נכתב ע"י GolanArt;1702408:כי:
הרבנים חשבו עד היום, שלא יכול להיות אינטרנט 100% כשר, ובשביל שאנשים
לא ישתמשו ב100% פרוץ, הם התירו בדיעבד.
מפרגנים? לא סתם! אחרי שהפשלות יצאו לכולם מהאף, וסוף סוף הגיעו לחוף מבטחים, איך לא יפרגנו?
לידיעתך, החוקים של נט-פרי, הם המחמירים ביותר. בנט פרי אין תמונות של נשים, לא
פנים, לא ידיים, וגם לא רבניות צנועות, פשוט אין!
על נט-פרי, אף אחד לא יכול לאיים, אף אחד לא מפרנס אותה, לכן אין
פשרות בניקיון.
מדי פעם אני מציץ בדיונים, ורואה שיש כל מיני כאלו שפתאום מגלים את נטפרי, ומיד
זורקים כל מיני חששות וחשדות באויר. אני מציע שתעברו על היסטוריית הדיונים, ותראו איך הכל התפתח.
נכתב ע"י אביחי בס;1702614:אני ממש המום, סוכריה אתה לא תאכל בלי הכשר ולגלוש במשהו ללא פיקוח כן?
הם העיקר שומעים לוועדת הרבנים וחסמו את הפורום של אוצר החכמה,
וועדת הרבנים מאשרת להשתמש בנטפרי????
נכתב ע"י חד וחלק;1702619:לנתיב יש אולי הכשר, אבל פיקוח אין. ממש אין!
נכתב ע"י מנדי שלום;1702442:כן, גם מפני העולם וגם מפני שברגע שהכשרות בע"פ, אז הגאב"ד סומך על היצרן, וכזה דבר אני לא יאכל
התחמקות.נכתב ע"י חד וחלק;1702619:לנתיב יש אולי הכשר, אבל פיקוח אין. ממש אין!
נכתב ע"י חד וחלק;1702619:לנתיב יש אולי הכשר, אבל פיקוח אין. ממש אין!
צודק 1000%!!!נכתב ע"י אביחי בס;1702383:אני רוצה לשאול שאלה עניינית: מדוע מחזקים כ"כ גוף ללא פיקוח והכשר רבני כדוגמת נתיב או אתרוג?
זה ממש כמו שהרבנים חזרו והדגישו לא לקנות מכשיר פלאפון שאינו בהכשר של וועדת הרבנים
דהיינו לא לקנות 'תומך כשר' ולא 'תואם' וכו וכו'.
מדוע פה מרגישים שזה בסדר גמור ומפרגנים כ"כ, זה נראה ממש כמו הצעת החוק נגד הכשרות של הרבנות הראשית, שכל אחד יוכל לעשות מערכת כשרות משלו.
נכתב ע"י חד וחלק;1702664:כל גוף כשרות רציני שקיים בעולם, נותן הכשר לתקופה מסויימת,
לאחר מכן הדברים נבדקים בשנית.
לכו תראו מתי נכתבו המכתבים שעליהם חתומים הרבנים שליט"א.
מדובר במכתבים מלפני מספר שנים, כשהטכנולוגיה והאפשרויות היו שונות לגמרי.
למעשה, כל אחד צריך לבדוק את הדברים באופן ספציפי לגביו.
מה יעשה אדם שיש לו ציליאק ורואה הכשר בד"ץ על חבילת ופלים,
האם זה מתיר לו להשתמש בהם?
מה זה נקרא שחברת סינון פותחת לי אתר "על אחריותי האישית בלבד"?
האם יש כזה דבר במערכת כשרות סטנדרטית?
מה ההשוואה בכלל?
נתיב מתאימה לחלק מהאוכלוסיה, שעוסקים לפרנסתם בתחומים מסויימים.
כל מי שצריך פתיחה של אתרי תמונות, וזה כולל גם אתרי מכירות, בנקים, קופת חולים וכו',
לא יכול להסתמך על הסינון של נתיב, כי הוא פשוט לא קיים.
כדי שלא להפסיד לקוחות הם נותנים לפתוח אתרים פרוצים לחלוטין, על אחריות המשתמש בלבד.
בשביל זה עשיתי סינון?
נכתב ע"י חד וחלק;1702686:נטפרי לא יושבת לגייס לקוחות.
מי שנתיב מתאימה לו, והוא מסתפק ברשימת האתרים שלהם, שישאר שם, ועדיף שכך.
אבל חכמה גדולה לפתוח דרך נתיב אתרים פרוצים,
ועוד להרגיש טוב, שהרי אני נמצא בחסימה עם ההכשר הכי טוב.
אכן כן!נכתב ע"י אביחי בס;1702614:אני ממש המום, סוכריה אתה לא תאכל בלי הכשר ולגלוש במשהו ללא פיקוח כן?
הם העיקר שומעים לוועדת הרבנים וחסמו את הפורום של אוצר החכמה,
וועדת הרבנים מאשרת להשתמש בנטפרי????
נכתב ע"י עדין;1702711:אכן כן!
תתקשר ותשאל אותם מה הם אומרים על נטפרי.
פתאום נהייתם פרומערס!נכתב ע"י מנדי שלום;1702724:שיכתבו את זה,
בעל פה זה עדיין לא שווה
נכתב ע"י עדין;1702736:פתאום נהייתם פרומערס!
נכתב ע"י mat;1702733:תראה מה כתוב במכתב הרבנים.
צפה בקובץ המצורף 247292
ותראה גם את כל הכתבה.
http://anti-net.co.il/?p=1668
בגדול הרבנים היום כל אלה שחותמים על המכתב. בדעה. שאין הכשר. אישור או איך שתקרא לזה לאינטרנט. כי אינטרנט הוא דבר ראשון אסור. לא משנה חסום לא חסום.
לכן נתיב או אתרוג אין להם הכשר או אישור מהרבנים הנ"ל.
מה שכן הרבנים הקימו מוקד שנותן היתר אישי לפי סוג העובדה. אתה מפרט את הצרכים שלך בשביל העבודה. והם אומרים לך איזה חסימה הכי טובה בשבילך. זה יכול להיות נתיב אתרוג או נטפרי.
אתה מוזמן לנסות ולהתקשר.
ואגב במשרד של המוקד הנ"ל משתמשים בסינון של נטפרי...
נכתב ע"י mat;1702733:ואגב במשרד של המוקד הנ"ל משתמשים בסינון של נטפרי...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קו
א הַלְלוּיָהּ הוֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב מִי יְמַלֵּל גְּבוּרוֹת יי יַשְׁמִיעַ כָּל תְּהִלָּתוֹ:ג אַשְׁרֵי שֹׁמְרֵי מִשְׁפָּט עֹשֵׂה צְדָקָה בְכָל עֵת:ד זָכְרֵנִי יי בִּרְצוֹן עַמֶּךָ פָּקְדֵנִי בִּישׁוּעָתֶךָ:ה לִרְאוֹת בְּטוֹבַת בְּחִירֶיךָ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת גּוֹיֶךָ לְהִתְהַלֵּל עִם נַחֲלָתֶךָ:ו חָטָאנוּ עִם אֲבוֹתֵינוּ הֶעֱוִינוּ הִרְשָׁעְנוּ:ז אֲבוֹתֵינוּ בְמִצְרַיִם לֹא הִשְׂכִּילוּ נִפְלְאוֹתֶיךָ לֹא זָכְרוּ אֶת רֹב חֲסָדֶיךָ וַיַּמְרוּ עַל יָם בְּיַם סוּף:ח וַיּוֹשִׁיעֵם לְמַעַן שְׁמוֹ לְהוֹדִיעַ אֶת גְּבוּרָתוֹ:ט וַיִּגְעַר בְּיַם סוּף וַיֶּחֱרָב וַיּוֹלִיכֵם בַּתְּהֹמוֹת כַּמִּדְבָּר:י וַיּוֹשִׁיעֵם מִיַּד שׂוֹנֵא וַיִּגְאָלֵם מִיַּד אוֹיֵב:יא וַיְכַסּוּ מַיִם צָרֵיהֶם אֶחָד מֵהֶם לֹא נוֹתָר:יב וַיַּאֲמִינוּ בִדְבָרָיו יָשִׁירוּ תְּהִלָּתוֹ:יג מִהֲרוּ שָׁכְחוּ מַעֲשָׂיו לֹא חִכּוּ לַעֲצָתוֹ:יד וַיִּתְאַוּוּ תַאֲוָה בַּמִּדְבָּר וַיְנַסּוּ אֵל בִּישִׁימוֹן:טו וַיִּתֵּן לָהֶם שֶׁאֱלָתָם וַיְשַׁלַּח רָזוֹן בְּנַפְשָׁם:טז וַיְקַנְאוּ לְמֹשֶׁה בַּמַּחֲנֶה