את יכולה להסביר לי איך פותחים?אפשר לפתוח תיק במשרד החינוך, זה ודאי.
ולהביא מכתב ממוסד הלימודים בו עבדת על תחילת העסקה והם מכירים בוותק
לא חייב להיות שעות הוראה בפועל.
לי יש כזה תיק.
מה התועלת?
ומה הנזקים, אם ישנם...?
את יכולה להסביר לי איך פותחים?אפשר לפתוח תיק במשרד החינוך, זה ודאי.
ולהביא מכתב ממוסד הלימודים בו עבדת על תחילת העסקה והם מכירים בוותק
לא חייב להיות שעות הוראה בפועל.
לי יש כזה תיק.
אולי למורות שמגיעות כדי להעביר שיעור וללכת.כמעט ולא, ותלוי למה.
300 זה ממש מוגזם.
240, זה נדיר ולמקצעות שאין להם תחליף למור וא"א להביא טחת שסיימה הרגע ללמוד.
במקצועות המתמטיקה זה בסביבות ה150
במחשבים בסביבות ה200
בחינוך מיוחד וכד' נראה לי 150 ומטה.
סדרה בד"כ זה קצר ,זמני ולא מחייב ולכן הסכום הנ"ל הגיוני.אולי למורות שמגיעות כדי להעביר שיעור וללכת.
אבל מורות שמגיעות עם סדרה מסודרת, חומרי לימוד, מצגות רלוונטיות-
אפילו במקצועות "פשוטים" מרוויחות סכומים יפים. מידיעה.
במיוחד אם יש להן איזה שהוא נסיון בתחום.
כולל מקצועות כמו: לימודי קודש, אנגלית, מתמטיקה.
אין לי מושג לגבי חינוך מיוחד.
"מחשבים"- התכוונת לתכנות??
מדברת על סדרות שנתיות או חצי-שנתיות. שוב, מידיעה.סדרה בד"כ זה קצר ,זמני ולא מחייב ולכן הסכום הנ"ל הגיוני.
אני מדברת על שיעור שבועי. וכן , התכוונתי לתיכנות
מה ההבדל בין הרצאה להוראה?והרצאה שלי של שעה אני מקבלת 600 ש"ח
הרצאה- חד פעמי\מספר פעמים ואז משלמים לי בשכר מרציםמה ההבדל בין הרצאה להוראה?
למה מתכנתת שמרויחה 30,000 תסכים להיות מורה ב-200 ש"ח לשעה ועוד בלי סוציאליות?אני מדברת על שיעור שבועי. וכן , התכוונתי לתיכנות
את מורה עם תקן?הרצאה- חד פעמי\מספר פעמים ואז משלמים לי בשכר מרצים
והוראה- אני מורה בפועל, כל שבוע, במגמות
כי ברור שכל המתכנתות מקבלות 30,000.למה מתכנתת שמרויחה 30,000 תסכים להיות מורה ב-200 ש"ח לשעה ועוד בלי סוציאליות?
הכל יכול להיות. אבל זה לא מה שנפוץ, זה משהו נדיר ובד"כ מדובר במקורבים למלכות.מדברת על סדרות שנתיות או חצי-שנתיות. שוב, מידיעה.
יש לי מידע בתחום. וגם נסיון.לגבי תכנות- נשמע לי מופרך, אבל אין לי מספיק מידע בתחום.
באמת אם היא תרויח סכום כזה היא לא תלך להיות מורה.למה מתכנתת שמרויחה 30,000 תסכים להיות מורה ב-200 ש"ח לשעה ועוד בלי סוציאליות?
אני מורה עם תקן במקום אחר,את מורה עם תקן?
מקבלת על חופשים לגבי ה181 שח?
כי אני מורה במגמות גם אבל שכרי נמוך יותר
אצלנו המזכירה עשתה לי, לא אמור להיות נזקים,את יכולה להסביר לי איך פותחים?
מה התועלת?
ומה הנזקים, אם ישנם...?
פורטל עובדי הוראה- תיצרי קשר ותבקשי לפתוח תיק במשרד החינוךעברו שנתיים מאז כתבתי את השאלה..
ווחבל לי שלא פתחתי תיק
כעת אני ממש רוצה לעבור לתקן
אבל במשרד החינוך איני רשומה כלל
חבל לי על 8 שנות הוראה בפועל...
אם כעת אני פותחת תיק
יכירו בזה רטואקטיבית?
איך פותחים תיק?
ובכלל
הכל כ"כ לא נהיר לי
כל מידע יעזור לי!!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: