1582557843872.png


מקצוע יש לך,
אפילו כמה לקוחות שהתעניינו בהזמנת עבודה. אבל היי, אחרי כמה שיחות ואולי אפילו סכום נחמד שהועבר לחשבונך.... את רואה שמשהו תקוע!

ההוא, מלפני שבועיים, עדיין לא שילם. וזאת שדיברה איתך לפני שבוע, לא מתעניינת עוד.
ואיך הכי נכון לך לעבוד: מהבית או ממשרד? ואם כבר מהבית, איך העסק שלך יספק טורבו של עבודה ורווחים שכיף לספור בסוף החודש?!

אז לפני שתתחילי להתבלבל, להצטער או חלילה לסגת מהרעיון שיהיה לך עסק מצליח פורח ומכניס רווחים יפים שיפרנסו את הבית שלך בכבוד, אנחנו מזמינים אותך, ירושלמית בעלת עסק, לנסות לקבל זכאות ולהצטרף למיוני החממה שנמצאים כבר בעיצומם ואולי, אולי גם את!! תהי זכאית להיכנס לחממה ליוצרים, מטעם עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים ובנק הפועלים,

ולגלות שגם העסק שלך יכול להיות ההגשמה של חלומותייך.

69596626_1068150663386852_7910161085745856512_o.jpg




בשיח עם יוצאות החממה, אנחנו מבינים, שכדיי להכיל את סדר הגודל של כל הכלים שניתנים, צריך פשוט להיות שם, לפתוח את הידיים ולקבל.

"בהקמת עסק ישנם שני תחומים עיקריים: התחום המקצועי שבו בחרנו לתת את השרות והשני הוא התחום הניהולי, המכירתי". מסבירה יוצאת החממה הראשונה, לאה רוזנר, מעצבת פנים מצליחה. "אם אנחנו לא טובים - מעולים! בשני התחומים (ובעיקר בתחום השני) אז לא יעזור כלום, העסק לא מספיק יצליח!

אז כל המעצבות שרכשו ולמדו מקצוע ועכשיו מצוינות בו, חייבות ללמוד איך לנהל עסק, איך לשווק, איך למכור, איך לשמור על קשרי לקוחות, איך להתנהל עם הלקוחות ואיך להרחיב את מעגל הלקוחות.

את הכל אפשר ללמוד, ואחרי שלומדים, כל הדברים ה"מורכבים" האלו נהיים פשוטים, קלים וכפיים. הקורס הזה הוא מתנה ענקית למקפצה עיסקית! כל אחת זכתה למענה מושלם, אישי ומדוייק לנקודה שבה העסק שלה נמצא. השיעורים היו מרתקים ומועילים אחד אחד, עם טובי המרצים. האווירה הייתה מדהימה, נעימה וכפית. והיחס המדהים כמו שרק פרוג יודעים לתת!"

לעיתים, מה שנידרש כדי להפוך עסק מדשדש לעסק מצליח, זה ארגז כלים וכיווני חשיבה שרק מנטורים מקצועיים מסוגלים לייעץ לבעלת העסק, בהתאמה אישית.

"בחממה קבלתי המון כלים שנותנים לי כיוונים חדשים שלא חשבתי עליהם" מתארת צביה דייטש, מעצבת גרפת בעלת עסק פורח ומסיימת החממה השניה. "אם אנחנו מדברים על הנפת העסק מבחינה ניהולית: הייתה בין כלל ההרצאות, הרצאה על ניהול זמן, בעלת מסרים מאד חזקים שמלווים אותי בכל יום. מבחינה פיננסית, אהבתי את ה'ישר ולעניין' ברמה כזו שלמחרת יכולתי לגשת ולעשות בעקבות השיחה את השינויים הנדרשים.

דוגמא קטנה לשינוי שעשיתי במכלול היעדים שהצבת לעצמי, זה שאם עד עכשיו ניהלתי לבד את החשבונות של העסק, בחממה הבנתי שאני רק מפסידה. פתאום ראיתי ששווה לי כספית ממש, להמשיך להיות גרפיקאית ולא מנהלת החשבונות של עצמי.

