תחרות הקלידנים

מצב
הנושא נעול.

האגריד -בוצי פוליקמן

מהמשתמשים המובילים!
עריכה והפקת סרטים
אם יש לך קשר עם התחרות, אולי תוכל להסביר את מה שמתחרבש שם?
בלי לפתוח על אף אחד:
קחו את מספר תושביה של מדינת ישראל.
תורידו את הערבים.
תורידו את החילונים.
תורידו את הציונות הדתית.
תורידו את המשפחות שאינן מאזינות לרדיו.
כמה נשאר? לא הרבה.
כמה מתוך מי שנשאר מתעסק במוזיקה?
כמה נשאר? עוד יותר קצת.
עכשיו תחשבו על זה שבציבורים שנשארו בתוך המשוואה,
ספרדים, ליטאיים, חסידים,
דיי מקפידים להתחתחן בתוך הקהילה או המגזר.
דיי מקפידים לגור באותן ערים, שכונות, אזורים.
כעת קחו את הנתון שבהרבה מן המקרים מוזיקליות עוברת בתורשה.
מה שיצא זה שרוב הסיכויים שאם תכניס שלושים איש לתוך חדר - חלקם שופטים וחלקם מתמודדים.
רוב הסיכויים שיהיו כאלו שיהיו קרובי משפחה, חברים, מכרים, בין המתמודדים לשופטים.
אלו הן הנתנונים ואם כן שום דבר לא התחרבש.

אבל עיזבו את כל זה.
תחשבו רגע.
בציבוריות הכלל עולמית יש אלפי ויותר תוכניות ותחרויות מוזיקה.
ולכן כל תכנית או תחרות תבדוק את כל ההצלחות הכשלים של הללו שלפניה - ולפי זה היא תתנהל.
אשרינו שאנחנו ציבור שמנותק מכל התוכניות הללו - ואם כן אנחנו רק צריכים לשמוח בזה שיווצרו כשלים בתחרות.
משום שכל דבר טוב צריך לעבור בפעמים הראשונות שהוא מתבצע איזה שהן נפילות עד שיהפוך להיות מקצועי.

אז כל מה שנשאר לנו זה רק לשמוח!
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
להעביר את בן חיים מול גרנדש, כאשר דוד שלו חלק מצוות השיפוט
אני חושב שהוא לא עשה את זה מרצון אלא מאילוץ, אני בטוח שהוא עצמו חושב שגרנדש יותר טוב.
רק תחשבו על זה שהוא לא היה מעביר אותו, מחר הוא נפגש עם האחיין והיה מרגיש לא נעים אפילו שהאחיין נראה טוב לב ולא היה מקפיד, אבל עמי עצמו לא היה לו נעים
עובדה - אצל גרנדש הוא שפע מחמאות, לעומת אצל אחיין שלו היה לו כמה הערות קטנות
ובסוף באמת הוא ניסה להסביר שיש לו בעיה ושהוא לא אובייקטיבי אבל טוקר דחק אותו לקיר כמו שאומרים
 

תהילה ברג

משתמש פעיל
בלי לפתוח על אף אחד:
קחו את מספר תושביה של מדינת ישראל.
תורידו את הערבים.
תורידו את החילונים.
תורידו את הציונות הדתית.
תורידו את המשפחות שאינן מאזינות לרדיו.
כמה נשאר? לא הרבה.
כמה מתוך מי שנשאר מתעסק במוזיקה?
כמה נשאר? עוד יותר קצת.
עכשיו תחשבו על זה שבציבורים שנשארו בתוך המשוואה,
ספרדים, ליטאיים, חסידים,
דיי מקפידים להתחתחן בתוך הקהילה או המגזר.
דיי מקפידים לגור באותן ערים, שכונות, אזורים.
כעת קחו את הנתון שבהרבה מן המקרים מוזיקליות עוברת בתורשה.
מה שיצא זה שרוב הסיכויים שאם תכניס שלושים איש לתוך חדר - חלקם שופטים וחלקם מתמודדים.
רוב הסיכויים שיהיו כאלו שיהיו קרובי משפחה, חברים, מכרים, בין המתמודדים לשופטים.
אלו הן הנתנונים ואם כן שום דבר לא התחרבש.

