תגובה אחרונה ע"י הפוך על הפוך

  1. ה

    רכבים רכב 7 מקומות סיטרואן?

    לי יש אותו חצי שנה בערך. בינתיים בסדר, ללא תקלות. גם אם יהיו תקלות, כל זמן שלא מדובר בגיר/מנוע, עדיין שווה את המחיר. יש לי את הדגם של דיזל. הזהירו אותי לא לגעת בבנזין. המחיר שלו ביד 2 קצת יותר יקר מהבנזין.
  2. ה

    חרבות ברזל עדכונים בלבד!

    אילת: מערכת חץ יירטה בהצלחה טיל קרקע-קרקע ששוגר אל העיר, על ידי המורדים החות'ים בתימן.
  3. ה

    חרבות ברזל עדכונים בלבד!

    הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל: רס״ל יונתן חצור בן 22 מקציר, לוחם ביחידת שלדג, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה.
  4. ה

    מידע שימושי מעון ב'חרבות ברזל' - יש לכם? ומה לגבי השכר?

    א. אני גבר ולא אישה. ב. גילוי נאות: אני מפעיל מעונות יום לפרנסתי, לא דרך עמותה אלא דרך חברה, מה שמכונה מעון שאינו מלכ"ר. ג. ציניות וכתיבה שנונה לא הופכים שקרים לאמת, וכדלהלן: לגבי שכר הלימוד, אתייחס בזה למעון שאינו מלכ"ר שבו אני עוסק ומכיר, לא בדקתי את המחירים של מלכ"ר (עמותות) בהם השכ"ל יותר...
  5. ה

    מידע שימושי מעון ב'חרבות ברזל' - יש לכם? ומה לגבי השכר?

    אני מדבר על ארגון חלמיש שהוקם לטובת בעלי המעונות. אם אתם מרגיש שמנצלים את אשתך בעבודה במעון, זה כבר עניין מול בעלי המעון שאולי לא מתנהלים כלפי העובדות ביושר והגינות, אך זה לא קשור לפעילות הארגון.
  6. ה

    מידע שימושי מעון ב'חרבות ברזל' - יש לכם? ומה לגבי השכר?

    גנבים יש בכל מקום. במקרה ואכן יהיה החזר מהממשלה והמעון לא יחזיר לכם, ממליץ לכם לפנות לפניות הציבור של משרד העבודה ולבתלונן על המעון. אפשר גם אנונימי. למסמך שהחתימו אתכם, אין שום ערך במקרה והם קבלו החזר. אסור למעון תמ"ת לפעול בניגוד להנחיות משרד העבודה. ומה עם הימים של שבוע שעבר בהם העובדות כן...
  7. ה

    מידע שימושי מעון ב'חרבות ברזל' - יש לכם? ומה לגבי השכר?

    ממש לא מדויק בלשון המעטה.. ניהלו מאבק, אך ללא שביתה. התשלום לא עלה ב- 150%, הרבה פחות. המדינה ספגה חלקית את העלות, לבעלי זכאות לדרגה. לגבי תוכנית חינוך חינם 0-3, המדינה היא זאת שלא רצתה ליישם את התוכנית עקב העלות הגבוהה (20 מיליארד). ההצדקה בהעלאת שכר הלימוד, מוצדקת. בעלי המעונות העלו את שכר...
  8. ה

    חרבות ברזל עדכונים בלבד!

    עודכן עכשיו במבזקים ב'כל רגע'.
  9. ה

    חרבות ברזל עדכונים בלבד!

    פוזיילוב: אירוע קשה כעת בכפר עזה. תושבת: מחבלים בתוך הקיבוץ. ניסו להוציא משפחות והצבא היה צריך להחזיר אותם בחזרה. התפתח קרב יריות כשהחיילים הגיעו לחלץ. הוציאו אותנו מהקיבוץ כמו שבפלמ"ח לא עשו. במעטה החשיכה דרך התעלות בשדה, בהליכה שפופה, בני 70 ,80 מבוגרים וילדים. חצי קיבוץ נצור.
  10. ה

    אושפיזין ביחיד

    תפילה לפני הכניסה לסוכה: בְּמָטֵי מִינָךְ אַבְרָהָם אוּשְׁפִּיזִי עִילָאִי דְיַתְבֵי עִמִּי וְעִמָּךְ כָּל אוּשְׁפִּיזֵי עִילָאִי יִצְחָק יַעֲקֹב משֶׁה אַהֲרֹן יוֹסֵף וְדָוִד. יש הבדל בניקוד האות ז. ככלל, בארמית גם לשון יחיד מסתיים בדר"כ באותיות א או י, כמו בית - ביתא.
  11. ה

    עזרה הנחה במעונות ומשפחתונים - תמ"ת תשפ"ד

    עדכונים מהיום בהקשר למעונות יום: בעלי דרגה 3 ישלמו את אותו מחיר של שנה שעברה. גם עליילת המדד תהיה על המדינה. טבלאות המחירים יפורסמו בתחילת שבוע הבא.
  12. ה

    עזרה הנחה במעונות ומשפחתונים - תמ"ת תשפ"ד

    העדכונט גם עבר בימים האחרונים לאזור האישי.
  13. ה

    השקעות זה זכיה כדאית (מגרשים)?

    אפשר לזכות ואז להתחרט אם רוצים? וא"כ, כמה עולה ההשתתפות במכרז? (כלומר, כמה אני מפסיד אם בסוף אני לא מממש את הזכיה?)

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  30  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה