הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל...

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
דובר צה״ל: חיל האוויר סיכל איום אווירי - היירוט השביעי המבצעי של מערכת ההגנה לטווח ארוך ״חץ״ מתחילת המלחמה

בשעות הבוקר המוקדמות זוהתה על ידי מערכת ההגנה האווירית ״חץ״ מטרה בליסטית ארוכת טווח ששוגרה מדרום-מזרח אל עבר המרחב האווירי של מדינת ישראל.

המערכות עקבו אחרי מסלולו של הטיל, ולוחמי יחידת "חץ" במערך ההגנה האווירית יירטו אותו מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
  • גלנט לשליח של ביידן: “נרחיב את המנדט למו”מ על החטופים, ונקדם את הרחבת הפעולה בעזה”
  • שר הביטחון יואב גלנט, אירח הבוקר את שליח הבית הלבן למזרח התיכון ברט מקגורק, בלשכת שר הביטחון בקריה.
    בפגישתם, השניים שוחחו על המאמצים המתקדמים להשיג מתווה נוסף שיאפשר השבת חטופים לישראל. שר הביטחון הדגיש כי ישראל תרחיב את המנדט לגורמי המו״מ, ובמקביל תגביר את הלחץ הצבאי על החמאס - עד שיציג תנאים אפשריים להשבת חטופים.
    השר גלנט והשליח מקגורק שוחחו על התנאים שיאפשרו את פעילות צה״ל לפירוק גדודי החמאס בדרום רצועת עזה ובמחנות המרכז. שר הביטחון הביע את נכונותה של ישראל למנוע פגיעה באזרחים, ולאפשר הכנסת סיוע הומניטרי למניעת רעב ומחלות.
    שר הביטחון סקר בפני שליח הבית הלבן את התוקפנות האיראנית באמצעות השלוחים בלבנון, סוריה, עיראק ותימן, ופירט על הפעולות השונות להבריח לשטח ישראל נשקים ומטעני חבלה על מנת לערער את היציבות האזורית.
    השר גלנט הביע את הערכתו בפני השליח מקגורק, על מחויבותו האישית לקדם את השבת החטופים ואת שינוי המצב הביטחוני במזרח התיכון, ועל עמידת הממשל האמריקני לצד ישראל במלחמתה לפירוק החמאס.
 

GBSA

משתמש סופר מקצוען

שני הרוגים לחזבאללה בתקיפה בכפר רמאן (עדיין לא הוכרזו רשמית):​

picture-137.png

1.חסן צאלח (מפקד בכיר) המכונה חאג’ געפאר
2. השאם עבדאללה. פעיל צבאי

אבו עלי
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
ככה"

שני הרוגים לחזבאללה בתקיפה בכפר רמאן (עדיין לא הוכרזו רשמית):​

picture-137.png

1.חסן צאלח (מפקד בכיר) המכונה חאג’ געפאר
2. השאם עבדאללה. פעיל צבאי

אבו עלי
ככה"נ בדרגת מח"ט

ערוץ 11

משמעותי
 
נערך לאחרונה ב:

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
בתקיפות היום צה”ל הרסו בעיר עזה את ביתו של מנהיג אש”ף רב המרצחים יאסר ערפאת , התקיפה באה לאחר שכוחות צה”ל נסוגו מצפון הרצועה ובוצעה מהאוויר. הפלסטינים רואים בהריסת ביתו פגיעה במורשת הרצח ורשע של ערפאת.
בתקשורת הפלסטינית תוארה הריסת הבית בפרוטרוט, תוך שימת לב לכל פרט שנהרס וכל קיר שנסדק. הערבים אומרים שהריסת הבית היא חלק מהתכנית הישראלית למחיקת הזהות הפלסטינית.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען

שני הרוגים לחזבאללה בתקיפה בכפר רמאן (עדיין לא הוכרזו רשמית):​

picture-137.png

1.חסן צאלח (מפקד בכיר) המכונה חאג’ געפאר
2. השאם עבדאללה. פעיל צבאי

אבו עלי
רועי קייס על על חיסולו בנבטיה של חסן סאלח ("ג'עפר"), מפקד בכוח רדוואן, יחידת העילית של הארגון. הערב בחיזבאללה קיבלו אחריות על שיגור "עשרות רקטות קטיושה" לעבר בסיס קלע בצפון רמת הגולן, בתגובה ל"תקיפות הישראליות נגד הכפרים הלבנוניים ובתי האזרחים, האחרונה בכפר רומאן"