אבל עיזבו את כל זה.
תחשבו רגע.
בציבוריות הכלל עולמית יש אלפי ויותר תוכניות ותחרויות מוזיקה.
ולכן כל תכנית או תחרות תבדוק את כל ההצלחות הכשלים של הללו שלפניה - ולפי זה היא תתנהל.
אשרינו שאנחנו ציבור שמנותק מכל התוכניות הללו - ואם כן אנחנו רק צריכים לשמוח בזה שיווצרו כשלים בתחרות.
משום שכל דבר טוב צריך לעבור בפעמים הראשונות שהוא מתבצע איזה שהן נפילות עד שיהפוך להיות מקצועי.

אז כל מה שנשאר לנו זה רק לשמוח!
בחייאת.
זה לא תשובה. יש עשרות חרדים עדיין תודה לקל, ואםילו שופטים יש להם המון, לא קשה להביא בדיוק בשבוע הזה שופט אחר, זה אלף.
ובית. אסור להסתמל על מאזינים, ההוא מפרסם לכל החברים שלו להצביע, במקום זה שמים מספר שופטים אי זוגי, חשבו על זה?

וגימל, מה בעניין יצחק ההוא החוצניק? שהשופטים העבירו פה אחד? והעלו את אביעד?
 

בינגו משחקים

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
בלי לפתוח על אף אחד:
קחו את מספר תושביה של מדינת ישראל.
תורידו את הערבים.
תורידו את החילונים.
תורידו את הציונות הדתית.
תורידו את המשפחות שאינן מאזינות לרדיו.
כמה נשאר? לא הרבה.
כמה מתוך מי שנשאר מתעסק במוזיקה?
כמה נשאר? עוד יותר קצת.
עכשיו תחשבו על זה שבציבורים שנשארו בתוך המשוואה,
ספרדים, ליטאיים, חסידים,
דיי מקפידים להתחתחן בתוך הקהילה או המגזר.
דיי מקפידים לגור באותן ערים, שכונות, אזורים.
כעת קחו את הנתון שבהרבה מן המקרים מוזיקליות עוברת בתורשה.
מה שיצא זה שרוב הסיכויים שאם תכניס שלושים איש לתוך חדר - חלקם שופטים וחלקם מתמודדים.
רוב הסיכויים שיהיו כאלו שיהיו קרובי משפחה, חברים, מכרים, בין המתמודדים לשופטים.
אלו הן הנתנונים ואם כן שום דבר לא התחרבש.

אבל עיזבו את כל זה.
תחשבו רגע.
בציבוריות הכלל עולמית יש אלפי ויותר תוכניות ותחרויות מוזיקה.
ולכן כל תכנית או תחרות תבדוק את כל ההצלחות הכשלים של הללו שלפניה - ולפי זה היא תתנהל.
אשרינו שאנחנו ציבור שמנותק מכל התוכניות הללו - ואם כן אנחנו רק צריכים לשמוח בזה שיווצרו כשלים בתחרות.
משום שכל דבר טוב צריך לעבור בפעמים הראשונות שהוא מתבצע איזה שהן נפילות עד שיהפוך להיות מקצועי.

אז כל מה שנשאר לנו זה רק לשמוח!
ניכר כי ישבו זמן רב על ניסוח הטקסט הזה, משיהוא כנראה הבין שצריך דחוף להגביר את האמינות של הסיפר.
אני רוצה להתייחס לנקודה אחת מתוך מכלול המלל הממומן....
בציבוריות הכלל עולמית יש אלפי ויותר תוכניות ותחרויות מוזיקה.
ולכן כל תכנית או תחרות תבדוק את כל ההצלחות הכשלים של הללו שלפניה - ולפי זה היא תתנהל.


ובכן, אכן ניכר היטב כי התחרות מנסה לחקות, ולו במעט, את התחרויות בציבור הכללי. ומטעם זה בדיוק, הם צריכים להתחיל אחרי כל הכשלים שלהם, הם מכירים את התוכניות שם ממש טוב.
אמינות, לפחות להראות אמינים, זה ממש לא קשה, ואם כל כך הרבה מרגישים שזה לא אמין, כנראה יש בזה מן האמת, ואי אפשר לפטור את הציבור במשפט ש'צריך ללמוד מטעויות'....
 

swi

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אוופס' נסגר.
מה הסיפור של נט פרי???
אפשר לראות בשידור חי בקול חי
 

סטודיו בינדר

עיצוב גרפי | בנית אתרים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אפשר לראות בשידור חי בקול חי
חסום בנטפרי.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  55  פעמים

לוח מודעות

למעלה