בעלי עסקים רבים מפרסמים את עצמם במדיות השונות. בזמן שהציבור הכללי בארץ עובר יותר ויותר לצרוך מדיה דיגיטלית, הציבור החרדי משמר את כוחו הגדול של פרסום המבוסס על מודעות רחוב ,שלטים,פליירים ועוד.

אנשים רבים במגזר החרדי מבלים חלק ניכר מזמנם בהליכה ברחובות העיר או שוהים זמן רב בצורה מרוכזת במקומות ידועים מראש כגון: תחנות אוטובוס, מרכזי קניות וכו'.


ממחקר שביצע "מכון שילוב" קובע באופן נחרץ : רמת החשיפה למודעות רחוב בקרב המגזר החרדי גבוהה יותר משיעור החשיפה לשאר הפרסום המודפס, כמו עיתונים ,הן זו היומית והן זו השבועית.
ללא ספק פרסום בלוחות המודעות בריכוזים החרדיים היא שיטת הפרסום היעילה ביותר במגזר.

החשיפה של הציבור לפרסום חוצות גדול ומשמעותי ולא בכדי הוא נשאר כשחקן מרכזי בתחום הפרסום.
לא פלא שאין כיום עסק או חברה שמכבדת את עצמה, שלא משלבת בקמפיין שלה, פרסום חוצות הכולל הדבקת מודעות על גבי לוחות ברחובות החרדיים.

רבים שואלים לכמה זמן נשארת מודעה על לוח המודעות?

כמה זמן יעבור עד שמודעה המודבקת בלוח תפנה את מקומה?

האם הזמן הזה נותן את האפקט הפרסומי הנכון?

.התשובה מעט מורכבת ועל מנת להבינה יש לרדת לעומקם של דברים

באופן כללי מודעה נשארת על הלוח מספיק זמן על מנת שתתפוס את מלוא תשומת הלב של עוברי האורח ורצון לקרוא את תוכנה. זמן החשיפה הממוצע שלה גבוה יחסית למדיות פרסום אחרות. יש לציין יתרונות נוספים מעבר לזמן החשיפה כגון: המודעה מתאימה לכלל האוכלוסייה, לכל גיל ולכל תוכן פרסומי שהלקוח יבחר.

IMG-20200303-WA0147.jpg

המהפכה החרדית בעולם הדבקת מודעות רחוב

שנים רבות התחום היה יחסית מופקר לשיקול דעתם של המדביקים בכל עיר. עד לפני כמה שנים ,בהחלט יכול להיות מצב, שמאן דהוא ידביק מודעת פרסום מדהימה על לוח מודעות שכונתי ומיד אחריו יבוא פלוני שיכסה אותה במודעה של מפרסם אחר. אין ביטחון ואי אפשר לדעת כמה זמן נשארה המודעה על הלוח המודעות. כמו כן אין באמת מי שדאג לנראות הלוחות והאסתטיקה שלהם. לוח מוזנח, מלוכלך שמאות מודעות מודבקות עליו בלי סדר בהחלט לא מושך אנשים לקרוא.


לאור כך במרבית הערים החרדיות עברו למודל שונה בתכלית, שעשה סדר ואור חדש בתחום - הדבקה מסודרת ע"י זכיינים. כך המצב כיום ברוב הערים, שיש בהן אוכלוסייה חרדית כגון: ירושלים, אלעד, ביתר, בית שמש, בני ברק, מודיעין עילית וכו'.
בערים אילו החליטה העירייה, לאחר שנים של כאוס בתחום, למסד את פרסום החוצות ולפקח עליו באופן חוקי. איך זה עובד בפועל? במהלך השנים נבנה בחכמה רבה "מודל זכיינות".
הזכיינים שזכו במכרזים קיבלו רישיון חוקי לביצוע עבודות הדבקה לפי אזורים מוגדרים. בפועל הם מתפקדים כזרוע ביצועית למשך זמן קצוב: שנה עד שלוש שנים. הזכיין הוא אחראי בלעדי על ביצוע ההדבקה והוא גם זה שגובה את האגרה עבור העירייה.
הרשות העירונית אחראית על פיקוח ובקרה שאכן הזכיין עומד בדרישות, אוכפת את החוקים כנגד מפירי החוק, ובכך הופכת את כל התחום למסודר ובטוח יותר עבור המפרסמים.


7ff2435e-4adf-471f-a7ab-ea8ff9b66fe0 (2) copy.jpg

הדבקת מודעות בעולם החדש

כאמור, כיום ברוב הערים החרדיות יש זכיינים ופיקוח הדוק של העירייה.
ההבדל גדול, במקום שיש פיקוח הדוק על הנושא, יש הרתעה של הגוף המפקח עד כדי הטלת קנסות ,על המפרסמים שהדביקו מודעות במקומות שלא מאושרים. ההרתעה עושה את שלה וכך מובטח לזכיינים בלעדיות כמעט מוחלטת באזורים שהורשו להדביק. במקום שאין פיקוח שיטת העבודה פחות מסודרת ולא ניתן להבטיח את משך החשיפה למודעה.

בעלי עסקים, המפרסמים בערים שיש בהם אפשרות לעבודה עם זכיינות, בדרך כלל יעדיפו לעבוד עם זכיין, כך המפרסם יכול להיות רגוע שהמודעה המועצבת בה השקיע ממון רב, אכן הודבקה וכי היא תיוותר על לוח המודעות לפרק הזמן שהובטח לו

יתרון נוסף הוא הדבקה על גבי לוחות נאים ומסודרים, נעימים לעין ומושכים את הלב, כך שהסיכוי שאנשים יעצרו ויקראו את המודעה גדול יותר, גם שם המותג יהיה מכובד יותר בעיני האנשים

יתרונות אלו אינם רק "על הנייר", אלא משתלמים מאוד למפרסמים, מבחינה כלכלית ולכן מי שהתנסה בשיטה זו לא חוזר לעבוד בשיטה הישנה והביקוש לפרסום על ידי זכיינים רק הולך וגדל.



כולם בסופו של דבר מדביקים אז מה ההבדל?

האם יש הבדל בין חברות המציעות שירותי הדבקת מודעות רחוב? והתשובה כמובן שיש הבדל!
וחשוב לבדוק לפני שחותמים על חוזה עבודה מול החברה המבצעת.
חברה מקצועית ואמינה פועלת לפי חוקים ברורים ונהלי עבודה מסודרים, חברה כזאת תציע בדרך כלל מעטפת שלמה של שירותים נלווים, כך יכול המפרסם לחסוך זמן יקר והתנהלות מול כמה גורמים במקביל.

מי שמפרסם לחברה החרדית צריך בנוסף, לבחור בחברה המתמחה בהפקה והדבקת מודעות רחוב בפריסה ארצית בריכוזים חרדיים. וברור שעדיף שהחברה הזו ,תהיה בעלת הזכיינות, מטעם העירייה להדבקת מודעות רחוב בערים המדוברות, רק דרך חברה בעלת זכיינות חוקית ופיקוח מסודר, תוכל לקבל שקט נפשי ופרסום רחוב איכותי ויעיל.

בשורה התחתונה – אם אתם צריכים עבודה איכותית של תליית מודעות , שילוט חוצות , פשקווילים , דיוור ישיר ועוד , אצלנו בגיל סטריט מבית גיל גרופ תקבלו הדבקה איכותית ומפוקחת ,השירות הטוב ביותר ומחירים הוגנים!
.