עוד מרועי קייס: חסן מחמוד סאלח (ג'עפר) מפקד בכיר בכוח רדוואן של חיזבאללה שתפקידו היה מפקד מרחב ההתקפה בהר דב. סאלח היה אחראי על אירועי ירי לעבר מספר מרחבים בצפון הארץ. שימש כמפקד בכיר וותיק בארגון ובעל ניסיון מבצעי רב.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בפייסבוק:
על מנהיגות, על מי שדואגים לעצמם ועל מי שפועלים באומץ להשבת החטופים.
אני נפגש בחודשים האחרונים עם כל מי ממשפחות החטופים שמבקש להיפגש איתי. המפגשים האלה חשובים לי כדי לחזק, לכאוב יחד, להתחבר, להרגיש, לחזק בעצמי את המחויבות לפעול להשבת החטופים.
אני מקפיד להיות כנה במפגשים האלה ולומר את האמת. לשטוח את קריאת המפה כפי שאני רואה אותה, לא ליפות את המציאות, לא לזרות חול בעיניי המשפחות ולא לטפח אצלן אשליות. להסביר מה לדעתי תורם לסיכויי השבת החטופים ומה פוגע בכך. בעיקר אני מקפיד להדגיש בכל מפגש כזה שהמטרה שלי היא להחזיר את החטופים ולאו דווקא לומר את מה שהמשפחות רוצות לשמוע ולמצוא חן. ולא פעם זה סותר.

אני באמת מאמין שמי שחוזר שוב ושוב מעל כל במה על מחויבותו להחזרת החטופים "עכשיו" ו"בכל מחיר" גורם אולי לתחושה טובה למשפחות אבל פוגע אנושות בסיכוי להחזיר את החטופים. זה פשוט מאוד. אנחנו הרי לא משחקים מול שער ריק, מולנו ניצב אויב אכזר שמשתמש בחטופים בצורה צינית כדי למקסם הישגים, כדי לשרוד עם שלטון הטרור שלו בעזה, ועוד יותר מכך כדי לקרוע את החברה הישראלית מבפנים ולפרק אותה.
הסיכוי היחיד להביא לשחרור החטופים הוא לצרוב בחמאס תודעת שבירה, יאוש וכניעה. אובייקטיבית, זה המצב שסינואר צריך היה להיות בו כבר מזמן.
לוחמי צה"ל ומפקדיו מביאים ברוך השם הישגים מדהימים, אנחנו מפרקים לחמאס את הצורה, עזה במצוקה קשה ומצד האמת סינואר וחבר מרעיו אמורים היו להבין כבר מזמן שזה הסוף שלהם, שאנחנו מאוחדים ונחושים להשמיד אותם ושכדאי להם מאוד להיכנע ולהשיב לנו את החטופים כולם בריאים ושלמים כדי להציל משהו ממה שנשאר בעזה. מיום ליום המצוקה בעזה גדלה וממילא הלחץ הציבורי בעזה גדל, עוד ועוד קולות יוצאים נגד חמאס ומאשימים אותו במציאות הקשה ברצועה.
כל יום שעובר מקדם את הלחץ ואת תודעת השבירה בציבור העזתי וממילא את הלחץ שמופעל על הנהגת חמאס להשיב לנו את החטופים, להיכנע ולהביא להפסקת המלחמה ולצמצום ההרס הנגרם ברצועה.

תשאלו את עצמכם למה זה לא קורה? למה סינואר חי בתודעה הפוכה לחלוטין מהמציאות? למה הוא בטוח שאוטוטו החברה הישראלית נשברת, חוזרת לריב, מוכנה להיכנע, להפסיק את המלחמה, להוציא את כוחות צה"ל מרצועת עזה ולאפשר לו לשקם את שלטון הטרור של חמאס ולבנות מחדש את מדינת הטרור שלו? למה סינואר מתעקש, מתבצר בעמדתו, מטפס על עצים ומציב תנאים שאין סיכוי שמדינה חפצת חיים תוכל להיענות להם? צריך להודות על האמת, הסיבה היא פשוטה: סינואר יושב במחילה שלו ומקשיב לתקשורת הישראלית ולכמה ממנהיגי המדינה שמה שחשוב להם כנראה זה למצוא חן כאן ועכשיו בעיניי משפחות החטופים היקרות ולזכות לאהדת התקשורת, גם במחיר פגיעה בסיכוי האמיתי להחזיר את החטופים. הוא שומע אותם מספרים שכבר הפסדנו, שאין סיכוי לנצח, שממשלת ישראל אשמה, שצריך להיכנע לדרישותיו ההזויות ולשחרר את החטופים "בכל מחיר".

כל מי שאי פעם עשה עסק בחיים שלו יודע שבמשא ומתן כשצד אחד לחוץ לסגור עסקה הוא ישלם יותר, הרבה יותר, ובמקרה שלנו מחיר בלתי אפשרי. אנחנו פשוט לא יכולים להרשות לעצמנו לעצור את המלחמה, לאפשר לחמאס לשרוד ולהתעצם ולהמשיך לאיים על תושבי הדרום. אנחנו לא יכולים להציף את מדינת ישראל במחבלים שישוחררו מבתי הכלא וישובו לרצוח יהודים ולתכנן את השביעי לאוקטובר הבא חלילה. כל מי שעשה אי פעם עסקה בחיים שלו יודע שכאתה מוכן לסגור עסקה "בכל מחיר" הצד השני יעלה את המחיר עוד ועוד ויחכה בסבלנות עד שתשלם אותו. וכאמור, במקרה שלנו אנחנו פשוט לא יכולים לשלם את המחיר הזה.
אלה שדורשים עסקה "עכשיו" ו"בכל מחיר", אלה שלא מפסיקים לדבר בשם הרגישות למשפחות החטופים ומבקשים לסתום את הפה למי שחושב אחרת ומבקש לשדר נחישות ולהוריד את המחיר כך שנוכל לשאת אותו, אלה הם שמעלים את סינואר על העצים, פוגעים בתודעת היאוש שלוחמי צה"ל הגיבורים והמאמץ המלחמתי אמורים לטעת בו, בונים אצלו תודעה כוזבת של ניצחון קרוב, ומסכלים את הסיכוי להביא לשחרור החטופים.

אני כמובן לא בא בטענות למשפחות החטופים. אני לא דן אותם ולא מחלק להן ציונים. אני אוהב אותן, נושא אותן עמוק בליבי, מבין לליבן ולכאבן העז ומחויב כלפיהן לפעול להשבת יקיריהם הביתה. אבל אני כן בא בטענות לעיתונאים ואנשי ציבור שמעדיפים פוליטיקה ויחסי ציבור וכדי למצוא חן ולהצטייר כמי שכביכול איכפת להם מהחטופים מוכנים לפעול בידיים לסיכול הסיכוי להחזרתם בחיים. מי שמנסה להציג אותי ואת את רוב העם שמסרב להפסיק את המלחמה כחסר לב וכמי שלא אכפת לו מהמצוקה הנוראה של החטופים ובני משפחותיהם, עושה סיבוב ציני על הטרגדיה של המשפחות, רוקד על רגשותיהן ומנצל אותן באופן ציני לצרכיו הפוליטיים. אמור מעתה, מי שלא מפסיק להסביר כמה צריך לעשות "הכל" כדי להחזיר את החטופים וכמה משפחות החטופים יקרות לו, דואג בעיקר לעצמו ולתדמית הציבורית שלו ומפקיר את החטופים לגחמות סינואר. דווקא מי שעומד באומץ, מוכן לספוג את חיצי הביקורת המורעלים ומבהיר לסינואר שאין לו שום סיכוי להביא להפסקת המלחמה וששחרור החטופים הוא אינטרס שלו כדי להציל משהו ממה שנשאר לו, דווקא הוא זה שדואג לחטופים ותורם לסיכויי השבתם.
אני דואג לחטופים ולמשפחותיהם באמת, ויודע שהסיכוי היחיד להחזיר אותם הביתה הוא בהמשך הלחץ הצבאי עד להשמדת חמאס ובעמדה קשוחה שמסרבת להיכנע ומבהירה לסינואר שהחטופים שבידיו הם ממש לא קלף יקר ששווה לו להמשיך ולהחזיק בו כדי למקסם הישגים אלא משהו שיפתח עליו ועל אנשיו את שערי הגיהינום ויגבה מהם מחיר שהם לא חלמו.

