דרוש מידע בעניין סיטי קאר

צביקה - היימישTech

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
יש פה טעות קטנה
מי שפרש והקים את מיי-קאר זה בלומנטל
 

צבי2

משתמש פעיל
הנזק נופל על מי שהרכב היה ברשותו באותה שעה
לא מדויק
הנזק נופל על הנהג שלפני הנהג שדיווח על הימצאות הנזק, ובמקרה שעובד טעם החברה מאתר את הנזק על הנהג האחרון ששכר.
בשונה מדו"ח שכתוב בו שעת העבירה ואז זה נופל על הנהג שהרכב היה ברשותו באותו הזמן
 

יהודי נחמד

משתמש רשום
אני גם יודע בוודאות שהבעלים הוא חרדי,
וגם שאם נהג עושה תאונה הכי קטנה, זה סיפור מההפטרה.... אז באמת כמו שאמרו מקודם, כדאי לחסוך לנהג ששכר את הרכב את העגמת נפש הזאת...
בהצלחה
 

גאולה דהאן

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
"משפחת סיטי קאר" מנוהלת על ידי משפחה חסידית ענפה (למעלה מ-10 אחים ואחיות)
למעלה ממחצית מהאחים ומהאחיות בעלי תפקידים בעסק.

לגבי נזק, יש לשלוח מייל לשירות הלקוחות.
 
נערך לאחרונה ב:

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
ממש לא.
גזל עכו"ם אסור.
טעות עכו"ם (במקרה שהגוי טעה!) מותר - בתנאי שהוא לא יידע לעולם שטעה.
נחלקו הפוסקים האם יש חיוב תשלומים במזיק לגוי. דעת המנחת חינוך שמזיק לגוי פטור אפילו אם מזיק בידיים. אולם דעת השאגת אריה בית מאיר והחזו"א ועוד פוסקים שיש חיוב תשלומים. אולם ברור שכל דבריהם הם רק אם הגוי יודע ותובע את חובו. אבל במקרה שהגוי לא מודע מיהו המזיק וגם לא ידע מכך, יכול המזיק שלא לשלם כדין כל הפקעת הלוואה שלמרות שיש לו חוב לשלם יכול להפקיע את החוב ולא לשלם. ויתירה מכך מצאנו בנתיבות סימן שמח שבגזל הגוי שאסור אם גזל אינו חייב להשיב, וכ"ש בתשלומי נזקין שיכול להפקיע את חובו, ולכן אם הזיק גוי והגוי לא מודע אינו חייב לשלם לכו"ע.
 

גאולה דהאן

משתמש סופר מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
לפי מה שהבנתי אין לו מס' רכב, רק איפה הרכב עמד.
אין קצה חוט.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה