Default_Slow_computer_2.jpg

בתחילת המלחמה הציע אי מי שלא ישביתו לעזתים את האינטרנט, אלא יורידו את מהירות הגלישה, שיראו בעיינים כלות את העיגול המסתובב וככה נשמתם תצא הכי מהר, מניסיון...
אומר לכם מספר דברים שיוכלו להועיל ביותר בהאצת המחשב, שאני יודע אותם מניסיון.
אני מקפיד עליהם מידי פעם, והמחשב שלי עעעעעעעעעף.
1.ניקוי עוגיות - בהגדרות לדפדפן נמצאת רשימת ההיסטוריה של הגלישה. ההיסטוריה מכבידה על מהירות הגלישה, וכשהיא נערמת לגבהים מתחילות להיווצר בעיות שונות, שאכ"מ. אז בכניסה לקישור הזה:
chrome://settings/privacy
לחצו על "ניקוי נתוני גלישה" ואז על "ניקוי נתונים". הניקוי לא ימחוק שום דבר חשוב.
שימו ❤ שלאחר הסנכרון יידרש להיכנס מחדש למייל, ולכל האתרים בהם יש לכם חשבון, כמו פרוג וכדו'.
2.מחיקת תוכנות מיותרות - היכנסו ללוח הבקרה>תוכניות>תוכניות ותכונות. שם יופיע כל התוכנות המותקנות על המחשב. ברוב הפעמים אנשים שנכנסים לתיקייה זו מופתעים לגלות תוכנות רבות שהתקינו לפני הרבה זמן ושכחו, וכרגע אין בהם צורך. במקרה כזה, לחצו פעמיים על לוגו התוכנה, והתוכנה תוסר.
3.מחיקת קבצים מיותרים - ניתן למצוא בשפע בהורדות, בשולחן העבודה וכו' קבצים שאין בהם צורך ומכבידים לחינם על המחשב.
4.ניקוי המחשב מאבק - על מחשבים מצטבר בעקביות שכבות אבק, שגורמות למחשב בעת היותו דלוק התחממות יתר הגורמת להאטת המחשב. מומלץ מידי כמה חודשים לעבור עם מגבונים בעדינות ולנקות. היזהרו בעת הניקוי לא לגעת במקומות רגישים.
5.מחיקת וירוסים וחומרות - בעזרת אנטי וירוס, לאחר האצת סריקה על כל המחשב. וירוס הוא ללא ספק אחד הגורמים העיקרים בהאטת המחשב
6.בעת השימוש במחשב, כדאי לסגור תוכנות דלוקות או קבצים דלוקים ללא צורך. לדוגמה אחרי שפותחים הרבה דפי וורד ללא השתדלות לסגור כאלה קודמים, הקבצים הרבים מכבידים על המחשב והופכים אותו לאיטי יותר.
אחרי שיישמתם את כל הנ"ל, מומלץ לבצע הפעלה מחדש ולהתרשם מהתוצאות.
בהצלחה.