ההרצאות והמפגשים בחממה פותחים לך המון נקודות מחשבה שלא עלית על דעתך ונותנים לך תפיסה לעשות שינוי. ואז את מתחילה לגשת לכל מני נקודות חדשות, כשיש לך ליווי צמוד, ואת מחזיקה מגוון כלים מדהימים. את כמובן, מחליטה מה סדר העדיפויות שלך - עם מה את מתחילה ועם מה את ממשיכה.

היתה לי מדריכת דרך שפיתחה איתי את הרעיונות - מה כדאי לי מעכשיו להתחיל ועם מה אפשר לחכות להמשך. כעת אנו מסיימות את החממה ועוד לא הגעתי להכל, אבל אני כבר רואה שינוי מבורך בעסק ב"ה.

חוץ מזה, אני חושבת שגם החשיפה הזו בין נשות מקצוע מהתחום שלך או מתחומים אחרים, הופכת את כל העסק שלך למקושר ברמה כזו שיכולה לתרום הן ברמה העצמית והן ברמה של סיפוק לקוחות. את שומעת איך כל אחת מתנהלת מהמקום שלה,ויש נטוורקינג. בשיח עם קולגות כל אחת לומדת מהשנייה את שיטת העבודה וההתנהלות האישית שלה.

הבונוס המדהים שקיבלתי מהחממה הוא שעכשיו, כשסיימנו, אנחנו שומרות על הקשר שנוצר. בנינו כעין קהילה מדהימה שתורמת אחת לשניה וממליצה אחת על השניה. לדוגמא, פגשתי בחממה צלמת מדהימה! תיווכתי לה לקוח שלי ולאחר הפרסום שאני מעצבת לו, היא תערוך את הצילומים לקמפיין. וזו רק דוגמא אחת מני עשרות".

WhatsApp Image 2019-08-05 at 12.37.27 (1).jpeg
IMG-20190307-WA0014 (1).jpg



מנהלת החממה בבית פרוג, מרים יוחבץ' מתארת את אש ההצלחה הממשיכה לבעור מחממה אחת לשניה: "כעת אנו עומדים לקראת פתיחת החממה השלישית בעז"ה. שלב המיונים כבר בעיצומו ואנו לאט לאט מכירים את הבנות שתשתתפנה בחממה שלנו. האצבע כל הזמן על הדופק ואנו מקשיבים לקולות ולצרכים של משתתפות החממה. בחממה אנחנו נמצאות בזמן חי ובודקות את הצורך של כל עסק ועסק שנמצא איתנו ואם יש צורך לחזק נושא מסוים ולהביא עוד מרצה בתחום, ולהביא מנטורים שהבנות רוצות בעצמן לפגוש, אנחנו דואגים להביא אותם כדי שהעסקים שנמצאים איתנו ימונפו הכי גבוה שיש.

יכולה לספר לך שיש פה הרגשה מאד רצינית. הרבה בנות עשו קפיצה עולמית בעסק: אם זה בתחום האמונה של עצמן במוצר ובעסק, וביכולות שלהן, ואם זה בשאיפות שלהן ובאפשרויות להגשים אותם. הן יוצאות מהחממה עם רצונות אחרים ועם כלים להשיג אותם. אפילו בבית הן רואות שינוי לטובה בכל ההתנהלות סביב הבית והעסק יחד.


אנחנו כעת במיונים של החממה השלישית והתשוקה בוערת בנו לראות את משתתפות החממה מצליחות ובגדול.
אני רק רוצה לציין, כי חשוב לנו להביא את הבנות הכי מתאימות ולעשות איתן מהליכים עמוקים וסופר חשובים, לכן הקבלה מותנית בהרשמה ובראיון התאמה.

אני מזמינה כל ירושלמית בעלת עסק צעיר או משדש שרוצה ארגז כלים שימנף אותה וקהילתיות שתישאר איתה לאורך זמן, לנסות לבדוק את זכאות ואולי גם לה יפתחו דלתות לאין סוף הצלחה.


אם טרם בדקת זכאות, את מוזמנת למלא את הטופס ולהירשם כאן. ואולי בעז"ה, גם לך תהיה ההזדמנות לפרוץ ולהצליח!
  • מדור עם כיתוב85.jpg
    מדור עם כיתוב85.jpg
    KB 172.4 · צפיות: 604