12218.jpg

בואו נדבר קצת פירסום


למה צריך פרסומת?!
לפעמים אפשר לחשוב, למה אי אפשר כמו פעם, קונים פוליגל גדול עם לורד
ארטליין, מקשקשים כמה עולה כל מוצר וזהו, תראו איזו תעשייה נהייתה מזה?!
מצד שני, כיום בלי זה אתה לא שווה, כי אם אתה לא על המפה לא מכירים אותך.


במה הוא עוזר לי, הפרסום?
הפרסום עובד בשני אופנים, האחד כאמור, מניח אותך על המפה. אתה קיים.
לא עסק מתחת לבלטות. ע-ס-ק. ככל שאתה משקיע בפרסום, אתה יותר קיים, מציאות.
השני, אם תמשיך לכתוב על פוליגלים, מבחינת הלקוח זה מה שאתה שווה. בשוק מוכרים
אבטיח כותבים עליו 2.99 לק”ג זה מה שהוא שווה, לא יותר מזה, אבל אם אתה משקיע
בסגנון, בעיצוב, אז אתה כבר ברמה אחרת.

ברמה המעשית, גם אם אתה קיים לא בהכרח אתה מפורסם.
אז יופי, יש לי לוגו, יש שלט יפה, מצוין, מה צריך יותר מזה? אז זהו שלא.
פירסום. ככל שתרבה לפרסם יזכרו ממך, ככל שיזכרו ממך ידברו עליך, ידברו עליך - יכנסו אצלך.
וזה מה שאתה רוצה, תודעה. עסק חדש צריך לבנות תודעה.
זו הבעיה וזה הפתרון, זו המטרה וזה דרך ההגעה.

אל לב העיצוב:
מה זה עיצוב טוב? - מה זה עיצוב קולע?

ישנם כמה פרמטרים שראוי לשים לב אליהם בבואנו לפרסם, כמו מי זה העומד מול החנות /
הפרסומת ושוקל האם לקנות או לא. מה הוא מחפש, את מה הוא רוצה לקנות, ואת מי
הוא רוצה לפנק. ומי שקנו לו, שידע, שיעריך.
פרסום טוב, מגיע לענות על הצרכים הללו ולתת אותם בדרך עקיפה, הוא רוצה לקנות, הוא יודע
את מי הוא רוצה לפנק, הוא יודע מה לקנות, והוא יודע ששווה לו שהוא קנה.
----
כפרסומאי אתה צריך להיכנס לראש של כל אחד מהם ולחוש אותו, הפידבק הכי טוב
שיכול להיות לפרסומת, היא שאתה, הפרסומאי, תיכנס ותקנה, זוהי ההוכחה הכי טובה...