ravkav-issue-request.186151c37a30.png

ביום שלישי ז' אדר א'
עליתי על האוטובוס הוצאתי את הרב-קו ותיקפתי
המכשיר צפצף וכתב 'יתרה נמוכה'
אבל, יום לפני זה הטענתי את הכרטיס

יש לי הרגל לעטוף את הכרטיס עם הפתק שיוצא ממכשיר הכרטוס
וכך אני יודע מה היתרה בכרטיס
כמובן שירדתי מהאוטובוס

מצויד בניירות שנותרו אצלי הלכתי לתחנת על-הקו (תחנת שירות של רב-קו)
והגשתי לפקידה את הממצאים והטענות שיש לי
אחרי ויכוח לא קצר (לא הלאה אתכם) וכמה טלפונים של הפקידה
היא מודיעה לי שאין באפשרותם לבדוק את זה לפני שיעבור 3 ימים
כי הם יכולים לראות את הפעולות רק אחרי 3 ימים מעת ביצוע הפעולה (נשגב מבינתי למה)
מה גם היא אמרה לי שלפי מה שהיא רואה ייתכן והיה טעינה שלא נטען בכרטיס
היא אמרה שהיא רואה 2 טעינות בהפרש של יום או יומיים אחד מהשני ורק אחד מהם מופיע בכרטיס
היא הודיעה לי שהיא מעבירה את פרטי המקרה ואת הפרטים שלי
ויחזרו אלי ברגע שיוכלו לדעת מה קרה
וכעבור 3 ימים שום דבר לא קרה ואף אחד לא התקשר אלי גם לא כעבור שבוע או שבועיים

אתמול הגעתי לא רחוק מתחנה של על-הקו והיה לי קצת זמן פנוי
נכנסתי למקום והתחלתי לדרוש תשובות על המקרה
הפעם לא היה בידי את הניירות
אבל הפקידה הייתה קצת יותר אדיבה
ואחרי לא הרבה זמן היא הדפיסה לי תדפיס תנועות מסוף חודש ינואר ועד לפני שלשה ימים (סליחה ארבעה)
עברתי על כל הדפים ובינתיים גיליתי לא פחות מ-8 טעויות בכרטיס

בינתיים לא פניתי לאף גורם עם הממצאים החדשים
אנסה לפנות לגורמים הרלוונטיים
בעז"ה אעדכן מה הם הגיבו


הייתכן?
אני מדמיין?
עד כאן פרק א'


מסקנות
1. תעקבו אחרי היתרות ברב-קו גם חיובים וגם טעינות ואם יש משהו חשוד תבדקו את זה
2. תפנו לתחנת על-הקו ותבקשו לחלץ את כל הכספים הכלואים שיש לכם בכרטיס
עשיתי את זה לפני כמה שנים וקיבלתי החזר בערך הצבור של מעל 100 ש"ח (אם אני לא טועה זה היה קרוב ל- 150 ש"ח)
אשתי עשתה את זה השבוע והיא קיבלה 20+ אני לא יודע בדיוק כמה

על הקו.png