ביישומי אופיס - Word/Excel/PowerPoint, וכן בשאר היישומים;
קיימת אפשרות להתאים אישית את הכרטיסיות/קבוצות הכלים/והפקודות;


ההתאמה האישית כוללת:
  • הסדר שהם מוצגים
  • הוספה והסרה של כרטיסיות
  • הוספה ו/או הסרה של קבוצות כלים
  • הוספה/הסרה של פקודות
  • ייחוד פקודה נפוצה מתוך רשימה נפתחת כפקודה בפני עצמה
הסדר שהם מוצגים:
בכל יישום שהוא של Office, נכנסים אל: קובץ>אפשרויות>התאמה אישית של רצועת הכלים;

התאמה אישית של רצועת הכלים.jpg


בטור השמאלי - תחת הכותרת "התאם אישית את רצועת הכלים" - ניתן לסמן כרטיסייה או קבוצת כלים ע"י פתיחת הקבוצות הקיימים בכרטיסייה דרך סימן הפלוס בצד, ואז אפשר בעזרת החיצים משמאל להזיזם למיקום הרצוי, וכן אפשר לגרור אותם למעלה או למטה למיקום הרצוי.

הוספה והסרה של כרטיסיות:
למטה לוחצים על "כרטיסייה חדשה", לאחמ"כ אפשר לסמן אותה ולבחור באפשרות של "שינוי שם", כדי לתת שם מותאם אישית לכרטיסייה; בעת הוספת כרטיסייה חדשה יווצר אוטומטית קבוצה - אפשר להוסיף עוד קבוצות כלים, וכן לתת להם שמות.
כרטיסיות רברירות מחדל של המערכת א"א להסיר - אבל אפשר להסתיר אותם, ע"י ביטול סימון ה - V של הכרטיסייה.
> קבוצות כלים אישיות אפשר גם להוסיף אל כרטיסייה קיימת שבברירת מחדל המערכת <

הוספה/הסרה של פקודות:
> יצויין! שהוספה והסרה אפשרית רק בקבוצות חדשות ולא בקבוצות ברירת מחדל של המערכת, (אבל כמובן שאפשרי בקבוצות חדשות שנפתחו בתור כרטיסיות ברירת מחדל) <
אופן הוספת פקודות לקבוצות החדשות, בוחרים את הפקודה הרצויה ומסמנים אותה; אפשר לבחור שיוצג כל הפקודות או לפי כרטיסיות או לפי כלים - כגון: כלי תמונות או טבלאות וכדו'; ואז לוחצים על "הוסף", שימו לב! שהפקודה תיכנס במקום שסומן בטור השני, ניתן להזיזו כמפורט לעיל, ואפשר פשוט לפני שלוחצים על "הוסף" - לסמן את הכרטיסייה או הקבוצה שלשם תתווסף הפקודה.

ייחוד פקודה נפוצה מתוך רשימה נפתחת כפקודה בפני עצמה:
ברשימת הפקודות קיימות גם פקודות הכוללות רשימה נפתת של פקודות - אפשר או להכניס את האב פקודה או פקודה ספציפית מהרשימה שלו - וזאת ע"י הרחבת האפשרות בלחיצה על המשולש הממוקם מימין, כגון: הוספת תמונה - אז אפשר לשים אפשרות שייפתח רשימה של תמונה 'ממכשיר זה' או תמונות 'ממאגר התמונות' או 'תמונות מקוונות', או אפשר להוסיף פקודה שתפתח ישירות הוספת תמונה ממכשיר זה.

אפשר תמיד לאפס את ההגרות האלו, או לאפס חלק מהם.

באפשרויות אלו קיימות המון פונקציות והתאמות אישיות - הכל לפי שימושכם.

בהצלחה!!