אני משוכנע שאם כל ראשי המדינה ומערכת הביטחון היו נושאים את השדר הזה, מנתקים מגע, מסרבים לנהל מו"מ ומדברים רק באש וגופרית, הרוב המוחלט של החטופים כבר היו מזמן בבית בריאים ושלמים. אפשר כמובן להתווכח איתי על קריאת המפה ולחשוב אחרת, אבל אי אפשר לסתום לי ולרוב העם את הפה ואי אפשר לשקר ולהציג אותנו כמי שפוגעים במשפחות, מתעלמים ממצוקתם ומוותרים על השבת החטופים הביתה כחלק מהניצחון במלחמה.

אנחנו מחוייבים לניצחון, להשמדת חמאס, להסרת האיום הנשקף מרצועת עזה לעבר ישראל, להשבת הביטחון לתושבי הדרום, להשבת הכבוד הלאומי והגאווה הלאומית ולהחזרת ההתרעה הישראלית מול אויבינו, ומשוכנעים שזו גם הדרך היחידה להשבת החטופים.
 

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק צ

א תְּפִלָּה לְמֹשֶׁה אִישׁ הָאֱלֹהִים אֲדֹנָי מָעוֹן אַתָּה הָיִיתָ לָּנוּ בְּדֹר וָדֹר:ב בְּטֶרֶם הָרִים יֻלָּדוּ וַתְּחוֹלֵל אֶרֶץ וְתֵבֵל וּמֵעוֹלָם עַד עוֹלָם אַתָּה אֵל:ג תָּשֵׁב אֱנוֹשׁ עַד דַּכָּא וַתֹּאמֶר שׁוּבוּ בְנֵי אָדָם:ד כִּי אֶלֶף שָׁנִים בְּעֵינֶיךָ כְּיוֹם אֶתְמוֹל כִּי יַעֲבֹר וְאַשְׁמוּרָה בַלָּיְלָה:ה זְרַמְתָּם שֵׁנָה יִהְיוּ בַּבֹּקֶר כֶּחָצִיר יַחֲלֹף:ו בַּבֹּקֶר יָצִיץ וְחָלָף לָעֶרֶב יְמוֹלֵל וְיָבֵשׁ:ז כִּי כָלִינוּ בְאַפֶּךָ וּבַחֲמָתְךָ נִבְהָלְנוּ:ח (שת) שַׁתָּה עֲוֹנֹתֵינוּ לְנֶגְדֶּךָ עֲלֻמֵנוּ לִמְאוֹר פָּנֶיךָ:ט כִּי כָל יָמֵינוּ פָּנוּ בְעֶבְרָתֶךָ כִּלִּינוּ שָׁנֵינוּ כְמוֹ הֶגֶה:י יְמֵי שְׁנוֹתֵינוּ בָהֶם שִׁבְעִים שָׁנָה וְאִם בִּגְבוּרֹת שְׁמוֹנִים שָׁנָה וְרָהְבָּם עָמָל וָאָוֶן כִּי גָז חִישׁ וַנָּעֻפָה:יא מִי יוֹדֵעַ עֹז אַפֶּךָ וּכְיִרְאָתְךָ עֶבְרָתֶךָ:יב לִמְנוֹת יָמֵינוּ כֵּן הוֹדַע וְנָבִא לְבַב חָכְמָה:יג שׁוּבָה יְהוָה עַד מָתָי וְהִנָּחֵם עַל עֲבָדֶיךָ:יד שַׂבְּעֵנוּ בַבֹּקֶר חַסְדֶּךָ וּנְרַנְּנָה וְנִשְׂמְחָה בְּכָל יָמֵינוּ:טו שַׂמְּחֵנוּ כִּימוֹת עִנִּיתָנוּ שְׁנוֹת רָאִינוּ רָעָה:טז יֵרָאֶה אֶל עֲבָדֶיךָ פָעֳלֶךָ וַהֲדָרְךָ עַל בְּנֵיהֶם:יז וִיהִי נֹעַם אֲדֹנָי אֱלֹהֵינוּ עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנָה עָלֵינוּ וּמַעֲשֵׂה יָדֵינוּ כּוֹנְנֵהוּ:
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה