תחרות הקלידנים

מצב
הנושא נעול.

אהרן שטיימן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה

ישראל רוזן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
תקשיבו.
מהיכרות אישית שלי עם פופאי,
אל תקשיבו לו.
תצביעו למי שאתם יותר מתחברים.
ואל תתייחסו לדעה של אף אחד אחר.
פשוט את מי שיותר כיף לכם לשמוע מנגן.
תקשיבו טוב טוב
מהיכרות אישית שלי עם פופאי ועם האגריד ועם יוני קאהן
אל תאמינו לאף אחד
אבל כמובן נשמח שיוני יעלה
פופאי אתה... שב בשקט
 

בובתי

משתמש מקצוען
תקשיבו טוב טוב
מהיכרות אישית שלי עם פופאי ועם האגריד ועם יוני קאהן
אל תאמינו לאף אחד
אבל כמובן נשמח שיוני יעלה
פופאי אתה... שב בשקט
למה פופאי עדיין לא חשף את שמו המלא כמוך ופוליקמן? אולי תמשיכו לדבר ביחד בישיבה פנים אל פנים במקום כאן?
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
בלי לפתוח על אף אחד:
קחו את מספר תושביה של מדינת ישראל.
תורידו את הערבים.
תורידו את החילונים.
תורידו את הציונות הדתית.
תורידו את המשפחות שאינן מאזינות לרדיו.
כמה נשאר? לא הרבה.
כמה מתוך מי שנשאר מתעסק במוזיקה?
כמה נשאר? עוד יותר קצת.
עכשיו תחשבו על זה שבציבורים שנשארו בתוך המשוואה,
ספרדים, ליטאיים, חסידים,
דיי מקפידים להתחתחן בתוך הקהילה או המגזר.
דיי מקפידים לגור באותן ערים, שכונות, אזורים.
כעת קחו את הנתון שבהרבה מן המקרים מוזיקליות עוברת בתורשה.
מה שיצא זה שרוב הסיכויים שאם תכניס שלושים איש לתוך חדר - חלקם שופטים וחלקם מתמודדים.
רוב הסיכויים שיהיו כאלו שיהיו קרובי משפחה, חברים, מכרים, בין המתמודדים לשופטים.
אלו הן הנתנונים ואם כן שום דבר לא התחרבש.
שכחתם להוסיף עוד כמה שורות:
שבציבורים שנשארו בתוך המשוואה קשה להיצמד לכללים נוקשים שנהוג בפורומים ציבוריים כלליים, כי לא חינכו להתנהג בשקיפות ובלי ניגוד עניינים, וחושבים שהם נמצאים בשטיבל או בביה"כ השכונתי, שהכל מתנהל ב'שחור'... ומתחת להשולחן, ו'חברא חברא אית ליה'... (בלי הכללות כמובן...), ושוכחים שאם הם כבר השתדרגו לאולפן לייב, ומנסים לחקות את 'העולם הגדול', אז שהם צריכים להתנהג בהתאם, וליצור רושם מעל פני השטח שהתחרות הוגנת ודמוקרטית.

חוץ מזה, אני לא חושב שיש כאן אחד שחושב, שהמפיקים של התוכנית הזו, לא זנו עיניהם מהרבה תחרויות בינלאומיות, לפני שהגישו התוכנית. וביותר שהכשלים שבתוכנית הם לא 'מי יודע' כשלים עלומים, שלא היו יכולים לעלות עליהם לפני כן.

מה? כ"כ קשה לא לקחת שופטים קרובי משפחה של מתמודדים?? צריך להוציא דוקטורט על זה, כדי לשים לב אליו??
כ"כ קשה לכתוב כללים ברורים של התוכנית, לפני הוצאה לאור של התוכנית. כמה נקודות חייבים לקבל כדי לעלות, כמה נקודות צריכים לקבל בשביל להיכנס לגלגל הצלה, מה הם הקרטריונים על פיה בודקים המתמודדים, שיר איטי\קצבי, יכולת ניגן פסנתר, תיכנות...? וכו' וכו'. על מה הולכים להתחרות בכל שלב של התחרות.
 
נערך לאחרונה ב:

א. נוסבוים

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אגב... שאפו לישי על הסטייל השבתי המיוחד שהוא פירגן, אחרי הכל מוצ"ש....
 