לְאַהֲרֹן קְדוֹשׁ יי:יז תִּפְתַּח אֶרֶץ וַתִּבְלַע דָּתָן וַתְּכַס עַל עֲדַת אֲבִירָם:יח וַתִּבְעַר אֵשׁ בַּעֲדָתָם לֶהָבָה תְּלַהֵט רְשָׁעִים:יט יַעֲשׂוּ עֵגֶל בְּחֹרֵב וַיִּשְׁתַּחֲווּ לְמַסֵּכָה:כ וַיָּמִירוּ אֶת כְּבוֹדָם בְּתַבְנִית שׁוֹר אֹכֵל עֵשֶׂב:כא שָׁכְחוּ אֵל מוֹשִׁיעָם עֹשֶׂה גְדֹלוֹת בְּמִצְרָיִם:כב נִפְלָאוֹת בְּאֶרֶץ חָם נוֹרָאוֹת עַל יַם סוּף:כג וַיֹּאמֶר לְהַשְׁמִידָם לוּלֵי מֹשֶׁה בְחִירוֹ עָמַד בַּפֶּרֶץ לְפָנָיו לְהָשִׁיב חֲמָתוֹ מֵהַשְׁחִית:כד וַיִּמְאֲסוּ בְּאֶרֶץ חֶמְדָּה לֹא הֶאֱמִינוּ לִדְבָרוֹ:כה וַיֵּרָגְנוּ בְאָהֳלֵיהֶם לֹא שָׁמְעוּ בְּקוֹל יי:כו וַיִּשָּׂא יָדוֹ לָהֶם לְהַפִּיל אוֹתָם בַּמִּדְבָּר:כז וּלְהַפִּיל זַרְעָם בַּגּוֹיִם וּלְזָרוֹתָם בָּאֲרָצוֹת:כח וַיִּצָּמְדוּ לְבַעַל פְּעוֹר וַיֹּאכְלוּ זִבְחֵי מֵתִים:כט וַיַּכְעִיסוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם וַתִּפְרָץ בָּם מַגֵּפָה:ל וַיַּעֲמֹד פִּינְחָס וַיְפַלֵּל וַתֵּעָצַר הַמַּגֵּפָה:לא וַתֵּחָשֶׁב לוֹ לִצְדָקָה לְדֹר וָדֹר עַד עוֹלָם:לב וַיַּקְצִיפוּ עַל מֵי מְרִיבָה וַיֵּרַע לְמֹשֶׁה בַּעֲבוּרָם:לג כִּי הִמְרוּ אֶת רוּחוֹ וַיְבַטֵּא בִּשְׂפָתָיו:לד לֹא הִשְׁמִידוּ אֶת הָעַמִּים אֲשֶׁר אָמַר יי לָהֶם:לה וַיִּתְעָרְבוּ בַגּוֹיִם וַיִּלְמְדוּ מַעֲשֵׂיהֶם:לו וַיַּעַבְדוּ אֶת עֲצַבֵּיהֶם וַיִּהְיוּ לָהֶם לְמוֹקֵשׁ:לז וַיִּזְבְּחוּ אֶת בְּנֵיהֶם וְאֶת בְּנוֹתֵיהֶם לַשֵּׁדִים:לח וַיִּשְׁפְּכוּ דָם נָקִי דַּם בְּנֵיהֶם וּבְנוֹתֵיהֶם אֲשֶׁר זִבְּחוּ לַעֲצַבֵּי כְנָעַן וַתֶּחֱנַף הָאָרֶץ בַּדָּמִים:לט וַיִּטְמְאוּ בְמַעֲשֵׂיהֶם וַיִּזְנוּ בְּמַעַלְלֵיהֶם:מ וַיִּחַר אַף יי בְּעַמּוֹ וַיְתָעֵב אֶת נַחֲלָתוֹ:מא וַיִּתְּנֵם בְּיַד גּוֹיִם וַיִּמְשְׁלוּ בָהֶם שֹׂנְאֵיהֶם:מב וַיִּלְחָצוּם אוֹיְבֵיהֶם וַיִּכָּנְעוּ תַּחַת יָדָם:מג פְּעָמִים רַבּוֹת יַצִּילֵם וְהֵמָּה יַמְרוּ בַעֲצָתָם וַיָּמֹכּוּ בַּעֲוֹנָם:מד וַיַּרְא בַּצַּר לָהֶם בְּשָׁמְעוֹ אֶת רִנָּתָם:מה וַיִּזְכֹּר לָהֶם בְּרִיתוֹ וַיִּנָּחֵם כְּרֹב (חסדו) חֲסָדָיו:מו וַיִּתֵּן אוֹתָם לְרַחֲמִים לִפְנֵי כָּל שׁוֹבֵיהֶם:מז הוֹשִׁיעֵנוּ יי אֱלֹהֵינוּ וְקַבְּצֵנוּ מִן הַגּוֹיִם לְהֹדוֹת לְשֵׁם קָדְשֶׁךָ לְהִשְׁתַּבֵּחַ בִּתְהִלָּתֶךָ:מח בָּרוּךְ יי אֱלֹהֵי יִשְׂרָאֵל מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם וְאָמַר כָּל הָעָם אָמֵן הַלְלוּיָהּ: