מגילת אסתר "המלך",
21 שורות, כתב ספרדי,
נכתבה ע"י סופר אברך ת"ח ירא שמים
במחיר מוזל של 4.500 ₪
לפרטים 0527193055
או 0556756715
פורים שמח!!!
 

עורכת קליפים

משתמש צעיר
למכירה מגילת אסתר

מהודרת ונדירה,

11 שורות,

כתב ב"י (אשכנזי),

שנכתבה ע"י סופר יר"ש

6,000 ₪

לפרטים- 0504164012​
 

משפחה טובה

משתמש חדש
למכירה מגילת אסתר כתב בית יוסף \
מוגה בבדיקת מחשב ובדיקה ידני, מהדור\ ויפה ברמה גבוהה. ישירות מהסופר בעצמו ,
אברך יר''ש טלפון 0583244909
 

חנה 5060

משתמש צעיר
מומלץ מאודד
1710705443156.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  15  פעמים

לוח מודעות

למעלה