קבצים מצורפים

  • 1.PNG
    1.PNG
    KB 122.8 · צפיות: 79

נזר הבריאה

משתמש פעיל
תכלס', מהכרעת השופטים נראה שבסופו של דבר הם מעדיפים ליווי עם הרבה צבע כמו של אלחנן בידני ויעקב בן חיים יותר מליווי עדין ואנמי מעט, כל עוד שזה איכשהו משלים את הזמר ולא בא על חשבונו.
 

גדול מרבן שמו

משתמש מקצוען
המשתמש נחסם
אז דויטש התחיל לעבוד להכנס לשוק אחרי החתונה כנראה, כי לפתע יש הרבה תוצאות כשמגגלים אותו
הנה אחת מהן
אין ספק שהוא מגלה כשרון יוצא דופן ונותן מופע מוסיקלי מרשים, אבל לא בהכרח האורגניסט הכי מקפיץ, לדעתי יש אורגניסטים רבים ששולטים בפחות סולמות, ללא מודולציות מתוחכמות, אבל מקפיצים הרבה יותר.
נראה לי שהוא 'מתחכם' יותר מידי.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אז דויטש התחיל לעבוד להכנס לשוק אחרי החתונה כנראה, כי לפתע יש הרבה תוצאות כשמגגלים אותו
הנה אחת מהן
אין ספק שהוא מגלה כשרון יוצא דופן ונותן מופע מוסיקלי מרשים, אבל לא בהכרח האורגניסט הכי מקפיץ, לדעתי יש אורגניסטים רבים ששולטים בפחות סולמות, ללא מודולציות מתוחכמות, אבל מקפיצים הרבה יותר.
נראה לי שהוא 'מתחכם' יותר מידי.
החסרון היחיד שאני רואה כאן, זה שההעברה בין כלים (קולות) ובין תופים, לא מספיק 'גלאט'. זה לא מספיק מדויק בשניה שהוא עובר מבית לבית ומניגון לניגון. זה רגע מוקדם או רגע מאוחר.
אבל חוץ מזה, זה באמת כשרון יוצא דופן.
אבל על ענין ההקפצה, הייתי אומר שהמסריט פשוט לא עמד בעמדה מספיק טוב. כנ"ל.
 

vp32628

משתמש צעיר
אם שלוימי גרטנר היה מתמודד בהקול הבא הוא לא היה עובר, חד וחלק, יש רמה של מקצוען שכשהוא נכנס תחת שיפוט וביקורת הוא לא עובר, זמר מושלם לא צריך להתמודד בתחרות, קלידן מקצוען לא יכול להישפט ע"י עמיתים עם סגנון אחר, רק מי שעדיין בוסר יכול להתקדם עם תחרות, לשמוע ביקורת, ללמוד ולעמוד בסטנדרטים של אחרים, דויטש בעל מקצוע, לא מתאים לתחרות, שטיין עדין בוסר אבל מקפיץ בליגה, חתום על זה שהוא לוקח
 

vp32628

משתמש צעיר
אבל על ענין ההקפצה, הייתי אומר שהמסריט פשוט לא עמד בעמדה מספיק טוב. כנ"ל.
[/QUOTE]
זה לא העניין פשוט אלא תלמידי ועד שני ה'חשובים' בישיבת חברון, אשפיץ ליטוואק לא רוקד וקופץ כ"כ מהר, לוקח הרבה זמן עד שמפשירים, מוצאים את הטיימינג מתי להיכנס, עם מי ולמי נותנים ידים וכ' וכ'...
 

הוגה דעות

משתמש פעיל
אני לא מבין אותכם באמת!!!
את כולכם!!!
ואני מדבר לא מהצד המקצועי אלא מהצד שעושה כיף לשמוע אותו.
מהצד שעושה חשק להזמין אותו לחתונה שלך!!!

ומהצד הזה דויטש הוא לא יותר מסביר פלוס.
לעומת זאת היה שם אחד בשם איתמר שטיין, שפשוט נעתקה הנשימה מהאנרגיה המתפרצת שהוא הביא שם, אני שואל אותכם מה הייתם רוצים מחתונה שלכם את ה''על הניסים החמוד'' של דויטש או את האנרגיה המתפרצת של שטיין.
?????
 

הוגה דעות

משתמש פעיל
היה גם חוסר תיאום בין רמת התלהבות של השופטים שהיה הרבה יותר גבוה אצל שטיין ובין חלוקת הנקודות שהיה יותר גבוה אצל דויטש.
מה שמביא לחשד שהעסק קצת מכור מבחינת השופטים והם לא התכוננו שיגיע מישהו ברמה של שטיין...
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  56  פעמים

לוח מודעות

למעלה