אתר האינטרנט מהווה כלי מרכזי ליצירת לידים איכותיים המובילים ללקוחות פוטנציאליים. כאשר משתמשים באתר כחלק ממשפך השיווק, עסקים רבים בוחרים לפרסם באנרים בפלטפורמות שונות כדי למשוך מתעניינים להשאיר פרטים לקבלת מידע נוסף או להצטרף לרשימת התפוצה, וכך גם לצבור נתונים איכותיים בקלות.
כיצד פועל הסנכרון בין האתר לחברת הדיוור?
בכל אתר ניתן לשלב טפסים ליצירת קשר המיועדים לאיסוף פרטי הלקוחות, אשר מועברים ישירות לחברת הדיוור בה אתם משתמשים. כאשר מבצעים חיבור בין טופס יצירת הקשר באתר לבין רשימת התפוצה במערכת הדיוור, כל נתון שממלא הגולש בטופס – כמו שם, דוא"ל וטלפון – נשלח אוטומטית לרשימה המיועדת בחברת הדיוור. כך ניתן לאחסן את המידע בצורה מאורגנת ומסודרת, ולוודא ששום ליד לא הולך לאיבוד.
כיצד פועל הסנכרון בין האתר לחברת הדיוור?
בכל אתר ניתן לשלב טפסים ליצירת קשר המיועדים לאיסוף פרטי הלקוחות, אשר מועברים ישירות לחברת הדיוור בה אתם משתמשים. כאשר מבצעים חיבור בין טופס יצירת הקשר באתר לבין רשימת התפוצה במערכת הדיוור, כל נתון שממלא הגולש בטופס – כמו שם, דוא"ל וטלפון – נשלח אוטומטית לרשימה המיועדת בחברת הדיוור. כך ניתן לאחסן את המידע בצורה מאורגנת ומסודרת, ולוודא ששום ליד לא הולך לאיבוד.
מדוע חשוב לבצע סנכרון בין האתר לחברת הדיוור?
- עדכון מתמיד של רשימת התפוצה
סנכרון אוטומטי מבטיח שכל גולש שמעוניין במידע יתווסף לרשימה באופן מיידי, ושרשימת התפוצה שלכם תמיד תכיל רק את המתעניינים הרלוונטיים. כך, נמנעת שליחה מיותרת של תוכן לאנשים שאינם מעוניינים בו. - שיפור חוויית המשתמש
גולשים שממלאים טופס באתר מצפים לקבל את התכנים המבוקשים מיד. סנכרון מהיר עם מערכת הדיוור מסייע להבטיח שהגולשים יקבלו את המידע ללא עיכוב, ומעניק להם חוויית שימוש טובה וזורמת. - חיסכון בזמן
העברת נתונים ידנית מטפסי האתר לרשימת התפוצה יכולה להיות משימה מתישה וגוזלת זמן. הסנכרון האוטומטי מייעל את התהליך וחוסך זמן רב, כך שתוכלו להתמקד במשימות אסטרטגיות נוספות. - צמצום טעויות
סנכרון אוטומטי מפחית את הסיכון לטעויות בנתונים ומבטיח שהם יישמרו בדיוק כפי שהוזנו על ידי הגולשים. זה חשוב לשמירה על תקינות המידע ומניעת שליחה לא נכונה של דיוור. - שיפור בניתוח ביצועי הקמפיינים
כאשר הנתונים מסונכרנים, ניתן להפיק תובנות מדויקות לגבי ביצועי הקמפיינים שלכם – כמו שיעור פתיחות וקליקים. ניתוח זה מאפשר לבצע התאמות ושיפורים, וכך להגביר את האפקטיביות של הקמפיינים.