-רחל סרולוביץ-

אם התנסיתם פעם במשחק מציאות מדומה, אתם וודאי זוכרים את התחושה המפתיעה והחוויה העוצמתית שגרמה לכם להרגיש כאילו אתם באמת 'שם'. הזוויות, ההצללה ומגוון הטכניקות לדימוי עומק יוצרים את האשליה המשכרת ואת החוויה הכמעט זהה לעולם האמיתי.

בדיוק כך רואה מרים זינגר את המקצוע שלה. את לימודי ההדמיות היא מסיימת בימים אלו, אבל היא כבר עמוק בעניין. "יש לי את העונג להציג לאנשים מציאות שאינה קיימת. הדוגמא הכי קלאסית לצורך הזה היא כשיושבים לדוגמא מול מעצבת פנים ומתכננים מטבח, בוחרים פורמייקה, חיפוי וידיות. אבל לא באמת מצליחים לדמיין איך יראה הכל בפועל, והאם בגודל טבעי הצבעים ימצאו חן. ההדמיה מייצרת את המטבח הזה והופכת אותו מתרשים בסיסי לתמונה כמעט מציאותית".

מי בכלל צריך הדמיות?

לא רק לקוחות שמעצבים בית זקוקים להדמיות. קבלנים, אדריכלים, מעצבי פנים ובעלי מקצוע נוספים נעזרים בהדמיות ככלי מקצועי לקידום העבודה שלהם. נראה כי זהו תום עידן העפרונות: כיום כל פרויקט המכבד את עצמו מציג הדמיות איכותיות. הן משפרות את התדמית, מגבירות את העניין והכי חשוב- את המכירות.

להדמיות הגיעה מרים דווקא מעולם ההייטק. "לא מצאתי עבודה טובה בתנאים שהתאימו לי, והחלטתי לעשות חישוב מסלול מחדש ולחפש משהו אחר, אבל בתחום המחשב. את תחום ההדמיות כלל לא הכרתי, אבל חברה שהציעה לי את הקורס הצליחה לשכנע אותי לבדוק אותו ברצינות".

לדמיין בראש גדול

מרים יכלה אולי ללמוד את הקורס 'בראש קטן', לסמן וי על הסילבוס ולחכות לתעודה, אבל היא בחרה למנף את הלימודים עצמם לסטאז' של ממש: כבר בתחילת הלימודים היא לקחה על עצמה פרויקט אמיתי של הדמיית בניין מגורים. "בכל שיעור יישמתי את הכלים והטכניקות שלמדנו על הפרויקט שלי. הפרויקט הלך והשתכלל, קיבל צורה ונפח. השקעתי בו את כל הנשמה. בעיניי זה הסוד להצלחה בעבודה: התרגול המסיבי שעשיתי מבחירה, בנוסף לשיעורי הבית של הקורס, נתן לי שליטה מלאה בתוכנה וכיום, לקראת סיום הקורס, אני ניגשת לפרויקטים נוספים עם הרבה ביטחון".

למי שחושב על התחום ומתעניין בו, מציבה מרים קווי מתאר: "זה המקצוע המושלם למי שאוהב עבודה טכנית ממוחשבת אבל עם המון יצירתיות. במהלך הקורס התבקשנו לעצב דירת מגורים. אני, שמתחילת הקורס משתדלת לקחת אותו צעד אחד קדימה, לא רציתי לעצב עוד חדר סטנדרטי כמו סלון או מטבח, ועיצבתי חדר משפחה מקורי וחמים. מעבר ליצירתיות נדרש גם הרבה תרגול- ככל שמתרגלים יותר, העבודה על התוכנה נעשית קלה ונוחה יותר".

הסטאז'. פרויקט המגורים שעיצבה מרים במהלך הלימודים copy.jpg


פנינו לאן

את ההדמיות לוקחת איתה מרים לדרך עצמאית. "האסטרטגיה שלי היא למצוא את בעלי המקצוע שזקוקים להדמיות בתים ומבנים, לפנות אליהם ולהציע להם הדמיות מקצועיות ברמת גימור גבוהה. אני בטוחה שהכלים שקיבלתי בקורס יחד עם ההשקעה הרבה והתרגול המעשי, אצליח בעזרת השם להביא יותר לקוחות ליותר לקוחות שלי.... "

image (10).png
ליצירת קשר עם מרים זינגר:
miryam4475:)gmail.com
0527-6644-75

להפוך את הדימיון שלכם למציאות: